Komentarze
Komentarzy na stronę
1
jarecki3460 (2016.10.10, 07:39)
Ocena: 13
#1

0%
To normalne, ze na poczatku konsola, a potem marnej jakosci porty. Mafia 3, Batman, AC Unity. Dlugo szukac nie trzeba.
Aargh (2016.10.10, 08:12)
Ocena: 11
#2

0%
jarecki3460 @ 2016.10.10 07:39  Post: 1011215
To normalne, ze na poczatku konsola, a potem marnej jakosci porty. Mafia 3, Batman, AC Unity. Dlugo szukac nie trzeba.

Pomijając Batmana, zarówno Mafia jak i Unity na konsolach też idealne nie były/nie są.
decorator12 (2016.10.10, 09:05)
Ocena: 3
#3

0%
Przecież port robilby podwykonawca na szybko. SE może wreszcie przyznało, że nie znają ekipcy co by tego nie spartaczyla :E
Chociaż sa w miarę szczerzy
kaem84 (2016.10.10, 09:29)
Ocena: 12
#4

0%
A tyle było gadania że dzięki podobnej architekturze będzie bardzo łatwo wykonywać porty gier na PC
nietopyrz (2016.10.10, 10:07)
Ocena: 8
#5

0%
kaem84 @ 2016.10.10 09:29  Post: 1011226
A tyle było gadania że dzięki podobnej architekturze będzie bardzo łatwo wykonywać porty gier na PC

Może i jest znacznie łatwiej niż wcześniej, ale kontrola jakości jest ustawiona na niskim poziomie. Ogólnie, trzeba wpierw chcieć.
mfuker (2016.10.10, 10:45)
Ocena: 6
#6

0%
Świat gier już się skończył. Podziękować Sony i Microsoft za pr0-geny konsole o wydajności spalonego tostera.
aqvario (2016.10.10, 10:49)
Ocena: 2
#7

0%
Trzeba projektować grę od razu pod wykonywanie na różnych maszynach. Programowanie konsoli jest o tyle wygodne, że można się skupić na jednej konfiguracji i nie przejmować wieloma czynnikami. Programy, które mają chodzić na różnych maszynach, od razu muszą być pisane tak, żeby zmieniały swoje działanie zależnie od konfiguracji sprzętowej. Stąd np taka mała ilość opcji graficznych na konsolach. A nie tylko o grafikę przecież chodzi. Z wygody piszą od razu pod konsolę, a potem jest wielkie aj waj, gdy kod trzeba prawie od początku przepisać, aby gra na PC nie była jeno kiepskim portem, a pełnowartościową produkcją.
Kaszak696 (2016.10.10, 10:53)
Ocena: 0
#8

0%
kaem84 @ 2016.10.10 09:29  Post: 1011226
A tyle było gadania że dzięki podobnej architekturze będzie bardzo łatwo wykonywać porty gier na PC

Naiwny jesteś, jeśli myślisz, że Sony i Microsoft pozwoliliby na coś takiego bez żadnych machlojek.
Gyndylf (2016.10.10, 14:10)
Ocena: -2
#10

0%
jarecki3460 @ 2016.10.10 07:39  Post: 1011215
To normalne, ze na poczatku konsola, a potem marnej jakosci porty. Mafia 3, Batman, AC Unity. Dlugo szukac nie trzeba.


Akurat PC dla Unity było najlepszą platformą (na NVidii działało bardzo dobrze, 680tka z minimalnych wymagań ciśnie na ustawieniach maksymalnych z SSAO i teksturami oczko wyżej (bo najwyższe są skrojone pod 3GB pamięci) najwyższych ustawieniach ze średnim FPSem powyżej 40.
Unity i Syndicate to jakieś legendy urbana, że te części chodzą źle na PC. Chodzą bardzo dobrze, a przynajmniej na kartach NVidii.
nietopyrz (2016.10.10, 20:20)
Ocena: 0
#11

0%
aqvario @ 2016.10.10 10:49  Post: 1011240
Trzeba projektować grę od razu pod wykonywanie na różnych maszynach. Programowanie konsoli jest o tyle wygodne, że można się skupić na jednej konfiguracji i nie przejmować wieloma czynnikami. Programy, które mają chodzić na różnych maszynach, od razu muszą być pisane tak, żeby zmieniały swoje działanie zależnie od konfiguracji sprzętowej. Stąd np taka mała ilość opcji graficznych na konsolach. A nie tylko o grafikę przecież chodzi. Z wygody piszą od razu pod konsolę, a potem jest wielkie aj waj, gdy kod trzeba prawie od początku przepisać, aby gra na PC nie była jeno kiepskim portem, a pełnowartościową produkcją.
Nie wszyscy wiedzą, a skoro poruszyłeś ten temat...
Do tej pory wiele tytułów japońskich jest wydawanych na starsze konsole. I zawsze robi się grę pod tą najsłabszą, następnie portując na lepsze.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 25
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 25
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane