Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
sprzetowiec90 (2016.06.10, 13:14)
Ocena: 50
#1

0%
buahaha :E
rauf (2016.06.10, 13:20)
Ocena: 42
#2

0%
nareszcie dobre wieści o UWP! jeszcze ciaśniej z konsolami łączcie a pójdą razem do piachu, na pohybel
Generał Rakieta (2016.06.10, 13:25)
Ocena: 39
#3

0%
skończą jak GFWL
Fonzie (2016.06.10, 13:29)
Ocena: 9
#4

0%
rauf @ 2016.06.10 13:20  Post: 980160
nareszcie dobre wieści o UWP! jeszcze ciaśniej z konsolami łączcie a pójdą razem do piachu, na pohybel

Niedługo urżną kurze złote jaja...
blabla123 (2016.06.10, 13:30)
Ocena: 34
#5

0%
Kto normalny myślał, że ludzie rzucą się na ten ich sklep?
Na starcie tego wynalazku to powinno być ze 20 exów w super cenach a nie kilka gier na krzyż i to jeszcze w większości nic ciekawego.
Skończy się to jak ze sklepem na telefonach, większość uciekła a sprzęt bez softu to śmieć.
Chyba, że ktoś znów uwierzy, że 'soon' coś się tam zmieni... za 5 lat :E
Darko7 (2016.06.10, 13:35)
Ocena: 22
#6

0%
Jaka to 'agresywna polityka' jeśli te same programy są o 20% do 50% taniej w zwykłym sklepie.
Telvas (2016.06.10, 13:49)
Ocena: 21
#7

0%
MS od tak wielu lat mota na rynku, starając się coś ugrać dla siebie, i od tak dawna im to doskonale się udaje, że oni całkowicie zapomnieli, że można inaczej. Nie zauważyli również, że rynek się trochę zmienił, ich monopol się chwieje, przybywa alternatyw, a do tego sami konsumenci stali się znacznie bardziej wymagający, także w kwestii podejścia do nich, a nie tylko samego produktu...
doopan (2016.06.10, 13:58)
Ocena: 6
#8

0%
A z ciekawości, jest to to na Windows 7? Bo jak nie, to mają odpowiedź. Większość świadomych użytkowników siedzi na 7, reszta to głównie ofiary nachalnej polityki m$. To tych użytkowników trzeba do tego sklepu przekonać i oni pociągną za sobą sklep, nie na odwrót. Btw m$ mógłby kupić valve i mieć zglowy:)
doopan (2016.06.10, 13:59)
Ocena: 5
#9

0%
doopan @ 2016.06.10 13:58  Post: 980172
A z ciekawości, jest to to na Windows 7? Bo jak nie, to mają odpowiedź. Większość świadomych użytkowników siedzi na 7, reszta to głównie ofiary nachalnej polityki m$. To tych użytkowników trzeba do tego sklepu przekonać i oni pociągną za sobą sklep, nie na odwrót. Btw m$ mógłby kupić valve i mieć zglowy:)

Nie sklep pociągną tylko nie zaawansowanych użytkowników.moj błąd.
Stjepan (2016.06.10, 14:02)
Ocena: 20
#10

0%
Ten ich sklep to popierdółka do takiego steama, dobrze niech spadnie do zera, bo to co oni stworzyli to woła o pomstę do piekła.
motiff (2016.06.10, 14:08)
Ocena: 7
#11

0%
Tyle kosztuje jakaś gra popierdółka, ciekawe ile wtopili w całą platformę sklepu i cały system, możliwe, że padaka na długie lata zagości w mikroka$ie.
LeBomB (2016.06.10, 14:19)
Ocena: 20
#12

0%
Jak Tomb Raider była w sklepie MS dużo droższy niż na Steam to co się dziwić takiemu wynikowi...
jkbrenna (2016.06.10, 14:22)
Ocena: 9
#13

0%
pierwszy raz o czyms takim slysze jak moglem bez tego zyc..
zakius (2016.06.10, 14:25)
Ocena: 9
#14

0%
blabla123 @ 2016.06.10 13:30  Post: 980163
Kto normalny myślał, że ludzie rzucą się na ten ich sklep?
Na starcie tego wynalazku to powinno być ze 20 exów w super cenach a nie kilka gier na krzyż i to jeszcze w większości nic ciekawego.
Skończy się to jak ze sklepem na telefonach, większość uciekła a sprzęt bez softu to śmieć.
Chyba, że ktoś znów uwierzy, że 'soon' coś się tam zmieni... za 5 lat :E
no ale co tam miało niby być, skoro na początek mogli dać tylko gierki z x0, a tam przecież nic niema? :D
Crizpy (2016.06.10, 14:51)
Ocena: 14
#16

0%
Ludzie nie dadzą się dwa razy na to samo nabrać. ( chyba?) a ,może jednak ?
MS Wciskał swój GFWL gdzie się dało, bez którego nie szło uruchomić gier, a jak się zwijali to zostawili ludzi, którzy kupili grę (premierowo i legalnie) za ciężką kasę grę na lodzie.
Ludzie z oryginalnych płyt instalacyjnych mogli sobie zrobić lusterko...
Mogli wydać patche usuwające GFWL czy bibliotekę symulującą usługę ? Mogli! ale po co ? kasa sie zgadzała więc olali graczy.
Tylko dzięki wysiłkom graczy pasjonatów i uprzejmości kilku producentów gier, udało się przenieść część gier na Steam, a część odpalać łamiąc licencje i pewnie też polskie prawo za pomocą zcrackowanej biblioteki xlive.dll.
Oczywiście uzyskanie klucza Steam, nie zawsze było łatwe i często wymagało długotrwałych korespondencji z supportem danej gry. Gdzie kluczy nie dawali ot tak i nie obyło się bez bzdurnych wymagań, typu zdjęcie produktu z datą cd-keyem i PARAGONEM czy innym dowodem zakupu ( kto trzyma paragon po x latach?) zamiast zrobić stronę jak CDP.red z wiedźminem, gdzie konwertujesz klucz.
De facto powinien pójść pozew zbiorowy vs MS, ale opieszałość wymiaru sprawiedliwości w Polsce i ciągnące się latami, proste sprawy oraz śmiesznej wysokości zasądzane odszkodowania skutecznie zniechęcają ludzi, do takich działań. Natomiast druga strona medalu wygląda tak, że korporacje poprzez skuteczny lobbing doprowadziły do tego, że prawo jest dla maluczkich i korpo nie ma problemu zgnoić takiego Kowalskiego.

Origin istnieć będzie, póki istnieć będzie EA, UPlay z kolei zależny jest od Ubisoftu, a Steam paść nie powinien, bo teraz praktycznie każda nowa gra (oprócz tych, które są tworzone przez wspomniane wcześniej marki, rzecz jasna) go wymaga i wszyscy się do niego pchają i wspierają. Games for Windows Live było dla odmiany stworzone dla kilku gier na krzyż, nie wiadomo dla kogo i nie wiadomo przez kogo

To samo można dziś napisać o UWP! i Windows Store 'stworzone dla kilku gier na krzyż, nie wiadomo dla kogo' ale wiadomo przez kogo.
Jak widać część graczy już wybiela Małomiętkiego, jak nie wiedzą przez kogo było wciskane GFWL, to im dobrze radzę, nie popisywać się swoją głupotą.
Największy problem jest chyba z Microsoftem, posiadającym długą historię olewania graczy PC, tym bardziej im dalej od US of America

Najlepszym dowodem na to, że Microsoft przez X lat olewał totalnie polski rynek gier jest Xbox Live i support ich gier, który w ogóle nie działał w PL, a jak już nam go uruchomili z kilkuletnim poślizgiem to dowalili nam ceny lepiej niż europejskie.
A już sugestie supportu, żeby instalować cracki to parodia pełną gębą, przy całej tej nagonce na piractwo...
Ludzie, którzy kupili gry z GFWL nie tylko często stracili możliwość ich uruchamiania.
Tym szczęśliwcom, którym udało się załatwić od producenta gry klucze Steam i tak tracili np swoje save'y i achivy oraz chyba najważniejsze, często kupowali grę spolonizowaną grę dla swoich pociech, a na Steam dostawali wersje EN.
Skoro taki wielki gracz jak MS, z tysiącami programistów olewał swoich klientów i nie zrobił nic, żeby pomóc w migracji sygnowanych swoim logiem produktów, to wiecie co z nim (...)
Także do niczego nie namawiam, niech każdy wyciągnie swoje wnioski.
rainy (2016.06.10, 14:54)
Ocena: 19
#17

0%
Znając życie, za chwilę pojawi się raximus i objaśni nam, iż jest to początek świetlanej przyszłości dla Microsoftu. /s
Vega (2016.06.10, 14:58)
Ocena: 0
#18

0%
rainy @ 2016.06.10 14:54  Post: 980196
Znając życie, za chwilę pojawi się raximus i objaśni nam, iż jest początek świetlanej przyszłości dla Microsoftu. /s


Będzie, jak tylko Microsoft zamknie obsługę gier z obcych źródeł. Cieszcie się (co niektórzy z komentujących), ale oby nie skończyło się na płaczu.
Atak_Snajpera (2016.06.10, 15:15)
Ocena: 6
#20

0%
raximus @ 2016.06.10 14:59  Post: 980199
Jak to na PcLabie, tytuł sobie treść sobie.
Tytuł brzmi: 'Sprzedaż gier z Windows Store dramatycznie niska'.
Natomiast treść mówi o tym, że Fable Legends anulowano, bo jest za mało na rynku Xbox One i Windows 10.
Co ma tytuł do treści, pozostaje zagadką.

Natomiast co do samej treści newsa, jako jeden z nielicznych osób grałem w Fable Legends, już od closed beta, i było to takie sobie, żeby nie powiedzieć kiepskie. Mogę wrzucić screena z zaproszeniem. Nie dziwię się, że anulowali projekt, i nie ma co zwalać na ilość Xbox One(30 mln) czy Windows 10(300 mln). Jakoś inne gry doskonale się sprzedają na Xbox One czy Windows 10. Chociażby takie Ori and the blind forest. Dobra gra, dostała wiele nagród, to i sprzedaje się doskonale, doczekała się wersji GOTY.

PS: 'Studio prognozowało, że do tej pory na rynku powinno być już dwukrotnie więcej konsol Xbox One i także dwukrotnie więcej użytkowników Windows 10'.
http://store.steampowered.com/hwsurvey?l=polish
Nie minął rok od premiery, a tutaj już 40% na Steam. To niby ile oni prognozowali, 80%, 100%?


Za miesiąc z hakiem skończy się wciskanie Win10 (mam nadzieję) i te liczby się zamrożą. Jak zsumujesz Win7 i Win8 to i tak masz więcej niż Win10. (ponad 50% użytkowników steam nie jest na Win10)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane