komentarze
likoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
liko2016.03.17, 18:20
20#1
500 USD :D Za to można mieć GTXa 980 :D
HardstyleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hardstyle2016.03.17, 18:41
28#2
mam wrażenie że klienci razera należą do:
a) zawód: syn ojca
b) przedział wiekowy 13-16 lat
c) poziom orientacji w stosunku jakość/możliwości/cena = 0

inna sprawa że te stacje dokujące to jakiś chory pomysł - najpierw były idiotyczne 'gamingowe laptopy' niemiłosierne piece z chorymi cenami, potem ultrabooki czyli ciut lepsze bebechy te same osiągi... a teraz mamy combo - użytkownicy kupują 'gamingowego laptopa' tylko po to by podpiąć go do stacji dokującej - jaka z tego jest korzyść ? za taką samą kwotę można zbudować cichą, ładną i wydajną jednostkę z monitorem lub jak kto woli podpiąć ją do telewizora
LartesZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lartes2016.03.17, 18:54
12#3
To przez zielone porty USB #pdk
Jacek1991Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek19912016.03.17, 19:19
... serio takie ceny dają? było by 100$ bym kupił ale za taka cenę to mogą mnie pocałować.
DisconnecTZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DisconnecT2016.03.17, 19:38
Rozumiem że za taką cenę to w zestawie z GTX 970 :E
JurigagZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jurigag2016.03.17, 19:46
Jaka karta graficzna w zestawie ?
ozoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ozox2016.03.17, 20:03
-1#7
Głupota.
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2016.03.17, 20:04
Jurigag @ 2016.03.17 19:46  Post: 958427
Jaka karta graficzna w zestawie ?

Intel HD5200* :E

*lub jakakolwiek inna interia w notebooku.
SebizzzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sebizzz2016.03.17, 21:18
Warte to to max 100 dolarów, no może 150 jeżeli zasilacz ma sprawność 95%+ oraz ze 180-200 jeżeli dodatkowo byłoby to kompatybilne z KAŻDYM laptopem który posiada Thunderbolt 3 lub nowszy.
czacziZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
czaczi2016.03.17, 22:43
-2#10
Sroga cena. Zawsze to lepsze niż ten durny laptop z mało wydajnym chłodzeniem wodnym za 15 000 zł, ale nadal drogo.

Ja tymczasem szukam laptopa nie do gier za ok. 2500-3500 zł, który będzie miał odpowiednie cechy:
- bardzo dobry matowy ekran 1080p lub wyżej
- SSD 240-256GB
- cienką i lekką obudowę, która nie wygląda jarmarcznie
- długo trzymającą baterię

Na razie jedyne co znalazłem to Lenovo 700-15, bo wszystko poniżej tej półki ma ekrany, na które nie da się patrzeć. Jako bonus ma 4 rdzeniowego Skylake'a i GTX 950 jakbym od święta odpalił na tym HoMM 3 :) Szkoda tylko, że klawiatura jest taka sobie, a sam laptop jest dość spory :/ Nie mogę znaleźć żadnej sensownej alternatywy.
ZodiacZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Zodiac2016.03.17, 23:03
Musicie pamiętać, ze za rozwiązaniami z Thunderboltem idą wysokie koszty licencji i wszystkich certyfikacji - to nie rozwiązanie, w którym można sobie wymyślić produkt, trzeba zapłacić furmankę zielonych Intelowi za zgodę na jego sprzedaż.

Mając tą świadomość oraz dodatkowo wiedzę, że gdyby Intel nie robił problemów i nie blokował rozwiązać z zewnętrznymi GPU, to takie obudowy byłyby dostępne w cenie ~500 zł od 2-3 lat.

Sam 2 lata temu czekałem z utęsknieniem na eGPU, kupując wypasionego laptopa ze średnia grafiką (ale mocnym procesorem). Po roku zrezygnowałem i zamieniłem to na desktopa z 3 monitami + sensowną grafiką. Stojąc przed wyborem dziś i nie mając desktopa, poszedłbym właśnie w laptopa i eGPU. Wszystko na 1 kompie (dziś mam laptopa i desktopa), podpinam się i gram kiedy chcę, w domu mogę wpiąć dalej 3 monity, jest super.

Nie zmienię (raczej) konfigu na eGPU (za duze koszty), ale popieram to rozwiązanie w pełni.
Kefas.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kefas.2016.03.17, 23:38
czaczi @ 2016.03.17 22:43  Post: 958466
am laptopa nie do gier za ok. 2500-3500 zł, który będzie miał odpowiednie cechy:
- bardzo dobry matowy ekran 1080p lub wyżej
- SSD 240-256GB
- cienką i lekką obudowę, która nie wygląda jarmarcznie
- długo trzymającą baterię

W tym przedziale cenowym to nierealne. Zobacz sobie na serię Dell XPS, dopiero one mają wszystkie te cechy, ale ich ceny zaczynają się od 5k w górę. Ewentualnie Asus Zenbook, ale nie wiem czy za 3.5k coś znajdziesz. Zostaje jakaś używka + nowy SSD.
HardstyleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hardstyle2016.03.18, 00:43
Zodiac @ 2016.03.17 23:03  Post: 958471
Musicie pamiętać, ze za rozwiązaniami z Thunderboltem idą wysokie koszty licencji i wszystkich certyfikacji - to nie rozwiązanie, w którym można sobie wymyślić produkt, trzeba zapłacić furmankę zielonych Intelowi za zgodę na jego sprzedaż.

Mając tą świadomość oraz dodatkowo wiedzę, że gdyby Intel nie robił problemów i nie blokował rozwiązać z zewnętrznymi GPU, to takie obudowy byłyby dostępne w cenie ~500 zł od 2-3 lat.

Sam 2 lata temu czekałem z utęsknieniem na eGPU, kupując wypasionego laptopa ze średnia grafiką (ale mocnym procesorem). Po roku zrezygnowałem i zamieniłem to na desktopa z 3 monitami + sensowną grafiką. Stojąc przed wyborem dziś i nie mając desktopa, poszedłbym właśnie w laptopa i eGPU. Wszystko na 1 kompie (dziś mam laptopa i desktopa), podpinam się i gram kiedy chcę, w domu mogę wpiąć dalej 3 monity, jest super.

Nie zmienię (raczej) konfigu na eGPU (za duze koszty), ale popieram to rozwiązanie w pełni.


to rodzi problemy - jesteś poza domem chcesz włączyć program ale się sypie bo grałeś na eGPU więc obniżasz ustawienia i grasz, po podpięciu do stacji znów zmieniasz ustawienia ...

nie wspomnę o programach typu solidworks gdzie można ustawić gęstość siatki i obliczenia przerzucić na GPU(jest z tym trochę zabawy ale da się)
bajfZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bajf2016.03.18, 02:54
Też byłem na początku do tego pomysłu sceptycznie nastawiony. Ale w końcu zdałem sobie sprawę z tego jakim fajnym rozwiązaniem jest mieć laptopa, którego można zabrać do pracy, a potem w domu podpiąć go do tej skrzynki i pograć w coś bardziej wymagającego. Co nie zmienia faktu, że jest to produkt kierowany do raczej wąskiego grona odbiorców.
Pynio27Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pynio272016.03.18, 07:11
czaczi @ 2016.03.17 22:43  Post: 958466
Sroga cena. Zawsze to lepsze niż ten durny laptop z mało wydajnym chłodzeniem wodnym za 15 000 zł, ale nadal drogo.

Ja tymczasem szukam laptopa nie do gier za ok. 2500-3500 zł, który będzie miał odpowiednie cechy:
- bardzo dobry matowy ekran 1080p lub wyżej
- SSD 240-256GB
- cienką i lekką obudowę, która nie wygląda jarmarcznie
- długo trzymającą baterię

Na razie jedyne co znalazłem to Lenovo 700-15, bo wszystko poniżej tej półki ma ekrany, na które nie da się patrzeć. Jako bonus ma 4 rdzeniowego Skylake'a i GTX 950 jakbym od święta odpalił na tym HoMM 3 :) Szkoda tylko, że klawiatura jest taka sobie, a sam laptop jest dość spory :/ Nie mogę znaleźć żadnej sensownej alternatywy.


Polecam Lenovo Y700-15. Sam posiadam i jestem bardzo zadowolony. Lecz do kwoty 3500zł kupisz tylko model ze średniej jakości dyskiem HDD i maksymalnie 8GB RAMu. Po za tym laptop w tej półce cenowej nie ma sobie równych.
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122016.03.18, 07:31
Pynio27 @ 2016.03.18 07:11  Post: 958502
czaczi @ 2016.03.17 22:43  Post: 958466
Sroga cena. Zawsze to lepsze niż ten durny laptop z mało wydajnym chłodzeniem wodnym za 15 000 zł, ale nadal drogo.

Ja tymczasem szukam laptopa nie do gier za ok. 2500-3500 zł, który będzie miał odpowiednie cechy:
- bardzo dobry matowy ekran 1080p lub wyżej
- SSD 240-256GB
- cienką i lekką obudowę, która nie wygląda jarmarcznie
- długo trzymającą baterię

Na razie jedyne co znalazłem to Lenovo 700-15, bo wszystko poniżej tej półki ma ekrany, na które nie da się patrzeć. Jako bonus ma 4 rdzeniowego Skylake'a i GTX 950 jakbym od święta odpalił na tym HoMM 3 :) Szkoda tylko, że klawiatura jest taka sobie, a sam laptop jest dość spory :/ Nie mogę znaleźć żadnej sensownej alternatywy.


Polecam Lenovo Y700-15. Sam posiadam i jestem bardzo zadowolony. Lecz do kwoty 3500zł kupisz tylko model ze średniej jakości dyskiem HDD i maksymalnie 8GB RAMu. Po za tym laptop w tej półce cenowej nie ma sobie równych.

Niech tylko trafi Twoje Lenovo do serwisu to wtedy zobaczysz jaka to fajna firma :E
Oszczędzając przy kupnie sprzętu oszczędzasz na serwisie. Jeśli Cię stać na ponad miesięczna rozlake że sprzętem to musisz być bogaty
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002016.03.18, 10:47
tandeta - wentylatory pięknie wystawione żeby gracza szlag trafił od hałasu po 10 minutach......

i po co ten zasilacz 500 wat jak 300 to będzie aż nadto
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2016.03.18, 12:10
bajf @ 2016.03.18 02:54  Post: 958492
Też byłem na początku do tego pomysłu sceptycznie nastawiony. Ale w końcu zdałem sobie sprawę z tego jakim fajnym rozwiązaniem jest mieć laptopa, którego można zabrać do pracy, a potem w domu podpiąć go do tej skrzynki i pograć w coś bardziej wymagającego. Co nie zmienia faktu, że jest to produkt kierowany do raczej wąskiego grona odbiorców.

A nie lepiej mieć notebooka idealnego do pracy, z dlugim czasem działania na baterii, a w domu nie zbyt duzego htpc podpiętego do tv? ;)
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2016.03.18, 12:10
ZIB2000 @ 2016.03.18 10:47  Post: 958563
tandeta - wentylatory pięknie wystawione żeby gracza szlag trafił od hałasu po 10 minutach......

i po co ten zasilacz 500 wat jak 300 to będzie aż nadto
żeby się nie wysłał i działał cicho? ;)
frociuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
frociu2016.03.18, 13:21
To jest cena bez karty graficznej ???? Dobrze czytam ????
Zaloguj się, by móc komentować