Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
operatorkomputera (2016.02.17, 02:10)
Ocena: 37
#1

0%
Skoro valve sie tym interesuje to mam nadzieje ze ms nie bedzie miał tak łatwo ukręcić temu łba.

miszczu0097 (2016.02.17, 02:26)
Ocena: 26
#2

0%
Mam nadzieję, że po przepisaniu silnika Tales of Singularity pod Vulcana gra dostanie niewyobrażalnego boosta i przegoni DX11 o minimum 20%. Na dodatek oby te Gigaflopsy AMD wreszcie się dobrze wykorzystały :D
Pozdrawiam!
sayan (2016.02.17, 07:31)
Ocena: 9
#3

0%
Czy karty mobilne również są obsługiwane? ponieważ niema o nich wzmianki? np taki 970m ?
DisconnecT (2016.02.17, 07:36)
Ocena: 2
#4

0%
No to czekamy już na pełne oficjalki.
Jacek13 (2016.02.17, 07:46)
Ocena: 7
#5

0%
Zaraz, gdzie mój Fermi? Mam nadzieję, że nie porzucą tej generacji
Kejsiq (2016.02.17, 08:00)
Ocena: -1
#6

0%
A gdzie karty mobilne?
DisconnecT (2016.02.17, 09:04)
Ocena: -3
#11

0%
XuX @ 2016.02.17 08:40  Post: 950709
Mcix @ 2016.02.17 08:03  Post: 950703
Vulkan jest praktycznie tak szybki jak DirectX. MS ma kłopot


Z tego co wkleiles to raczej Vulkan ma duzy klopot skoro jest o tyle wolniejszy od dx11. Po tym wykresie M$ moze zapomniec o istnieniu Vulkana a devi wzruszaja tylko ramionami i wracaja do pisania gierek pod dx12...



Wypucowałeś już kibelek prezia M$ ?

Marny fanatyku.
Stjepan (2016.02.17, 09:07)
Ocena: 22
#12

0%
Ten wykres przedstawia Vulkana w bardzo wczesnej wersji, na silniku nie przepisanym na niego, była o tym mowa w innym newse o Vulkanie. :]
Mcix (2016.02.17, 09:13)
Ocena: 13
#15

0%
BOLOYOO @ 2016.02.17 08:19  Post: 950705
Mcix @ 2016.02.17 08:03  Post: 950703
Vulkan jest praktycznie tak szybki jak DirectX. MS ma kłopot



Nie ma porównania z DX12, więc kto wie.


Aktualnie żadna gra nie ma obsługi DirectX 12 więc porównali z DirectX 11. Jak dopracują sterowniki to Vukan przyspieszy jeszcze to 10-20% i przegoni DirectX
revcorey (2016.02.17, 09:24)
Ocena: 19
#16

0%
Ciku @ 2016.02.17 09:09  Post: 950722
DisconnecT @ 2016.02.17 09:04  Post: 950718
(...)


Wypucowałeś już kibelek prezia M$ ?

Marny fanatyku.


No sorry ale na tym wykresie różnica +/- 20fps w każdej rozdzielczości na korzyść DX11, więc jak co innego jak nie kłopot? To jest właśnie fanbojstwo. Oczywiście nie można być wszystkiego pewnym dopóki nie pojawią się pewne testy, ale jeśli tak będzie to vulcan będzie porażką na całej linii jak niedawno mantle.

No sorry ale wiesz jak ten test jest robiony?(nie zadałeś sobie trudu sprawdzenia). to tylko wrraper wokół niego, bez żadnych optymalizacji i jedno wątkowy(a pomimo tego wzrost wydajności). Jak możesz przeczytać na stronach steam, dopiero rozpoczęto portowanie i są ledwo na początku drogi. Wyciąganie wniosków na podstawie wrrapera jest co najmniej śmieszne.
Sasilton (2016.02.17, 09:43)
Ocena: 17
#17

0%
To jak ktoś daje takie testy, to niech napisze jak to było testowane, bo jak zobaczyłem te słupki to tez bardziej byłem zaniepokojony.
Athallus (2016.02.17, 09:43)
Ocena: -1
#18

0%
revcorey @ 2016.02.17 09:24  Post: 950730

No sorry ale wiesz jak ten test jest robiony?(nie zadałeś sobie trudu sprawdzenia). to tylko wrraper wokół niego, bez żadnych optymalizacji i jedno wątkowy(a pomimo tego wzrost wydajności). Jak możesz przeczytać na stronach steam, dopiero rozpoczęto portowanie i są ledwo na początku drogi. Wyciąganie wniosków na podstawie wrrapera jest co najmniej śmieszne.


Ale to też działa w drugą stronę, nie ma co krzyczeć koniec MS, apokalipsa Windowsa i skarpetek. Póki co nie ma czego porównywać, jak powstaną jakieś benchmarki do pomiaru obu API, czyli DX12 i Vulcana to zobaczymy.

Problemem Mantle był brak wsparcia ze strony deweloperów, Vulcan w tym względzie wydaje się być lepiej posadowiony, do tego jego zaletą jest możliwość działania na różnych systemach, czy będzie opcją częściej wykorzystywaną od DX to się zobaczy za parę lat jak już wyjdzie trochę tytułów.
revcorey (2016.02.17, 09:51)
Ocena: 9
#19

0%
Athallus @ 2016.02.17 09:43  Post: 950741
revcorey @ 2016.02.17 09:24  Post: 950730

No sorry ale wiesz jak ten test jest robiony?(nie zadałeś sobie trudu sprawdzenia). to tylko wrraper wokół niego, bez żadnych optymalizacji i jedno wątkowy(a pomimo tego wzrost wydajności). Jak możesz przeczytać na stronach steam, dopiero rozpoczęto portowanie i są ledwo na początku drogi. Wyciąganie wniosków na podstawie wrrapera jest co najmniej śmieszne.


Ale to też działa w drugą stronę, nie ma co krzyczeć koniec MS, apokalipsa Windowsa i skarpetek. Póki co nie ma czego porównywać, jak powstaną jakieś benchmarki do pomiaru obu API, czyli DX12 i Vulcana to zobaczymy.

Problemem Mantle był brak wsparcia ze strony deweloperów, Vulcan w tym względzie wydaje się być lepiej posadowiony, do tego jego zaletą jest możliwość działania na różnych systemach, czy będzie opcją częściej wykorzystywaną od DX to się zobaczy za parę lat jak już wyjdzie trochę tytułów.

Zgadza się, trzeba poczekać a nie wnioski już wyciągać, każdy silnik z top obecnie ma w wersji rozwojowej render na vulcan. Mantel był tylko AMD, google już jakiś czas temu zapowiedziało że z czasem vulcan zastąpi opengl ES na android.
Szeroki (2016.02.17, 10:05)
Ocena: 4
#20

0%
A o tym, że AMD również wydalo sterowniki pod Vulcan to już Redakcja milczy.

Gratuluję dziennikarskiej rzetelności.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook