No ja właśnie nie mam żony i nie wiem czy chce mieć xD Bo właśnie było by dokładnie jak mówisz.
Szczerze? Życie bez żony może ma swoje plusy, ale jest cholernie smutne. Jak zostaję sam na kilka dni, to pierwszy dzień jestem zadowolony, że nikt mi nie truje nad głową, a każdy następny zaczynam łapać deprechę
No i właśnie w tym problem xD Po co to życie jest takie trudne to ja nie wiem
Chyba tylko w starych grach poniżej 2016 roku xD W nowych wątki i rdzenie zaczynają grać dużą role
Spójrz jak intelowski 8 rdzeniowiec poszedł w góre z wydajnością w tej grze
mo i fajnie - a widzisz wachdogs 2 w spisie gier w których zen był testowany? Jak nie to jaki sens ma wyciąganie wniosków, że wydajność jest na poziomie i5? Inna sprawa, że to jedna z nielicznych gier a w niej nagle słaby FX który zwykle był na poziomie i3 nagle jest na poziomie i7 4c/8t.
Po części to prawda co piszesz, ale jak kupuje procka to z myślą, żeby prezentował dobrą wydajność w każdej grze, nie tylko wielowątkowej. Dlatego napisalem że to jest dramat, że w grach małowątkolubnych nowiutki zen amd jest na poziomie najsłabszych i5.
na fajne gry (jak dla mnie turowe rpg) to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlezie do pokoju i bedzie marudzic nad glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
No ja właśnie nie mam żony i nie wiem czy chce mieć xD Bo właśnie było by dokładnie jak mówisz.
Szczerze? Życie bez żony może ma swoje plusy, ale jest cholernie smutne. Jak zostaję sam na kilka dni, to pierwszy dzień jestem zadowolony, że nikt mi nie truje nad głową, a każdy następny zaczynam łapać deprechę
na fajne gry to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlecie i bedzie marudzic na glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
Trzeba było znaleźć żonę, która też lubi grać u mnie co prawda gra tylko w wiedźmina ale mam za to taryfę ulgowa
To skoro tak wybiórczo się interesujesz, to przynajmniej rusz tym co tam masz pod czupryną i wysil się na minimalną analizę. A najprostsza analiza jest taka, że testowany procesor tak jak i i7 6900k nie leży w ogóle w obrębie tego co cię interesuje, bo jego zastosowaniem nie są gry. Do gier będziesz miał model z 2x mniejszą ilością rdzeni i znacznie wyższymi zegarami.
Przedstawię Ci to najprościej jak to tylko możliwe - 4ro rdzeniowiec będzie miał w grach wyższą wydajność że względu na wyższe zegary, oraz cenę dopasowaną do konkurenta wydajnościowego. 15% wyższy zegar i każdy obecny i5 polegnie w grach szczególnie w tych co jako tako ruszają więcej niż 4 wątki.
Chyba tylko w starych grach poniżej 2016 roku xD W nowych wątki i rdzenie zaczynają grać dużą role
Spójrz jak intelowski 8 rdzeniowiec poszedł w góre z wydajnością w tej grze
mo i fajnie - a widzisz wachdogs 2 w spisie gier w których zen był testowany? Jak nie to jaki sens ma wyciąganie wniosków, że wydajność jest na poziomie i5? Inna sprawa, że to jedna z nielicznych gier a w niej nagle słaby FX który zwykle był na poziomie i3 nagle jest na poziomie i7 4c/8t.
No widzisz Może spróbuj zacząć grać, gry są lepsze od filmów. Oczywiście te fabularne.
na fajne gry (jak dla mnie turowe rpg) to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlezie do pokoju i bedzie marudzic nad glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
No ja właśnie nie mam żony i nie wiem czy chce mieć xD Bo właśnie było by dokładnie jak mówisz.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
możesz i mieć 50 lat ale po twoich wypowiedziach widać że mentalnie jesteś dzieckiem.
Zgadzam się, mentalnie jestem dzieckiem i takie są fakty. Mam to gdzieś
na fajne gry to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlecie i bedzie marudzic na glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
Trzeba było znaleźć żonę, która też lubi grać u mnie co prawda gra tylko w wiedźmina ale mam za to taryfę ulgowa
A wiesz że mam gdzieś rendering? Mówie o grach i tylko do tego potrzebny jest mi procek. Więc komentuje wydajność w grach, to proste.
To skoro tak wybiórczo się interesujesz, to przynajmniej rusz tym co tam masz pod czupryną i wysil się na minimalną analizę. A najprostsza analiza jest taka, że testowany procesor tak jak i i7 6900k nie leży w ogóle w obrębie tego co cię interesuje, bo jego zastosowaniem nie są gry. Do gier będziesz miał model z 2x mniejszą ilością rdzeni i znacznie wyższymi zegarami.
Przedstawię Ci to najprościej jak to tylko możliwe - 4ro rdzeniowiec będzie miał w grach wyższą wydajność że względu na wyższe zegary, oraz cenę dopasowaną do konkurenta wydajnościowego. 15% wyższy zegar i każdy obecny i5 polegnie w grach szczególnie w tych co jako tako ruszają więcej niż 4 wątki.
Chyba tylko w starych grach poniżej 2016 roku xD W nowych wątki i rdzenie zaczynają grać dużą role
Spójrz jak intelowski 8 rdzeniowiec poszedł w góre z wydajnością w tej grze
No widzisz Może spróbuj zacząć grać, gry są lepsze od filmów. Oczywiście te fabularne.
na fajne gry to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlecie i bedzie marudzic na glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
Trzeba było znaleźć żonę, która też lubi grać u mnie co prawda gra tylko w wiedźmina ale mam za to taryfę ulgowa
No widzisz Może spróbuj zacząć grać, gry są lepsze od filmów. Oczywiście te fabularne.
na fajne gry (jak dla mnie turowe rpg) to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlezie do pokoju i bedzie marudzic nad glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
A wiesz że inni mają też gdzieś twoją opinię?
Jak kiedyś dorośniesz to się dowiesz że komputery to się wykorzystuje nie tylko do grania.
Całe rzesze ludzi używają cad, 3d ba boom branży IT w Polsce itd. Aczkolwiek warto zauważyć że wąskim gardłem w komputerach są zwykłe dyski twarde, ale to powoli się zmienia.
W każdym razie być może dla ciebie ważne są gry dobra to weź sobie intela.
Każdy inny jak się pojawi dobry amd zastanowi się logicznie czy lepiej amd czy lepiej intela.
Z resztą obecnie sprzedaje się dużo laptopów, a dla większości ważny jest wygląd laptopa a nie to co ma w środku.
A domorośli eksperci na tema cpu może niech zamilkną.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
możesz i mieć 50 lat ale po twoich wypowiedziach widać że mentalnie jesteś dzieckiem.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
A wiesz że inni mają też gdzieś twoją opinię?
Jak kiedyś dorośniesz to się dowiesz że komputery to się wykorzystuje nie tylko do grania.
Całe rzesze ludzi używają cad, 3d ba boom branży IT w Polsce itd. Aczkolwiek warto zauważyć że wąskim gardłem w komputerach są zwykłe dyski twarde, ale to powoli się zmienia.
W każdym razie być może dla ciebie ważne są gry dobra to weź sobie intela.
Każdy inny jak się pojawi dobry amd zastanowi się logicznie czy lepiej amd czy lepiej intela.
Z resztą obecnie sprzedaje się dużo laptopów, a dla większości ważny jest wygląd laptopa a nie to co ma w środku.
A domorośli eksperci na tema cpu może niech zamilkną.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
a Ty tak na serio, czy edukacja zakończona w przedszkolu? A wykresu wyżej gdzie jest o 80% lepiej od wspomnianego i5 6500 to już nie zauważyłeś? Wybiórczość w analizowaniu informacji u niektórych mnie po prostu zadziwia - to jest dopiero DRAMAT. Tego, że wyprzedza o dobre 10% procesor za ponad 2000 też pewnie nie zauważyłeś, dlatego to 1000zł to za dużo?
A wiesz że mam gdzieś rendering? Mówie o grach i tylko do tego potrzebny jest mi procek. Więc komentuje wydajność w grach, to proste.
To skoro tak wybiórczo się interesujesz, to przynajmniej rusz tym co tam masz pod czupryną i wysil się na minimalną analizę. A najprostsza analiza jest taka, że testowany procesor tak jak i i7 6900k nie leży w ogóle w obrębie tego co cię interesuje, bo jego zastosowaniem nie są gry. Do gier będziesz miał model z 2x mniejszą ilością rdzeni i znacznie wyższymi zegarami.
Przedstawię Ci to najprościej jak to tylko możliwe - 4ro rdzeniowiec będzie miał w grach wyższą wydajność że względu na wyższe zegary, oraz cenę dopasowaną do konkurenta wydajnościowego. 15% wyższy zegar i każdy obecny i5 polegnie w grach szczególnie w tych co jako tako ruszają więcej niż 4 wątki.
A jaka z tych wątkolubnych gier znalazła się w teście z newsa? Podpowie - żadna. Jest ARMA, która lubi dużo cache i jeden mocny wątek, jest far cry 4 w którym i5 ma wydajność 8 rdzeniowego i7 . Reszta podobnie. Jedynie wiedźmin robi jakiś tam minimalny użytek z 8 wątków.
Niedorozwinięty jesteś? Nie ma tu wielkiej różnicy między podkręconymi i5 i i7 bo zwyczajnie więcej klatek już niepodkręcony 1080 gtx nie wyciągnie xD Wiedz, że nowe karty są już w drodze.
A wiesz że mam gdzieś rendering? Mówie o grach i tylko do tego potrzebny jest mi procek. Więc komentuje wydajność w grach, to proste.
A wiesz że inni mają też gdzieś twoją opinię?
Jak kiedyś dorośniesz to się dowiesz że komputery to się wykorzystuje nie tylko do grania.
Całe rzesze ludzi używają cad, 3d ba boom branży IT w Polsce itd. Aczkolwiek warto zauważyć że wąskim gardłem w komputerach są zwykłe dyski twarde, ale to powoli się zmienia.
W każdym razie być może dla ciebie ważne są gry dobra to weź sobie intela.
Każdy inny jak się pojawi dobry amd zastanowi się logicznie czy lepiej amd czy lepiej intela.
Z resztą obecnie sprzedaje się dużo laptopów, a dla większości ważny jest wygląd laptopa a nie to co ma w środku.
A domorośli eksperci na tema cpu może niech zamilkną.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
Wszystko fantastycznie, tylko może podaj testy z najnowszych, 'wątkolubnych' gier Tj. Watch dogs 2, Dishonored 2, Mirror's edge Catalyst, Battlefield 1 itp. WĄTKI zaczynają grać pierwsze skrzypce.
A jaka z tych wątkolubnych gier znalazła się w teście z newsa? Podpowie - żadna. Jest ARMA, która lubi dużo cache i jeden mocny wątek, jest far cry 4 w którym i5 ma wydajność 8 rdzeniowego i7 . Reszta podobnie. Jedynie wiedźmin robi jakiś tam minimalny użytek z 8 wątków.
Nie wspomniałem nawet o grach, ale OK, nawet idąc tym 'tropem' to ja 'budując' proca wolał bym mieć za bazę jednak mocny rdzeń i na jego podstawie budować proca, niż mieć słaby i łączyć ich w ch.. więcej dla nadgonienia konkurencji, a mydlić oczy np energooszczędnością. Druga sprawa to możliwości dzisiejszych aplikacji, które tyle już lat po upowszechnieniu się konstrukcji procesorów wielordzeniowych ciągle jeszcze maja problemy z sensownym ich zagospodarowaniem. Akurat dziedzina o której wspominasz nigdy z tym akurat problemu nie miała, ale gdzie indziej tak kolorowo nie jest, a AMD chyba nie ma zamiaru budować konstrukcji do zastosowań stricte specjalistycznych, przynajmniej testowanie przez nich samych ich nowych wyrobów w GRACH tego nie potwierdza...
Ja patrzę na to inaczej. Instytucja, w której pracuję to - na dziś - około 600 komputerów PC i kilkaset Makow, na ktorych głownie wykonuje się wielowątkowe operacje renderingu animacji 3D i filmów. Najmocniejszy z kilku komputerów, ktore mam prywatnie - w 90 procentch jest użwyany do tego samego. Zarówno dla moich szefów, jak i dla mnie, mniejsze zużycie energii przez każdy procesor i dodatkowe wątki w tej samej cenie to naprawdę łakomy kąsek.
