komentarze
dapeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dape2017.02.24, 08:17
12#1
A czy firma valve mogła by to zaimplementować w swoich produktach ? Przecież pozycjonowanie dzwięku w CS:GO jest żałosne (i często błędne) w porównaniu z takimi grami jak Overwatch czy Rainbow Six.
Grom23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Grom232017.02.24, 08:18
No to teraz zaimplementować to do CS:GO.
mbrzostekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Moderatormbrzostek2017.02.24, 10:54
Nowy system audio jest w CS:GO od prawie trzech miesięcy!
wo10Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wo102017.02.24, 10:54
'Świetnym sukcesem', powiadasz.
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2017.02.24, 11:21
mbrzostek @ 2017.02.24 10:54  Post: 1041701
Nowy system audio jest w CS:GO od prawie trzech miesięcy!


Chłopaki zapomnieli, że stracili pieniądze na uber gaymingowe sluchawy w systemie 7.8 :lol2:

Opcjonalnie warto omówić się na wizytę u laryngologa.
dapeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dape2017.02.24, 11:29
mbrzostek @ 2017.02.24 10:54  Post: 1041701
Nowy system audio jest w CS:GO od prawie trzech miesięcy!


I dalej ssie. We wspomnianym overwatchu nie ma problemu z określeniem idealnie kierunku i odległości w 3D po samym dźwięku. W CSie... tylko dzięki temu, że co 2 metry jest inna powierzchnia i inny sound que.
Suszin.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Suszin.2017.02.24, 11:39
dape @ 2017.02.24 08:17  Post: 1041644
A czy firma valve mogła by to zaimplementować w swoich produktach ? Przecież pozycjonowanie dzwięku w CS:GO jest żałosne (i często błędne) w porównaniu z takimi grami jak Overwatch czy Rainbow Six.


Przecież R6 ma beznadziejne pozycjonowanie dźwięku, chyba już bardziej odpowiadał mi stary system w cs.
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212017.02.24, 13:02
Ale sukces, w każdej grze jest podobny system.
IgorussZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Igoruss2017.02.24, 13:04
dape @ 2017.02.24 08:17  Post: 1041644
A czy firma valve mogła by to zaimplementować w swoich produktach ? Przecież pozycjonowanie dzwięku w CS:GO jest żałosne (i często błędne) w porównaniu z takimi grami jak Overwatch czy Rainbow Six.

W CSie jest to już od jakiegoś czasu i według mnie spisuje się bardzo dobrze. Można precyzyjnie określić gdzie jest wróg, również w płaszczyźnie pionowej, oczywiście najlepiej na słuchawkach.
Grom23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Grom232017.02.24, 15:16
mbrzostek @ 2017.02.24 10:54  Post: 1041701
Nowy system audio jest w CS:GO od prawie trzech miesięcy!

Nawet nie wiedziałem, ostatnio mało czasu na granie człowiek ma, nie śledziłem zmian w patchach tylko zagrać partyjkę od czasu do czasu i koniec. Przetestuję dzisiaj :)
Smerf z bananemZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Smerf z bananem2017.02.24, 16:04
dape @ 2017.02.24 11:29  Post: 1041726
mbrzostek @ 2017.02.24 10:54  Post: 1041701
Nowy system audio jest w CS:GO od prawie trzech miesięcy!


I dalej ssie. We wspomnianym overwatchu nie ma problemu z określeniem idealnie kierunku i odległości w 3D po samym dźwięku. W CSie... tylko dzięki temu, że co 2 metry jest inna powierzchnia i inny sound que.


kolega widać jedzie na integrze z płyty za 180zł i słuchawkach z tesco :P
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2017.02.24, 20:08
To demo jest ma bardzo nienaturalny efekt. Cofnięcie się z wnęki do miejsca gdzie nie widać źródła dźwięku brzmi jakby ten dźwięk dobiegał z innego pomieszczenia.
czoporZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
czopor2017.02.25, 22:36
Smerf z bananem @ 2017.02.24 16:04  Post: 1041837
dape @ 2017.02.24 11:29  Post: 1041726
(...)


I dalej ssie. We wspomnianym overwatchu nie ma problemu z określeniem idealnie kierunku i odległości w 3D po samym dźwięku. W CSie... tylko dzięki temu, że co 2 metry jest inna powierzchnia i inny sound que.


kolega widać jedzie na integrze z płyty za 180zł i słuchawkach z tesco :P


Bredzisz. Źle nie jest, ale dobrze też nie.
Zaloguj się, by móc komentować