komentarze
KeelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Keel2017.02.23, 11:38
-12#1
Hmm, trochę bez sensu test w grach, porównując GTX1060 do Intel HD :D
SandmannZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sandmann2017.02.23, 11:39
Keel @ 2017.02.23 11:38  Post: 1041346
Hmm, trochę bez sensu test w grach, porównując GTX1060 do Intel HD :D

Spojrzałbyś chociaż na spis treści, o czytaniu już nawet nie wspomnę...
Cute PonyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Cute Pony2017.02.23, 11:43
Aha fajnie 1000zl rónicy pomiędzy i5 7400 a i7 7700 O-o
Nie widzę sensu kupowania takiego PC w tej cenie. Za te pieniądze można spokojnie mieć GTX 1070 lub nawet 1080 w obudowie mITX. A naklejkę Asus można sobie kupić za 5zł.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2017.02.23, 11:51
Zdecydowanie za mało mocy, w następnej wersji rajzen z radeonem poproszę.
SambaVerdeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SambaVerde2017.02.23, 11:52
-17#5
Czemu testy gier były wykonane na ustawieniach niskich?
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2017.02.23, 11:58
15#6
A może by tak porównać ten sprzęt do konsoli skoro już w tytule jest taka sugestia ??
SandmannZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sandmann2017.02.23, 12:00
SambaVerde @ 2017.02.23 11:52  Post: 1041354
Czemu testy gier były wykonane na ustawieniach niskich?

Następny...
http://pclab.pl/art72978-6.html
SambaVerdeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SambaVerde2017.02.23, 12:06
-15#8
Sandmann @ 2017.02.23 12:00  Post: 1041359

Następny...
http://pclab.pl/art72978-6.html
Oj tam! To po co je rozbiliście? :P
SandmannZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sandmann2017.02.23, 12:16
SambaVerde @ 2017.02.23 12:06  Post: 1041360
Sandmann @ 2017.02.23 12:00  Post: 1041359

Następny...
http://pclab.pl/art72978-6.html
Oj tam! To po co je rozbiliście? :P

Jak przeczytasz, to się dowiesz.
smog11Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
smog112017.02.23, 12:16
Ciekawe jest, czy taki i7-7700 + GTX 1060 w obudowie Asusa jest wydajniejsze od 7700 +GTX1060 w dowolnej innej obudowie za 150-200 zł? Czy poza wyglądem, taka konstrukcja oferuje coś więcej użytkownikowi. Czy ze względu na mniejsze możliwości modyfikacji wręcz przeciwnie (tak wiem, jest odpowiedź w podsumowaniu, ale... ). Czy występuje jakiś throttling, czy chłodzenie jest wystarczająco efektywne?
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2017.02.23, 13:02
14#11
To nie ma sensu, i7 + 1060 3gb, serio? Powinno być i5 + 1060 6gb albo z 1070, pomijam już dopłatę za naklejkę.
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2017.02.23, 13:31
Konsola!? Toż to ma 16 litrów (nawet uwzględniając skosy około 10)! Konsole są 3x mniejsze. Taka wydajność można zmieścić w 5 litrach, tym bardziej, że zasilacz jest zewnętrzny. W przy 7-10L to już zasilacz powinien być w obudowie.
KiciukZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kiciuk2017.02.23, 14:04
Cena też gra role.
Konsola jeśli odejmiemy koszty padów i dysków kosztuje 700zł zakładając że kupujemy ją za 1100zł a nawet 550 patrząc na promocje ps4 slim z mediaexpert za 900zł.
LiptonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lipton2017.02.23, 15:41
-1#14
Trochę duży bydlak. W tej cenie można pokusić się o mniej efektownego, ale bardziej efektywnego składaka:

https://www.youtube.com/watch?v=tVAE9MToWlY
SandmannZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sandmann2017.02.23, 16:22
Amitoza @ 2017.02.23 13:31  Post: 1041390
Konsola!? Toż to ma 16 litrów (nawet uwzględniając skosy około 10)! Konsole są 3x mniejsze. Taka wydajność można zmieścić w 5 litrach, tym bardziej, że zasilacz jest zewnętrzny. W przy 7-10L to już zasilacz powinien być w obudowie.

