komentarze
EmanlZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Emanl2016.06.23, 04:59
Gdyby np. Neo po roku czasu mialo 80% rynku wzgledem wczesniejszej PS4 to oczywiscie, ze developerzy zaczna olewac starsza generacje. Nie powinnismy tez zapominac jeszcze o nadchodzacej mocniejszej PS4 ktora ma rywalizowac z Xbox Scorpio, czyli na rynku beda trzy PS4 o roznej wydajnosci. A patrzac na PC ktore tez wystepuja w roznych wariantach i sa kompatybilne wstecz, smialo mozna zalozyc, ze w konsolach pojawia sie przynajmiej 3 profile graficzne dla danej gry.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2016.06.23, 06:03
-2#2
Najpierw miały być konsolami 'następnej generacji', ale okazały się być co najwyżej średnio budżetowymi pecetami, z typowo pecetowymi podzespołami.
Rozpi**la mnie wręcz, ze ktoś taki pisze artykuły na ponoć hardwarowym portalu. Autentyk poziom tego portalu jest co najmniej dziwny.
To jest panie P.G. magistrala w kartach AMD na których oparte jest PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/2013/02/ring.jpg
A to jest magistrala (prawdopodobna) w PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/.../gpu_queues.jpg
Są oparte na PC ale nie są to urządzenia podobne do PC bo mają nadal inną architekturę wymiany danych. Autentyk tylko się pan ośmieszasz takimi wpisami. Wiem, ze chcesz by gimbaza przybiegła i znów wojne rozpoczęła przytakując ale naprawdę mnie się w głowie nie mieści jakich ludzi zatrudnia onet.
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.06.23, 06:36
Czcze życzenia powinni powiedzieć.. Mamy nadzieje, że nie wpłynie.
barwniakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
barwniak2016.06.23, 07:19
'Czy gry na PS4 Neo będą wyglądać dokładnie tak samo jak na PS4, a jedyną różnicą będzie rozdzielczość?'

No chyba ja zwiększą rozdzielczość w Neo to już gry nie będą tak samo wyglądać.
Było dla mnie jasne w momencie włożenia x86 do konsoli, ze zmierza ona w kierunku dedykowanego PC-ta. A już Xbox ze zintegrowanym z PC Windows 10 to już praktycznie PC z pade-em i innymi akcesoriami.
piotr8642Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piotr86422016.06.23, 07:24
10#5
PS4Neo już wpłynęło na PS4, choćby przez to że skutecznie odciaga teraz co niektórych od zakupu podstawowej PS4, kuszac mocniejsza mocą i w perspektywie lepiej dopracowanymi graficznie grami.
A zapewne wywrze jeszcze większy wpływ na PS4, jak tylko pojawi się wiecej niezoptymalizowanych tych samych wersji gier na PS4, o czym ochoczo poinformuje DF w swoich porównaniach.
lukaddZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lukadd2016.06.23, 07:35

Hashi @ 2016.06.23 06:03  Post: 984122
Najpierw miały być konsolami 'następnej generacji', ale okazały się być co najwyżej średnio budżetowymi pecetami, z typowo pecetowymi podzespołami.
Rozpi**la mnie wręcz, ze ktoś taki pisze artykuły na ponoć hardwarowym portalu. Autentyk poziom tego portalu jest co najmniej dziwny.
To jest panie P.G. magistrala w kartach AMD na których oparte jest PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/2013/02/ring.jpg
A to jest magistrala (prawdopodobna) w PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/.../gpu_queues.jpg
Są oparte na PC ale nie są to urządzenia podobne do PC bo mają nadal inną architekturę wymiany danych. Autentyk tylko się pan ośmieszasz takimi wpisami. Wiem, ze chcesz by gimbaza przybiegła i znów wojne rozpoczęła przytakując ale naprawdę mnie się w głowie nie mieści jakich ludzi zatrudnia onet.


'Są oparte na PC ale nie są to urządzenia podobne do PC bo mają nadal inną architekturę wymiany danych.'
Sam sobie trochę zaprzeczasz. Ja tam nic nie mam do autora newsa, że tak napisał. PS4 to jest prawie PC. Architektura x86, GCN, DDR5, system modyfikacja unixa/linuxa.
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2016.06.23, 07:47
11#7
PS4 w stosunku do PS3 do pc zbliżyła tylko architektura x86 i tyle. PS3 miało zmodyfikowanego gtx 7900.

Można sobie marudzić, że nowe konsole wychodzą szybko itd., ale na zachodzie nikt płakać nie będzie, nowa konsola po 3 latach w cenie dużo niższej niż porządny smartfon (który często jest wymieniany co roku).
madmax80Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
madmax802016.06.23, 07:55
I dalej gownoburza. Bez roznicy, ile roznych PS4 bedzie na rynku. Po wlozeniu plytki z gra, oprogramowanie samo rozpozna model konsoli i ustawi opcje graficzne dedykowane dla odpowiedniego modelu.
A gry i tak beda robione pod najslabsze PS4. Jak gra bedzie zle zrobiona na nia, to lepiej nie bedzie na mocniejszych wersjach. Tak samo jest na PC.
Gdyby nie placz niektorych, ze PS4 jest za slabe, to pewnie nigdy bysmy nie ujrzeli NEO. A tak SONY zareagowalo na potrzeby klientow.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2016.06.23, 08:01
-10#9
@lukadd
Chłopie ty nie masz pojęcia tak naprawdę czym jest architektura 'SYSTEMU'.
Nie chce mi się toczyć gówno-burzy z betonem do którego merytoryka nie dociera (mówię o ogóle osób tutaj).
Wyjaśnię Ci to bardzo szybko. Jeśli nie musisz kopiować, albo masz mega szybką magistralę wielowątkową, która sprawi, ze zyskasz np kilka ms, to rdzenie w GPU mogą zostać szybciej zwolnione do innych (nowych) zadań. Taki system ma dla mnie inną architekturę niż stricte PC.
To, ze PC ma szybsze karty GPU jest oczywiste, bo mają więcej rdzeni itd. Natomiast na konsoli robisz optymalizację na magistrali. Na PC do tej samej magistrali podczepiane są różne procki o różnej ilości rdzeni. W konsoli robisz (projektujesz) magistralę z góry pod 8 rdzeni.
SNC2016.06.23, 09:09
13#10
Hashi @ 2016.06.23 08:01  Post: 984144
@lukadd
Chłopie ty nie masz pojęcia tak naprawdę czym jest architektura 'SYSTEMU'.
Nie chce mi się toczyć gówno-burzy z betonem do którego merytoryka nie dociera (mówię o ogóle osób tutaj).
Wyjaśnię Ci to bardzo szybko. Jeśli nie musisz kopiować, albo masz mega szybką magistralę wielowątkową, która sprawi, ze zyskasz np kilka ms, to rdzenie w GPU mogą zostać szybciej zwolnione do innych (nowych) zadań. Taki system ma dla mnie inną architekturę niż stricte PC.
To, ze PC ma szybsze karty GPU jest oczywiste, bo mają więcej rdzeni itd. Natomiast na konsoli robisz optymalizację na magistrali. Na PC do tej samej magistrali podczepiane są różne procki o różnej ilości rdzeni. W konsoli robisz (projektujesz) magistralę z góry pod 8 rdzeni.

I tyle zyskali z tej magistrali ze po 3 latach wydaja nowa konsole 😀
Adaś25Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Adaś252016.06.23, 09:44
PS4 - 720p, 30 (24?)fps
PS4 NEO - 1080, 60fps.
Jakość grafiki (detale) na tym samym poziomie. Chodzi oczywiście o gry które mają się dopiero pojawić.
Albo PS4 NEO - 1080, 30fps, ale wyższe detale.
*Konto usunięte*2016.06.23, 09:50
lukadd @ 2016.06.23 07:35  Post: 984136

Hashi @ 2016.06.23 06:03  Post: 984122
(...)
Rozpi**la mnie wręcz, ze ktoś taki pisze artykuły na ponoć hardwarowym portalu. Autentyk poziom tego portalu jest co najmniej dziwny.
To jest panie P.G. magistrala w kartach AMD na których oparte jest PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/2013/02/ring.jpg
A to jest magistrala (prawdopodobna) w PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/.../gpu_queues.jpg
Są oparte na PC ale nie są to urządzenia podobne do PC bo mają nadal inną architekturę wymiany danych. Autentyk tylko się pan ośmieszasz takimi wpisami. Wiem, ze chcesz by gimbaza przybiegła i znów wojne rozpoczęła przytakując ale naprawdę mnie się w głowie nie mieści jakich ludzi zatrudnia onet.


'Są oparte na PC ale nie są to urządzenia podobne do PC bo mają nadal inną architekturę wymiany danych.'
Sam sobie trochę zaprzeczasz. Ja tam nic nie mam do autora newsa, że tak napisał. PS4 to jest prawie PC. Architektura x86, GCN, DDR5, system modyfikacja unixa/linuxa.


Skoro to takie wszystko proste, to czemu nie ma jeszcze emulatora PS3 na PC?
mihixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mihix2016.06.23, 09:56
-2#13
Ależ z Was redaktorzy ignoranci. To że obecne konsole oparte są na architekturze tej samej co komputery osobiste wcale nie oznacza że nimi są. I co to znaczy że 'ledwo przygotowali je na rozdzielczość 1080p'? Obecne konsole przecież bez problemu uruchamiają gry w full HD. Już nawet poprzednia generacja potrafiła uruchamiać gry w 1080p. Winą należy obarczyć deweloperów gier którzy już nie starają się z optymalizacją jak na przykład za czasów PS2.
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212016.06.23, 10:48
mihix @ 2016.06.23 09:56  Post: 984173
Ależ z Was redaktorzy ignoranci. To że obecne konsole oparte są na architekturze tej samej co komputery osobiste wcale nie oznacza że nimi są. I co to znaczy że 'ledwo przygotowali je na rozdzielczość 1080p'? Obecne konsole przecież bez problemu uruchamiają gry w full HD. Już nawet poprzednia generacja potrafiła uruchamiać gry w 1080p. Winą należy obarczyć deweloperów gier którzy już nie starają się z optymalizacją jak na przykład za czasów PS2.


