Komentarze
Komentarzy na stronę
1
agent_x007 (2017.09.09, 16:42)
Ocena: 12
#1

0%
Świetny artykuł :)
Wreszcie coś technicznego, a nie tylko testy i recenzje.
Tak na przyszłość :
Będzie porównanie Tile based rendering vs. Immediate-mode rendering (tj. Maxwell/Vega vs. Kepler/Polaris) ?
Putout (2017.09.09, 16:47)
Ocena: 7
#2

0%
Technik wygładzania jest od grzmota. Mam nadzieję że dacie też jakieś testy wydajności i jakości technik
GranatXD (2017.09.09, 21:30)
Ocena: 2
#5

0%
Łoo! Super artykuł!
Filip454 (2017.09.10, 01:24)
Ocena: 3
#6

0%
Na PCL wyrastają coraz lepsze artykuły, niczym grzyby po deszczu (po ostatniej sekcji komentarzy użytkowników na temat PCLab w rocznicowym artykule).

Jest bardzo fajnie ;)
ReznoR (2017.09.10, 11:34)
Ocena: 7
#7

0%
Całkiem niezły artykuł, ale jednak nie do końca łatwo jest podążać tokiem rozumowania piszącego - zbyt dużo nazw (czasem brak angielskich odpowiedników, nie wszędzie są - np. culling, mapping) przy zbyt małej ilości łatwej do przyswojenia teorii. Inaczej mówiąc - dużo żargonu, mało wyjaśniania 'o co kaman'. Nawet ja mogę się tutaj pogubić, a co dopiero ci bardziej początkujący czytelnicy. Podczas czytania ciągle miałem wrażenie że w teście jednej ze starszych mikroarchitektur NVidii, kopę lat temu, proces rasteryzacji był przystępniej wyjaśniony - nie świadczy to dobrze. Przez to nie mogę niestety z czystym sumieniem nikomu zalinkować, głównie przez to, że nie jestem do końca pewien, dla jakiego typu czytelników był on napisany. Trochę szkoda...
matekmz (2017.09.10, 11:44)
Ocena: 0
#8

0%
ReznoR @ 2017.09.10 11:34  Post: 1093808
Całkiem niezły artykuł, ale jednak nie do końca łatwo jest podążać tokiem rozumowania piszącego - zbyt dużo nazw (czasem brak angielskich odpowiedników, nie wszędzie są - np. culling, mapping) przy zbyt małej ilości łatwej do przyswojenia teorii. Inaczej mówiąc - dużo żargonu, mało wyjaśniania 'o co kaman'. Nawet ja mogę się tutaj pogubić, a co dopiero ci bardziej początkujący czytelnicy. Podczas czytania ciągle miałem wrażenie że w teście jednej ze starszych mikroarchitektur NVidii, kopę lat temu, proces rasteryzacji był przystępniej wyjaśniony - nie świadczy to dobrze. Przez to nie mogę niestety z czystym sumieniem nikomu zalinkować, głównie przez to, że nie jestem do końca pewien, dla jakiego typu czytelników był on napisany. Trochę szkoda...

Dzięki za fajny komentarz! Wezmę to pod uwagę ;)
revcorey (2017.09.10, 18:29)
Ocena: 2
#9

0%
hmm jak bym otworzył książkę do opengl, wyrzucił kod i większość tekstu. Mam mieszane uczucia, ale to lepsze niż test myszki.
MichagM (2017.09.10, 22:20)
Ocena: 3
#10

0%
Taki ma być artykuł krótki i jasny.
Tak ma być ''J.Polski Techniczny'' a nie zwykły J.Polski
Drugi raz szacunek dla M.Zabłockiego
Makavcio (2017.09.11, 14:53)
Ocena: 2
#11

0%
O, następna fajna czytanka na wieczór.
Obietnice o serii dobrych artykułów nie były na wyrost.
HΛЯPΛGŌN (2017.09.11, 18:39)
Ocena: 2
#12

0%
Bardzo dobry artykuł. Mam szczerą nadzieję, że na stałe wrócicie do tego typu publikacji. Normalnie zawiało starym dobrym PCL :)
iras584 (2017.09.11, 22:54)
Ocena: 2
#13

0%
Niech lepiej autor ogarnie tytuł i poprawi to 'rasteryzowanie', bo aż oczy bolą.
Makavcio (2017.09.12, 12:04)
Ocena: 2
#14

0%
Już po przeczytaniu artykułu muszę powiedzieć, że w zasadzie jego wartosć ogranicza się do nazwania niektórych procesów. Nie żeby to był jakiś znowu wielki zarzut. Po prostu przetwarzanie obrazu 3D na płaskie monitory to czyność przebiegajaca dokładnie tak, jak każdy może się domyślać. Nie ma tutaj żadnej tajemnicy, genialnych rozwiązań czy ciekawostek. Jest po prostu obracanie w kółko milionów pikseli.

Wytłumaczenie buforowania na końcu interesujące, ale chyba też nie jakoś specjalnie użyteczne dla kogokolwiek.

Czy dowiedziałem się czegoś istotnego z tego tekstu? Nie za bardzo.
Niezależnie od tego, czekam na porównanie technik wygładzania. To może być interesujące i przynajmniej dla mnie - odkrywcze.

Poziom merytoryczny bardzo wysoki, ale trochę nudą wieje ;)
imiennick (2017.09.14, 11:44)
Ocena: 3
#15

0%
Opisując rasteryzację wspomnieć o wygładzaniu a pominąć filtrowanie? Bez sensu.
taith (2017.09.18, 10:27)
Ocena: 0
#16

0%
ciekawe informacje nt. bufora ramki. Mnie zastanawia, czy ekrany typu oled mogły by całkowicie pominąć bufor i wysyłając strumień wyrenderowanych pikseli na bierząco, przyspieszając wyświetlanie kolejnej ramki, zmniejszając opóźnienia.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Ulepszona wersja Transmisji Steam. 9
Specyficzna budowa, która nie męczy nadgarstka. 17
Sprzęt pojawił się właśnie w bazie danych FCC. 2
Firma chce zagrozić Intelowi. ARM opublikowało właśnie swoje plany na lata 2018-2020. 29
Szykują się duże usprawnienia w stosunku do 10-nanometrowych chipów. 9
Wcześniejsze fotografie PCB były prawdziwe. 32
Lepszy sensor i więcej RGB. Razer zaprezentowała nową wersję swojej myszki Mamba Elite. 11
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 52
Wcześniejsze fotografie PCB były prawdziwe. 32
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Specyficzna budowa, która nie męczy nadgarstka. 17
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 8
Ulepszona wersja Transmisji Steam. 9
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Facebook
Ostatnio komentowane