A skoro już nie piszemy o grach - w codziennym użytkowaniu, poza grami, nie ma wielkiej różnicy, czy masz w komputerze Core i5 czy Core i7 - napisanie maila, przejrzenie netu, jakaś prezentacja w PowerPoincie czy posłuchanie muzyki będą tak samo płynne na każdej z tych konstrukcji, nawet na i3. Optowany przez ciebie mocny rdzeń niczego tutaj nie zmienia, natomiast efektywność dodawania kolejnych rdzeni bez zmiany procesora w lokalną cieplownię - może mieć znaczenie. Bo takich firm jak moja trochę na świecie jest i dla nich te kolejne wątki w dobrej cenie będą istotne. Zresztą - zarówno Intel jak i AMD pokazały wielokrotnie, że kolejne rewizje istniejącej architektury potrafia dokonać cudów z wydajnocią zarowno pojedyńczych rdzeni, jak i całego procesora. W przypadku Ryzen - jak pisałem wyżej - mamy dopiero pierwszą, nawet jeszcze nie seryjnie produkowaną wersję architektury. W kolejnych rewizjach wydajność rdzenia może rosnąć przy niewielkim nakładzie środkow ze strony producenta, a to daje pole do jeszcze agreswyniejszej polityki cenowej. Największe koszty - opracowania całkiem nowej architektury - AMD już poniósł.
Trafiasz w sedno, kto AMD zapowiadało i wakował im mocny rdzeń zen to właśnie załatwił. Do tej pory dawali więcej w tej samej cenie, nigdy nie bawili się w łupienie. Co mamy teraz to szkoda słów, ciągle zmowy i teksty, 'tylko core ', bo wydajne i ciągnie mniej, co z tego, że drogo i liczą za każdy ekstra rdzeń jak za zboże. Zawsze znajdą wymówkę za stagnację, którą nam fundują, a kasa jest na stole, pokazać talent techniczny, a nie tylko ekonomiczny i niech w końcu na czysto wyjdzie AMD. Od pewnego czasu zaczynają podkręcać obroty i akcje idą w górę, oby mieli więcej i więcej paliwa to im pomożemy zakupami.
No ja właśnie nie mam żony i nie wiem czy chce mieć xD Bo właśnie było by dokładnie jak mówisz.
Szczerze? Życie bez żony może ma swoje plusy, ale jest cholernie smutne. Jak zostaję sam na kilka dni, to pierwszy dzień jestem zadowolony, że nikt mi nie truje nad głową, a każdy następny zaczynam łapać deprechę
No i właśnie w tym problem xD Po co to życie jest takie trudne to ja nie wiem
Chyba tylko w starych grach poniżej 2016 roku xD W nowych wątki i rdzenie zaczynają grać dużą role
Spójrz jak intelowski 8 rdzeniowiec poszedł w góre z wydajnością w tej grze
Po części to prawda co piszesz, ale jak kupuje procka to z myślą, żeby prezentował dobrą wydajność w każdej grze, nie tylko wielowątkowej. Dlatego napisalem że to jest dramat, że w grach małowątkolubnych nowiutki zen amd jest na poziomie najsłabszych i5.
na fajne gry (jak dla mnie turowe rpg) to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlezie do pokoju i bedzie marudzic nad glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
No ja właśnie nie mam żony i nie wiem czy chce mieć xD Bo właśnie było by dokładnie jak mówisz.
Szczerze? Życie bez żony może ma swoje plusy, ale jest cholernie smutne. Jak zostaję sam na kilka dni, to pierwszy dzień jestem zadowolony, że nikt mi nie truje nad głową, a każdy następny zaczynam łapać deprechę
na fajne gry to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlecie i bedzie marudzic na glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
Trzeba było znaleźć żonę, która też lubi grać
Szczęściarz xD
To skoro tak wybiórczo się interesujesz, to przynajmniej rusz tym co tam masz pod czupryną i wysil się na minimalną analizę. A najprostsza analiza jest taka, że testowany procesor tak jak i i7 6900k nie leży w ogóle w obrębie tego co cię interesuje, bo jego zastosowaniem nie są gry. Do gier będziesz miał model z 2x mniejszą ilością rdzeni i znacznie wyższymi zegarami.
Przedstawię Ci to najprościej jak to tylko możliwe - 4ro rdzeniowiec będzie miał w grach wyższą wydajność że względu na wyższe zegary, oraz cenę dopasowaną do konkurenta wydajnościowego. 15% wyższy zegar i każdy obecny i5 polegnie w grach szczególnie w tych co jako tako ruszają więcej niż 4 wątki.
Chyba tylko w starych grach poniżej 2016 roku xD W nowych wątki i rdzenie zaczynają grać dużą role
Spójrz jak intelowski 8 rdzeniowiec poszedł w góre z wydajnością w tej grze
na fajne gry (jak dla mnie turowe rpg) to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlezie do pokoju i bedzie marudzic nad glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
No ja właśnie nie mam żony i nie wiem czy chce mieć xD Bo właśnie było by dokładnie jak mówisz.
możesz i mieć 50 lat ale po twoich wypowiedziach widać że mentalnie jesteś dzieckiem.
Zgadzam się, mentalnie jestem dzieckiem i takie są fakty. Mam to gdzieś
kazdy facet jest dzieckiem
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
możesz i mieć 50 lat ale po twoich wypowiedziach widać że mentalnie jesteś dzieckiem.
Zgadzam się, mentalnie jestem dzieckiem i takie są fakty. Mam to gdzieś
na fajne gry to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlecie i bedzie marudzic na glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
Trzeba było znaleźć żonę, która też lubi grać
nie zalamuj mnie juz
A wiesz że mam gdzieś rendering? Mówie o grach i tylko do tego potrzebny jest mi procek. Więc komentuje wydajność w grach, to proste.
To skoro tak wybiórczo się interesujesz, to przynajmniej rusz tym co tam masz pod czupryną i wysil się na minimalną analizę. A najprostsza analiza jest taka, że testowany procesor tak jak i i7 6900k nie leży w ogóle w obrębie tego co cię interesuje, bo jego zastosowaniem nie są gry. Do gier będziesz miał model z 2x mniejszą ilością rdzeni i znacznie wyższymi zegarami.
Przedstawię Ci to najprościej jak to tylko możliwe - 4ro rdzeniowiec będzie miał w grach wyższą wydajność że względu na wyższe zegary, oraz cenę dopasowaną do konkurenta wydajnościowego. 15% wyższy zegar i każdy obecny i5 polegnie w grach szczególnie w tych co jako tako ruszają więcej niż 4 wątki.
Chyba tylko w starych grach poniżej 2016 roku xD W nowych wątki i rdzenie zaczynają grać dużą role
Spójrz jak intelowski 8 rdzeniowiec poszedł w góre z wydajnością w tej grze
na fajne gry to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlecie i bedzie marudzic na glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
Trzeba było znaleźć żonę, która też lubi grać
usmialem sie ale pozytywnie.
sam nie gram ale wiem ze rynek graczy jest ogromny i to oni wyznaczaja trendy. i tez wiem ze to rynek wart mld dolcow:
http://www.tvp.info/28232908/rynek-gier-ko...silny-jak-nigdy
na fajne gry (jak dla mnie turowe rpg) to trzeba miec czas zeby przysiasc na pare godzin, nie miec zony ktora wlezie do pokoju i bedzie marudzic nad glowa ze znow cos nie zrobione i bys sie za cos tam wzial itd. ech... wrociloby sie do mlodosci
A wiesz że inni mają też gdzieś twoją opinię?
Jak kiedyś dorośniesz to się dowiesz że komputery to się wykorzystuje nie tylko do grania.
Całe rzesze ludzi używają cad, 3d ba boom branży IT w Polsce itd. Aczkolwiek warto zauważyć że wąskim gardłem w komputerach są zwykłe dyski twarde, ale to powoli się zmienia.
W każdym razie być może dla ciebie ważne są gry dobra to weź sobie intela.
Każdy inny jak się pojawi dobry amd zastanowi się logicznie czy lepiej amd czy lepiej intela.
Z resztą obecnie sprzedaje się dużo laptopów, a dla większości ważny jest wygląd laptopa a nie to co ma w środku.
A domorośli eksperci na tema cpu może niech zamilkną.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
możesz i mieć 50 lat ale po twoich wypowiedziach widać że mentalnie jesteś dzieckiem.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
usmialem sie ale pozytywnie.
sam nie gram ale wiem ze rynek graczy jest ogromny i to oni wyznaczaja trendy. i tez wiem ze to rynek wart mld dolcow:
http://www.tvp.info/28232908/rynek-gier-ko...silny-jak-nigdy
A wiesz że inni mają też gdzieś twoją opinię?
Jak kiedyś dorośniesz to się dowiesz że komputery to się wykorzystuje nie tylko do grania.
Całe rzesze ludzi używają cad, 3d ba boom branży IT w Polsce itd. Aczkolwiek warto zauważyć że wąskim gardłem w komputerach są zwykłe dyski twarde, ale to powoli się zmienia.
W każdym razie być może dla ciebie ważne są gry dobra to weź sobie intela.
Każdy inny jak się pojawi dobry amd zastanowi się logicznie czy lepiej amd czy lepiej intela.
Z resztą obecnie sprzedaje się dużo laptopów, a dla większości ważny jest wygląd laptopa a nie to co ma w środku.
A domorośli eksperci na tema cpu może niech zamilkną.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
usmialem sie ale pozytywnie.
sam nie gram ale wiem ze rynek graczy jest ogromny i to oni wyznaczaja trendy. i tez wiem ze to rynek wart mld dolcow:
http://www.tvp.info/28232908/rynek-gier-ko...silny-jak-nigdy
http://www.chip.pl/news/wydarzenia/statyst...liardow-dolarow
A wiesz że mam gdzieś rendering? Mówie o grach i tylko do tego potrzebny jest mi procek. Więc komentuje wydajność w grach, to proste.
To skoro tak wybiórczo się interesujesz, to przynajmniej rusz tym co tam masz pod czupryną i wysil się na minimalną analizę. A najprostsza analiza jest taka, że testowany procesor tak jak i i7 6900k nie leży w ogóle w obrębie tego co cię interesuje, bo jego zastosowaniem nie są gry. Do gier będziesz miał model z 2x mniejszą ilością rdzeni i znacznie wyższymi zegarami.
Przedstawię Ci to najprościej jak to tylko możliwe - 4ro rdzeniowiec będzie miał w grach wyższą wydajność że względu na wyższe zegary, oraz cenę dopasowaną do konkurenta wydajnościowego. 15% wyższy zegar i każdy obecny i5 polegnie w grach szczególnie w tych co jako tako ruszają więcej niż 4 wątki.
A jaka z tych wątkolubnych gier znalazła się w teście z newsa? Podpowie - żadna. Jest ARMA, która lubi dużo cache i jeden mocny wątek, jest far cry 4 w którym i5 ma wydajność 8 rdzeniowego i7 . Reszta podobnie. Jedynie wiedźmin robi jakiś tam minimalny użytek z 8 wątków.
no cyt:
Watch dogs 2, Dishonored 2, Mirror's edge Catalyst, Battlefield 1'
no to dwie pierwsze pozycje sa
tutaj battlefield 1:
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/test...trola?page=0,14
ewentualnie dla kogos lubiacego porownywac:
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/test...trola?page=0,13
A wiesz że mam gdzieś rendering? Mówie o grach i tylko do tego potrzebny jest mi procek. Więc komentuje wydajność w grach, to proste.
A wiesz że inni mają też gdzieś twoją opinię?
Jak kiedyś dorośniesz to się dowiesz że komputery to się wykorzystuje nie tylko do grania.
Całe rzesze ludzi używają cad, 3d ba boom branży IT w Polsce itd. Aczkolwiek warto zauważyć że wąskim gardłem w komputerach są zwykłe dyski twarde, ale to powoli się zmienia.
W każdym razie być może dla ciebie ważne są gry dobra to weź sobie intela.
Każdy inny jak się pojawi dobry amd zastanowi się logicznie czy lepiej amd czy lepiej intela.
Z resztą obecnie sprzedaje się dużo laptopów, a dla większości ważny jest wygląd laptopa a nie to co ma w środku.
A domorośli eksperci na tema cpu może niech zamilkną.
Czy ty rozumiesz co ja w ogóle pisze ? Komentuje WYŁĄCZNIE wydajność w grach bo tylko to mnie interesuje, jestem 100% graczem z krwi i kości. I nie jestem dzieckiem... Nie wiem dlaczego w tej głupiej Polsce panuje przekonanie, że jeśli kogoś interesują gry to od razu musi mieć 10 lat... Włącz yt, popatrz co się dzieje na świecie, ogarnij że w gry grają nawet 70 letnie babcie.
Wszystko fantastycznie, tylko może podaj testy z najnowszych, 'wątkolubnych' gier
A jaka z tych wątkolubnych gier znalazła się w teście z newsa? Podpowie - żadna. Jest ARMA, która lubi dużo cache i jeden mocny wątek, jest far cry 4 w którym i5 ma wydajność 8 rdzeniowego i7 . Reszta podobnie. Jedynie wiedźmin robi jakiś tam minimalny użytek z 8 wątków.
no cyt:
Watch dogs 2, Dishonored 2, Mirror's edge Catalyst, Battlefield 1'
no to dwie pierwsze pozycje sa
tutaj battlefield 1:
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/test...trola?page=0,14
ewentualnie dla kogos lubiacego porownywac:
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/test...trola?page=0,13
Nie wspomniałem nawet o grach, ale OK, nawet idąc tym 'tropem' to ja 'budując' proca wolał bym mieć za bazę jednak mocny rdzeń i na jego podstawie budować proca, niż mieć słaby i łączyć ich w ch.. więcej dla nadgonienia konkurencji, a mydlić oczy np energooszczędnością. Druga sprawa to możliwości dzisiejszych aplikacji, które tyle już lat po upowszechnieniu się konstrukcji procesorów wielordzeniowych ciągle jeszcze maja problemy z sensownym ich zagospodarowaniem. Akurat dziedzina o której wspominasz nigdy z tym akurat problemu nie miała, ale gdzie indziej tak kolorowo nie jest, a AMD chyba nie ma zamiaru budować konstrukcji do zastosowań stricte specjalistycznych, przynajmniej testowanie przez nich samych ich nowych wyrobów w GRACH tego nie potwierdza...
Ja patrzę na to inaczej. Instytucja, w której pracuję to - na dziś - około 600 komputerów PC i kilkaset Makow, na ktorych głownie wykonuje się wielowątkowe operacje renderingu animacji 3D i filmów. Najmocniejszy z kilku komputerów, ktore mam prywatnie - w 90 procentch jest użwyany do tego samego. Zarówno dla moich szefów, jak i dla mnie, mniejsze zużycie energii przez każdy procesor i dodatkowe wątki w tej samej cenie to naprawdę łakomy kąsek.
A skoro już nie piszemy o grach - w codziennym użytkowaniu, poza grami, nie ma wielkiej różnicy, czy masz w komputerze Core i5 czy Core i7 - napisanie maila, przejrzenie netu, jakaś prezentacja w PowerPoincie czy posłuchanie muzyki będą tak samo płynne na każdej z tych konstrukcji, nawet na i3. Optowany przez ciebie mocny rdzeń niczego tutaj nie zmienia, natomiast efektywność dodawania kolejnych rdzeni bez zmiany procesora w lokalną cieplownię - może mieć znaczenie. Bo takich firm jak moja trochę na świecie jest i dla nich te kolejne wątki w dobrej cenie będą istotne. Zresztą - zarówno Intel jak i AMD pokazały wielokrotnie, że kolejne rewizje istniejącej architektury potrafia dokonać cudów z wydajnocią zarowno pojedyńczych rdzeni, jak i całego procesora. W przypadku Ryzen - jak pisałem wyżej - mamy dopiero pierwszą, nawet jeszcze nie seryjnie produkowaną wersję architektury. W kolejnych rewizjach wydajność rdzenia może rosnąć przy niewielkim nakładzie środkow ze strony producenta, a to daje pole do jeszcze agreswyniejszej polityki cenowej. Największe koszty - opracowania całkiem nowej architektury - AMD już poniósł.
Trafiasz w sedno, kto AMD zapowiadało i wakował im mocny rdzeń zen to właśnie załatwił. Do tej pory dawali więcej w tej samej cenie, nigdy nie bawili się w łupienie. Co mamy teraz to szkoda słów, ciągle zmowy i teksty, 'tylko core ', bo wydajne i ciągnie mniej, co z tego, że drogo i liczą za każdy ekstra rdzeń jak za zboże. Zawsze znajdą wymówkę za stagnację, którą nam fundują, a kasa jest na stole, pokazać talent techniczny, a nie tylko ekonomiczny i niech w końcu na czysto wyjdzie AMD. Od pewnego czasu zaczynają podkręcać obroty i akcje idą w górę, oby mieli więcej i więcej paliwa to im pomożemy zakupami.