komentarze
mikolaj612Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
mikolaj6122016.11.25, 14:41
50#1


A kiedy testy pozostaych wersji :E ?
barwniakZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
barwniak2016.11.25, 14:54
48#2
nie odtwarza filmw Blu-ray UHD?????
Co ?????
iwanmeZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
iwanme2016.11.25, 14:59
28#3
nie odtwarza filmw Blu-ray UHD

O! Tego si nie spodziewaem. Nawet wyranie sabszy Xbox One S sobie z tym radzi...
T_G2016.11.25, 15:07
19#4
brak blu-ray uhd to jaka poraka, mylaem, e po ps one wreszcie kupie znowu psxa a tu lipa
suszi2016.11.25, 15:13
26#5
Do takiego sprztu potrzeba tv za kilkanacie tysicy zotych. Bo jak udowodniono- lepsze porzdne fullhd ni tanie 4k, no chyba e do ogldania statycznych obrazw, zdj itp. Liczy si co o czym producenci tv nie wspominaj czyli rozdzielczo obrazu ruchomego
fuey2016.11.25, 15:15
17#6
Dobrze e wyszlo nowe PS bo ju zapomniaem co to upgrade 😏
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
motiff2016.11.25, 15:18
Za t kas nie ma co sprzcik dobry, ale to tylko upgrade 4 i za par lat jest ten dla ktrego furtka musi by.
majkel84Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
majkel842016.11.25, 15:19
iwanme @ 2016.11.25 14:59  Post: 1021431
nie odtwarza filmw Blu-ray UHD

O! Tego si nie spodziewaem. Nawet wyranie sabszy Xbox One S sobie z tym radzi...

A co ma moc do rzeczy w konsolach. Imho nawet sprawdzanie tego jest w ogle bez sensu, bo jak chcesz wikszej mocy to i tak kupisz PC. Innej opcji nie ma. A konsola to jest do okazjonalnego pogrywania, wic tutaj imho funkcjonalno jest znacznie waniejsza.
SNC2016.11.25, 15:27
-12#9
Jaki pc do grania zlozymy za 1750zl ? :)
wuzetkowiecZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
wuzetkowiec2016.11.25, 15:41
Fajny sprzcik. Szczeglnie dla tych, ktrzy maj w nosie obryzganie paznokci ze wzgldu na skopan optymalizacj pod ktr z platform sprztowych lub skopan caociowo.
SambaVerdeZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
SambaVerde2016.11.25, 16:07
19#11
wuzetkowiec @ 2016.11.25 15:41  Post: 1021448
Fajny sprzcik. Szczeglnie dla tych, ktrzy maj w nosie obryzganie paznokci ze wzgldu na skopan optymalizacj pod ktr z platform sprztowych lub skopan caociowo.

Noooo... Jedyny Radeon, ktry ma dopracowane sterowniki :D
Pawelek6Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Pawelek62016.11.25, 16:35
Jestecie chyba jedyn redakcj, ktrej w testach haasu PS4 lepiej wypada od XONE. Czy to nie dziwne?
buty2016.11.25, 16:36
-14#13
haha zamawiaj w chinach konsol i im robi chiczycy a sie reklamuja rze to sony to japoska firma
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Gonzo32112016.11.25, 16:43
11#14
Pobr prdu w spoczynku i podczas ogldania filmw, to tragedia na plejakach.
Kriss_HietalaZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Kriss_Hietala2016.11.25, 16:45
Procesor w ps4 jest taktowany 1.6GHz a nie 1.8 jak sugerujecie.
Kitu2016.11.25, 16:55
24#16
buty @ 2016.11.25 16:36  Post: 1021464
haha zamawiaj w chinach konsol i im robi chiczycy a sie reklamuja rze to sony to japoska firma


Tobie za to rodzice powinni zareklamowa sownik ortograficzny zanim napiszesz list do Mikoaja.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
SunTzu2016.11.25, 16:56
-9#17
Gdzie jest PC? Rozumiem, e PS4 super, fajne, ciche, cienkie, wydajne, tanie i szereg wielu wielu fajnych rzeczy....
... tylko 'pc'... lab.

Jeli dobrze rozumiem mona wyj z zaoenia, e zamiast caego kompa wymieniamy kart graficzn. Zreszt znalaz si xone, a PC nie mg. Ja nie wiem... portal dla PC czy fanw telefonw/zabawek? gadgetmaniak...
Troch nie rozumiem skd takie zaoenie do testw, e w niektrych jednym porwnaniem do PS4 Pro jest ... PS4.

SambaVerde @ 2016.11.25 16:07  Post: 1021458
wuzetkowiec @ 2016.11.25 15:41  Post: 1021448
Fajny sprzcik. Szczeglnie dla tych, ktrzy maj w nosie obryzganie paznokci ze wzgldu na skopan optymalizacj pod ktr z platform sprztowych lub skopan caociowo.

Noooo... Jedyny Radeon, ktry ma dopracowane sterowniki :D

Nie radeon, nie fire...
... najpewniej chodzio Ci o to, e sterowniki nie maj wikszego znaczenia tutaj tak jak w API wysokiego poziomu maj kluczowe znaczenie.
Hashi2016.11.25, 16:58
-12#18
'PlayStation 4 Pro – zmiany sprztowe'
W tym 'rozdziale' moglicie si troch bardziej wysili (ale w sumie to PCLAB wic wiele nie wymagam), bo PS4 Pro posiada funkcje Vegi oraz niektre nieobecne nawet w kartach AMD (jak choby sprztowe ledzenie kadego obiektu i trjkta pomidzy klatkami).
Gonzo3211 @ 2016.11.25 16:43  Post: 1021466
Pobr prdu w spoczynku i podczas ogldania filmw, to tragedia na plejakach.
No jest to Zonk. 70-80W dla filmu fullHD to lekka enua ale i tak lepiej od PS3 FAT, ja na nim obejrzaem multum filmw, wstyd si przyzna (ale jako obrazu mia najlepsz).
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
motiff2016.11.25, 17:05
-7#19
SNC @ 2016.11.25 15:27  Post: 1021442
Jaki pc do grania zlozymy za 1750zl ? :)

Jaki stary z nowym radkiem, bo nowe nie pomny narzutu i wymogw gier po tysiaku na rentowne gpu i cpu.
folusekZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
folusek2016.11.25, 17:12
-7#20
SNC @ 2016.11.25 15:27  Post: 1021442
Jaki pc do grania zlozymy za 1750zl ? :)


Commodore ?

;) ;)
Zaloguj si, by mc komentowa