komentarze
LepikPLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LepikPL2015.09.10, 17:57
Taka piękna płyta ITX od Asusa, której nikt nie ma i nic o niej nie piszecie?? Nie pomyliliście z Z170i od MSI? Klauzulę macie i banana info ;-) Planuję taki zestaw na 6600K, a ROG ITX (Asus Maximus VIII Impact) dalej niewydany. ROG za drogi (1000 nie dam, o nie), więc bardzo jestem ciekawy tej płyty, bo zapowiada się OK. Trudno o fajną płytę pod zestaw ITX. Przydałoby też wrzucić chłodziwo wodne 120 mm na CPU.
ghs2015.09.10, 19:47
uuu... nie kopnął Was zaszczyt otrzymania sampla nano. Stawia to AMD PL w kompromitującym świetle bo jakiś magik od nich pisał (a że jest osobą publiczną to można uznać że wypowiedź jest oficjalna) że nano na premierę otrzymają tylko rzetelnie testujące portale (wg AMD). może warto zadać pytanie polskiemu działowi minimalnych dlaczego PCL stał się nierzetelny? krótko i zwięźle, gdzie ich zdaniem objawia się fuszerka na lolu
kero8Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kero82015.09.10, 20:03
-5#83
decorator12 @ 2015.09.09 22:44  Post: 905163
PClab pewnie nie otrzymał testowego sampla tak jak nie dostał sampla od razu pełnego Fury i Fury X. Burza o recenzje wynikneła z jednego tweeta gościa z AMD który odpowiedział chyba na post kogoś z zagranicznego portalu o dostępnośc sampli. Pan z AMD napisał że 'recenzje powinny być uczciwe' jednoznacznie sugerując tymi słowami że 'nie każdy portal uczciwy jest' Zachowanie nieładne, dobre produkty bronią się same, a jeśli ktoś kłamie na ich 'niekorzyść' to predzej czy później kto to wyłapie. To samo w druga stronę.
Nano okaze sie tak samo wydajny jak 970 ITX lub ciut wolniejszy w 1080p. Tylko cena będzie ponad 2x wyższa od propozycji Zielonych.

Co się okaże to zobaczymy, narazie testu na Pclabie nie widzę więc nie trolluj
kero8Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kero82015.09.10, 20:05
-5#84
ghs @ 2015.09.10 19:47  Post: 905492
uuu... nie kopnął Was zaszczyt otrzymania sampla nano. Stawia to AMD PL w kompromitującym świetle bo jakiś magik od nich pisał (a że jest osobą publiczną to można uznać że wypowiedź jest oficjalna) że nano na premierę otrzymają tylko rzetelnie testujące portale (wg AMD). może warto zadać pytanie polskiemu działowi minimalnych dlaczego PCL stał się nierzetelny? krótko i zwięźle, gdzie ich zdaniem objawia się fuszerka na lolu

Nie trzeba być dziennikarzem żeby zauważyć różnicę między PCLabem, PurePC, a Benchmark.pl
kero8Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kero82015.09.10, 20:09
-5#85
EntuzjastaA @ 2015.09.09 22:35  Post: 905159
Brałbym i grałbym :)

Widać po ocenach Twojego komentarza po której stronie jest publika na pclabie
LepikPLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LepikPL2015.09.10, 20:17
Jak macie w redakcji nowe MOBO ITX pod stołem, to może więcej info? Proszę test MSI Z170i VS Asus Z170i VS ROG VIII Impact. Albo przynajmniej dajcie znać jaki wymiar M.2 jak z dźwiękiem, czy M.2 wyklucza SATA Express, czy można wieszać 2x SATA Express, jaki LAN, jak stepuje napięcie przy overclocku CPU, jaka sekcja zasilania, ile pinów na chłodzenie, czy jest konektor pod panele ROG_EXT, czy ładnie ekranuje złącze mini jack, co z usb 3.1..... duuużo pytań
BlindObserverZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ModeratorBlindObserver2015.09.10, 20:38
kero8 @ 2015.09.10 20:05  Post: 905501

Nie trzeba być dziennikarzem żeby zauważyć różnicę między PCLabem, PurePC, a Benchmark.pl

To jaką to różnicę zauważyłeś? :)
darkonzaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
darkonza2015.09.10, 21:08
-1#88
vibovit @ 2015.09.10 15:11  Post: 905419

Oczywiście, nie ma różnicy między 48 a 60 FPS, wcale :E

Jeśli gra jest dobra to nie ma.
Byłem młodszy i grałem w fallouta 2 to nie wiedziałem czy jest dzień czy noc a nie ze 12 klatek róznicy miałoby robić wrażenie.
Jak ktoś gra i ciągle patrzy na FRAPS-a ile klatek jest to on nie gra tak naprawde tylko testuje.
Ktoś kto gra w dobrą grę nie słyszy jak się go woła i prawie sika w majty chcąc opóźnić wyjście do łazienki.
Dla niego to czy jest 48 klatek czy 60 nie ma zadnego znaczenia
ludozerkaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ludozerka2015.09.10, 21:22
-3#89
#### @ 2015.09.09 21:58  Post: 905123
SebZMC @ 2015.09.09 21:56  Post: 905119
Dostaniecie Fury Nano czy znowu selekcja redakcji?

