Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Mcix (2016.04.20, 06:43)
Ocena: -2
#21

0%
SALETRZAK @ 2016.04.19 22:26  Post: 966068
Powtórka z Quantum Break? Czy karty Nv są aż tak tragicznie słabe?Może niedługo R7 370 zrówna się z 970.Nie wiem co jest już grane


Źle na to patrzysz. To nie oznacza że Nvdia jest wolniejsza ale że AMD przyspiesza w grach DX12. Bo nowe gry używają funkcji takich jak Async Shaders itp. Zwróć uwagę że tylko w rekomendowanych gdzie jest obsługiwany tylko Windows 10 (czyli DX12) masz zestawienie 970 z 280X. W przypadku wymagań minimalnych gdzie masz Windows 7 (DX11) to zestawienie kart graficznych jest już na korzyść Nvidii. AMD przyspiesza tylko w DX12, Nvidia wygrywa w DX11. Nic co mogłoby kogokolwiek zaskoczyć
DarudeSandstorm (2016.04.20, 08:56)
Ocena: -2
#22

0%
Nie mogę patrzeć jak ludzie grają w takie gry na padzie.
Randall_Memphis (2016.04.20, 10:16)
Ocena: -1
#23

0%
Wymagania
Inne: wymagana aktywacja w usłudze Origin.

To ja chyba poczekam na wersje legalna inaczej.
SALETRZAK (2016.04.20, 10:59)
Ocena: 1
#24

0%
Mcix @ 2016.04.20 06:43  Post: 966125
SALETRZAK @ 2016.04.19 22:26  Post: 966068
Powtórka z Quantum Break? Czy karty Nv są aż tak tragicznie słabe?Może niedługo R7 370 zrówna się z 970.Nie wiem co jest już grane


Źle na to patrzysz. To nie oznacza że Nvdia jest wolniejsza ale że AMD przyspiesza w grach DX12. Bo nowe gry używają funkcji takich jak Async Shaders itp. Zwróć uwagę że tylko w rekomendowanych gdzie jest obsługiwany tylko Windows 10 (czyli DX12) masz zestawienie 970 z 280X. W przypadku wymagań minimalnych gdzie masz Windows 7 (DX11) to zestawienie kart graficznych jest już na korzyść Nvidii. AMD przyspiesza tylko w DX12, Nvidia wygrywa w DX11. Nic co mogłoby kogokolwiek zaskoczyć


A dlaczego w takim razie Nvidia nie przyśpiesza w DX12? Co takiego powoduje aż tak słabą wydajność w dx12?
BlindObserver (2016.04.20, 11:36)
#25

0%
Mcix @ 2016.04.20 06:36  Post: 966122
Nikt nie chciał uwierzyć w to że producent gry postawił znak równości pomiędzy Radeonem 390 a GeForce 970. Każdy mówił że to błąd i nie należy wymagań traktować serio. Po premierze okazało się że błędu nie było i karty AMD dostały w tej grze zastrzyk wydajności i AMD 390 osiągnął o 50% wyższy wynik niż GeForce 970.

http://pclab.pl/news68342.html


Przeglądam sobie komentarze i nic takiego nie widzę. Może inny news czytałeś. Co więcej, przecież pomiędzy tymi kartami nie ma aż tak dużej różnicy jak pomiędzy R9 280X i GTX 970 z wymagań ME Catalyst. Te wymagania wyglądają dziwnie i dziwi mnie, że ktoś do nich przywiązuje jakąkolwiek wagę.
Amitoza (2016.04.20, 11:41)
Ocena: -2
#26

0%
SALETRZAK @ 2016.04.20 10:59  Post: 966182
Mcix @ 2016.04.20 06:43  Post: 966125
(...)


Źle na to patrzysz. To nie oznacza że Nvdia jest wolniejsza ale że AMD przyspiesza w grach DX12. Bo nowe gry używają funkcji takich jak Async Shaders itp. Zwróć uwagę że tylko w rekomendowanych gdzie jest obsługiwany tylko Windows 10 (czyli DX12) masz zestawienie 970 z 280X. W przypadku wymagań minimalnych gdzie masz Windows 7 (DX11) to zestawienie kart graficznych jest już na korzyść Nvidii. AMD przyspiesza tylko w DX12, Nvidia wygrywa w DX11. Nic co mogłoby kogokolwiek zaskoczyć


A dlaczego w takim razie Nvidia nie przyśpiesza w DX12? Co takiego powoduje aż tak słabą wydajność w dx12?



A to co? Przyspiesza, ale nie tak jak AMD. A wiesz dlaczego? Bo AMD ma skaszanione sterowniki dx11.

Inna sprawa, że hetman to gra od AMD. W Rise of Tomb Rider zwalniają karty jednego i drugiego producenta, bo tam dx12 zastosowano dla poprawy grafiki, a nie optymalizacji. Z kolei w gears of war gdzie masz tylko dx12 karty AMD przegrywają dosyć wyraźnie. Z kolei w quantum wygrywa AMD.
decorator12 (2016.04.20, 12:34)
Ocena: 3
#27

0%
Gra jest na Frostbite - na tym silniku lepiej sobie radzą Radeony. Zagadka rozwiązana. Nagrody poprpsze wysłać pocztą.
Fuudimitzu (2016.04.20, 13:15)
Ocena: 2
#28

0%
Amitoza @ 2016.04.20 11:41  Post: 966193

Inna sprawa, że hetman to gra od AMD. W Rise of Tomb Rider zwalniają karty jednego i drugiego producenta, bo tam dx12 zastosowano dla poprawy grafiki, a nie optymalizacji. Z kolei w gears of war gdzie masz tylko dx12 karty AMD przegrywają dosyć wyraźnie. Z kolei w quantum wygrywa AMD.


W Rise nie ma żadnej poprawy grafiki i przynajmniej u mnie fps wzrastał o ~5 (45 -> 50) w zależnych od CPU miejscach.

W przypadku portów bez optymalizacji dla Nv, mamy sytuację takie jak w QB czy KI.
leven (2016.04.20, 14:33)
Ocena: 0
#29

0%
Faktycznie opis wymagań powinien być bardziej przemyślany.

WujekAntoś (2016.04.20, 16:05)
Ocena: 0
#30

0%
'Mirror's Edge Catalyst to także jedna z niewielu produkcji, która – przynajmniej według producenta – ma zapotrzebowanie nawet na 16 GB RAM-u.' - czyli sama gra tyle zabiera? :E amejzing!
szefons (2016.04.20, 16:43)
Ocena: 0
#31

0%
Czy ta gra w ogóle będzie miała dx12?

Właściwie z punktu widzenia korpo takiego jak EA, po co dx12, jak na vulkanie piszą raz i działa od win7 wzwyż.
Kris194 (2016.04.21, 19:01)
Ocena: 0
#32

0%
Niby tak ale ponoć na vulkan ciężej się pisze gry niż na directx i to jest myślę jedyny powód dla którego developerzy jeszcze się trzymają directxa.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane