komentarze
caleb12345Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
caleb123452017.07.04, 12:27
Zwykle hotfixy najlepiej działają, także zaraz zainstaluję :)
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122017.07.04, 12:33
Starsze sterowniki nie ruszały Watch Dogsow chyba, więc czemu nagle problem ten powstał?
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2017.07.04, 13:11
Bo stery są tak skomplikowane obecnie, że gdzieś tam coś zmienisz i w innej grze się posypie, nie są w stanie przetestować wszystkiego.
Jest tak skomplikowanie, że nawet dla śmiesznych 2 fixów musisz całość od nowa instalować.
DideqZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dideq2017.07.04, 14:10
Ciekawe czy już usunęli DX12 dla Fermi. :E
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2017.07.04, 15:06
-12#5
Dideq @ 2017.07.04 14:10  Post: 1078152
Ciekawe czy już usunęli DX12 dla Fermi. :E

Nie usunęli, natomiast Async dla GCN 1.0 jest nadal wyłączony. ;)
DideqZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dideq2017.07.04, 15:21
Krisol @ 2017.07.04 15:06  Post: 1078167
Dideq @ 2017.07.04 14:10  Post: 1078152
Ciekawe czy już usunęli DX12 dla Fermi. :E

Nie usunęli, natomiast Async dla GCN 1.0 jest nadal wyłączony. ;)


Temat jest o sterownikach Nvidia więc proszę nie odbiegać od tematu. :)
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2017.07.04, 16:16
-8#7
Dideq @ 2017.07.04 15:21  Post: 1078169

Temat jest o sterownikach Nvidia więc proszę nie odbiegać od tematu. :)

Nie ma też nic o Fermim czy DX12, więc sam odbiegasz.
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2017.07.04, 18:04
decorator12 @ 2017.07.04 12:33  Post: 1078134
Starsze sterowniki nie ruszały Watch Dogsow chyba, więc czemu nagle problem ten powstał?

Oprogramowanie często wykorzystuje bardzo specyficzne funkcjonalności systemu czy sterowników. Czasem są to obejścia błędów lub wręcz ich wykorzystanie w celu osiągnięcia pewnej funkcjonalności. NV mogła coś dodać w sterownikach w celu szybkiego lub tymczasowego obejścia jakiegoś problemu. Gdy wreszcie kwestia została rozwiązana pojawił się problem. Niestety wydawcy gier bardzo słabo optymalizuję swoje produkty, czego dowodem jest choćby łatanie gier po stronie sterownika - co w ogóle nie powinno miec miejsca!
Art385Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Art3852017.07.04, 20:55
Niech się cieszą, że się Alpha SW BFII skończyła bo tam driver też leżał. Pół dnia się szarpałem na tych przed hotfix, bo gra albo freezowała częściowo w połowie mapy albo wywalało mnie z serwera po po kilku minutach. Jakie było moje zdziwienie gdy wszystkie problemy ustąpiły, gdy wróciłem do sterów z przed kilku wydań bodajże 382.33. Sterowniki Nv osiągnęły poziom dna, ale wydaje się że przy obecnym trendzie to nie jest ich ostatnie słowo.
PutoutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Putout2017.07.05, 00:05
Krisol @ 2017.07.04 15:06  Post: 1078167
Dideq @ 2017.07.04 14:10  Post: 1078152
Ciekawe czy już usunęli DX12 dla Fermi. :E

Nie usunęli, natomiast Async dla GCN 1.0 jest nadal wyłączony. ;)


nie jest. od wersji 17.2.1 działa (http://www.guru3d.com/news-story/download-...driver,5.html). został wyłączony w grudniu 2016. przecieki wskazywały że GCN1.0 ma jakiś problem z obsługą asynca ale w lutym mieli uznać że można to zostawić w gestii użytkowników. natomiast przytyk w strone Fermiaków mimo wsxzykos był celny. Czemu? bo DX12 już kiedyś działał na tych kartach. jeszcze za czasów przed wydaniem W10 RTM. magicznie się pojawił i magicznie zniknął. Tutaj również DX12 pojawił się nagle i nie zawarto go w changelogu (http://us.download.nvidia.com/Windows/384....ease-notes.pdf) więc nic dziwnego że można to uznać za wypadek przy pracy. cholera wie. może Nvidia planowała wydać te sterowniki później i przypadkiem upubliczniono właśnie tę wersję? mów co chcesz, ale okoliczności są naprawdę dziwne.

decorator12 @ 2017.07.04 12:33  Post: 1078134
Starsze sterowniki nie ruszały Watch Dogsow chyba, więc czemu nagle problem ten powstał?


bo upublicznione changelogi to ledwie ułamek wszystkich zmian.
Zaloguj się, by móc komentować