Nie wiem skąd Ty wziąłeś te 16, czy choćby 10 litrów... Już samo proste przemnożenie wymiarów pokazuje, że nie masz racji. Temat jest dodatkowo rozwinięty na 1. stronie.
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2017.02.23, 16:25
Cena kosmos, za tyle to prawie lapka można mieć z podobnym GPU. 1060 3GB ... hehe.
Przecież gry na tym będą wyglądać i działać podobnie albo gorzej niż na PS4 PRO (podobna moc GPU) które jest 3 razy tańsze (a na którym Sony także zarabia). Ale jak to zawsze mówią - kto bogatemu zabroni.
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2017.02.23, 17:21
Sandmann @ 2017.02.23 16:22  Post: 1041452
Amitoza @ 2017.02.23 13:31  Post: 1041390
Konsola!? Toż to ma 16 litrów (nawet uwzględniając skosy około 10)! Konsole są 3x mniejsze. Taka wydajność można zmieścić w 5 litrach, tym bardziej, że zasilacz jest zewnętrzny. W przy 7-10L to już zasilacz powinien być w obudowie.

Nie wiem skąd Ty wziąłeś te 16, czy choćby 10 litrów... Już samo proste przemnożenie wymiarów pokazuje, że nie masz racji. Temat jest dodatkowo rozwinięty na 1. stronie.

Skąd? Z waszego artykułu. To ma być tłumaczenie literówki w artykule gdzie było 188mm grubość zamiast aktualnych 88mm? Tak czy siak 8 litrów to nie mało jak na obudowę z zewnętrznym zasilaczem, a 50dB to totalna porażka.

Cena też nie zachwyca - koszt podzespołów do słabszej wersji to 2900zł, a mocniejszej 3800. Więc za 'opakowanie' i zasilanie Asus życzy sobie lekko 1600zl (odliczając system wychodzi 1100zl, ale Asus ma go zapewne w bardzo promocyjnej cenie względem rynkowej)

Chyba zacznę składać pełne zestawy zamiast samych obudów i w tej samej cenie oferować konfiguracje z gtx1070 :E
Pawelek6Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pawelek62017.02.23, 19:51
-11#18
Lipton zrobił lepszy test.
KituZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kitu2017.02.23, 20:36
Przy takiej cenie - bezsensowna konstrukcja. Mogliby chociaż tego GTX1060 w wersji 6GB włożyć, to można by było się zastanawiać nad opłacalnością.. Chociaż przy ich marży, zestaw kosztowałby kolejne 500 złotych więcej.
AlexHelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AlexHel2017.02.23, 20:44
Uczciwie przyznam że takie urządzenia mnie interesują (lubię grać na konsolach, które leżą pod telewizorem i nie zajmują wiele miejsca). Pomijając fakt, że cena jest za wysoka i sam złożyłbym wydajniejszy sprzęt w tej cenie, to w specyfikacji widać pewną niekonsekwencję Asusa w tworzeniu tego sprzętu. Z jednej strony mocny i7-7700 a z drugiej strony GTX 1060 3gb... To nie ma sensu kompletnie! Rozumiałbym jakby była wersja z i5 i tą kartą za niższą cene, ale i7 i tylko 1060 3gb!? W tej cenje powinni dać chociażby 1070, który ma wystarczająco vram żeby grać w bardziej wymagające gry, bo ta 3GB wersja zwyczajnie się będzie dławić. I tym sposobem ten sprzęt to zwyczajne dojenie ludzi... A szkoda bo bardzo ładny jest...
Zaloguj się, by móc komentować