Komentarze
Komentarzy na stronę
1
TheMr. (2017.08.17, 13:04)
Ocena: -4
#1

0%
Mocne gry - Cuphead, Super Lucky :E Czy to 1 kwietnia?
A Crackdown, 4 lata produkcji, nono.
HextorPL (2017.08.17, 13:17)
Ocena: 5
#2

0%
Jak tak dalej będą przeciągać to ten Crackdown co najwyżej do serii 'Zagrajmy w crapa' takiego jednego youtubera trafi. Mało kto pamięta, ale przy pierwszej zapowiedzi gry i pokazach dużo mówiono o modelu zniszczeń gdzie mielibyśmy możliwość wyburzania całych wieżowców. Z każdym kolejnym pokazem mówiono o tym coraz mniej, aż przy ostatnim E3 w ogóle (?). Czyżby the great power of Xbox One family nie wyrabiała z tymi zniszczeniami i teraz przerabiają kompletnie koncept gry?
bajf (2017.08.17, 13:34)
Ocena: 2
#3

0%
HextorPL @ 2017.08.17 13:17  Post: 1089035
Jak tak dalej będą przeciągać to ten Crackdown co najwyżej do serii 'Zagrajmy w crapa' takiego jednego youtubera trafi. Mało kto pamięta, ale przy pierwszej zapowiedzi gry i pokazach dużo mówiono o modelu zniszczeń gdzie mielibyśmy możliwość wyburzania całych wieżowców. Z każdym kolejnym pokazem mówiono o tym coraz mniej, aż przy ostatnim E3 w ogóle (?). Czyżby the great power of Xbox One family nie wyrabiała z tymi zniszczeniami i teraz przerabiają kompletnie koncept gry?

Przecież to wszystko miało działać w oparciu o chmurę Microsoftu.
krystiankrz (2017.08.17, 13:58)
Ocena: 7
#4

0%
Onet wprowadził jakieś minimalne limitu artykułów na głowę? Ostatnimi czasy pojawia się tyle informacji o grach, o których nikt nie słyszał, że to jakiś skandal jest.
xeks (2017.08.17, 14:08)
Ocena: 3
#5

0%
TheMr. @ 2017.08.17 13:04  Post: 1089034
Mocne gry - Cuphead, Super Lucky :E Czy to 1 kwietnia?
A Crackdown, 4 lata produkcji, nono.


no skoro tylko przesuwają a nie anulują, to znaczy że i tak im idzie lepiej niż pewna gra spod studia twórców nier'a
Duchu (2017.08.17, 14:16)
Ocena: 2
#6

0%
krystiankrz @ 2017.08.17 13:58  Post: 1089043
Onet wprowadził jakieś minimalne limitu artykułów na głowę? Ostatnimi czasy pojawia się tyle informacji o grach, o których nikt nie słyszał, że to jakiś skandal jest.

Słowo klucz... CLICKBAIT!

Piszą byle co, ważne że dużo ludzi kliknie i reklamodawcy zobaczą ile oglądnięć dziennie ma PCL. CZasami jak widze w newsach tytuł rodem z onetu to nawet nie wchodzę.

Pozdr.

HextorPL (2017.08.17, 14:20)
Ocena: -1
#7

0%
bajf @ 2017.08.17 13:34  Post: 1089037
HextorPL @ 2017.08.17 13:17  Post: 1089035
Jak tak dalej będą przeciągać to ten Crackdown co najwyżej do serii 'Zagrajmy w crapa' takiego jednego youtubera trafi. Mało kto pamięta, ale przy pierwszej zapowiedzi gry i pokazach dużo mówiono o modelu zniszczeń gdzie mielibyśmy możliwość wyburzania całych wieżowców. Z każdym kolejnym pokazem mówiono o tym coraz mniej, aż przy ostatnim E3 w ogóle (?). Czyżby the great power of Xbox One family nie wyrabiała z tymi zniszczeniami i teraz przerabiają kompletnie koncept gry?

Przecież to wszystko miało działać w oparciu o chmurę Microsoftu.


I serio w to wierzysz? Wyliczenia fizyki i kolizji przez chmurę na niestabilnym łączu 1/1 Mbps w jakiejś zapadłej dziurze? Albo lokalnie liczone na konsoli albo stwierdzili, że nie ma co i zmieniają podejście do gry. Wyjdzie z tego pewnie jakiś wyrób Saintsrowopodobny.
Marmi (2017.08.17, 17:47)
Ocena: 2
#8

0%
Te wszystkie opóźnienia w wydaniu gier takich czy innych tak naprawdę nie są z tych powodów co piszą, czyli chęci 'dopracowania' czy 'zapewnienia najwyższej jakości' itd. bo to znaczy, że gra jest gotowa tylko ma jakieś tam problemy. Prawda jest z reguły taka, że gra nie nadaje się kompletnie do wydania, bo po prostu nie daje się ukończyć ze względu na bugi lub nie jest w ogóle ukończona. Ile już widzieliśmy takich tytułów, które miały opóźnienie aby je 'doszlifować' a na premierę i tak wypuszczali betę w najlepszym razie...
lolek01 (2017.08.17, 22:55)
Ocena: 1
#9

0%
Marmi @ 2017.08.17 17:47  Post: 1089100
Te wszystkie opóźnienia w wydaniu gier takich czy innych tak naprawdę nie są z tych powodów co piszą, czyli chęci 'dopracowania' czy 'zapewnienia najwyższej jakości' itd. bo to znaczy, że gra jest gotowa tylko ma jakieś tam problemy. Prawda jest z reguły taka, że gra nie nadaje się kompletnie do wydania, bo po prostu nie daje się ukończyć ze względu na bugi lub nie jest w ogóle ukończona. Ile już widzieliśmy takich tytułów, które miały opóźnienie aby je 'doszlifować' a na premierę i tak wypuszczali betę w najlepszym razie...


Dobrze piszesz. Niby chcą dopiescic grę, a potem i tak będzie trzeba ciągnąć 40giga patchy. Dawno temu jak gry wychodziły na płytach CD a wszelakie steamy były dopiero w powijakach, producenci bardziej się starali, aby wydać dopracowana grę. Teraz leci beta za beta, przestań się mazac i ciagnij patcha i jeszcze jacy dumni z siebie producenci że szybko patcha wydali ohoh oklaskow oczekują. Mam wrażenie, że niekotrzy już nie zatrudniają betatesterow bo po co, gracze kupią, zgłoszą listę błędów i się naprawi w patchu.
vibovit (2017.08.17, 23:10)
Ocena: 2
#10

0%
lolek01 @ 2017.08.17 22:55  Post: 1089164
Marmi @ 2017.08.17 17:47  Post: 1089100
Te wszystkie opóźnienia w wydaniu gier takich czy innych tak naprawdę nie są z tych powodów co piszą, czyli chęci 'dopracowania' czy 'zapewnienia najwyższej jakości' itd. bo to znaczy, że gra jest gotowa tylko ma jakieś tam problemy. Prawda jest z reguły taka, że gra nie nadaje się kompletnie do wydania, bo po prostu nie daje się ukończyć ze względu na bugi lub nie jest w ogóle ukończona. Ile już widzieliśmy takich tytułów, które miały opóźnienie aby je 'doszlifować' a na premierę i tak wypuszczali betę w najlepszym razie...


Dobrze piszesz. Niby chcą dopiescic grę, a potem i tak będzie trzeba ciągnąć 40giga patchy. Dawno temu jak gry wychodziły na płytach CD a wszelakie steamy były dopiero w powijakach, producenci bardziej się starali, aby wydać dopracowana grę


Nieprawda, zawsze było tak samo, już w latach 80 wychodziły gry tak zbugowane, że nie dało się ich ukończyć.
wahoo (2017.08.19, 19:49)
Ocena: 0
#11

0%
lolek01 @ 2017.08.17 22:55  Post: 1089164

Dobrze piszesz. Niby chcą dopiescic grę, a potem i tak będzie trzeba ciągnąć 40giga patchy. Dawno temu jak gry wychodziły na płytach CD a wszelakie steamy były dopiero w powijakach, producenci bardziej się starali, aby wydać dopracowana grę. Teraz leci beta za beta, przestań się mazac i ciagnij patcha i jeszcze jacy dumni z siebie producenci że szybko patcha wydali ohoh oklaskow oczekują. Mam wrażenie, że niekotrzy już nie zatrudniają betatesterow bo po co, gracze kupią, zgłoszą listę błędów i się naprawi w patchu.

Dopracowanie było takie samo jak teraz. Różnica polegała nie na steamie (bo to jest na plus - przynajmniej teraz te łatki powstają), tylko samym internecie i szumie wokół bugów. Kiedyś błędy były czymś zupełnie naturalnym na co nie zwracało się uwagi poza skrajnymi przypadkami (np. wszystkie gry Bethedsy z Terminatorami włącznie :E). Zobacz ile błędów z oryginałów naprawiały choćby remastery Baldur's Gate (pomijając to, że same dodały nowe bugi ;))

Teraz na forach byle obiekt przenikający przez teksturę powoduje taki szum, jakby wystąpienie błędu powodowało co najmniej format partycji systemowej.

https://www.youtube.com/watch?v=5RGhUCP_eeU
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane