komentarze
Generał RakietaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Generał Rakieta2017.02.03, 16:24
10#1
najprawdopodobniej jedyną różnicą względem DX11 będzie ewentualnie wyższa wydajność.


ta, pewnie tak samo jak w hitmanie :E
HextorPLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HextorPL2017.02.03, 16:28
20#2
Generał Rakieta @ 2017.02.03 16:24  Post: 1036646
najprawdopodobniej jedyną różnicą względem DX11 będzie ewentualnie wyższa wydajność.


ta, pewnie tak samo jak w hitmanie :E


Nie wiem dlaczego próbujesz trollować, ale w moim przypadku z leciwym i5 2500K po przejściu z DX11 na DX12 zyskałem 10-20 fps w pierwszym epizodzie w Paryżu. Utylizacja CPU drastycznie spadła. Przy locku na 60 fps nie widzę już jak utylizacja dobija do 100% jak to miało miejsce przy DX11.

EDIT: Mało tego, założyłem wątek na Steam i z tego co piszą ludzie, nie jestem odosobniony.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2017.02.03, 16:38
-9#3
No i stary sprzęt ożywia, a chyba nie o to mikrokasie chodziło, bo szrot już nie dostanie free licencji.
NgreediaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ngreedia2017.02.03, 16:45
-13#4
Nvidia już pewnie w portki robi :E
ŻywyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Żywy2017.02.03, 17:08
Ale to bedzie DX12-only, czyli ze gra jest zrobiona pod niego od podstaw, czy doczepiony na sile do DX11 i dajacy +3-5FPS? Bo owszem, liczba gier z DX12 stale rosnie, tylko co z tego jak nie ma to przelozenia na cokolwiek, az zaryzykuje stwierdzenie ze duzo wiekszy byl przeskok z DX9 na 10...
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2017.02.03, 17:30
Szkoda że nie Vulkan. Dało by się pewnie odpalić pod linuxem w wine.
https://www.youtube.com/watch?v=1hnI6KGTfjI
Zero spadków wydajności w porównaniu do windows...
WaltherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Walther2017.02.03, 17:32
Vulcan czy dx 12 wspaniała sprawa dla 'starych' CPU :)
Mówi to człowiek siedzący na 3930k
TitooZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Titoo2017.02.03, 18:29
Walther @ 2017.02.03 17:32  Post: 1036666
Vulcan czy dx 12 wspaniała sprawa dla 'starych' CPU :)
Mówi to człowiek siedzący na 3930k


Fakt! Szkoda tylko, że M$ nie potrafi swojego DX12 zoptymalizować pod kontem Forzy Horizon 3 xD Mam właśnie i7 3930k + GTX 1080 i gra nie potrafi utrzymać stałych 60 fps...... W 1080p na ustawieniach max przy wyłączonym V-SYNC obciążenie GPU u mnie wynosi max ~60% Nie ma co! Moc DX12 jest oszałamiająca xD
t800mmZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
t800mm2017.02.03, 18:29
Żywy @ 2017.02.03 17:08  Post: 1036656
Ale to bedzie DX12-only, czyli ze gra jest zrobiona pod niego od podstaw, czy doczepiony na sile do DX11 i dajacy +3-5FPS? Bo owszem, liczba gier z DX12 stale rosnie, tylko co z tego jak nie ma to przelozenia na cokolwiek, az zaryzykuje stwierdzenie ze duzo wiekszy byl przeskok z DX9 na 10...

W treści newsa i masz odpowiedź. 'Co jednak istotne, sama gra projektowana była przy wykorzystaniu bibliotek DX11, a gracz będzie mógł sam wybrać, z czego chce skorzystać'. Zresztą układ logiki podpowiada że skoro gra była na Ps4 w dx11, to dx12 jest doczepiony 'przy okazji'. Napisanie nowego engine to napisanie nowej gry. Myślę że niedługo zaczną wychodzić gry napisane natywnie pod dx12, bo programiści też potrzebowali czasu żeby nauczyć się wykorzystywać potencjał.
CikuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ciku2017.02.03, 18:55
zły news sorry
WaltherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Walther2017.02.03, 18:57
Titoo @ 2017.02.03 18:29  Post: 1036683
Walther @ 2017.02.03 17:32  Post: 1036666
Vulcan czy dx 12 wspaniała sprawa dla 'starych' CPU :)
Mówi to człowiek siedzący na 3930k


Fakt! Szkoda tylko, że M$ nie potrafi swojego DX12 zoptymalizować pod kontem Forzy Horizon 3 xD Mam właśnie i7 3930k + GTX 1080 i gra nie potrafi utrzymać stałych 60 fps...... W 1080p na ustawieniach max przy wyłączonym V-SYNC obciążenie GPU u mnie wynosi max ~60% Nie ma co! Moc DX12 jest oszałamiająca xD


Nie wymagaj wiele od gównianej gry :)
To nie jest winda MS tylko deva ;)
TitooZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Titoo2017.02.03, 19:07
Walther @ 2017.02.03 18:57  Post: 1036690
Titoo @ 2017.02.03 18:29  Post: 1036683
(...)


Fakt! Szkoda tylko, że M$ nie potrafi swojego DX12 zoptymalizować pod kontem Forzy Horizon 3 xD Mam właśnie i7 3930k + GTX 1080 i gra nie potrafi utrzymać stałych 60 fps...... W 1080p na ustawieniach max przy wyłączonym V-SYNC obciążenie GPU u mnie wynosi max ~60% Nie ma co! Moc DX12 jest oszałamiająca xD


Nie wymagaj wiele od gównianej gry :)
To nie jest winda MS tylko deva ;)


No niby tak, ale M$ się chwali tą grą. To studio jest niby pod skrzydłami M$, a tu takie cyrki xD Na forach też ludzie z 3930k skarżą się na statering czy jak to się tam zwie..... Inne gry mi działają normalnie w DX12. The Devision jak i Watch Dogs 2 bez problemu potrafią wykorzystać GPU w 100% FH3 niestety nie.... Niedawno jeszcze się łudziłem, że coś z tym zrobią, ale przestałem. Cóż niedługo trzeba będzie pomyśleć nad i7 7700k.....
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2017.02.03, 19:56
Niby DX12,a wygląda średnio. Oby fabuła była dobra...
Jak na ironie gra chyba o poziom niżej - sniper ghost warrior 3 wygląda lepiej (przynajmniej tak wygląda na gameplayeach)- polskie ci games to dość średnie studio w tym pare kaszanek.
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2017.02.03, 20:57
t800mm @ 2017.02.03 18:29  Post: 1036684

W treści newsa i masz odpowiedź. 'Co jednak istotne, sama gra projektowana była przy wykorzystaniu bibliotek DX11, a gracz będzie mógł sam wybrać, z czego chce skorzystać'. Zresztą układ logiki podpowiada że skoro gra była na Ps4 w dx11, to dx12 jest doczepiony 'przy okazji'.

No na PS4 to akurat średnio. Tam używali GNM
mateo91gZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mateo91g2017.02.03, 21:04
-5#15
HextorPL @ 2017.02.03 16:28  Post: 1036647
Generał Rakieta @ 2017.02.03 16:24  Post: 1036646
(...)


ta, pewnie tak samo jak w hitmanie :E

Nie wiem dlaczego próbujesz trollować, ale w moim przypadku z leciwym i5 2500K po przejściu z DX11 na DX12 zyskałem 10-20 fps w pierwszym epizodzie w Paryżu. Utylizacja CPU drastycznie spadła. Przy locku na 60 fps nie widzę już jak utylizacja dobija do 100% jak to miało miejsce przy DX11.

EDIT: Mało tego, założyłem wątek na Steam i z tego co piszą ludzie, nie jestem odosobniony.


Niech zgadnę - masz Radeona. Na Radkach sterownik tak mocno obciąża procesor, że faktycznie DX12 może pomóc, ale w przypadku Nvidii oraz Radeona w tandemie mocnym prockiem, DX12 przynosi tylko spadki FPS.
TOPREZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TOPRE2017.02.03, 23:14
-1#16
ta gra pokazuje ze najwyzszy czas na dx13
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122017.02.03, 23:19
mateo91g @ 2017.02.03 21:04  Post: 1036729
HextorPL @ 2017.02.03 16:28  Post: 1036647
(...)

Nie wiem dlaczego próbujesz trollować, ale w moim przypadku z leciwym i5 2500K po przejściu z DX11 na DX12 zyskałem 10-20 fps w pierwszym epizodzie w Paryżu. Utylizacja CPU drastycznie spadła. Przy locku na 60 fps nie widzę już jak utylizacja dobija do 100% jak to miało miejsce przy DX11.

EDIT: Mało tego, założyłem wątek na Steam i z tego co piszą ludzie, nie jestem odosobniony.


Niech zgadnę - masz Radeona. Na Radkach sterownik tak mocno obciąża procesor, że faktycznie DX12 może pomóc, ale w przypadku Nvidii oraz Radeona w tandemie mocnym prockiem, DX12 przynosi tylko spadki FPS.

Pierwszy raz widzę wytłumaczenie wzrostu wydajności jako czegoś złego :E
Kris194Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kris1942017.02.04, 08:20
Lepiej by było gdyby dodali Vulkana do tej gry ale na to pewnie wydawca pieniędzy nie da. Twórcy Dooma idealnie pokazali ile zasobów marnują developerzy.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2017.02.04, 11:16
Kris194 @ 2017.02.04 08:20  Post: 1036761
Lepiej by było gdyby dodali Vulkana do tej gry ale na to pewnie wydawca pieniędzy nie da. Twórcy Dooma idealnie pokazali ile zasobów marnują developerzy.

Pewnie Vulkan lepszy tylko w DXie nie trzeba portować shaderów... Z założenia Id tech jest na OGLu. To jest różnica w założeniach.
ŻywyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Żywy2017.02.04, 13:46
Kris194 @ 2017.02.04 08:20  Post: 1036761
Lepiej by było gdyby dodali Vulkana do tej gry ale na to pewnie wydawca pieniędzy nie da. Twórcy Dooma idealnie pokazali ile zasobów marnują developerzy.


Tylko ze Doom juz bez Vulkana chodzil w 120FPS+ na ~6TF GPU, takze to nie jest zadna zasluga API a tylko kawal dobrze odwalonej roboty deweloperow i ich swietnego silnika.
Zaloguj się, by móc komentować