Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 13 »
mikolaj612 (2016.11.25, 14:41)
Ocena: 49
#1

0%


A kiedy testy pozostałych wersji :E ?
barwniak (2016.11.25, 14:54)
Ocena: 48
#2

0%
nie odtwarza filmów Blu-ray UHD?????
Co ?????
iwanme (2016.11.25, 14:59)
Ocena: 28
#3

0%
nie odtwarza filmów Blu-ray UHD

O! Tego się nie spodziewałem. Nawet wyraźnie słabszy Xbox One S sobie z tym radzi...
T_G (2016.11.25, 15:07)
Ocena: 19
#4

0%
brak blu-ray uhd to jakaś porażka, myślałem, że po ps one wreszcie kupie znowu psxa a tu lipa
suszi (2016.11.25, 15:13)
Ocena: 26
#5

0%
Do takiego sprzętu potrzeba tv za kilkanaście tysięcy złotych. Bo jak udowodniono- lepsze porządne fullhd niż tanie 4k, no chyba że do oglądania statycznych obrazów, zdjęć itp. Liczy się coś o czym producenci tv nie wspominają czyli rozdzielczość obrazu ruchomego
fuey (2016.11.25, 15:15)
Ocena: 17
#6

0%
Dobrze że wyszlo nowe PS bo już zapomniałem co to upgrade 😏
motiff (2016.11.25, 15:18)
Ocena: 5
#7

0%
Za tą kasę nie ma co sprzęcik dobry, ale to tylko upgrade 4 i za parę lat jest ten dla którego furtka musi być.
majkel84 (2016.11.25, 15:19)
Ocena: 5
#8

0%
iwanme @ 2016.11.25 14:59  Post: 1021431
nie odtwarza filmów Blu-ray UHD

O! Tego się nie spodziewałem. Nawet wyraźnie słabszy Xbox One S sobie z tym radzi...

A co ma moc do rzeczy w konsolach. Imho nawet sprawdzanie tego jest w ogóle bez sensu, bo jak chcesz większej mocy to i tak kupisz PC. Innej opcji nie ma. A konsola to jest do okazjonalnego pogrywania, więc tutaj imho funkcjonalność jest znacznie ważniejsza.
wuzetkowiec (2016.11.25, 15:41)
Ocena: 5
#10

0%
Fajny sprzęcik. Szczególnie dla tych, którzy mają w nosie obryzganie paznokci ze względu na skopaną optymalizację pod którąś z platform sprzętowych lub skopaną całościowo.
SambaVerde (2016.11.25, 16:07)
Ocena: 19
#11

0%
wuzetkowiec @ 2016.11.25 15:41  Post: 1021448
Fajny sprzęcik. Szczególnie dla tych, którzy mają w nosie obryzganie paznokci ze względu na skopaną optymalizację pod którąś z platform sprzętowych lub skopaną całościowo.

Noooo... Jedyny Radeon, który ma dopracowane sterowniki :D
Pawelek6 (2016.11.25, 16:35)
Ocena: 9
#12

0%
Jesteście chyba jedyną redakcją, której w testach hałasu PS4 lepiej wypada od XONE. Czy to nie dziwne?
Gonzo3211 (2016.11.25, 16:43)
Ocena: 11
#14

0%
Pobór prądu w spoczynku i podczas oglądania filmów, to tragedia na plejakach.
Kriss_Hietala (2016.11.25, 16:45)
Ocena: 4
#15

0%
Procesor w ps4 jest taktowany 1.6GHz a nie 1.8 jak sugerujecie.
Kitu (2016.11.25, 16:55)
Ocena: 24
#16

0%
buty @ 2016.11.25 16:36  Post: 1021464
haha zamawiają w chinach konsolę i im robią chińczycy a sie reklamuja rze to sony to japońska firma


Tobie za to rodzice powinni zareklamować słownik ortograficzny zanim napiszesz list do Mikołaja.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
8086 czterdzieści lat później. 40
Nad wiosenną aktualizacją Windows 10 wisi jakieś fatum. 42
Pomysł szefowej AMD. 43
Radeon to wolność wyboru. AMD w ciekawy sposób uderza w Nvidię i jej program GPP. 75
Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że branża IT przeżywa rozkwit. 42
Ponad 150 tytułów w niższych cenach. Na platformie GOG ruszyła kolejna wielka wyprzedaż. 7
Dziś Motorola pokazała swoje najnowsze smartfony, Motorola G6, G6 Play i G6 Plus. 9
8086 czterdzieści lat później. 40
Nad wiosenną aktualizacją Windows 10 wisi jakieś fatum. 42
Pomysł szefowej AMD. 43
Chipy zobaczymy tylko w sprzęcie jednego producenta. 9
Oprogramowanie niedługo będzie można przetestować. 11
Facebook
Ostatnio komentowane