komentarze
bue2017.03.13, 14:17
CIA juz zaciera rece ;)
moniek92Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
moniek922017.03.13, 14:40
autonomiczne samochody-bomby :o
pszemek233Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pszemek2332017.03.13, 14:47
15 mld masakra jakie oni pieniądze zrobili przez tyle lat kiedy głównie to ich procki były kupowane

kupujcie amd, może nie koniecznie 8 rdzeni bo w większości gier to różnicy nie robi, ale może 6 czy 4
rainyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rainy2017.03.13, 15:06
pszemek233 @ 2017.03.13 14:47  Post: 1047475
15 mld masakra jakie oni pieniądze zrobili przez tyle lat kiedy głównie to ich procki były kupowane


Niewiele ponad półtora roku temu, kupili Alterę za 16.7 mld dolarów.
http://fortune.com/2015/12/28/intel-comple...ra-acquisition/
Btw, Intel większą swoich zysków czerpie z rynku serwerowego, gdzie kompletnie dominują (99 procent udziałów).
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2017.03.13, 15:19
11#5
Niebiescy zamierzają inwestować w rozwój autonomicznych samochodów.

Powstanie nowy wózek sportowy - Jewbaru.
piwo1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piwo12017.03.13, 15:43
ciekawy ruch. rzeklbym ze chyba jeszcze bardziej znienawidze ta marke. beda robic wszystko czego nie lubie :) jak mozna robic autonomiczny samochod skoro prowadzenie auta to jedna z najfajniejszych rzeczy jaka mozna robic na tym swiecie. paranoja. tlamsza i dusza na kazdym kroku. by tylko przypadkiem nie byc szczesliwym.
Pentium DZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pentium D2017.03.13, 16:01
Samochody z odblokowanym mnożnikiem i glutem na CPU :E
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2017.03.13, 16:38
pszemek233 @ 2017.03.13 14:47  Post: 1047475
15 mld masakra jakie oni pieniądze zrobili przez tyle lat kiedy głównie to ich procki były kupowane

kupujcie amd, może nie koniecznie 8 rdzeni bo w większości gier to różnicy nie robi, ale może 6 czy 4


Zacznij ty kupowac, a co do tych samochodow to moda , ktora akcje na gieldzie do gory poprowadzi i zarzad bedzie znow swoja dzialke na koszt innych mial..
Pawelos9Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pawelos92017.03.13, 18:06
piwo1 @ 2017.03.13 15:43  Post: 1047511
ciekawy ruch. rzeklbym ze chyba jeszcze bardziej znienawidze ta marke. beda robic wszystko czego nie lubie :) jak mozna robic autonomiczny samochod skoro prowadzenie auta to jedna z najfajniejszych rzeczy jaka mozna robic na tym swiecie. paranoja. tlamsza i dusza na kazdym kroku. by tylko przypadkiem nie byc szczesliwym.


Huehue xD Co w tym takiego fajnego?
Master HuskyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Master Husky2017.03.13, 18:27
Pawelos9 @ 2017.03.13 18:06  Post: 1047549
piwo1 @ 2017.03.13 15:43  Post: 1047511
ciekawy ruch. rzeklbym ze chyba jeszcze bardziej znienawidze ta marke. beda robic wszystko czego nie lubie :) jak mozna robic autonomiczny samochod skoro prowadzenie auta to jedna z najfajniejszych rzeczy jaka mozna robic na tym swiecie. paranoja. tlamsza i dusza na kazdym kroku. by tylko przypadkiem nie byc szczesliwym.


Huehue xD Co w tym takiego fajnego?



A kto jak miał 15 lat się nie jarał?
Ohoho:)Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ohoho:)2017.03.13, 18:48
Pawelos9 @ 2017.03.13 18:06  Post: 1047549
piwo1 @ 2017.03.13 15:43  Post: 1047511
jak mozna robic autonomiczny samochod skoro prowadzenie auta to jedna z najfajniejszych rzeczy jaka mozna robic na tym swiecie..


Huehue xD Co w tym takiego fajnego?


Jak się jeździ 60cio konnym piździkiem 1.0L 3 cylindry to nic :]
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2017.03.13, 19:47
Nieźle, ale odbiją sobie, te wozy nie będą tanie, a klientów nie braknie, motoryzacja to napęd nowoczesnych gospodarek, oby Morawiecki i klika przejrzeli na oczy i kupiono jakieś przyszłościowe kontrakty.
Kubon16Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kubon162017.03.13, 22:29
-1#13
Czy tylko mnie gówno obchodzą autonomiczne samochody?
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2017.03.14, 05:24
motiff @ 2017.03.13 19:47  Post: 1047586
Nieźle, ale odbiją sobie, te wozy nie będą tanie, a klientów nie braknie, motoryzacja to napęd nowoczesnych gospodarek, oby Morawiecki i klika przejrzeli na oczy i kupiono jakieś przyszłościowe kontrakty.


Ale poniewaz przemysl niemiecki w 30 % od spalinowych samochodow zalezny jest, moze sie to tragicznie skonczyc, mielismy juz ofiary nowych technologi, ktore pewny przemysl w ciagu kilka lat calkowicie wykonczyly..np Kodak, lokomotywy parowe, itd..

Dodam tylko, ze pewna grupa studentow w roku 1975 pewien Kassenwagen VW przebudowala , wyposazajac go z maly 900 cm3 silnik Fiata, DC generator, akkumulator energi hamowania i dwa DC silniki , ta przebudowa pozwolila spozycie paliwa o 30 % obnizyc, zadne dodatkowe akkumulatory sie tam nie uzywalo..
Silnik spalinowy krecil sie bez przerw 2000 rpm, wytwarzam maksymalnie 22KW, konsumowal maksymalnie 3,8 l/ 1000 i mial effektywnosc okolo 28 %..teraz mozna 550 cm3 , 3 cylindrowy silnik ( Daihatsu) przy optymizacji przy stalych obrotach, do 40 % wycisnac..( eksperymenty robione przez Peugota z 400cm3 dwusuwowym , dwucylindrowym pozwolily przy 3000rpm, az 58 % osiagnac, wiecej nie dodam..

Intel ta firme kupil, aby jej militarna technologie wykorzystac, bo Trump chce prawie calkowicie, udzial zolnierza na polu walki wyeliminowac..Zolnierz za duzo kosztuje..tym bardzie ze ta firma israelska jest..
saszlykZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
saszlyk2017.03.14, 06:12
Ahhhh ten monopol Intelika.Zaraz okaże się,że te korpo zacznie rządzić światem.Niczym hidtoria wyciągnięta ze steampunka jakiegoś.
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2017.03.14, 08:42
saszlyk @ 2017.03.14 06:12  Post: 1047649
Ahhhh ten monopol Intelika.Zaraz okaże się,że te korpo zacznie rządzić światem.Niczym hidtoria wyciągnięta ze steampunka jakiegoś.


Lepiej oni niz, pewne Microsoft, Googlem Facebook..itd
nightgunnerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nightgunner2017.03.14, 11:06
jkbrenna @ 2017.03.14 08:42  Post: 1047672
saszlyk @ 2017.03.14 06:12  Post: 1047649
Ahhhh ten monopol Intelika.Zaraz okaże się,że te korpo zacznie rządzić światem.Niczym hidtoria wyciągnięta ze steampunka jakiegoś.


Lepiej oni niz, pewne Microsoft, Googlem Facebook..itd


a nie można tak po prostu żyć własnym życiem?
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32017.03.14, 17:30
Ciekawie się zapowiada, bo automotiv także NVida mocno próbuje swoich sił. w GPU AMD VS NVidia, w CPu AMD vs Intel a w automotive Intel vs NVidia ????
Borat1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Borat12019.02.11, 18:24
jkbrenna @ 2017.03.14 08:42  Post: 1047672
saszlyk @ 2017.03.14 06:12  Post: 1047649
Ahhhh ten monopol Intelika.Zaraz okaże się,że te korpo zacznie rządzić światem.Niczym hidtoria wyciągnięta ze steampunka jakiegoś.


Lepiej oni niz, pewne Microsoft, Googlem Facebook..itd

A co to za różnica czy będzie to Google, Fejs czy Intel?
Zaloguj się, by móc komentować