Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Skullek (2016.03.16, 18:09)
Ocena: -4
#1

0%
Wyścig na VR trwa... AMD i Nvidia nie odpuszczają, wciskają biblioteki gdzie sie da :D
tobexor (2016.03.16, 18:27)
Ocena: 10
#2

0%
kto sie ze mną zakłada że nvidia VRnotworks będzie się pociło nawet na top kartach przyszłej generacji kart
Amitoza (2016.03.16, 19:36)
Ocena: 8
#4

0%
tobexor @ 2016.03.16 18:27  Post: 958163
kto sie ze mną zakłada że nvidia VRnotworks będzie się pociło nawet na top kartach przyszłej generacji kart

Pomijając fakt, że te biblioteki nie są po to, aby mieć lepsze efekty, tylko zeby zoptymalizować gry aby moc nie szła w gwizdek kiedy nie jest to potrzebne...
motiff (2016.03.16, 19:46)
Ocena: 1
#5

0%
Pachnie jak to co wcześniej z łorks, czyli jak sprowadzić grafikę i wydajność do poziomu klęcznika, byle konkurent leżał i kwiczał.
Amitoza (2016.03.16, 19:51)
Ocena: 2
#6

0%
Mcix @ 2016.03.16 19:34  Post: 958177
Skullek @ 2016.03.16 18:09  Post: 958157
Wyścig na VR trwa... AMD i Nvidia nie odpuszczają, wciskają biblioteki gdzie sie da :D


Ta wojna się nigdy nie skończy. AMD ostatnio szaleje i zdobywa coraz więcej deweloperów którzy dodają do gier DirectX 12 zoptymalizowane pod asynchroniczne obliczenia:

- Total War: Warhammer
- Quantum Break
- Hitman
- Rise of Tomb Raider
itd.

Nvidia nie ma w tym wyścigu szans bo ich karty słabo obsługują DirectX 12 więc idą w wirtualną rzeczywistość. Kto zdobędzie większą ilość programistów gier ten za rok sprzeda więcej kart graficznych
co ma dx12 do asynchronicznych obliczeń? TR dostanie dx12 bo to gra(ex) pod xboxa, podobnie quantum break. Fakt numer 2 - Xbox ma całe 2 jednostki ACE jak w pierwszych generacjach kart gcn, więc większych optymalizacji nie ma co się tutaj spodziewać.

I fakt numer 3 - hitman to gra firmowana logiem amd, tak jak kiedyś dirt którego amd promowało jako grę dx11. Ile z realnym dx11 miał wspólnego pamiętamy ;)

Z resztą obliczenia asynchroniczne nie są obowiązkowym elementem dx12, więc prawdopodobnie będą wprowadzone w grach gdzie amd sypnie groszem. Podobnie było z teselacją, tyle, że od strony nvidia.
Amitoza (2016.03.16, 20:10)
Ocena: 6
#8

0%
Mcix @ 2016.03.16 20:03  Post: 958188
Amitoza @ 2016.03.16 19:51  Post: 958186
(...)
co ma dx12 do asynchronicznych obliczeń? TR dostanie dx12 bo to gra(ex) pod xboxa, podobnie quantum break. Fakt numer 2 - Xbox ma całe 2 jednostki ACE jak w pierwszych generacjach kart gcn, więc większych optymalizacji nie ma co się tutaj spodziewać.

I fakt numer 3 - hitman to gra firmowana logiem amd, tak jak kiedyś dirt którego amd promowało jako grę dx11. Ile z realnym dx11 miał wspólnego pamiętamy ;)


Wydaje mi się że to jest powiązane. Zobacz że za każdym razem gdy jakaś firma ogłasza wsparcie dla DirectX 12 to zawsze jest to w partnerstwie z firmą AMD. Nigdy nie jest to Nvidia. I od razu w drugim zdaniu jest mowa o asynchronicznych jednostach w Radeonach. Przykładowo wczoraj zapowiedzieli ze nowy Total War Warhammer obsługuje DirectX 12 i kto to ogłosił? Autorzy gry razem z AMD. Nvidii nigdzie tam nie było
bo amd z nimi współpracuje?

Rise of tomb raider dostanie dx12, a współpracują z nvidia.
Amitoza (2016.03.16, 20:42)
Ocena: 3
#10

0%
Mcix @ 2016.03.16 20:19  Post: 958191
Amitoza @ 2016.03.16 20:10  Post: 958189

bo amd z nimi współpracuje? Rise of tomb raider dostanie dx12, a współpracują z nvidia.


Ale większość wybiera AMD. Kilka lat temu byłoby to nie do pomyślenia. AMD zyskało sławę dzięki Ashes of Singularity. To twórcy tej gry rozgłosili zalety asynchronicznych obliczeń. Nic więc dziwnego że z tych samych rozwiązań korzysta także Total War Warhamer. Obie gry mają elementy RTS

Jakbyś rok temu powiedział że większość twórców gier do DX12 wybierze partnerstwo z AMD to ludzie patrzeliby się jak na wariata. A dziś to standard. Co gra to AMD
Jak chcesz mówić o większości?
Rise of tomb Raider, just cause 3 elder scrolls online, gry nvidia które dostaną patch dx12, do tego gears of war ultimate już ma.

Hitman, ashes of singularity, total war warhammer - gry amd z dx12. Do tego gier z zapowiedziany dx12 wiele nie ma. Na razie pod szyldem amd jest deus ex. Quantum break nie ma współpracy ani z nvidia ani amd, podobnie forza 6. Jest jeszcze star citizen... ale ja już te produkcję przestałem brać na poważnie, bo to będzie wieczna beta.

Jak zapowiedzią więcej gier dx12 wtedy będzie na czym opierać wnioski. Z resztą z dx11 amd jakoś na początku miało przewagę w ilości tytułów i nic z tego nie wynikło.
Kowal (2016.03.16, 21:29)
Ocena: 7
#11

33%
Mcix @ 2016.03.16 20:19  Post: 958191

Jakbyś rok temu powiedział że większość twórców gier do DX12 wybierze partnerstwo z AMD to ludzie patrzeliby się jak na wariata. A dziś to standard. Co gra to AMD

Jakby mi ktoś powiedział rok temu, że dzisiaj będzie tyle opłacanych trolli krążyło po portalach to bym nie uwierzył, a jednak. Nawet własnego zdania nie masz, przepisujesz z broszury, którą dostałeś do umowy i kilkukrotnie piszesz to samo bo nic innego nie potrafisz. Nie masz za bardzo pojęcia nawet o czym piszesz stąd te powtórzenia tego samego w kółko macieju.
Kowal (2016.03.16, 21:57)
Ocena: 7
#13

33%
Mcix @ 2016.03.16 21:47  Post: 958200

Czyli jak ktoś chwali AMD to od razu jest trollem?

Nie, natomiast wyświechtane formułki zdradzają od razu. To jest gorsze niż telezakupy mango.
Amitoza (2016.03.16, 22:01)
Ocena: 6
#14

0%
Mcix @ 2016.03.16 21:47  Post: 958200
Kowal @ 2016.03.16 21:29  Post: 958199
(...)

Jakby mi ktoś powiedział rok temu, że dzisiaj będzie tyle opłacanych trolli krążyło po portalach to bym nie uwierzył, a jednak. Nawet własnego zdania nie masz


Czyli jak ktoś chwali AMD to od razu jest trollem? Bo to przecież AMD a nie ukochana Nvidia? Lepiej się pogódź z tym że w przypadku większości gier DirectX 12 karty AMD będą działały dużo lepiej niż ich cenowe odpowiedniki Nvidii. Faktów nie zmienisz

Gry ze znaczkiem amd na pewno. Na chwilę obecną asynchroniczne obliczenia nie są nawet aktywne w driverach nvidia.

Na razie to karty amd w trybie dx11 mają sztucznie ograniczoną wydajnosc, w ashes of singularity aby w dx12 boost był wyższy, a w hitmanie już w dx11 karty nvidia mają zaciągnięty ręczny.
Amitoza (2016.03.16, 23:14)
Ocena: 5
#17

0%
Mcix @ 2016.03.16 22:56  Post: 958207
Amitoza @ 2016.03.16 22:01  Post: 958202

Na razie to karty amd w trybie dx11 mają sztucznie ograniczoną wydajnosc, w ashes of singularity aby w dx12 boost był wyższy, a w hitmanie już w dx11 karty nvidia mają zaciągnięty ręczny.


Czyli jeżeli dobrze cię rozumiem to jest wielki spisek? Specjalnie w Ashes of Singularity ktoś obniża wydajność w DX11 by w trybie DX12 karty AMD działały dwa razy szybciej? I ten sam spisek w maju będzie też w Total War Warhammer? Też specjalnie pogorszą wydajność wersji DX11 by promować karty AMD? Pewnie 3 lata temu jak wyszedł Total War Rome 2 to też był spisek bo gra działała słabo przy dużej ilości jednostek?

Skoro Twoim zdaniem to, że karta amd z tego samego segmentu co nvidia jest 2x wolniejsza w dx11, a w dx12 zrównuje się, a karta nvidia w dx12 ziała tak samo jak w dx11? W Rome 2 takich cudów nie było. Spisek? Nie. Ale manipulacja jak najbardziej.

W hitmanie z kolei standardowa zagrywka producenta który sypie kasą - ograniczenie wydajności konkurencji zwane też 'optymalizacją' pod własne układy.
Amitoza (2016.03.16, 23:18)
Ocena: 3
#19

0%
tobexor @ 2016.03.16 23:13  Post: 958211
Mcix @ 2016.03.16 19:34  Post: 958177
(...)


Ta wojna się nigdy nie skończy. AMD ostatnio szaleje i zdobywa coraz więcej deweloperów którzy dodają do gier DirectX 12 zoptymalizowane pod asynchroniczne obliczenia:

- Total War: Warhammer
- Quantum Break
- Hitman
- Rise of Tomb Raider
itd.

Nvidia nie ma w tym wyścigu szans bo ich karty słabo obsługują DirectX 12 więc idą w wirtualną rzeczywistość. Kto zdobędzie większą ilość programistów gier ten za rok sprzeda więcej kart graficznych

ekhm amd ma 82% rynku VR a Nvidia nie ma narazie nic i oby tak zostało

Jak żeś to wyliczył? :E
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 46
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Forum
Facebook
Ostatnio komentowane