Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
GrLT (2016.11.23, 14:14)
Ocena: 21
#1

0%
' nie możemy wykryć klatek wyświetlanych krócej niż przez 1/60 sekundy. Na szczęście konsolom to się nie zdarza.'
Rzeczywiście - samo szczęście :E
T_G (2016.11.23, 14:41)
Ocena: 17
#2

0%
1. podlinkujcie 2 sekundy materiału z gry w natywnym nie ruszanym formacie bo tak to ten njus nie ma komletnie sensu
2. co z hdcp
3. na stronie producent sa dwie wersje, jedna oznaczona jako hardware a druga jako software encoding, po wejściu w specyfikacje mamy w obu software encoding
4. z jakim oprogramowaniem to działa
5. w opisie ma zapis nieskompresowany i bezstratny, to ewentualnie jaki kontener i czy i jaka kompresja bezstratna
6. cena i gdzie kupic
szefons (2016.11.23, 14:46)
Ocena: 17
#4

0%
Nie rozumiem po co chcecie nagrywać taki obraz w całości i bez kompresji? Wystarczą nieskompresowane zrzuty, po których możecie ocenić i dopisać też coś w arcie co zauważyliście na żywo, bo i tak w takiej jakości materiału nie da się udostępniać rozsądnie.

Do FCATa chyba starczy ten kolorowy pasek z boku nie? Więc zapytam, czy ta karta nie ma opcji, aby zapisywać tylko ten kawałek obrazu?

To w sumie kpina jeżeli nie ma takiej opcji, bo zapewne karta taka nie jest tania, a zrobienie zwykłego cropa to żadnej koszt wydajnościowy.

Jeżeli karta takie coś umożliwia to nie jest potrzebny taki super podsystem ssd to zapisu, wtedy by starczył gówniany HDD na IDE nawet :-)

A skoro wycofujecie z użycia kartę DATAPATH to zapytam oto samo, czy ona ma opcję zapisu tylko wybranego obszaru?

I bardzo proszę o odpowiedź dotyczącą tych opcji zapisu na tych kartach, bo tylko wy macie te karty, więc nie mam innej możliwości się tego dowiedzieć, po za info od was.
D3Fcon (2016.11.23, 14:58)
Ocena: 10
#5

0%
T_G @ 2016.11.23 14:41  Post: 1020768

2. co z hdcp

Znając życie radzi sobie z tym ten splitter. Mam coś podobnego ale 1in -> 2out i zdejmuje hdcp z np tunera TV.
mbrzostek (2016.11.23, 14:59)
#6

0%
1. Do FCATa wystarczy kolorowy pasek z boku. Oboma kartami można nagrać dowolny wycinek obrazu. Ta możliwość zależy od użytego oprogramowania.

2. Nagrywanie całego ekranu jest konieczne, żebyśmy mogli ocenić jakość obrazu, szczególnie na konsolach, oraz bardzo pomaga w naszej nie-FCATowej metodzie pomiaru klatek

3. Nie możemy oczywiście nagrywać obrazu zabezpieczonego HDCP, a więc np. filmów odtwarzanych z konsoli. Nie mamy na razie takiej potrzeby. Można ewentualnie użyć strippera HDCP 2.2 (konieczne do materiałów 4K).

T_G:
1. Chętnie ci udostępnię 2 GB filmu, gdzie mam to zauploadować?
2. Nieskompresowany, więc pytanie o kompresję jest bezzasadne, a kontener zależy od użytego oprogramowania. Jak wyraźnie napisałem na 2. stronie, działa z każdym oprogramowaniem przyjmującym strumienie DirectShow, np. VirtualDub. My nagrywamy do AVI.
D3Fcon (2016.11.23, 15:08)
Ocena: 8
#8

0%
mbrzostek @ 2016.11.23 14:59  Post: 1020774

3. Nie możemy oczywiście nagrywać obrazu zabezpieczonego HDCP, a więc np. filmów odtwarzanych z konsoli. Nie mamy na razie takiej potrzeby. Można ewentualnie użyć strippera HDCP 2.2 (konieczne do materiałów 4K).

A czy ten wasz splitter hdmi nie strippuje HDCP ?

BTW cena 1200Euro to jakiś żart. Rozumiem dla kogo jest skierowana ale mimo wszystko jest grubo przesadzona.
mbrzostek (2016.11.23, 15:19)
#9

0%
D3Fcon @ 2016.11.23 15:08  Post: 1020777

A czy ten wasz splitter hdmi nie strippuje HDCP ?

Oczywiście, że nie! To by było piractwo :E
krzyszp (2016.11.23, 16:22)
Ocena: 11
#10

0%
mbrzostek @ 2016.11.23 15:19  Post: 1020781

Oczywiście, że nie! To by było piractwo :E

Tylko w przypadku udostępnienia...
Firekage (2016.11.23, 17:13)
Ocena: -3
#11

0%
mbrzostek @ 2016.11.23 15:19  Post: 1020781
D3Fcon @ 2016.11.23 15:08  Post: 1020777

A czy ten wasz splitter hdmi nie strippuje HDCP ?

Oczywiście, że nie! To by było piractwo :E

Piractwo? Trochę to dziwne - HDMI/DVI ma samo w sobie HDCP, dzięki czemu mogłem grać na monitorze HP na PS3, stąd moje zdziwienie, skoro mowa o nagrywaniu np. gameplayów. Materiał taki jak gameplay jest chroniony prawami? Chyba nie bardzo, a do tego typu rzeczy wszelkie tego typu urządzenia chyba służą.

Swoją drogą, sam używam splittera HDMI aka HDMI switch aby mieć spięte urządzenia z monitorem - ciekaw jestem czy on pomija HDCP :|
mbrzostek (2016.11.23, 17:28)
#12

0%
W PS4 można włączyć/wyłączyć HDCP w menu konsoli. Jeśli wyłączymy HDCP, nie można odtwarzać płyt, netfliksów, youtube'a itp., ale grać nadal można.

Na Xboksie One HDCP jest domyślnie wyłączone, ale włącza się samo kiedy odtwarzamy film z płyty/netfliksy. Później pozostaje włączone aż do restartu konsoli (albo zmiany rozdzielczości z menu, nie pamiętam).
T_G (2016.11.23, 17:47)
Ocena: 0
#13

0%
mbrzostek @ 2016.11.23 14:59  Post: 1020774
1. Do FCATa wystarczy kolorowy pasek z boku. Oboma kartami można nagrać dowolny wycinek obrazu. Ta możliwość zależy od użytego oprogramowania.

2. Nagrywanie całego ekranu jest konieczne, żebyśmy mogli ocenić jakość obrazu, szczególnie na konsolach, oraz bardzo pomaga w naszej nie-FCATowej metodzie pomiaru klatek

ftp.alegria.pl
l/p
pliki@alegria.pl
alergia1234

po wgraniu powinno być do pobrania dla każdego

3. Nie możemy oczywiście nagrywać obrazu zabezpieczonego HDCP, a więc np. filmów odtwarzanych z konsoli. Nie mamy na razie takiej potrzeby. Można ewentualnie użyć strippera HDCP 2.2 (konieczne do materiałów 4K).

T_G:
1. Chętnie ci udostępnię 2 GB filmu, gdzie mam to zauploadować?
2. Nieskompresowany, więc pytanie o komprersję jest bezzasadne, a kontener zależy od użytego oprogramowania. Jak wyraźnie napisałem na 2. stronie, działa z każdym oprogramowaniem przyjmującym strumienie DirectShow, np. VirtualDub. My nagrywamy do AVI.

LeacH (2016.11.23, 17:48)
Ocena: 5
#14

0%
jak rozwiązać problem z wielkością dysku?
Macierz dyskowa podpięta przez 4x10Gbit (w bondingu). Trzeba mieć po prostu odpowiednio szybkie dyski - nawet głupi freenas da radę. Da się 20 dysków i bez problemowo to działa, a dyski podpięte przez multipath iSCSI.
Nie wierze w to, że nie macie w siedzibie RAS dostępu do takich rzeczy. Jak nie to ew delegować kogoś do serwerowni w Krakowie - gdzie są takie możliwości.
Firekage (2016.11.23, 18:29)
Ocena: 7
#15

0%
mbrzostek @ 2016.11.23 17:28  Post: 1020828
W PS4 można włączyć/wyłączyć HDCP w menu konsoli. Jeśli wyłączymy HDCP, nie można odtwarzać płyt, netfliksów, youtube'a itp., ale grać nadal można.

Na Xboksie One HDCP jest domyślnie wyłączone, ale włącza się samo kiedy odtwarzamy film z płyty/netfliksy. Później pozostaje włączone aż do restartu konsoli (albo zmiany rozdzielczości z menu, nie pamiętam).


Podziękował :)
Kris194 (2016.11.23, 19:07)
Ocena: 9
#16

0%
Mało kto kupuje na ten moment monitor 4K bo monitorów 4K do rozrywki jako tako nie ma.
T_G (2016.11.23, 20:56)
Ocena: 7
#18

0%
dziękuję autorowi za sampla, szczerze mówiąc rewelacja, materiał yuv2, bezstratny czyli obraz brzytwa, wystarczają dwa dyski ssd Samsung pro spięte w raid do edycji w RT przy podglądzie 2.5k i 1/2 jakości preview (Premiere CC) co w zupełności wystacza, żeby to wymasterować

no jeśli to by jeszcze zdejmowało/omijało hdcp to bajka, jesteś w stanie Mbrzostek podłączyć bezpośrednio drugi komputer i zagrać w jakiegoś BF1 przykładowo w UHD i powiedzieć czy nie ma kłopotu z takim sygnałem z karty graficznej (jego grabowaniem)?
Averam (2016.11.23, 23:19)
Ocena: -4
#19

0%

Karta wymaga dodatkowego zasilania (niestety, z przestarzałego czteropinowego złącza molex)

To jest jedyne zdanie z artykułu, które mnie zastanowiło. Z tego co się orientuję, to wtyczki zasilania się w ogóle nie zmieniły przez ostatnich kilka lat więc co redakcja uważa, za 'nowoczesne' złącze do zasilania rzeczy wewnątrz obudowy? Złącza SATA? FDD?

EDIT: A no i dlaczego przestarzałe? Bo jest w komputerze od zawsze? To złącza C13 i C14 też są przestarzałe?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
No to wiemy dlaczego jest tak drogo. 42
Zbliża się i zbliża się i zbliżyć się nie może. 10
Firma rozwija swoją platformę z oprogramowaniem. 8
Nowy sposób na monetyzację zawartości. 25
Firma podobno prowadzi już odpowiednie testy. 10
Prawdziwa bomba w środku tygodnia. 87
Zabawna odpowiedź niebieskich. 32
Letnia wyprzedaż gier. Ruszyła kolejna, letnia wyprzedaż gier na platformie Steam. 38
No to wiemy dlaczego jest tak drogo. 42
Odważna deklaracja ze strony CD Projekt RED. 24
Dobrze jest być przyjacielem Huanga. 24
Firma zapowiada też ogromne inwestycje w proces 5 nm. 40
Zbliża się i zbliża się i zbliżyć się nie może. 10
No to wiemy dlaczego jest tak drogo. 42
Firma zapowiada też ogromne inwestycje w proces 5 nm. 40
Teraz AMD może konkurować z G-Sync HDR. 10
Asus ujawnił, że planuje wprowadzenie na rynek nowe płyty główne ROG Strix B450-I Gaming, a więc swoją pierwszą konstrukcję w formacie mini-ITX z chipsetem AMD serii 400. 2
Facebook
Ostatnio komentowane