komentarze
ClawZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Claw2016.09.13, 10:03
15#1
No niestety bez znacznego wzrostu wydajności nie wróżę dużego sukcesu. Ale sam sprzęt przyjazny dla oka :).
operatorkomputeraZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
operatorkomputera2016.09.13, 10:04
-9#2
PC vs konsola?

Ja sobie kartę graficzna podkrece o 7% w pare minut. A tu trzeba kupic nowa konsole.

Jak sprzedać 2 raz to samo. Powinny kur.. Iść pozwy. Xbox one miał wyciągać 30 fps na sztywno a nie żeby do tego kupować nowa konsole.

operatorkomputeraZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
operatorkomputera2016.09.13, 10:04
28#3
4k na konsolach juz za 10 lat hahahaha
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2016.09.13, 10:07
21#4
Może tak zrobić by recenzje 1060@3GB, Titana X, schładzaczy, past, PSU....
neee Xbox One S!

Recenzja oczywiście fajna tylko ile trzeba czekać na reckę konsoli, a ile na podstawowych (z naciskiem podstawowych) komponentów PC.
Co do ciekawostek...
16nm finfet TSMC vs 14nm GF -> właśnie nie widać tu istotnej przewagi TSMC,
Widać, że zegary w desktopie są mocno kręcone vs pascale. Powinny być koło 1GHz
... taka powinna być cena. Paradoksalnie w mobile może być szansa dla AMD. 1080m ma TDP 180W to dla AMD szansa- jeśli vega będzie mieć wydajność między 1080/TitanX to bez trudu mogą osiągnąć lepszą wydajność w mobile.
Co do pamięci esram to z tego co pamiętam to właśnie pamięć najlepiej skalowała się z nowym procesem. Najgorzej jednostki w CPU, lepiej GPU, jeszcze lepiej cache, czy pamięć flash.
Pawelek6Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pawelek62016.09.13, 10:09
18#5
To po prostu odświeżona i pomniejszona wersja zwykłej One, takie samo założenie dotyczy przecież PS4 Slim. Szybszy będzie tzw. Project Scorpio, który będzie miał walczyć z PS4 Pro i pewnie tak jak PS będzie większy. Z poprzednią generacją było podobnie, że po paru latach doczekaliśmy się pomniejszonych odmian X360 i PS3. Normalna kolej rzeczy.
Przypuszczam, że obydwie pomniejszone wersje, zarówno X i PS zastąpią po prostu obecne zwykłe modele.
Kriss_HietalaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kriss_Hietala2016.09.13, 10:12
22#6
Jakim cudem Wam wyszło, ze ps4, które wyje.nawet 65 decybeli a w nowszych rewizjach 55 jest cichsze od xboxa? Noni xoneS jest lekko cichszy od zwykego.xa a u Was jakieś rewelacyjne wyniki :D
Pawelek6Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pawelek62016.09.13, 10:14
20#7
@up

To jest ciekawe, bo też zwróciłem na to uwagę. Wszyscy podają, że to Xbox jest cichszy od PS'a, tylko Lab jakiś odmienny.
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.09.13, 10:19
-3#8
Granie w HDR jest najbardziej promowaną funkcją nowego Xboksa, i jedyną, jakiej nie mogliśmy sprawdzić w praktyce

Demoko forzy jest już dostępne...
barwniakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
barwniak2016.09.13, 10:32
10#9
'Nowy dekoder i enkoder wideo umożliwiają odtwarzanie materiałów kodowanych standardem HEVC/H.265 (Blu-ray, Netflix, Amazon Prime czy Youtube w 4K)'

Niestety Youtube nie jest w HEVC/H.265, tylko w AVC lub VP9, a pewnie niedługo tylko w VP9.
mbrzostekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjimbrzostek2016.09.13, 10:35
Artykuł został przez pomyłkę opublikowany za wcześnie. Za chwilę podmienimy filmy na właściwe. Przepraszamy za pomyłkę :)
WujekAntośZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
WujekAntoś2016.09.13, 10:35
no no pobór energii pięknie obniżyli, szkoda tylko że dalej większość w 30 fps...
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2016.09.13, 11:03
-5#12
To jeszcze nie skorpion, to cięcie kosztów na zwykłej. Powolutku szykuję się na erę 4K w standardzie, ciekawe co na to baloniarze bez, pewnie poczekają na post4K, czyli 8-10K.
PACIK19Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
PACIK192016.09.13, 11:13
23#13
Microsoft 2013 Q1 - Kinect będzie integralną częścią naszego Xboxa - będzie dołączany do zestawu i nie odłączalny
2013 Q2 - Jednak będzie można go odłączyć
2013 Q3 - Będzie wersja sprzedawana bez kinecta
2016 Q3 - Usuwamy złączę Kinecta.

Mądre zagrania Microsoftu - gratulacje.
*Konto usunięte*2016.09.13, 11:18
Pawelek6 @ 2016.09.13 10:14  Post: 1004521
@up

To jest ciekawe, bo też zwróciłem na to uwagę. Wszyscy podają, że to Xbox jest cichszy od PS'a, tylko Lab jakiś odmienny.

no wlasnie, redaktorze który to pisal, proszę o komentarz.
BlindObserverZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Członek redakcjiBlindObserver2016.09.13, 11:20
piobzo @ 2016.09.13 10:19  Post: 1004522
Granie w HDR jest najbardziej promowaną funkcją nowego Xboksa, i jedyną, jakiej nie mogliśmy sprawdzić w praktyce

Demoko forzy jest już dostępne...


Demo Forzy nie ma HDR.
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.09.13, 11:43
-5#16
BlindObserver @ 2016.09.13 11:20  Post: 1004542
piobzo @ 2016.09.13 10:19  Post: 1004522
(...)

Demoko forzy jest już dostępne...


Demo Forzy nie ma HDR.

Kurczę szkoda...
frociuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
frociu2016.09.13, 12:17
Czegoś tu nie rozumiem. 'Za nieco ponad tydzień do sklepów trafi Xbox One S...'
Jak za nieco ponad tydzień ?! Przecież premiera była w sierpniu ?! Ja już swojego ogrywam od miesiąca oO ?!?!?! Proszę o wyjaśnienie :D
losiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losiu2016.09.13, 12:20
-8#18
A mnie zastanawia trochę zmarnowana okazja. Mianowicie przejście z 28nm na 16nm to nie zwykłe optyczne zmniejszenie tego APU. Sam układ musiał być zaprojektowany niejako od nowa....czy właśnie dlatego nie można było od razu dołożyć kilku shaderów i ROPów więcej? W końcu i tak układ musiał zostać przeprojektowany....
MokkoriZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mokkori2016.09.13, 12:20
operatorkomputera @ 2016.09.13 10:04  Post: 1004512
PC vs konsola?

Ja sobie kartę graficzna podkrece o 7% w pare minut. A tu trzeba kupic nowa konsole.

Jak sprzedać 2 raz to samo. Powinny kur.. Iść pozwy. Xbox one miał wyciągać 30 fps na sztywno a nie żeby do tego kupować nowa konsole.


Bo przecież to pierwszy raz jak wychodzi odchudzona wersja konsoli...czekaj, już nawet NES miał swoją odchudzoną wersję.
MglistyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mglisty2016.09.13, 12:52
losiu @ 2016.09.13 12:20  Post: 1004565
A mnie zastanawia trochę zmarnowana okazja. Mianowicie przejście z 28nm na 16nm to nie zwykłe optyczne zmniejszenie tego APU. Sam układ musiał być zaprojektowany niejako od nowa....czy właśnie dlatego nie można było od razu dołożyć kilku shaderów i ROPów więcej? W końcu i tak układ musiał zostać przeprojektowany....


Można, dlatego będzie projekt Scorpio ;)
Zaloguj się, by móc komentować