Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Dideq (2016.10.11, 08:12)
Ocena: 7
#3

0%
Telefon z Windows 10 Mobile za ~4,5 klocka? :E
yendrek (2016.10.11, 09:13)
Ocena: 6
#4

0%
Idea kieszonkowego desktopa powiedział bym - szczytna, szkoda że Ubuntu się tak ślimaczy z podobnym projektem. Jeśli chodzi o tego fona - z taką ceną ani nie rozpropagują pomysłu kieszonkowego desktopa, ani nie pomogą W10m podnieść się z kolan.
iwanme (2016.10.11, 09:22)
Ocena: 2
#5

0%
W sumie zrobienie takiego kieszonkowego desktopa nie powinno być drastycznie trudne, wrzucić tam jakiegoś nowszego Atoma (jak np. ASUS w swoich telefonach), ze 4 GB, 128GB dysku i dogadać się z MS na temat wersji W10. W wersji pro za kilka tysi to już można wrzucić undervoltowane CoreM ze zbitymi zegarami :P.
Telefon mógłby nawet być trochę grubszy (jak np. koncepty Surface Phone były), ale taki mały desktopik w kieszeni, jeszcze jakby się pokusili o ciekawsze wyprowadzenie chłodzenia (np. jakaś płytka z tyłu co przy specjalnej stacji dokującej odprowadzałaby ciepło i odblokowywała tryb Turbo itp. to byłoby coś.

A tak, może wcisną jakimś klientom biznesowym po dużych rabatach...
I bez przesady z tą prądożernością Atomów czy W10. Tablety z W10 nie odbiegają czasem pracy jakoś drastycznie od tych na Andrucie, a z kolei Asus pokazuje, że zrobienie telefonu nawet na starym Atomie, który normalnie działa i wytrzymuje na baterii to nie problem.
Kenjiro (2016.10.11, 09:48)
Ocena: 2
#6

0%
Próby łączenia dwóch kompletnie różnych światów są skazane na niepowodzenie, bo praca z telefonem kładzie nacisk na długie działanie na baterii, a praca z desktopem na wydajność, a w takim małym urządzeniu połączenie jednego z drugim jest niemożliwe. Oczywiście przeciętnemu Kowalskiemu może wystarczyć możliwość oglądania zdjęć na dużym TV, ale on z kolei nie zapłaci za tę możliwość 800$. Biznes zaś płacąc tyle będzie wymagać działania zwykłych aplikacji Windows w trybie desktopu, czyli kompatybilności z x86.
W efekcie ktoś wymyślił urządzenie, tylko nie za bardzo się zastanowił dla kogo ono ma niby być...
iwanme (2016.10.11, 10:00)
Ocena: 1
#7

0%
Próby łączenia dwóch kompletnie różnych światów są skazane na niepowodzenie, bo praca z telefonem kładzie nacisk na długie działanie na baterii, a praca z desktopem na wydajność, a w takim małym urządzeniu połączenie jednego z drugim jest niemożliwe.

Smartfony i smartwatche przyzwyczaiły nas do codziennego ładowania, myślę że sprzęt który ten dzień wytrzyma dałby radę, zwłaszcza z sensownym dobrze zaprojektowanym dockiem.
Jak wchodziły tablety z W10 też wiele osób mówiło, że to bez sensu bo tablet jest tylko do oglądania filmów - a Surface Pro sprzedaje się nieźle.

Jedni lubią wydajność, inni czas działania na baterii, jeszcze inni cienką obudowę a inni funkcjonalność pełnej winzgrozy ;)
Dziku1 (2016.10.11, 10:16)
Ocena: -3
#8

0%
Miałem (nie)przyjemność ostatnio poużywać trochę Lumi 950XL czyli flagowca od M$.
Masakra: muszę ten telefon rebootować przynajmniej raz na dzień, ekran nie raz nie chce się zapalić po ponownym zablokowaniu powraca ładnie do glance screen i wyświetla godzinę, ale odblokować się nie da bo czarny ekran. Ostatnio wywaliła się aplikacja budzika, piknęło raz na w na pół sekundy i tyle budzika. Ludzie do mnie zadzwonią jak coś się kilka to nie raz jakieś krzaki na ekranie nie widać kto dzwoni, sklep świeci pustkami, aplikacje jak już są to się wywalają, yanosik co 10 minut wraca na pulpit., spotify odpala się 2 minuty i potrafi 5 sekund zmieniać utwór. (pobrany offline) Ma 3GB RAM i przejście między apką do YT i FB powoduje, że po powrocie ta pierwsza ładuję się od zera. Mógłbym tak wymieniać i wymieniać.
iwanme (2016.10.11, 11:32)
Ocena: 3
#9

0%
@Dziku1
Masz zepsuty telefon, oddaj na gwarancję :)
Buksior (2016.10.11, 11:48)
Ocena: 0
#10

0%
Kenjiro @ 2016.10.11 09:48  Post: 1011487
Próby łączenia dwóch kompletnie różnych światów są skazane na niepowodzenie, bo praca z telefonem kładzie nacisk na długie działanie na baterii, a praca z desktopem na wydajność, a w takim małym urządzeniu połączenie jednego z drugim jest niemożliwe. Oczywiście przeciętnemu Kowalskiemu może wystarczyć możliwość oglądania zdjęć na dużym TV, ale on z kolei nie zapłaci za tę możliwość 800$. Biznes zaś płacąc tyle będzie wymagać działania zwykłych aplikacji Windows w trybie desktopu, czyli kompatybilności z x86.
W efekcie ktoś wymyślił urządzenie, tylko nie za bardzo się zastanowił dla kogo ono ma niby być...


Najdłuższe działanie? To Ty chyba przespałeś erę smartfonów i dalej żyjesz mentalnie w 2000-2005 roku.

Dalej: nie wiesz o czym piszesz. HP zapewnia możliwość uruchomienia plikacji x86 na tym smartfonie, nie bezpośrednio poprzez system... ale jednak. Dodatkowo programiści będą mogli napisać daną aplikację raz, tak na desktopy jak i urządzenia mobilne. To jest spory plus windowsa w stosunku do sprzętu mobilnego z innymi systemami, szczególnie dla korporacji.

http://nokiapoweruser.com/new-hp-elite-x3-...n-hp-workspace/
Choć premiera tego smartfona powinna się odbyć oczywiście dawno temu, powinna wyjść także jego 'konsumencka' wersja w wyraźnie niższej cenie. W tej chwili rynek urządzeń z win 10 mobile jest praktycznie martwy.

LeBomB (2016.10.11, 11:49)
Ocena: -1
#11

0%
iwanme @ 2016.10.11 09:22  Post: 1011481
W sumie zrobienie takiego kieszonkowego desktopa nie powinno być drastycznie trudne, wrzucić tam jakiegoś nowszego Atoma (jak np. ASUS w swoich telefonach), ze 4 GB, 128GB dysku i dogadać się z MS na temat wersji W10. W wersji pro za kilka tysi to już można wrzucić undervoltowane CoreM ze zbitymi zegarami :P.

Do kieszonkowego desktopa Atom nie jest brany pod uwagę.

@Dziku1 Masz prawdopodobnie uszkodzoną pamięć wewnętrzną telefonu, do serwisu.
Tabalan (2016.10.11, 12:49)
Ocena: 1
#12

0%
ZIB2000 @ 2016.10.11 01:32  Post: 1011451
na cholerę komu gówno nie kompatybilne z resztą?
nie mogli wsadzić x86?
Nie, nie mogli dać x86, ponieważ Intel anulował małe Atomy, które były przeznaczone do tabletów i smartfonów. Teraz masz co najwyżej mobilne Apollo Lake o TDP 6 Wat do netbooków i notebooków, które dopiero niedawno się ukazało (czyli za późno, aby zastosować w x3). Core M to także nie jest wyjście, ponieważ ono również bierze w cholerę papu pod obciążeniem (np. gry), niemiłosiernie się grzeje (problemy nawet w pasywnych ultrabookach) i jest bardzo drogie.
SunTzu (2016.10.11, 21:10)
Ocena: 0
#13

0%
No i ślinka cieknie gdyby to miało x86...
Tak byłaby wojna trochę procesorowa x86+MS vs ARM+x86+cała reszta

Szkoda, że intel praktycznie się wycofał z rynku

Tabalan @ 2016.10.11 12:49  Post: 1011543
ZIB2000 @ 2016.10.11 01:32  Post: 1011451
na cholerę komu gówno nie kompatybilne z resztą?
nie mogli wsadzić x86?
Nie, nie mogli dać x86, ponieważ Intel anulował małe Atomy, które były przeznaczone do tabletów i smartfonów. Teraz masz co najwyżej mobilne Apollo Lake o TDP 6 Wat do netbooków i notebooków, które dopiero niedawno się ukazało (czyli za późno, aby zastosować w x3). Core M to także nie jest wyjście, ponieważ ono również bierze w cholerę papu pod obciążeniem (np. gry), niemiłosiernie się grzeje (problemy nawet w pasywnych ultrabookach) i jest bardzo drogie.


Pewnie... ale chyba nie problem zablokować dwa rdzenie/GPU/obniżyć zegary...Gdyby był popyt to by zrobili i sprzedali. Jakby nie patrzeć popyt na iPhony ogromny. Ale tu trzeba by zrobić gotowy dopracowany produkt. Bo nawet gdyby było wszystko cacy... to jednak pozostaje problem z apkami- developerami, którzy wciąż traktują tablety z Windowsem trochę gorzej.
jkbrenna (2016.10.12, 05:37)
Ocena: -3
#14

0%
LeBomB @ 2016.10.11 11:49  Post: 1011521
iwanme @ 2016.10.11 09:22  Post: 1011481
W sumie zrobienie takiego kieszonkowego desktopa nie powinno być drastycznie trudne, wrzucić tam jakiegoś nowszego Atoma (jak np. ASUS w swoich telefonach), ze 4 GB, 128GB dysku i dogadać się z MS na temat wersji W10. W wersji pro za kilka tysi to już można wrzucić undervoltowane CoreM ze zbitymi zegarami :P.

Do kieszonkowego desktopa Atom nie jest brany pod uwagę.

@Dziku1 Masz prawdopodobnie uszkodzoną pamięć wewnętrzną telefonu, do serwisu.

kto ci to powiedzial, ze Atom sie nie nadaje, moge cos powiedziec bo 1 duzy smartphone ( Asus fonepad Note 6) mam, dziala lepiej od Samsunga S4, i dwa phonetableti ( Mediacom i7pro, Mediacom W801 dual OS) wszystkie na Atomie i na nim na W901 Win 10 dobrze chodzi..Jedyny powazzny problem z Win 10 jest, ze niemozna go go telefowania uzywac choc ten tablet slot SIM ma, i SIM Win 10 bez problemow rozpoznaje i jako router dati uzywa,
Jeden z kolegow, jedyne co mogl zlego o W801 powiedziec, ze sie grzeje, ale napewno nie wybuchnie...co sie moze jego Samsungowi zdarzyc..
InvaderZim (2016.10.12, 08:28)
Ocena: 0
#15

0%
jkbrenna @ 2016.10.11 06:42  Post: 1011459
ZIB2000 @ 2016.10.11 01:32  Post: 1011451
na cholerę komu gówno nie kompatybilne z resztą?
nie mogli wsadzić x86?

dla tych paru marnych multiplatformowych apek to nie ma sensu

i pewnie żeby było śmieszniej skype działa jak należy a na linuksa (mimo że zasadniczo to to samo co android) już zrobić nie potrafią.....

i mamy świetny moduł TPM zabezpieczany kompletnych gównem czyli kamerka internetową.... (tego skanerem czegokolwiek nie da się nazwać - skaner siatkówki weryfikuje czy oko jest żywe - kamera nie)


Wypowiedz w stylu Trump-a ale w 100 % prawdzie odpowiada...


With HP Workspace, virtualize any 32 or 64-bit Windows desktop application
pozdro&poćwicz
iwanme (2016.10.12, 10:43)
Ocena: 0
#16

0%
InvaderZim @ 2016.10.12 08:28  Post: 1011754
jkbrenna @ 2016.10.11 06:42  Post: 1011459
(...)


Wypowiedz w stylu Trump-a ale w 100 % prawdzie odpowiada...


With HP Workspace, virtualize any 32 or 64-bit Windows desktop application
pozdro&poćwicz


Ale to przecież wirtualizacja zdalna na serwerach. Nic nadzwyczajnego i w wielu aspektach ograniczone.
LeBomB (2016.10.12, 23:31)
Ocena: 0
#17

0%
jkbrenna @ 2016.10.12 05:37  Post: 1011743
LeBomB @ 2016.10.11 11:49  Post: 1011521
(...)

Do kieszonkowego desktopa Atom nie jest brany pod uwagę.

@Dziku1 Masz prawdopodobnie uszkodzoną pamięć wewnętrzną telefonu, do serwisu.

kto ci to powiedzial, ze Atom sie nie nadaje, moge cos powiedziec bo 1 duzy smartphone ( Asus fonepad Note 6) mam, dziala lepiej od Samsunga S4, i dwa phonetableti ( Mediacom i7pro, Mediacom W801 dual OS) wszystkie na Atomie i na nim na W901 Win 10 dobrze chodzi..Jedyny powazzny problem z Win 10 jest, ze niemozna go go telefowania uzywac choc ten tablet slot SIM ma, i SIM Win 10 bez problemow rozpoznaje i jako router dati uzywa,
Jeden z kolegow, jedyne co mogl zlego o W801 powiedziec, ze sie grzeje, ale napewno nie wybuchnie...co sie moze jego Samsungowi zdarzyc..

Nie napisałem, że się nie nadają, ale że nie są obecnie zbytnio brane pod uwagę. TE nowe są za drogie, a te tańsze za słabe by komfortowo używać pełnego win10 na takim urządzeniu, bo należy mieć na uwadze to, że po przełączeniu w tryb continuum urządzenie ma się przełączyć w normalny tryb desktopowy i oferować możliwości normalnego win10 pc, w którym ograniczeniem co do uruchamianych programów mają być jedynie parametry urządzenia. Taki plan przecież MS ma od samego początku wydania wp 8.1 i w tym kierunku dąży, tylko liczy teraz głównie na producentów zewnętrznych jeśli chodzi o smartfony. Sam jak dobrze pójdzie to wyda najwyżej jeden, dwa modele czysto biznesowe za odpowiednio większą cenę.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 22
Jeden mały, drugi trochę większy. 0
Tytuł jest bardzo popularny również na konsolach. 16
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 30
Niezła promocja dla kinomaniaków. 5
Facebook
Ostatnio komentowane