Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
ThePunisher (2015.12.20, 14:14)
Ocena: 9
#1

0%
Jak na takie parametry to cena jest naprawdę dobra
SunTzu (2015.12.20, 14:18)
Ocena: 5
#2

0%
Ten moduł FrostCore przydałoby się zbadać jaki ma wpływ na laptopa. Taka trochę nietknięta sprawa.
Jak dla mnie dodatkową wadą jest dość znaczny hałas. Część lapków naprawdę potrafi być cicha i jedynie szumieć delikatnie. Najbardziej irytujące są sytuacje kiedy wentylatory włączają się bez powodu na full. Przeszkadza to np. w słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów.
Mi pozostaje tylko nadzieja, że matryce w sklepach faktycznie to będą IPS-y, bo to co zobaczyłem w testach to faktycznie kpina.
Alioth (2015.12.20, 14:32)
Ocena: -3
#3

0%
Jak dla mnie zbyt wysokie temperatury procesora. Rozumiem, że to jest celowy zabieg, ale naprawdę, więcej niż 90* to bardzo dużo...
Żywy (2015.12.20, 15:33)
Ocena: 7
#5

0%
Wszystko ladnie pieknie tylko te niebieskie porty USB wala po oczach, jesli Acer z uporem maniaka od lat idzie w motyw czarno-czerwony to mogli by w koncu zainwestowac jak Razer w czerwone porty ;) A tak poza tym cena jest podejrzanie atrakcyjna jak na specyfikacje, az chce sie powiedziec 'too good to be true', gdzie jest haczyk??


KaenV @ 2015.12.20 15:21  Post: 935573
Dla mnie te wszystkie lapki z FHD to jakieś nieporozumienie. Chyba tylko dla sadystów chcących na tym czytać czy nawet grać na 15 calach... Oczywiście, można podłączyć do monitora.. no ale wtedy tym bardziej po co zawyżać cenę przez FHD?
1368x768 dla lapków jest optymalne, zwłaszcza, że i wtedy gry lepiej na tym chodzą.. no tak ale kto by kupił wtedy te najdroższe... :P I o to się pewnie rozbija jak zwykle ten cały dziadowy marketing.


Ja sobie nie wyobrazam laptopa bez ekranu FHD, dzieki temu mozna plynnie podlaczac/odlaczac go do TV etc. bez irytujacego przygaszania ekranu i zmiany rozdzielczosci, niby pierdola ale niesamowicie zwieksza komfort uzytkowania.
SunTzu (2015.12.20, 16:18)
Ocena: 1
#6

0%
KaenV @ 2015.12.20 15:21  Post: 935573
Dla mnie te wszystkie lapki z FHD to jakieś nieporozumienie. Chyba tylko dla sadystów chcących na tym czytać czy nawet grać na 15 calach... Oczywiście, można podłączyć do monitora.. no ale wtedy tym bardziej po co zawyżać cenę przez FHD?
1368x768 dla lapków jest optymalne, zwłaszcza, że i wtedy gry lepiej na tym chodzą.. no tak ale kto by kupił wtedy te najdroższe... :P I o to się pewnie rozbija jak zwykle ten cały dziadowy marketing.

full hd to takie optimum
@up Ogólnie problemem jest interfejs, wielu programów niedostosowany do <HD...
Z drugiej strony intefejs wielu programów nie jest dostosowany do ekranów 4k.
Po prostu nie da się korzystać z całej rzeszy programów <hd dlatego to powinno być standardem w windowsie.
rops (2015.12.20, 16:37)
Ocena: -1
#7

0%
Bardzo fajny laptop, ale przydał by się tam też G-sync (chyba wtedy był by to ideał dla gracza).
peterkov (2015.12.20, 16:38)
Ocena: 2
#8

0%
Nie chcę wyjść na marudę, ale to acer i to widać. Na wszystkich fotkach lapek wygląda jak zrobiony z najtańszego chińskiego plastiku a po laptopie powyżej 3k oczekuję absolutnego premium. Może w realu wygląda lepiej, ale gdybym miał decydować o zakupie na podstawie tych zdjęć które wszędzie krążą to na pewno bym nie wziął.
Ineare Terrane (2015.12.20, 17:16)
Ocena: 0
#9

0%
Przecież i tak żaden z was go nie kupi więc po co marudzicie?
JODLASTY (2015.12.20, 17:49)
Ocena: 6
#10

0%
KaenV @ 2015.12.20 15:21  Post: 935573

1368x768 dla lapków jest optymalne.


Bzdura. Może dla telefonów jest optymalne.
peterkov (2015.12.20, 17:50)
Ocena: -4
#11

0%
JODLASTY @ 2015.12.20 17:49  Post: 935595
KaenV @ 2015.12.20 15:21  Post: 935573

1368x768 dla lapków jest optymalne.


Bzdura. Może dla telefonów jest optymalne.

IMO 1280x800 jest optymalne. Różnicy w jakości nie ma, jedynie wszystko staje się mniejsze. No i filmy muszą być w lepszej jakości bo inaczej widać piksele.
rops (2015.12.20, 18:10)
Ocena: 0
#12

0%
peterkov @ 2015.12.20 17:50  Post: 935596
JODLASTY @ 2015.12.20 17:49  Post: 935595
(...)


