Komentarze
Komentarzy na stronę
1
jkbrenna (2016.06.10, 06:59)
Ocena: 9
#1

0%
teoretycznie AnTuTu moze cos powiedziec, ale praktycznie, to tak nie wyglada ...
decorator12 (2016.06.10, 07:38)
Ocena: 14
#2

0%
Popis skryptów wychwyytujacych uruchomienie Antutu - zmienia one opcje I/O w kernelu i wynik gotowy.
ZIB2000 (2016.06.10, 09:23)
Ocena: 2
#3

0%
ale SE daje radę zważywszy że jest najmniejszy i ma tylko 2 rdzenie
pajrat (2016.06.10, 10:14)
Ocena: 2
#4

0%
ZIB2000 @ 2016.06.10 09:23  Post: 980087
ale SE daje radę zważywszy że jest najmniejszy i ma tylko 2 rdzenie


Napisałeś coś pozytywnego o apple? plusów to raczej nie nałapiesz :)
w sumie to i tak dziwne że Cie jeszcze nie raportowali.
Aargh (2016.06.10, 10:15)
Ocena: 2
#5

0%
ZIB2000 @ 2016.06.10 09:23  Post: 980087
ale SE daje radę zważywszy że jest najmniejszy i ma tylko 2 rdzenie

Bo te dwa rdzenie to inna konstrukcja niż te, co siedzą zwykle w Androidach (coś jak porównanie obecnej oferty Intela i AMD).
pajrat (2016.06.10, 10:19)
Ocena: 5
#6

0%
Szkoda że nie robią tych testów po 10 minutowej grze w jakąś wymagającą grę.
Przecież te nowe smartfony na potęgę się grzeją i zrzucają taktowania.

Szkoda że tak mało w recenzjach poświęca się miejsca na to że naprawdę słabo trzyma się w ręku telefon który ma 40 stopni.

barwniak (2016.06.10, 10:25)
Ocena: 0
#7

0%
Antutu dla mnie nie ma znaczenia. To czego zawsze najpierw szukam, to czy jest UFS 2.0 i LTE800, czy nie. Jak nie to dziękuję danemu modelowi. Jak jest, można dalej patrzeć co siedzi.
zpx (2016.06.10, 12:22)
Ocena: 0
#9

0%
A dlaczego nie ma tu Samsunga S7 z Exynosem, który plasuje się między LG G5 a iPhone'm?
Sławekpl (2016.06.10, 14:18)
Ocena: 2
#10

0%
zpx @ 2016.06.10 12:22  Post: 980146
A dlaczego nie ma tu Samsunga S7 z Exynosem, który plasuje się między LG G5 a iPhone'm?

też jestem zdziwiony, przecież jest szybszy od wersji ze snapem,
tylko wtedy Huawei by się nie załapał na pierwszą dziesiątkę, a promują to dziadostwo przy każdej okazji wszedzie :P
jkbrenna (2016.06.10, 14:19)
Ocena: 0
#11

0%
barwniak @ 2016.06.10 10:25  Post: 980104
Antutu dla mnie nie ma znaczenia. To czego zawsze najpierw szukam, to czy jest UFS 2.0 i LTE800, czy nie. Jak nie to dziękuję danemu modelowi. Jak jest, można dalej patrzeć co siedzi.


To LTE800 to falszywa nadzieja jest , stare maszty TV juz rozebrano, aby ta frekvencje wykorzystac trzeba bedzie nowe maszty postawic i jedyna zaleta ,ze na tej czestotliwosci troche dalej sie jako zasieg osiagnie , ale bez szalenstw..
taith (2016.06.10, 15:07)
Ocena: -3
#12

0%
Szczerze mnie mało wydajność obchodzi, od czasu galaxy note 2 nie mam parcia za szyprzym telefonem, tylko więcej ramu by się przydało.
Unne cechy to wymienna bateria i radio FM których ze świecą szukać.
Dodatkowo większa bateria i ewentualnie filmy full HD 60FPS.
Ekran nawet może być 720p.
jestem-bogiem (2016.06.10, 15:07)
Ocena: 2
#13

0%
Wynik antutu niewiele mówi o wydajności, już przerabiałem takie przypadki że smartfon z niższą liczbą punktów radził sobie lepiej w wymagających grach np p8 lite ok 30k VS z1c 56k punktów i co? na p8lite gta sa chodzi bez zająknięcia a na z1 są lagi, nawet vice city potrafi przymulić
barwniak (2016.06.10, 15:24)
Ocena: 0
#14

0%
jkbrenna @ 2016.06.10 14:19  Post: 980185
barwniak @ 2016.06.10 10:25  Post: 980104
Antutu dla mnie nie ma znaczenia. To czego zawsze najpierw szukam, to czy jest UFS 2.0 i LTE800, czy nie. Jak nie to dziękuję danemu modelowi. Jak jest, można dalej patrzeć co siedzi.


To LTE800 to falsdywa nadzieja, stare maszty TV juz rozebrano, aby ta frekvencje wykorzystac trzeba bedzie nowe maszty postawic i jedyna zaleta ,ze na tej czestotliwosci troche dalej sie jako zasieg osiagnie , ale bez szalenstw..


Jaka nadzieja, przecież już każdy operator to postawił na masztach.
Plus ma sferie z LTE800, P4 ma swoje, Orange i T-Mobile mają w swojej spółce Networks.
Trochę większy zasięg? Zasięg LTE800, a LTE1800, to jak wiśnia do dyni.
jkbrenna (2016.06.11, 09:28)
Ocena: 0
#15

0%
barwniak @ 2016.06.10 15:24  Post: 980211
jkbrenna @ 2016.06.10 14:19  Post: 980185
(...)


To LTE800 to falsdywa nadzieja, stare maszty TV juz rozebrano, aby ta frekvencje wykorzystac trzeba bedzie nowe maszty postawic i jedyna zaleta ,ze na tej czestotliwosci troche dalej sie jako zasieg osiagnie , ale bez szalenstw..


Jaka nadzieja, przecież już każdy operator to postawił na masztach.
Plus ma sferie z LTE800, P4 ma swoje, Orange i T-Mobile mają w swojej spółce Networks.
Trochę większy zasięg? Zasięg LTE800, a LTE1800, to jak wiśnia do dyni.


Wlasnie jak wisnia do dyni, szczegolnie jak w miescie mieszkasz, 800 MHZ lepiej przez mury przechodzi..ale to ci chyba na Politechnice wyjasniono..
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 4
Niezła promocja dla kinomaniaków. 3
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Facebook
Ostatnio komentowane