AMD już wybrało przychylne im redakcje i odrzuciło te najbardziej rzetelne czyli techreport i techpowerup. Straszny smród z tego się zrobił..


punkt widzenia zależy od punktu siedzenia dla jednego ta jest rzetelna dla innego inna , widać gołym okiem że pclab jest z AMD pokłócone. Inną kwestią jest fakt że od czasu gdy pclab przejął onet miewam dziwne wrażenie że redakcja często rzeczywistość kreuje a nie opisuje... Jaka jest prawda czas pokaże bo ją znają tylko redaktorzy i zleceniodawcy testów...
ludozerkaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ludozerka2015.09.10, 21:22
-3#90
#### @ 2015.09.09 21:58  Post: 905123
SebZMC @ 2015.09.09 21:56  Post: 905119
Dostaniecie Fury Nano czy znowu selekcja redakcji?

AMD już wybrało przychylne im redakcje i odrzuciło te najbardziej rzetelne czyli techreport i techpowerup. Straszny smród z tego się zrobił..


punkt widzenia zależy od punktu siedzenia dla jednego ta jest rzetelna dla innego inna , widać gołym okiem że pclab jest z AMD pokłócone. Inną kwestią jest fakt że od czasu gdy pclab przejął onet miewam dziwne wrażenie że redakcja często rzeczywistość kreuje a nie opisuje... Jaka jest prawda czas pokaże bo ją znają tylko redaktorzy i zleceniodawcy testów...
ghs2015.09.10, 21:35
kero8 @ 2015.09.10 20:05  Post: 905501
ghs @ 2015.09.10 19:47  Post: 905492
uuu... nie kopnął Was zaszczyt otrzymania sampla nano. Stawia to AMD PL w kompromitującym świetle bo jakiś magik od nich pisał (a że jest osobą publiczną to można uznać że wypowiedź jest oficjalna) że nano na premierę otrzymają tylko rzetelnie testujące portale (wg AMD). może warto zadać pytanie polskiemu działowi minimalnych dlaczego PCL stał się nierzetelny? krótko i zwięźle, gdzie ich zdaniem objawia się fuszerka na lolu

Nie trzeba być dziennikarzem żeby zauważyć różnicę między PCLabem, PurePC, a Benchmark.pl


wymieniłeś polskie TOP3; lab to światowe TOP3 testów komponentów PC; więc nie trzeba być dziennikarzem aby zauważyć ten opar absurdu unoszący się z siedziby AMD PL
mbe2015.09.10, 21:37
-2#92
darkonza @ 2015.09.10 21:08  Post: 905516
vibovit @ 2015.09.10 15:11  Post: 905419

Oczywiście, nie ma różnicy między 48 a 60 FPS, wcale :E

Jeśli gra jest dobra to nie ma.
Byłem młodszy i grałem w fallouta 2 to nie wiedziałem czy jest dzień czy noc a nie ze 12 klatek róznicy miałoby robić wrażenie.
Jak ktoś gra i ciągle patrzy na FRAPS-a ile klatek jest to on nie gra tak naprawde tylko testuje.
Ktoś kto gra w dobrą grę nie słyszy jak się go woła i prawie sika w majty chcąc opóźnić wyjście do łazienki.
Dla niego to czy jest 48 klatek czy 60 nie ma zadnego znaczenia

Cała prawda. Prawie 46h ciurkiem spędzone przed Gran Turismo 2 z przerwami na jedzenie i toalete skończyło się guzem - zasnąłem przed TV z padem w reku i śpiąc spadłem z krzesła. A godziny spędzone przy DN3D??

Pamiętam jak grałem w TR2 na PSX. Musiałem przejść całego na raz (bez wyłączania konsoli) bo nie miałem karty pamięci. To były czasy. Teraz takich gier już niema - Same gimbuzkie crapy.
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122015.09.10, 22:21
BlindObserver @ 2015.09.10 20:38  Post: 905511
kero8 @ 2015.09.10 20:05  Post: 905501

Nie trzeba być dziennikarzem żeby zauważyć różnicę między PCLabem, PurePC, a Benchmark.pl

To jaką to różnicę zauważyłeś? :)

Tutaj dominuje niebieski Layout, na Pure czerwony, a na Benchmarku pomarańczowy!! Wygrałem coś? :E
SławekplZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sławekpl2015.09.10, 22:21
coś ciekawego znalazłem pod Nano, szkoda że newsa nie było o tym, pewnie ten foch działa w dwie strony, AMD na PCLaba i odwrotnie :P
nie mamy karty to nie publikujemy ciekawostek :E
http://www.tweaktown.com/news/47462/custom...nano/index.html
misiekburyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
misiekbury2015.09.11, 00:07
-3#95
ghs @ 2015.09.10 21:35  Post: 905522


wymieniłeś polskie TOP3; lab to światowe TOP3 testów komponentów PC; więc nie trzeba być dziennikarzem aby zauważyć ten opar absurdu unoszący się z siedziby AMD PL

dobre !!! jaki portal tacy fanatycy :D i znów pójdę wesoły spać
onet to też światowy serwis :D
BlindObserverZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ModeratorBlindObserver2015.09.11, 00:22
decorator12 @ 2015.09.10 22:21  Post: 905532

Tutaj dominuje niebieski Layout, na Pure czerwony, a na Benchmarku pomarańczowy!! Wygrałem coś? :E

Gdybyś był kero8 to bym się mógł zastanowić nad nagrodą, a tak masz tylko moje gratulacje za nieziemską spostrzegawczość :D

Sławekpl @ 2015.09.10 22:21  Post: 905533
coś ciekawego znalazłem pod Nano, szkoda że newsa nie było o tym, pewnie ten foch działa w dwie strony, AMD na PCLaba i odwrotnie :P
nie mamy karty to nie publikujemy ciekawostek :E
http://www.tweaktown.com/news/47462/custom...nano/index.html
Już nie twórz teorii spiskowych - z tego co widzę, to inne serwisy, które to tego 'niby' focha nie mają, newsa o tym pececie też nie opublikowały. Raczej wynika to z tego, że po prostu nikt na to nie trafił, bo też info w sieci jakoś wybitnie popularne nie jest.
DuchuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Duchu2015.09.11, 01:01
LepikPL @ 2015.09.10 20:17  Post: 905505
Jak macie w redakcji nowe MOBO ITX pod stołem, to może więcej info? Proszę test MSI Z170i VS Asus Z170i VS ROG VIII Impact. Albo przynajmniej dajcie znać jaki wymiar M.2 jak z dźwiękiem, czy M.2 wyklucza SATA Express, czy można wieszać 2x SATA Express, jaki LAN, jak stepuje napięcie przy overclocku CPU, jaka sekcja zasilania, ile pinów na chłodzenie, czy jest konektor pod panele ROG_EXT, czy ładnie ekranuje złącze mini jack, co z usb 3.1..... duuużo pytań

Dobrze gada. Test płyt ITX na Z170 by się bardzo przydał.

Analizuje rynek ITX-ów od zniesienia embargo na informacje o Z170 i na razie jest czerstwo, mamy raptem 4 producentów którzy zapowiedzieli płyty z Z170 w formacie ITX, z czego żadna na razie nie jest dostępna na rynku. Najciekawiej zapowiada się ASRock Fatality z 12 fazowym zasilaniem proca. Płyty MSI i Gigabyte to duży znak zapytania bo mają 5 lub 6-cio fazowe zasilania. Natomiast EVGA była by idealną mobo gdyby nie te gówniane 4 fazy. Duża nadzieje mam z ASUSEM... Żadna konstrukcja z Z170 ITX nie jest jeszcze wyspecyfikowana, poza użytym w teście Asus Z170i Pro Gaming. Jednak nie jest to Maximus wiec na razie trzeba czekać... Jednak tak jak pisałem żadnej z płyt nie ma jeszcze w sprzedaży na terenie PL :(

Pozdr.
SławekplZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sławekpl2015.09.11, 01:18
BlindObserver @ 2015.09.11 00:22  Post: 905548
Raczej wynika to z tego, że po prostu nikt na to nie trafił, bo też info w sieci jakoś wybitnie popularne nie jest.

no tak, mój błąd, bije się w pierwś :E
przecież możecie publikować newsy tylko o sprzęcie który jest wybitnie popularny :rotfl:
P.S.
w redakcji musi panować suuper atmosfera skoro każdy żart (po to są emotki) bierzecie na serio :hmm:
mbe2015.09.11, 08:02
-6#99
decorator12 @ 2015.09.10 22:21  Post: 905532
BlindObserver @ 2015.09.10 20:38  Post: 905511
(...)

To jaką to różnicę zauważyłeś? :)

Tutaj dominuje niebieski Layout, na Pure czerwony, a na Benchmarku pomarańczowy!! Wygrałem coś? :E

Mozna też na sportowo: PCLab - Ruch Chorzów, PurePC - Wisła Kraków, BMK - Zagłębie Lubin...
TrepciaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Trepcia2015.09.11, 08:49
BlindObserver @ 2015.09.10 20:38  Post: 905511
kero8 @ 2015.09.10 20:05  Post: 905501

Nie trzeba być dziennikarzem żeby zauważyć różnicę między PCLabem, PurePC, a Benchmark.pl

To jaką to różnicę zauważyłeś? :)


Jeśli mógłbym się wtrącić, to napisalbym, że PcLab ma najlepsze kontakty z NV i Intelem, PurePC ma z AMD i NVidią, Benchmark z AMD i Intelem (tak po części).

Generalnie bardzo dziwię się, skąd takie smrodki są bo jeszcze 5 lat temu PcLab publikował np. rozmowy z kimś od AMD na temat przyszłych produktów i było widać, że atmosfera podczas rozmów jest miła i sielankowa. Z humorem :-)

BTW.
Czemu już PcLab takich rozmów nie przeprowadza? Powiem szczerze, że milo było czytać taką swobodną rozmowę z kimś od AMD, od NVidii i od Intela.
Zaloguj się, by móc komentować