komentarze
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212017.05.02, 12:16
Jeszcze kilka lat jeśli nie zaczną zarabiać i koniec
SkullekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Skullek2017.05.02, 12:24
-19#2
Znów dołożyli cegiełke do spłaty kredytu i zgarnęli od Intela 2.2% rynku CPU samymi Ryzenami 7 w miesiąc.. (Mam nadzieje, że powstanie o tym news :))
voodoo34Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
voodoo342017.05.02, 12:28
-27#3
Ezio21 @ 2017.05.02 12:16  Post: 1061810
Jeszcze kilka lat jeśli nie zaczną zarabiać i koniec


Jak każda firma na świecie dopóki mają do spłacania kredyty nie wykażą żadnych zysków ze względów oczywistych dla każdego ekonomisty.
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212017.05.02, 12:33
Skullek @ 2017.05.02 12:24  Post: 1061811
Znów dołożyli cegiełke do spłaty kredytu i zgarnęli od Intela 2.2% rynku CPU samymi Ryzenami 7 w miesiąc.. (Mam nadzieje, że powstanie o tym news :))

O czym, o tym, że dług cały czas rośnie a intel dalej ma monopol?
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2017.05.02, 12:34
29#5
voodoo34 @ 2017.05.02 12:28  Post: 1061816

Jak każda firma na świecie dopóki mają do spłacania kredyty nie wykażą żadnych zysków ze względów oczywistych dla każdego ekonomisty.

To chyba jacyś 'ekonomiści' spod budki z piwkiem, bo spłacanie kredytu nie działa tak, że 'jak macie więcej zysku to spłaćcie więcej', no lol co za bzdury, spłaty mają zawsze terminarz i konkretne ustalenia, a nie jakieś umowy jak z menelami spod bloku. Gratuluję panie 'ekonomisto', chciałeś zabłysnąć, ale chyba nie wyszło.
mediaexpertZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mediaexpert2017.05.02, 12:44
24#7
Według statysty Steam AMD wciąż traci udziały zarówno w GPU jak i CPU http://store.steampowered.com/hwsurvey/
111222Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
1112222017.05.02, 12:48
21#8
AMD podało też, że o 321 mln dolarów stopniały rezerwy gotówkowe i ekwiwalenty pieniężne, których wartość wynosi obecnie 943 mln dolarów

Na ile miesięcy zostało jeszcze kasy? To już nawet nie lata
WildFire2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
WildFire22017.05.02, 12:52
24#9
Skullek @ 2017.05.02 12:24  Post: 1061811
Znów dołożyli cegiełke do spłaty kredytu i zgarnęli od Intela 2.2% rynku CPU samymi Ryzenami 7 w miesiąc.. (Mam nadzieje, że powstanie o tym news :))

Pod koniec 2012 przy premierze Vishery również nieco odzyskali rynku ale szybko tendencja wróciła do dalszych strat. Intel nie stoi w miejscu, a AMD na tej architekturze będzie jechało jeszcze długo
ZajccZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Zajcc2017.05.02, 12:53
28#10
Nie ma to jak cieszyć się że stracili 73 a mogli 109 mln w kwartał :E
TrepciaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Trepcia2017.05.02, 12:57
-1#11
mediaexpert @ 2017.05.02 12:44  Post: 1061823
Według statysty Steam AMD wciąż traci udziały zarówno w GPU jak i CPU http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Ezio21 @ 2017.05.02 12:16  Post: 1061810
Jeszcze kilka lat jeśli nie zaczną zarabiać i koniec


Pracuję w firmie, która jeszcze nigdy nie przyniosła zysku tylko cały czas pod kreską jest (od 5 lat). W tym samym czasie zostało wybudowane 5 fabryk, liczba zatrudnionych pracowników co roku jest podwajana a wartość firmy wzrasta o 1000% rok w rok. Czy to powoduje, że za rok-dwa firma upadnie? Czy moze straty wynikają z inwestowania? Wyobraź sobie sytuację, masz milion dolarów długu. W ciągu roku spłacasz ten milion, przychodu masz miliard dolarow ale wszystkie koszty stale, wynagrodzenie, inwestycje rowniez wynosza miliard, konczysz rok dalej z milionem pod kreska. Milion jak byl tak dalej jest pod kreska ale co to ma za znaczenie?
piwo1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piwo12017.05.02, 13:00
-1#12
no a intel na tej architekturze nie bedzie jechal dlugo? z tego co wiem to conajmniej do 2020 roku.
http://pclab.pl/news72425.html
wiec bez przesady. oczywiscie intel nadal ma gigantyczna przewage w sile watka i latwo mu bedzie ja wykorzystac (np wypuszczajac 6 rdzeniowca do swojej podstawowej platformy). tak samo niedlugo przechodzi na 10nm. amd moze zrobi to pod koneic 2018 choc pewnie raczej w 2019 roku. wiec roznica bedzie sie poglebiac. ale fakt faktem ze przez te pol roku od premiery ryzenow amd powinno odzyskac troche tortu i z 18% udzialow w prockach wskoczyc na te 25%. potem beda znow leciec w dol no chyba ze szykuja juz ryzena 2 na koniec tego roku (najlepiej w 7nm bo przeciez 10tke GF omija).
co do grafik to mysle ze bedzie tendencja dlugo spadkowa bo nie widac by ten team umial walczyc z szybko rozwijajaca sie nvidia ktora z generacji na generacje robi sie tylko mocniejsza a amd coraz bardziej odstaje. volta za rogiem i to chyba bedzie gwozdz do trumny na rynku gpu amd. vega bedzie konkurencyjna moze przez 3-6 miesiecy. troche malo by na siebie zarobic. niestety. wiec moim skromnym zdaniem kto ma akcje amd niech sprzedaje bo dlugodystansowo czyli za pol roku i dalej amd bedzie tracic rynek. za to za 3-4 miesiace beda w szczytowej formie i bedzie to taka gorka w ich wykonaniu.
adisoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
adiso2017.05.02, 13:06
22#13
Fury dosyć dobrze pokazał jak słabe są topowe AMD ostatnimi czasy. Karta które w zasadzie nikt nie ma dziś jest przestarzała przez małą ilość VRAM. Vega ma mieć 8 GB więc teoretycznie powinno być wyraźnie lepiej ale zobaczymy jaki poziom wydajności osiągną. Przecieki wskazują na poziom 1070 a to nie jest dobre info
TrepciaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Trepcia2017.05.02, 13:07
piwo1 @ 2017.05.02 13:00  Post: 1061828
no a intel na tej architekturze nie bedzie jechal dlugo? z tego co wiem to conajmniej do 2020 roku.
http://pclab.pl/news72425.html
wiec bez przesady. oczywiscie intel nadal ma gigantyczna przewage w sile watka i latwo mu bedzie ja wykorzystac (np wypuszczajac 6 rdzeniowca do swojej podstawowej platformy). tak samo niedlugo przechodzi na 10nm. amd moze zrobi to pod koneic 2018 choc pewnie raczej w 2019 roku. wiec roznica bedzie sie poglebiac. ale fakt faktem ze przez te pol roku od premiery ryzenow amd powinno odzyskac troche tortu i z 18% udzialow w prockach wskoczyc na te 25%. potem beda znow leciec w dol no chyba ze szykuja juz ryzena 2 na koniec tego roku.
co do grafik to mysle ze bedzie tendencja dlugo spadkowa bo nie widac by ten team umial walczyc z szybko rozwijajaca sie nvidia ktora z generacji na generacje robi sie tylko mocniejsza a amd coraz bardziej odstaje. tesla za rogiem i to chyba bedzie gwozdz do trumny na rynku gpu amd. vega bedzie konkurencyjna moze przez 3-6 miesiecy. troche malo by na siebie zarobic. niestety. wiec moim skromnym zdaniem kto ma akcje amd niech sprzedaje bo dlugodystansowo czyli za pol roku i dalej amd bedzie tracic rynek. za to za 3-4 miesiace beda w szczytowej formie i bedzie to taka gorka w ich wykonaniu.


Volta jest za rogiem, nie tesla :)
WildFire2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
WildFire22017.05.02, 13:08
13#15
piwo1 @ 2017.05.02 13:00  Post: 1061828
no a intel na tej architekturze nie bedzie jechal dlugo? z tego co wiem to conajmniej do 2020 roku. wiec bez przesady. oczywiscie intel nadal ma gigantyczna przewage w sile watka i latwo mu bedzie ja wykorzystac. tak samo niedlugo przechodzi na 10nm. amd moze zrobi to pod koneic 2018 choc pewnie raczej w 2019 roku. wiec roznica bedzie sie poglebiac. ale fakt faktem ze przez te pol roku od premiery ryzenow amd powinno odzyskac troche tortu i z 18% udzialow w prockach wskoczyc na te 25%. potem beda znow leciec w dol no chyba ze szykuja juz ryzena 2 na koniec tego roku.
co do grafik to mysle ze bedzie tendencja dlugo spadkowa bo nie widac by ten team umial walczyc z szybko rozwijajaca sie nvidia ktora z generacji na generacje robi sie tylko mocniejsza a amd coraz bardziej odstaje. tesla za rogiem i to chyba bedzie gwozdz do trumny na rynku gpu amd. vega bedzie konkurencyjna moze przez 3-6 miesiecy. troche malo by na siebie zarobic. niestety. wiec moim skromnym zdaniem kto ma akcje amd niech sprzedaje bo dlugodystansowo czyli za pol roku i dalej amd bedzie tracic rynek. za to za 3-4 miesiace beda w szczytowej formie i bedzie to taka gorka w ich wykonaniu.

Nie powiedziałbym że Intel korzysta z tej samej architektury bo cały czas ją rozwija. Z każdym odświeżeniem, wyjątkiem był tylko Kaby lake, jest coraz szybciej nawet jeśli to małe kroczki. Główny projektant Ryzena już nie pracuje w AMD więc nie bardzo ma kto szykować nowe rozwiązania
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212017.05.02, 13:10
11#16
mediaexpert @ 2017.05.02 12:44  Post: 1061823
Według statysty Steam AMD wciąż traci udziały zarówno w GPU jak i CPU http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Zdziwiony? Bo ja nie.
piwo1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piwo12017.05.02, 13:10
-3#17
Trepcia @ 2017.05.02 13:07  Post: 1061833
piwo1 @ 2017.05.02 13:00  Post: 1061828
no a intel na tej architekturze nie bedzie jechal dlugo? z tego co wiem to conajmniej do 2020 roku.
http://pclab.pl/news72425.html
wiec bez przesady. oczywiscie intel nadal ma gigantyczna przewage w sile watka i latwo mu bedzie ja wykorzystac (np wypuszczajac 6 rdzeniowca do swojej podstawowej platformy). tak samo niedlugo przechodzi na 10nm. amd moze zrobi to pod koneic 2018 choc pewnie raczej w 2019 roku. wiec roznica bedzie sie poglebiac. ale fakt faktem ze przez te pol roku od premiery ryzenow amd powinno odzyskac troche tortu i z 18% udzialow w prockach wskoczyc na te 25%. potem beda znow leciec w dol no chyba ze szykuja juz ryzena 2 na koniec tego roku.
co do grafik to mysle ze bedzie tendencja dlugo spadkowa bo nie widac by ten team umial walczyc z szybko rozwijajaca sie nvidia ktora z generacji na generacje robi sie tylko mocniejsza a amd coraz bardziej odstaje. tesla za rogiem i to chyba bedzie gwozdz do trumny na rynku gpu amd. vega bedzie konkurencyjna moze przez 3-6 miesiecy. troche malo by na siebie zarobic. niestety. wiec moim skromnym zdaniem kto ma akcje amd niech sprzedaje bo dlugodystansowo czyli za pol roku i dalej amd bedzie tracic rynek. za to za 3-4 miesiace beda w szczytowej formie i bedzie to taka gorka w ich wykonaniu.


Volta jest za rogiem, nie tesla :)

no tak tesla to juz byl. niedlugo pewnie bedzie joul :)
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212017.05.02, 13:11
-9#18
Trepcia @ 2017.05.02 12:57  Post: 1061827
mediaexpert @ 2017.05.02 12:44  Post: 1061823
Według statysty Steam AMD wciąż traci udziały zarówno w GPU jak i CPU http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Ezio21 @ 2017.05.02 12:16  Post: 1061810
Jeszcze kilka lat jeśli nie zaczną zarabiać i koniec


Pracuję w firmie, która jeszcze nigdy nie przyniosła zysku tylko cały czas pod kreską jest (od 5 lat). W tym samym czasie zostało wybudowane 5 fabryk, liczba zatrudnionych pracowników co roku jest podwajana a wartość firmy wzrasta o 1000% rok w rok. Czy to powoduje, że za rok-dwa firma upadnie? Czy moze straty wynikają z inwestowania? Wyobraź sobie sytuację, masz milion dolarów długu. W ciągu roku spłacasz ten milion, przychodu masz miliard dolarow ale wszystkie koszty stale, wynagrodzenie, inwestycje rowniez wynosza miliard, konczysz rok dalej z milionem pod kreska. Milion jak byl tak dalej jest pod kreska ale co to ma za znaczenie?


Takie znacznie, że zadłużenie rośnie i niedługo padnie. Proste.
SambaVerdeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SambaVerde2017.05.02, 13:11
-8#19
@Trepcia
Akurat wydatek inwestycyjny nie jest ''stratą''. Stratą robi się dopiero, kiedy inwestycja nie przynosi efektu.
piwo1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piwo12017.05.02, 13:14
-10#20
WildFire2 @ 2017.05.02 13:08  Post: 1061834

Nie powiedziałbym że Intel korzysta z tej samej architektury bo cały czas ją rozwija. Z każdym odświeżeniem, wyjątkiem był tylko Kaby lake, jest coraz szybciej nawet jeśli to małe kroczki. Główny projektant Ryzena już nie pracuje w AMD więc nie bardzo ma kto szykować nowe rozwiązania

nie w tym sensie. chodzi o architekture core 2 duo.
ryzen tez bedzie rozwijany. zen2 i zen3 juz sa projektowane. ale to sa tylko modyfikacje ktore daja po 10% przyrostow, ale na pewno nie wzrost jak przy zmianie generacji (np 52% w przypadku amd)
Zaloguj się, by móc komentować