komentarze
Stefan999Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stefan9992016.04.29, 15:52
-16#1
980 Ti też została wprowadzona dość nieoczekiwanie. Czyżby Pascale były tak dobre i wreszcie będzie prawdziwa konkurencja na rynku?
kwietasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kwietas2016.04.29, 16:05
11#2
Mam nadzieje, ze te nowe karty i od nV i od AMD pokaza naprawde fajna wydajnosc w stosunku do ceny. Nie chce teraz wymieniac poczciwego juz HD7870 na GTX970 w czasie, gdy tuz za rogiem jest nowa generacja. :)
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2016.04.29, 16:15
-13#3
Odnośnie przeciek propozycji na gp104, wydaje się, że 1060 będzie wreszcie godny, szkoda , że kurs dolca poleciał w górę.

1. GTX1080 GP104-400-A1 DDR5X 8G
2. GTX1070 GP104-200-A1 DDR5 8G
3. GTX1060 GP104-150-A1 DDR5 6G
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2016.04.29, 16:30
15#4
Impreza dla prasy czyli papierowa premiera.
Bad4GoodZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bad4Good2016.04.29, 17:13
-10#5
motiff @ 2016.04.29 16:15  Post: 968925
Odnośnie przeciek propozycji na gp104, wydaje się, że 1060 będzie wreszcie godny, szkoda , że kurs dolca poleciał w górę.

1. GTX1080 GP104-400-A1 DDR5X 8G
2. GTX1070 GP104-200-A1 DDR5 8G
3. GTX1060 GP104-150-A1 DDR5 6G


Chciałeś powiedzieć: złotówka poleciała w dół. Podziękuj dobrej zmianie :)
fosgenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fosgen2016.04.29, 17:43
-7#6
Bad4Good @ 2016.04.29 17:13  Post: 968936
motiff @ 2016.04.29 16:15  Post: 968925
Odnośnie przeciek propozycji na gp104, wydaje się, że 1060 będzie wreszcie godny, szkoda , że kurs dolca poleciał w górę.

1. GTX1080 GP104-400-A1 DDR5X 8G
2. GTX1070 GP104-200-A1 DDR5 8G
3. GTX1060 GP104-150-A1 DDR5 6G


Chciałeś powiedzieć: złotówka poleciała w dół. Podziękuj dobrej zmianie :)


Dokładnie,aż strach pomyśleć co będzie po czterech latach - ruiny i zgliszcza
GiovanneZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Giovanne2016.04.29, 19:13
fosgen @ 2016.04.29 17:43  Post: 968939
Bad4Good @ 2016.04.29 17:13  Post: 968936
(...)


Chciałeś powiedzieć: złotówka poleciała w dół. Podziękuj dobrej zmianie :)


Dokładnie,aż strach pomyśleć co będzie po czterech latach - ruiny i zgliszcza


Dolar poszedł w górę w stosunku do Euro, a Złotówka dostała rykoszetem, chyba, że za słaby kurs Euro do Dolara Waszym zdaniem też są odpowiedzialne PiSiory? Tylko dlaczego Dolar umocnił się od początku 2015 roku, czyli jeszcze w starej zmianie?
TabalanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tabalan2016.04.29, 19:49
Giovanne @ 2016.04.29 19:13  Post: 968949
Dolar poszedł w górę w stosunku do Euro, a Złotówka dostała rykoszetem, chyba, że za słaby kurs Euro do Dolara Waszym zdaniem też są odpowiedzialne PiSiory? Tylko dlaczego Dolar umocnił się od początku 2015 roku, czyli jeszcze w starej zmianie?
Złotówka traci także względem Euro, z wyjątkiem niedługiego okresu (zaraz po gwałtownym skosu na przełomie roku).
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2016.04.29, 20:50
-8#9
fosgen @ 2016.04.29 17:43  Post: 968939

Dokładnie,aż strach pomyśleć co będzie po czterech latach - ruiny i zgliszcza

Albo odwrotnie, wstaniemy z kolan, a przekaz do zachodnich właścicieli naszych folwarcznych oddziałów korpo będzie inny, bo kto szanuje pachołka?
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942016.04.29, 21:39
Ludzie to jest portal o komputerach, a nie o polityce więc nie napisze tego co chciałbym napisać na temat takiej rozmowy na takim portalu.
swoją drogą złotówka traci już od lat
GiovanneZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Giovanne2016.04.29, 22:20
Tabalan @ 2016.04.29 19:49  Post: 968956
Giovanne @ 2016.04.29 19:13  Post: 968949
Dolar poszedł w górę w stosunku do Euro, a Złotówka dostała rykoszetem, chyba, że za słaby kurs Euro do Dolara Waszym zdaniem też są odpowiedzialne PiSiory? Tylko dlaczego Dolar umocnił się od początku 2015 roku, czyli jeszcze w starej zmianie?
Złotówka traci także względem Euro, z wyjątkiem niedługiego okresu (zaraz po gwałtownym skosu na przełomie roku).


Ciężko jest stwierdzić czy traci bo od kilku lat Euro jest po 4 zł z kawałkiem, a ten kawałek jest zmienny czasami bliżej 4zł, a czasami bliżej 4,50zł. Nie ma to tak wielkiego wpływu na ceny elektroniki jak właśnie ten mocny Dollar. Kiedyś cena w dolarach bez podatku, była przeliczana 1 do 1 na cenę w euro z Vatem , dziś coraz mniej firm tak liczy i dodatkowo zaokrąglają w górę, np. Oculus Rift który w Stanach kosztuje 599$, a w Europie €699.
lukevipno1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lukevipno12016.04.30, 03:10
Nvidia chce wydać je przed AMD, kto pierwszy ten lepszy.
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942016.04.30, 08:31
lukevipno1 @ 2016.04.30 03:10  Post: 969018
Nvidia chce wydać je przed AMD, kto pierwszy ten lepszy.

Bo Polarisy MUSZĄ być hitem tak samo Zen MUSZĄ być hitem jeśli AMD ma zamiar odbić się od dna dlatego nvidia chce to jak najbardziej utrudnić
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2016.04.30, 08:49
Tylko co nas to skoro jest NDA i dalej jak nic nie wiedzieliśmy tak dalej nic nie będziemy wiedzieć.
Jedyne kto skorzysta to redakcje. Ot magia.
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2016.04.30, 08:56
-1#15
Giovanne @ 2016.04.29 19:13  Post: 968949
Dolar poszedł w górę w stosunku do Euro, a Złotówka dostała rykoszetem, chyba, że za słaby kurs Euro do Dolara Waszym zdaniem też są odpowiedzialne PiSiory? Tylko dlaczego Dolar umocnił się od początku 2015 roku, czyli jeszcze w starej zmianie?

Jak to dlaczego?
Przypominam że dolar nie jest oparty na złocie tylko na ropie naftowej.
Irak, Afganistan, Libia,...Do tego dojdą afrykańskie i azjatyckie złoża...
Jeszcze my im w tym pomagaliśmy :\
McixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mcix2016.04.30, 10:03
-2#16
Prezentacja nowego GPU Nvidii tego samego dnia co prezentacja nowego Battlefield 5... Przypadek? Nie sądzę. Coś czuję że nowy BF5 będzie korzystał z jakichś nowych funkcji które pojawią się w Nvidia Pascal
*Konto usunięte*2016.04.30, 10:06
-1#17
Giovanne @ 2016.04.29 22:20  Post: 968989
Tabalan @ 2016.04.29 19:49  Post: 968956
(...)
Złotówka traci także względem Euro, z wyjątkiem niedługiego okresu (zaraz po gwałtownym skosu na przełomie roku).


Ciężko jest stwierdzić czy traci bo od kilku lat Euro jest po 4 zł z kawałkiem, a ten kawałek jest zmienny czasami bliżej 4zł, a czasami bliżej 4,50zł. Nie ma to tak wielkiego wpływu na ceny elektroniki jak właśnie ten mocny Dollar. Kiedyś cena w dolarach bez podatku, była przeliczana 1 do 1 na cenę w euro z Vatem , dziś coraz mniej firm tak liczy i dodatkowo zaokrąglają w górę, np. Oculus Rift który w Stanach kosztuje 599$, a w Europie €699.

To odbije się na nowych produktach jak pascale, polarisy. Aktualne produkty mają pewną bezwładność cenową np. część zapasów pochodzi sprzed miesiąca/dwóch.

Zapomnijmy więc o dolarze nawet, a weźmy to euro. Kiedy europln przekroczyło przekroczyło 4,4zł?
W 2011 roku- 5 lat temu. To była zupełnie inna sytuacja. Więc europln nie poruszało się przez 4 lata w kanale 4-4,5zł. Dopiero dziś się znów porusza i to jest osłabienie naszej waluty.

Na wykresie rocznym od maja zeszłego roku widać sukcesywne osłabianie się złotówki względem euro. Polityk może kłamać niestety wykres już nie :( Nasza waluta jest od zwycięstwa Prezydenta Dudy jedną z najsłabszych walut w Europie, a w ostatnim czasie na świece. Trend jest jednoznaczny na dzień dzisiejszy. Jednak widać osłabienie się.

http://finanse.wp.pl/kat,1033767,title,Zlo...l?ticaid=116ecb
Też i nasza giełda od tego czasu jest jedną z najsłabszych w Europie i jedną z najsłabszych na świecie.
Choć wg Prezydenta Dudy https://www.youtube.com/watch?v=fk3Qlg0nsK...tu.be&t=195
Nie wiem czy to oznaka choroby, jeśli wg Prezydenta ocieramy się o Frankfurt...

Z PL odchodzi kapitał i to widać, nasz kraj tutaj słabnie. To skutek samych zapowiedzi. Wdrożenie ich przyczyni się do dalszego osłabiania się. Frankowicze to np. tykająca bomba.
Mało, że osłabiamy się względem euro to jeszcze do dolara. Teraz pytanie co władza robi, by nasza waluta, giełda były silne.
Bo bez tego zapłacisz dodatkowy 'podatek' walutowy z kartach za 1200zł-1500zł średniego segmentu. Leżaki magazynowe jak 390/390x/Fury będą super opłacalne.
Dolar może być i po 5zł- to możliwe.
darkonzaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
darkonza2016.04.30, 21:12
-4#18
SunTzu @ 2016.04.30 10:06  Post: 969043
.
Mało, że osłabiamy się względem euro to jeszcze do dolara. Teraz pytanie co władza robi, by nasza waluta, giełda były silne.
Bo bez tego zapłacisz dodatkowy 'podatek' walutowy z kartach za 1200zł-1500zł średniego segmentu. Leżaki magazynowe jak 390/390x/Fury będą super opłacalne.
Dolar może być i po 5zł- to możliwe.

A co władza ma robić?
Przeciez kursem waluty ma sterować niewidzialna ręka rynku, a sterowanie kursem przez władze to zalatuje komunizmem :)

Tak naprawde każdy rozwinięty kraj stara się osłabić swoją walutę, szwajcaria wprowadziłą ujemne stopy procentowe bty to zrobić, teraz jak zakąłdas ztam lokatę to za to płacisz zamiast zarabiać :)
dzięki osłabianiu waluty ludzie mają pracę.
Jeśli złoty będzie kosztowała jednego dolara kupisz kartę tanio, ale nie będziesz miał pracy bo zamiast coś produkowac w Polsce wszystko będzie się opłacało importować z krajów z tanim pieniądzem bo tam niższe koszty pracy a przez to produkcji.
Lepiej więc mieć droższe karty ale niższe bezrobocie, lepiej mieć droższe karty i wypłatę niż tańsze i brak wypłaty :)
*Konto usunięte*2016.04.30, 21:53
@up
Władza ma robić odwrotność tego co robi i to powinno wystarczyć na początek. Nie sterować sztucznie, a generować siłę. Nie mówić o sile, grozić z cyklu że nie pozwolimy na prowokacje Rosji... Co to dało? Jak nie pozwolą? Zestrzelą?

Tak i przez to ludzie będą też wyjeżdżać, bo będą tyle samo zarabiać. Popatrz Rosja na tym spadku waluty super im się nie polepszyło i ludzie bardzo zbiednieli.
Dwa kto powiedział, że mamy eksportować tanie rzeczy? Chcesz dużo zarabiać? Bo ja tak... to musimy eksportować drogie rzeczy.
Jeśli o mnie chodzi nie rozumiem czemu zakładasz, że nie będę miał pracy.

Na pewno osłabienie wartości złotówki tak drastyczne nawet 1,5% w ciągu dnia nie służy nikomu.
darkonzaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
darkonza2016.05.01, 00:39
-6#20
http://forsal.pl/artykuly/937062,deutsche-...erminowych.html
http://wyborcza.biz/biznes/1,147765,130821...e_LIBOR_em.html
http://www.rp.pl/artykul/1196016-Deutsche-...topa-Libor.html
To wierzchołek góry lodowej.
Wszystko robią spekulanci i podburzają w mediach takich jak Ty że władza winna. Chcieliby u władzy Nowoczesnej lub PO aby łatwiej się lody w Polsce kręciło.
PIS jaki jest taki jest (trochę głupi) ale przeszkadza w ich planach.

Zresztą, złotówka się osłabia cały czas od 2008 roku, wtedy u władzy było PO.
Ostatnio o wiele bardziej osłabiło się w drugiej połowie 2014 - też u władzy PO, ale wtedy nie było że z władzą coś nie tak :)
http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=10y&...mp;a=ln&b=1
PIS przejął władzę w połowie 2015 a nawet później, od tego czasu osłabiła się złotówka bardzo nie wiele, a media robią nagonke jakby krach jakiś nastąpił - zastanów się nad tym


Zaloguj się, by móc komentować