komentarze
FXmAniacZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
FXmAniac2016.03.23, 11:17
Techniki technikami, ale najważniejsze jest umiejętne i efektywne ich wykorzystanie. Jeśli przyniosą widoczne efekty, to OK. Jeśli będą tylko zabijać wydajność, przy znikomej różnicy wizualnej, to nie ma to sensu. Mam nadzieję, że w tym przypadku wszystko pójdzie w dobrym kierunku.
Kriss_HietalaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kriss_Hietala2016.03.23, 11:22
Sądząc po użytych technikach będzie pewnie 720p@30
McixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mcix2016.03.23, 11:27
-8#3
FXmAniac @ 2016.03.23 11:17  Post: 959948
Techniki technikami, ale najważniejsze jest umiejętne i efektywne ich wykorzystanie. Jeśli przyniosą widoczne efekty, to OK. Jeśli będą tylko zabijać wydajność, przy znikomej różnicy wizualnej, to nie ma to sensu. Mam nadzieję, że w tym przypadku wszystko pójdzie w dobrym kierunku.


Efekty są widoczne, może nawet za bardzo. Tu możesz sobie zobaczyć porównanie efektów oświetlenia 3D
http://wccftech.com/microsoft-directx-12-t...mance-gains-20/


Reza29Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Reza292016.03.23, 11:33
-1#4
Ta gra jest robiona pod AMD czy NVIDIĘ
blabla123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
blabla1232016.03.23, 11:53
Pod Matroxa!
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2016.03.23, 11:54
Mcix @ 2016.03.23 11:27  Post: 959953

Efekty są widoczne, może nawet za bardzo. Tu możesz sobie zobaczyć porównanie efektów oświetlenia 3D
http://wccftech.com/microsoft-directx-12-t...mance-gains-20/


Ha ha, bo padnę, co ty tu wrzucasz za bajeczki marketingowe? Przecież to są tylko żałosne kłamliwe bzdury m$, aż dziw, że ktoś się na to nabiera.

Taa, bo w dx11 światła takiego nie może być i jeszcze ta DESATURACJA, tak jak w tym pierwszym przykładzie, najbardziej żałosnym, gdzie dx11 różni się tylko tym od dx12, że zrobili DESATURACJĘ, kolory są wyblakłe, a w dx12 jest normalnie.

To jest po prostu żałosne kłamstwo i manipulacja z ich strony, mają ludzi za debili.
blabla123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
blabla1232016.03.23, 11:56
Przecież zawsze te porównania tak wyglądają. Stara technologia przestawiona najgorzej jak tylko się da, najlepiej jeszcze w niskich detalach, nowa odpicowana i świecąca jak psu jajca!
McixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mcix2016.03.23, 12:10
-13#8
szefons @ 2016.03.23 11:54  Post: 959963
Mcix @ 2016.03.23 11:27  Post: 959953

Efekty są widoczne, może nawet za bardzo. Tu możesz sobie zobaczyć porównanie efektów oświetlenia 3D
http://wccftech.com/microsoft-directx-12-t...mance-gains-20/


Taa, bo w dx11 światła takiego nie może być i jeszcze ta DESATURACJA, tak jak w tym pierwszym przykładzie, najbardziej żałosnym, gdzie dx11 różni się tylko tym od dx12, że zrobili DESATURACJĘ, kolory są wyblakłe, a w dx12 jest normalnie.

To jest po prostu żałosne kłamstwo i manipulacja z ich strony, mają ludzi za debili.


Tak gra została napisana i nic na to nie poradzisz. Może MS zapłacił twórcom gry za to by zablokowali część efektów oświetlanie. Może DX11 okazał się zbyt wolny lub jakiegoś efektu nie obsługiwał. To nie ma żadnego znaczenia. Nigdy nie dowiemy się czemu jest taka widoczna różnica. Autorzy gry zdecydowali że tak będzie i nic na to nie poradzisz.
McixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mcix2016.03.23, 12:16
-9#9
blabla123 @ 2016.03.23 11:56  Post: 959965
Przecież zawsze te porównania tak wyglądają. Stara technologia przestawiona najgorzej jak tylko się da, najlepiej jeszcze w niskich detalach, nowa odpicowana i świecąca jak psu jajca!


Być może wystarczyło małe dofinansowanie twórców gry i część opcji znikła z wersji DX11. To nie pierwszy raz gdy się tak dzieje. Przypomnij sobie Crysis 1 który miał prezentować 'moc DX10' i brakowało części efektów w wersji DX9. Dużo osób twierdziło że w DX9 można było osiągnąć wszystkie efekty z DX10 ale Crytek tego nie zrobił. Gra miała promować Vistę. Moderzy miesiącami wydawali mody do wersji DX9 dodające brakujące opcje graficzne. Pewnie z Deus Ex będzie tak samo.

https://www.youtube.com/watch?v=TFAezvJN6KE
SzamboZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szambo2016.03.23, 13:58
10#10
Z tego filmiku wynika, że DX11 nie potrafi wyświetlać kolorów :P
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.03.23, 14:23
-2#11
Mcix @ 2016.03.23 12:16  Post: 959975
blabla123 @ 2016.03.23 11:56  Post: 959965
Przecież zawsze te porównania tak wyglądają. Stara technologia przestawiona najgorzej jak tylko się da, najlepiej jeszcze w niskich detalach, nowa odpicowana i świecąca jak psu jajca!


Być może wystarczyło małe dofinansowanie twórców gry i część opcji znikła z wersji DX11. To nie pierwszy raz gdy się tak dzieje. Przypomnij sobie Crysis 1 który miał prezentować 'moc DX10' i brakowało części efektów w wersji DX9. Dużo osób twierdziło że w DX9 można było osiągnąć wszystkie efekty z DX10 ale Crytek tego nie zrobił. Gra miała promować Vistę. Moderzy miesiącami wydawali mody do wersji DX9 dodające brakujące opcje graficzne. Pewnie z Deus Ex będzie tak samo.

https://www.youtube.com/watch?v=TFAezvJN6KE
Po prostu czasem coś można zaimplementować inaczej aby efekt był podobny, to jednak wymaga czasu, a czas to koszty. Czasem bardziej się opłaca wyłączyć część rzeczy niż bawić się z nimi, dla sportu, czy frajdy.
Druga sprawa za błędy na moderze nie wiesza się psów, na twórcy już tak.
AvitrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avitr2016.03.23, 15:39
dx12 pozwala na znacznie więcej draw calli niż dx11. Więc gry w trybie dx12 mogą mieć znacznie więcej szczegółów niż w trybie dx11 (przy tym samym obciążeniu CPU).
palel47Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
palel472016.03.23, 16:39
W direxie 11 wygląda bardziej naturalnie
SiderionZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Siderion2016.03.24, 07:34
Szambo @ 2016.03.23 13:58  Post: 960008
Z tego filmiku wynika, że DX11 nie potrafi wyświetlać kolorów :P



Widocznie wyblakło z czasem, starsze technologie tak mają, na dowód oficjalne porównanie Unity 5.0 z 5.4 , okazuje się że 5.0 też nie miał kolorów:
https://www.youtube.com/watch?v=mnEqV1Ca8HE
:)
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.