Komentarze
Komentarzy na stronę
1
FXmAniac (2016.03.23, 11:17)
Ocena: 2
#1

0%
Techniki technikami, ale najważniejsze jest umiejętne i efektywne ich wykorzystanie. Jeśli przyniosą widoczne efekty, to OK. Jeśli będą tylko zabijać wydajność, przy znikomej różnicy wizualnej, to nie ma to sensu. Mam nadzieję, że w tym przypadku wszystko pójdzie w dobrym kierunku.
Kriss_Hietala (2016.03.23, 11:22)
Ocena: 9
#2

0%
Sądząc po użytych technikach będzie pewnie 720p@30
Reza29 (2016.03.23, 11:33)
Ocena: -1
#4

0%
Ta gra jest robiona pod AMD czy NVIDIĘ
blabla123 (2016.03.23, 11:53)
Ocena: 6
#5

0%
Pod Matroxa!
szefons (2016.03.23, 11:54)
Ocena: 4
#6

0%
Mcix @ 2016.03.23 11:27  Post: 959953

Efekty są widoczne, może nawet za bardzo. Tu możesz sobie zobaczyć porównanie efektów oświetlenia 3D
http://wccftech.com/microsoft-directx-12-t...mance-gains-20/


Ha ha, bo padnę, co ty tu wrzucasz za bajeczki marketingowe? Przecież to są tylko żałosne kłamliwe bzdury m$, aż dziw, że ktoś się na to nabiera.

Taa, bo w dx11 światła takiego nie może być i jeszcze ta DESATURACJA, tak jak w tym pierwszym przykładzie, najbardziej żałosnym, gdzie dx11 różni się tylko tym od dx12, że zrobili DESATURACJĘ, kolory są wyblakłe, a w dx12 jest normalnie.

To jest po prostu żałosne kłamstwo i manipulacja z ich strony, mają ludzi za debili.
blabla123 (2016.03.23, 11:56)
Ocena: 2
#7

0%
Przecież zawsze te porównania tak wyglądają. Stara technologia przestawiona najgorzej jak tylko się da, najlepiej jeszcze w niskich detalach, nowa odpicowana i świecąca jak psu jajca!
Szambo (2016.03.23, 13:58)
Ocena: 10
#10

0%
Z tego filmiku wynika, że DX11 nie potrafi wyświetlać kolorów :P
piobzo (2016.03.23, 14:23)
Ocena: -2
#11

0%
Mcix @ 2016.03.23 12:16  Post: 959975
blabla123 @ 2016.03.23 11:56  Post: 959965
Przecież zawsze te porównania tak wyglądają. Stara technologia przestawiona najgorzej jak tylko się da, najlepiej jeszcze w niskich detalach, nowa odpicowana i świecąca jak psu jajca!


Być może wystarczyło małe dofinansowanie twórców gry i część opcji znikła z wersji DX11. To nie pierwszy raz gdy się tak dzieje. Przypomnij sobie Crysis 1 który miał prezentować 'moc DX10' i brakowało części efektów w wersji DX9. Dużo osób twierdziło że w DX9 można było osiągnąć wszystkie efekty z DX10 ale Crytek tego nie zrobił. Gra miała promować Vistę. Moderzy miesiącami wydawali mody do wersji DX9 dodające brakujące opcje graficzne. Pewnie z Deus Ex będzie tak samo.

https://www.youtube.com/watch?v=TFAezvJN6KE
Po prostu czasem coś można zaimplementować inaczej aby efekt był podobny, to jednak wymaga czasu, a czas to koszty. Czasem bardziej się opłaca wyłączyć część rzeczy niż bawić się z nimi, dla sportu, czy frajdy.
Druga sprawa za błędy na moderze nie wiesza się psów, na twórcy już tak.
Avitr (2016.03.23, 15:39)
Ocena: 0
#12

0%
dx12 pozwala na znacznie więcej draw calli niż dx11. Więc gry w trybie dx12 mogą mieć znacznie więcej szczegółów niż w trybie dx11 (przy tym samym obciążeniu CPU).
palel47 (2016.03.23, 16:39)
Ocena: 2
#13

0%
W direxie 11 wygląda bardziej naturalnie
Siderion (2016.03.24, 07:34)
Ocena: 1
#14

0%
Szambo @ 2016.03.23 13:58  Post: 960008
Z tego filmiku wynika, że DX11 nie potrafi wyświetlać kolorów :P



Widocznie wyblakło z czasem, starsze technologie tak mają, na dowód oficjalne porównanie Unity 5.0 z 5.4 , okazuje się że 5.0 też nie miał kolorów:
https://www.youtube.com/watch?v=mnEqV1Ca8HE
:)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 26
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Facebook
Ostatnio komentowane