Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
revcorey (2017.08.17, 17:46)
Ocena: 12
#1

0%
pewnie trzeba dopieścić implementację żeby mieć praktycznie identyczne wyniki jak z dx12.
Markiz88 (2017.08.17, 18:38)
Ocena: 12
#3

0%
Dobrze by było jak by potyczkę dx12 vs vulkan wygrał ten drugi. Na chwilę obecną niestety gier z tym drugim api jest bardzo mało.
SunTzu (2017.08.17, 18:57)
Ocena: 5
#4

33%
Markiz88 @ 2017.08.17 18:38  Post: 1089115
Dobrze by było jak by potyczkę dx12 vs vulkan wygrał ten drugi. Na chwilę obecną niestety gier z tym drugim api jest bardzo mało.

Wiesz ostatnie kilkanaście lat przekonuje, że wydajność nie ma znaczenia tylko łatwość implementacji. Dlatego opengl przegrał z DXem i dlatego vulkan ma problemy.
Producentów nie wzrusza nawet wsparcie W7.
Szkoda, że Apple nie wspiera Vulkana.

Vulkan powinien być wyraźnie lepszy od DX12...
Ale oba API wymagają sporo pracy. W dodatku to benchmark (lub gra w którą prawie nikt nie gra) współtworzony z AMD więc mam nadzieję, że wkrótce pojawią się tu przynajmniej pewne featury z AMD.
decorator12 (2017.08.17, 18:59)
Ocena: 4
#5

0%
M$ nie pozwoli aby DX 12 przegrał :E
motiff (2017.08.17, 19:52)
Ocena: 2
#7

0%
Szkoda, że Nvidia to uwali, bo dx11 to ich konik, a dx12 daje dupy.
Hashi (2017.08.17, 21:24)
Ocena: 9
#8

0%
No prosze, nie trzeba mieć W10, nawet W8, a nawet DX12 by mieć tą samą wydajność i funkcje co w DX12 i to na uniwersalnym API.
revcorey (2017.08.17, 22:18)
Ocena: 0
#11

0%
Wiesz ostatnie kilkanaście lat przekonuje, że wydajność nie ma znaczenia tylko łatwość implementacji. Dlatego opengl przegrał z DXem i dlatego vulkan ma problemy.

w dx nie programowałem ale co ci brakuje? obiektowości? Wiesz mamy takie coś jak c++ i klasy. Do tego tak czy siach jak piszesz silnik gry to opakowujesz sobie ogl i korzystasz z odwołań do renderu a nie na żywca wołasz komendy ogl. O ile się orientuję DX12 i vulkan są podobne aczkolwiek słyszałem że vulkan ma lepiej pomyślane warstwy abstrakcji nad poszczególnymi mechanizmami(ale sam jeszcze nie klepałem).
Ha11ucionogen (2017.08.17, 22:25)
Ocena: 4
#12

0%
Markiz88 @ 2017.08.17 18:38  Post: 1089115
Dobrze by było jak by potyczkę dx12 vs vulkan wygrał ten drugi. Na chwilę obecną niestety gier z tym drugim api jest bardzo mało.


Tylko jakby vulcan był powszechny to nagle by się okazało, że GTX1070 wystarcza do wszystkiego, a tego producenci przecież nie chcą nie prawdasz milordzie?
SunTzu (2017.08.18, 00:09)
Ocena: -2
#13

33%
revcorey @ 2017.08.17 22:18  Post: 1089158
Wiesz ostatnie kilkanaście lat przekonuje, że wydajność nie ma znaczenia tylko łatwość implementacji. Dlatego opengl przegrał z DXem i dlatego vulkan ma problemy.

w dx nie programowałem ale co ci brakuje? obiektowości?

W DXie brakuje wydajności. Prosty test odpal sobie Unity czy UE4 masz tam wsparcie dla vulkana DX12... możesz stworzyć generator częsteczek patrz co lepsze.

revcorey @ 2017.08.17 22:18  Post: 1089158

Wiesz mamy takie coś jak c++ i klasy. Do tego tak czy siach jak piszesz silnik gry to opakowujesz sobie ogl i korzystasz z odwołań do renderu a nie na żywca wołasz komendy ogl. O ile się orientuję DX12 i vulkan są podobne aczkolwiek słyszałem że vulkan ma lepiej pomyślane warstwy abstrakcji nad poszczególnymi mechanizmami(ale sam jeszcze nie klepałem).

W którym momencie pisałem, żeby wołać komendy z żywca? OpenCL też jest podobne do CUDA, a akumulatory do baterii też są podobne wyglądem.... i co z tego?
Shadery nie są kompatybilne. Zrobienie tego jeszcze wydajnie wymaga pracy.
pythoncyb0rg (2017.08.18, 07:06)
Ocena: -1
#15

0%
No i kolejny raz otwarta technologia służy i pomaga ludziom podejmować własne decyzje.
maslascher (2017.08.18, 10:01)
Ocena: -2
#17

0%
W sieci pojawiły się już pierwsze wyniki wydajności wykonane z użyciem nowych bibliotek i trzeba przyznać, że wypadają one całkiem przyzwoicie.

Vulcan słabszy od DX12. Nie nazwałbym tego przyzwoitym wynikiem. Z tego co widzę to dobra implementacja API to dzisiaj luksus.
TitoBandito (2017.08.18, 11:50)
Ocena: -2
#19

67%
Raider0001 (2017.08.19, 21:27)
Ocena: 1
#20

0%
revcorey @ 2017.08.17 17:46  Post: 1089099
pewnie trzeba dopieścić implementację żeby mieć praktycznie identyczne wyniki jak z dx12.


Cholernie podejrzane że DX w wersji 11 !! jest gorszy niż jakiś Vulkan w wersji.. 1 czy 1.6 ? nie ważne że Microsoft pucował swój standard tyle lat, przegrał ze standardem zrobionym 'przedwczoraj'
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Zasilacz dla najbardziej wymagających. 1
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 6
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 34
Kiedy będą mogły przytulić nowe Ryzeny? 14
Użytkownicy najnowszych okienek nie będą zadowoleni. 36
Kilka istotnych usprawnień. Notatnik dostępny w systemie Windows doczeka się aktualizacji. 51
EA będzie musiała wprowadzić kilka istotnych zmian. 24
Najbardziej rozbudowana wersja za ponad 32 tysiące złotych. 88
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Nie jest tak źle, jak można było się spodziewać. 33
Chińczycy znowu atakują segment high-end. 9
Wysoka efektywność energetyczna i świetna wydajność. 12
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 34
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 6
Kiedy będą mogły przytulić nowe Ryzeny? 14
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 34
Czym są umowy o poufności, jak działają i jakie mają znaczenie dla PCLab.pl. 7
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Facebook
Ostatnio komentowane