Bzdura. Może dla telefonów jest optymalne.

IMO 1280x800 jest optymalne. Różnicy w jakości nie ma, jedynie wszystko staje się mniejsze. No i filmy muszą być w lepszej jakości bo inaczej widać piksele.

Dziwne, na co dzień pracuję na 15 calowm 1368x768 i piksele widać dobrze. Często na przykład zmniejszył bym chętnie komórki w Excelu, ale niska rozdzielczość mi na to nie pozwala. Do gier jak najbardziej ok (1368x768), ale nie do pracy. Na PC chętnie bym zobaczył dynamiczną rozdzielczość jak to jest na konsolach (halo, CoD, SW Batlefront), w czasie akcji nie rzuca się w oczy, a pozwala utrzymać stałe fps.
Grave (2015.12.20, 19:20)
Ocena: 4
#14

0%
peterkov @ 2015.12.20 16:38  Post: 935585
Nie chcę wyjść na marudę, ale to acer i to widać. Na wszystkich fotkach lapek wygląda jak zrobiony z najtańszego chińskiego plastiku a po laptopie powyżej 3k oczekuję absolutnego premium. Może w realu wygląda lepiej, ale gdybym miał decydować o zakupie na podstawie tych zdjęć które wszędzie krążą to na pewno bym nie wziął.

W rzeczywistosci jakosc materialow i wykonania jest bardzo dobra. Widzialem na zywo.

Design mnie osobiscie sie nie podoba ale do jakosci nie mam zastrzezen.

Btw 'absolutne premium' to masz od ok 8-10 tys zl. (MBP Retina, Dell XPS 15, Lenovo Thinkpad X/P) Za 3 tysiace zadnego premium nie dostaniesz co najwyzej dolny pulap segmentu sredniego.

Natomiast nieco rozczarowuja glosniki. Subiektywnie brzmia gorzej niz te w Aspire Nitro.
wuzetkowiec (2015.12.20, 20:21)
Ocena: 5
#15

0%
Moim zdaniem powinni dać sobie spokój z wszelakimi napędami DVD/Blu-ray. Zajmuje kupę miejsca, które można spożytkować na rozbudowę schładzacza. Niższe temperatury, cichsza praca, a jak ktoś naprawdę potrzebuje napęd, to kupi uniwersalny na USB. Jeden obsłuży wszystkie kompy, które posiadamy.
SunTzu (2015.12.20, 20:37)
Ocena: 0
#16

0%
wuzetkowiec @ 2015.12.20 20:21  Post: 935609
Moim zdaniem powinni dać sobie spokój z wszelakimi napędami DVD/Blu-ray. Zajmuje kupę miejsca, które można spożytkować na rozbudowę schładzacza. Niższe temperatury, cichsza praca, a jak ktoś naprawdę potrzebuje napęd, to kupi uniwersalny na USB. Jeden obsłuży wszystkie kompy, które posiadamy.

Napędy w wielu branżach są niestety cały czas standardem. Po prostu dajesz klientowi płytkę, elektroniczną dokumentację.
Powinien być za to wybór. Ogólnie wewnętrzne laptopy są tak niskiej jakości, że lepiej chyba by ich nie było... co nie zmienia faktu, że jest popyt na takie laptopy.
Tak jak na matowe matryce.
k4cz0r (2015.12.20, 21:06)
Ocena: 4
#17

0%
peterkov @ 2015.12.20 16:38  Post: 935585
Nie chcę wyjść na marudę, ale to acer i to widać. Na wszystkich fotkach lapek wygląda jak zrobiony z najtańszego chińskiego plastiku a po laptopie powyżej 3k oczekuję absolutnego premium. Może w realu wygląda lepiej, ale gdybym miał decydować o zakupie na podstawie tych zdjęć które wszędzie krążą to na pewno bym nie wziął.


Nie wiem o co Ci chodzi, że 'widać że Acer', ale sam mam Nitro V15, który w moim mniemaniu jest bardzo nieźle wykonany. Plastik miły w dotyku, nic nie trzeszczy, ładnie spasowane.
viris33 (2015.12.20, 21:11)
Ocena: -4
#18

0%
matko 3.5kg w laptopie? to już wolę jednak nosić ultrabooka...
=-Mav-= (2015.12.20, 22:56)
Ocena: 4
#19

0%
viris33 @ 2015.12.20 21:11  Post: 935613
matko 3.5kg w laptopie? to już wolę jednak nosić ultrabooka...

Ja też i dlatego mam ultrabooka, tylko co z tego? Porównuj jabłka do jabłek a nie ultrabooka który niewiele potrafi do wysoko wydajnej maszyny.
bajf (2015.12.20, 23:24)
Ocena: -1
#20

0%
Tylko nie wiem po co aż 64 GB RAMu. Chyba już lepiej by było np. 16 GB z niższymi opóźnieniami i wyższym taktowaniem.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 45
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 25
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Facebook
Ostatnio komentowane