Komentarze
Komentarzy na stronę
1
AvQ (2017.03.02, 16:29)
Ocena: 15
#1

0%
>Projekt poziomów dostosowany do obecnych standardów

Prowadzenie gracza za rączkę jest takie 2016, w 2017 prowadzimy go na smyczy :E
mozilla007 (2017.03.02, 17:39)
Ocena: 8
#2

0%
AvQ @ 2017.03.02 16:29  Post: 1044015
>Projekt poziomów dostosowany do obecnych standardów

Prowadzenie gracza za rączkę jest takie 2016, w 2017 prowadzimy go na smyczy :E

To jest najgorsze. Kiedyś trzeba było wysilać się i mózg. Teraz to strzałka i neony. Byle nikt nie przeoczył czegoś.
vibovit (2017.03.02, 18:08)
Ocena: 8
#3

0%
Zaczyna się konsolitis projektu :(
DziubekR1 (2017.03.02, 19:29)
Ocena: 4
#4

0%
AvQ @ 2017.03.02 16:29  Post: 1044015
>Projekt poziomów dostosowany do obecnych standardów

Prowadzenie gracza za rączkę jest takie 2016, w 2017 prowadzimy go na smyczy :E


Też się tego obawiam. W System Shock 2 trzeba było wracać do poprzednich poziomów, pamiętać co, gdzie i jak, więc pewnie teraz zrobią z tego jakąś wstrętną liniówkę pod 12 latków...
Remedy (2017.03.02, 20:40)
Ocena: -1
#5

0%
Czyli można już sobie to odpuścić. Od System Shocka oczekiwałem intelektualnej uczty a nie rozciapanej breii dla zdebilniałego współczesnego przedstawiciela obecnej miernoty zwanej młodzieżą.
Elqie (2017.03.02, 21:19)
Ocena: 4
#6

0%
to teraz pozostaje miec nadzieje, ze 'dostosowanie do obecnych standardow' skonczy sie na stronie graficznej, wzglednie minimalnym uproszczeniu. oby ni skonczylo sie na tym, ze z system shock zrobia bezsensowna strzelanine bez cienia kombinowania. oby tego nie zepsuli - czekamy i obserwujemy z zapartym tchem
vibovit (2017.03.02, 23:39)
Ocena: 3
#8

0%
crush @ 2017.03.02 22:32  Post: 1044298
vibovit @ 2017.03.02 18:08  Post: 1044135
Zaczyna się konsolitis projektu :(

Srontoitis.
To nie jest problem konsol tylko znak czasów.
Nie byłoby konsol to jak myślisz na czym by te całe rzesze niedzielnych czy leniwych graczy grały?


Nie grały by. Zresztą jak ktoś się bierze za remake System Shocka, to niech nie wyskakuje z tekstami że upraszcza pod konsole, bo tego nikt nie oczekuje, casuale leją na tą produkcję, aby się nie przejechali.
crush (2017.03.02, 23:59)
Ocena: -4
#9

0%
vibovit @ 2017.03.02 23:39  Post: 1044330

Nie grały by. Zresztą jak ktoś się bierze za remake System Shocka, to niech nie wyskakuje z tekstami że upraszcza pod konsole, bo tego nikt nie oczekuje, casuale leją na tą produkcję, aby się nie przejechali.

Grałyby w te same gry na PC'tach.

Świetnie. Tylko Ty patrzysz z perspektywy odbiorcy, a nie kogoś kto ma markę i musi na niej zarobić.
Casuale leją? Oldschool'owcy też.
Ile było piania, że stare RPGi to było to, a teraz to żart?
Jak się sprzedało Pillars of Eternity w porównaniu do np. ostatniego Dragon Age'a?

Kompromisy będą bo to jest ich praca, a nie amatorski projekt którego twórcę ucieszy 20 000 unikatowych graczy.
CortexM3 (2017.03.03, 10:16)
Ocena: 3
#10

0%
Zaczyna się jak Duck Nuckem Forewer, co chwila zmiana silnika, żeby było na czasie i wszyscy wiedza jak wyszło.
indexinfio (2017.03.03, 13:09)
Ocena: 2
#11

0%
Podczas kampanii kopia gry kosztowała $25, ale nie było możliwości zapłacenia za pomocą PayPal-a. Teraz gdy wreszcie jest za pośrednictwem strony BackerKit to wzrosła do $45. Poczekam aż stanieje.
indexinfio (2017.03.03, 13:09)
Ocena: 0
#12

0%
Podczas kampanii kopia gry kosztowała $25, ale nie było możliwości zapłacenia za pomocą PayPal-a. Teraz gdy wreszcie jest za pośrednictwem strony BackerKit to wzrosła do $45.
Ezio21 (2017.03.04, 10:12)
Ocena: 1
#13

0%
O cholera tylko nie to gówno UE 4
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 21
Jeden mały, drugi trochę większy. 0
Tytuł jest bardzo popularny również na konsolach. 15
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 30
Niezła promocja dla kinomaniaków. 5
Facebook
Ostatnio komentowane