No uruchomic pewnie mogą i w 120 fps qle utrzymują coś koło 24-28
kacper995Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kacper9952016.06.23, 11:15
Hashi @ 2016.06.23 08:01  Post: 984144
@lukadd
Chłopie ty nie masz pojęcia tak naprawdę czym jest architektura 'SYSTEMU'.
Nie chce mi się toczyć gówno-burzy z betonem do którego merytoryka nie dociera (mówię o ogóle osób tutaj).
Wyjaśnię Ci to bardzo szybko. Jeśli nie musisz kopiować, albo masz mega szybką magistralę wielowątkową, która sprawi, ze zyskasz np kilka ms, to rdzenie w GPU mogą zostać szybciej zwolnione do innych (nowych) zadań. Taki system ma dla mnie inną architekturę niż stricte PC.
To, ze PC ma szybsze karty GPU jest oczywiste, bo mają więcej rdzeni itd. Natomiast na konsoli robisz optymalizację na magistrali. Na PC do tej samej magistrali podczepiane są różne procki o różnej ilości rdzeni. W konsoli robisz (projektujesz) magistralę z góry pod 8 rdzeni.
srututu ktos obrazil twoja konsolke a ty na sile probujesz zaprzeczyc ze tak nie jest
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212016.06.23, 11:16
Hashi @ 2016.06.23 06:03  Post: 984122
Najpierw miały być konsolami 'następnej generacji', ale okazały się być co najwyżej średnio budżetowymi pecetami, z typowo pecetowymi podzespołami.
Rozpi**la mnie wręcz, ze ktoś taki pisze artykuły na ponoć hardwarowym portalu. Autentyk poziom tego portalu jest co najmniej dziwny.
To jest panie P.G. magistrala w kartach AMD na których oparte jest PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/2013/02/ring.jpg
A to jest magistrala (prawdopodobna) w PS4:
http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/.../gpu_queues.jpg
Są oparte na PC ale nie są to urządzenia podobne do PC bo mają nadal inną architekturę wymiany danych. Autentyk tylko się pan ośmieszasz takimi wpisami. Wiem, ze chcesz by gimbaza przybiegła i znów wojne rozpoczęła przytakując ale naprawdę mnie się w głowie nie mieści jakich ludzi zatrudnia onet.


Czyżby zbóldupiony użytkowniik PS4 grający filmowo w 24fps?
PlumZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Plum2016.06.23, 11:23
Konsole są małe, tanie, ciche, ładne, mogą stać w salonie pod telewizorem.
W związku z tym są odzielną kategorią urządzeń.
PC zostały zaprojektowane do pracy i do tego też służą.
Konsole są zaś proste i jednakowe, mają specjalny firmware/OS do uruchamiania gier.
Są wymyślone, zaprojektowane i produkowane tylko w tym jednym celu.
Nasze PC do gier mają natomiast 90% tego samego co komp.PC w magazynie czy hurtowni, w aptece, w kadrach, w księgowości.
Są do wszystkiego, a już na pewno system operacyjny i spora część oprogramowania.
Konsole to w gruncie rzeczy wąsko wyspecjalizowane urządzenia.
Dlatego mogą być małe, tanie i proste w obsłudze.
Ezio21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ezio212016.06.23, 11:25
Plum @ 2016.06.23 11:23  Post: 984203

Dlatego mogą być małe, tanie i proste w obsłudze.


Ale nie mają być słabe a są.
Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752016.06.23, 11:47
-7#19
Ezio21 @ 2016.06.23 11:25  Post: 984204
Plum @ 2016.06.23 11:23  Post: 984203

Dlatego mogą być małe, tanie i proste w obsłudze.


Ale nie mają być słabe a są.


To pokaż na swoim rydwanie pc wielkości budy dla psa jakość Uncharted 4 DriveClub The Order Killzone S.F Until Dawn Infamous S.S Ratchet&Clank itd...

A z nadchodzących Horizon Zero Dawn God Of War Detroit: Become Human GT Sport itd...

God of War gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=CJ_GCPaKywg
Reszty nie trzeba wstawiać bo ci wyjdą oczy z zachwytu :)
kacper995Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kacper9952016.06.23, 11:52
Yoshi75 @ 2016.06.23 11:47  Post: 984209
Ezio21 @ 2016.06.23 11:25  Post: 984204
(...)


Ale nie mają być słabe a są.


To pokaż na swoim rydwanie pc wielkości budy dla psa jakość Uncharted 4 DriveClub The Order Killzone S.F Until Dawn Infamous S.S Ratchet&Clank itd...

A z nadchodzących Horizon Zero Dawn God Of War Detroit: Become Human GT Sport itd...

God of War gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=CJ_GCPaKywg
Reszty nie trzeba wstawiać bo ci wyjdą oczy z zachwytu :)
jakos nie widze tej super grafiki...Dark Souls 3 ma lepsza a chodzi na gtx 960 na max 60fps I 1080p
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.