Komentarze
Komentarzy na stronę
1
lukevipno1 (2017.10.02, 07:48)
Ocena: 8
#1

0%
Efekt Ryzena pełną gębą.
HΛЯPΛGŌN (2017.10.02, 08:52)
Ocena: 17
#2

0%
Serio ludzie aż tak dają się nabierać na jakieś numeracje chipsetów?
Marek1981 (2017.10.02, 09:15)
Ocena: 17
#3

0%
HΛЯPΛGŌN @ 2017.10.02 08:52  Post: 1098614
Serio ludzie aż tak dają się nabierać na jakieś numeracje chipsetów?

Tak, pamiętam czasy gdy pseudo informatycy cenili bardziej celerona d niż amd x2.
imiennick (2017.10.02, 09:49)
Ocena: 15
#4

0%
Pięć miesięcy temu kupiłem 'przyszłościowy' komputer na czipsecie B250. Dopłaciłem więcej bo zależało mi na PCI. Miałem nadzieję na wrzucenie tam niedługo niedrogiego procesora nowej generacji z 4 rdzeniami. Niestety polityka intela jest taka, że mnie szczypie tyłek. Dlatego obecnie nie przewiduję kupowania czegokolwiek na platformie intel.
barwniak (2017.10.02, 11:59)
Ocena: 3
#6

0%
Mam nadzieję, że w tych Gemini Lake dadzą grafikę HD610, a nie Intel HD graphics tak jak do tej pory.
Im słabsze CPU tym powinno mieć lepsze wsparcie Video, bo nie da sobie rady programowo. Jak do tej pory Intel skąpił w atomach i Celkach N i J pełnych grafik, nawet najsłabszych modeli.
McMenel (2017.10.02, 14:21)
Ocena: 1
#8

0%
Morrowind @ 2017.10.02 12:01  Post: 1098662
Jak myślicie, dadzą na początku roku takiego i5-8600 (bez K)?

Myślę iż nie.
Trantigne (2017.10.02, 16:07)
Ocena: 3
#9

0%
Coraz większy burdel się robi w nazwach (i ilości) chipsetów. Kiedyś był NV nForce2, VIA KT600 i pewnie jeszcze coś od Intela (choć te 2 pierwsze miały większość rynku). Na tym lista chipsetów się kończyła i każdy był zadowolony, a teraz ? Jak jest każdy widzi, do tego Intel ostro poleciał w kulki z 'odświeżonym' gniazdem, które wymaga nowego chipsetu. Hajs się musi zgadzać, ale przy ich obecnej polityce i podejścia do klienta efekt będzie raczej odwrotny do zamierzonego.
RMS_84 (2017.10.02, 23:00)
Ocena: -4
#10

0%
Marek1981 @ 2017.10.02 09:15  Post: 1098618
HΛЯPΛGŌN @ 2017.10.02 08:52  Post: 1098614
Serio ludzie aż tak dają się nabierać na jakieś numeracje chipsetów?

Tak, pamiętam czasy gdy pseudo informatycy cenili bardziej celerona d niż amd x2.


Nie od dziś wiadomo że lepsze 2+ rdzenie od Intela niż 4+ od AMD. Bo Intel radzi sobie bardzo dobrze z niezoptymalizowanym kodem a AMD no cóż tragicznie słabo.
RMS_84 (2017.10.02, 23:02)
Ocena: -4
#11

0%
imiennick @ 2017.10.02 09:49  Post: 1098626
Pięć miesięcy temu kupiłem 'przyszłościowy' komputer na czipsecie B250. Dopłaciłem więcej bo zależało mi na PCI. Miałem nadzieję na wrzucenie tam niedługo niedrogiego procesora nowej generacji z 4 rdzeniami. Niestety polityka intela jest taka, że mnie szczypie tyłek. Dlatego obecnie nie przewiduję kupowania czegokolwiek na platformie intel.


No a mi zależy na wydajności dlatego porzuciłem AMD dawno temu.
Amitoza (2017.10.03, 01:46)
Ocena: 3
#12

0%
Yasuo @ 2017.10.02 10:28  Post: 1098631
imiennick @ 2017.10.02 09:49  Post: 1098626
Pięć miesięcy temu kupiłem 'przyszłościowy' komputer na czipsecie B250. Dopłaciłem więcej bo zależało mi na PCI. Miałem nadzieję na wrzucenie tam niedługo niedrogiego procesora nowej generacji z 4 rdzeniami. Niestety polityka intela jest taka, że mnie szczypie tyłek. Dlatego obecnie nie przewiduję kupowania czegokolwiek na platformie intel.


Pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie - nikt nigdzie nie obiecał, że Coffee Lake będzie działał na płytach pod Kaby, a już szczególnie Intel.

Bardzo dobrze, że szczypie Cię tyłek - być może następnym razem zastanowisz się zanim coś kupisz. Nie jest to wina Intela a tylko i wyłącznie Twoja.

Poza tym masz w ofercie czterordzeniowe Kaby - w czym problem?

no rzeczywiście nie jest to wina intela, że nowy procesor zapowiada się być tak na prawdę kabylake z 2 doklejonymi rdzeniami bez zmian w architekturze, do tego dedykowany na lga1151... tyle, ze na chipsety z370... które nie różnią się od z270. gdyby intel zmienił podstawkę i możliwości chipsetu, to ok, ale nie zmienił nic, tylko dokleił 2 rdzenie.
Tabalan (2017.10.03, 09:42)
Ocena: 1
#13

0%
Amitoza @ 2017.10.03 01:46  Post: 1098819
no rzeczywiście nie jest to wina intela, że nowy procesor zapowiada się być tak na prawdę kabylake z 2 doklejonymi rdzeniami bez zmian w architekturze, do tego dedykowany na lga1151... tyle, ze na chipsety z370... które nie różnią się od z270. gdyby intel zmienił podstawkę i możliwości chipsetu, to ok, ale nie zmienił nic, tylko dokleił 2 rdzenie.
Jest różnica w pinach między Z270 i Z370. Spójrz sobie na videocardz.
Co nie zmnienia faktu, że zapewne Intel bez problemu mógłby dać CL na Z270.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Może wreszcie się uda. Smach Z to handheld dla gracza, którego historia sięga 2014 roku. 18
Tym razem rozdzielczość 1440p. 5
Mnóstwo tytułów do wyboru. 13
Pierwsze pokazy działania sprzętu już targach MWC. 9
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 45
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 25
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wymiana pasty daje duże korzyści. 41
Może wreszcie się uda. Smach Z to handheld dla gracza, którego historia sięga 2014 roku. 18
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 14
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 29
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 19
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Facebook
Ostatnio komentowane