komentarze
mocu1987Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mocu19872015.12.19, 14:40
12#1
Nareszcie ktoś pomyślał by działać.
122015.12.19, 14:57
14#2
to iOS ma błędy? - koniec świata.... :)
WedelekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Wedelek2015.12.19, 15:02
13#3
'posiadacze iPhonów 5 i 5S' chyba raczej 4S! Model 5S od początku miał iOS 7.

Jeśli zaś chodzi o opieszałość producenta, to dobrze, że ma z tego powodu kłopoty. Mam nadzieję, że Apple wyciągnie naukę z całego zajścia i w przyszłości już się to nie powtórzy. Liczę również, że w podobny sposób będą karani wszyscy producenci softu. Wyszłoby nam to na dobre.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2015.12.19, 15:10
Streamowanie na necie mobilnym to w ogóle masochizm, oczywiście sprzęt da radę, ale dane lecą jak szalone, musi wszystko być idiotoodporne.
C-traxxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
C-traxx2015.12.19, 15:16
Ach te jablka, pewnie powiedza ze ludzie zle uzywali telefonu...
Xava2011Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Xava20112015.12.19, 15:32
Mam nadzieję że dostaną kilka miliardów kary. :E
gregorioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gregorio2015.12.19, 15:34
Adwokaci zweszyli kase wiec proces idzie.
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002015.12.19, 15:36
-8#8
mocu1987 @ 2015.12.19 14:40  Post: 935442
Nareszcie ktoś pomyślał by działać.


ale widać niewielu pomyślało by spojrzeć na to co jest napisane pod funkcja wifiassist
jak ktoś jest debil to płaci za swoja głupotę i brak umiejetności czytania
7thTzarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
7thTzar2015.12.19, 15:39
-4#9
A to nie mają w swoim regulaminie/licencji czy jakichś innych tekstach na które się godzimy kupując sprzęt Apple, że nie odpowiadają za szkody wynikłe z użytkowania ich systemu bądź ewentualnych błędów? Zawsze myślałem, że jest to standardowy zapis chroniący producenta oprogramowania przed tego typu pozwami.

Według mnie nie będzie żadnej ugody, bo sprawa jest jak najbardziej do wygrania przez Apple. Co więcej, uważam, że sprawa będzie się ciągać latami by pogrążyć kosztami sądowymi pozywających, tak dla przykładu.
T_G2015.12.19, 15:41
To nie usterka, to ficzer...
Lamborghini17Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiLamborghini172015.12.19, 16:11
Wedelek @ 2015.12.19 15:02  Post: 935448
'posiadacze iPhonów 5 i 5S' chyba raczej 4S! Model 5S od początku miał iOS 7.


Luka była obecna w iOS 6 i naprawili ją dopiero przy okazji iOS'a 8.1, więc siódemki tez dotyczyła. W modelu 4S był inny procesor, który nie przełączał się w stan uśpienia.
operatorkomputeraZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
operatorkomputera2015.12.20, 00:08
Ale jakby zabrali auto przelaxzanie sie wifi na net operatora to bylbynplacz ze jak to ze przecie to głupota kazać samemu przelaczac.
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002015.12.20, 01:06
-1#13
ale z was pajace do kwadratu


'Automatycznie używaj danych komórkowych przy słabym połączeniu z siecią WI-FI'

tak brzmi podpis - to ze bywało to włączone?cóż
tylko debil nie konfiguruje sprzętu przed użyciem

znam wielu debili co setki pln rachunku zapłacili bo gówniany android słał i słał

walcie dalej minusy ale to tylko świadczy o waszej głupocie

oczywiście to nie zmienia faktu ze w każdym systemie takie rzeczy powinny być zabronione - począwszy od widnows przez linuksa androida wp i ios kończąc

Lamborghini17 @ 2015.12.19 16:11  Post: 935463
Wedelek @ 2015.12.19 15:02  Post: 935448
'posiadacze iPhonów 5 i 5S' chyba raczej 4S! Model 5S od początku miał iOS 7.


Luka była obecna w iOS 6 i naprawili ją dopiero przy okazji iOS'a 8.1, więc siódemki tez dotyczyła. W modelu 4S był inny procesor, który nie przełączał się w stan uśpienia.



jaka luka mistrzu?
kZn1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kZn12015.12.20, 10:08
Jako Software QA popieram karę za błędy!
Takie coś nie powinno mieć miejsca. Ciekawy też jestem ilu testerów mieli bo 4 miesiące to malusio na testy OSu.
aszuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
aszu2015.12.20, 15:43
ZIB2000 @ 2015.12.19 15:36  Post: 935457

ale widać niewielu pomyślało by spojrzeć na to co jest napisane pod funkcja wifiassist
jak ktoś jest debil to płaci za swoja głupotę i brak umiejetności czytania


Jak widać to raczej ty nie popisałeś się swoją umiejętnością czytania, tą którą tak się chełpisz...

Problem opisany w tym newsie nie ma nic wspólnego z Wi-Fi Assist, chodzi o 'power management' buga w IOS 6 który bez wiedzy użytkownika wyłączał WiFi podczas niskiego obciążenia telefonu - np. podczas stremowania wideo - co kończyło się oczywiście nabijaniem rachunku za dane przez sieć komórkową.

Ale oczywiście wiedziałbyś to wszystko, gdybyś tylko dobrze przeczytał newsa.
likoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
liko2015.12.20, 16:35
Trzeba być typowym użytkownikiem Apple, żeby mieć internet bez pakietu gigabajtów. Bo jak inaczej narazić się na dodatkowe koszty?
AlartZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Alart2015.12.20, 22:25
T_G @ 2015.12.19 15:41  Post: 935460
To nie usterka, to ficzer...

Nie zdziwiłbym się gdyby był to układ z operatorami. Nabijało się klientów w butelkę, u nas w Pl też ludziom przychodziły wielkie rachunki. A problem rozwiązany jak już można mieć nielimitowany Internet w telefonie. Tak samo umowy były ułożone - nie limit danych +spadek szybkości jak w mobilnym Internecie, tylko nabijanie za każdy pakiet..
BartesZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bartes2015.12.20, 22:53
a propos newsa... kto pozwał Apple? Jakie są żądania? Finansowe? Jak wysokie?
paaczZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
paacz2015.12.21, 02:31
-2#19
i co z tego skoro zyski z tego mieli xxxxxxxxxxxxrazy wieksze niż kara, poza tym debilem trzeba być by kupic cokolwiek z tym nadgryzionym
Agata JasińskaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Agata Jasińska2016.02.25, 23:56
Nowatorki i rozwojowy pomysł na nauka francuskiego na skype z Preply http://biznes.pl/magazyny/oecd-bez-przygot...niewiele/073lth
Zaloguj się, by móc komentować