komentarze
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2015.08.06, 09:22
ghs @ 2015.08.06 08:57  Post: 895276


dalej coś łykasz? w tym komentarzu:
http://pclab.pl/kom79350-2-100.html#c895180
przedrukowałem ci jak jest w gtav na gtx980 na ppc. jaskra?

pójdą optymalizacje? he he. niby jakie jak nie dodali nowych instrukcji. miały być avx3.0 ale wycieli to dla desktopu.

No i pięknie pokazałeś różnicę gra płynna vs. niepłynna, 45 vs 60, ale dalej nie warto :lol2:

Takie same jak poszły dla Haswella przez co gra na Haswellu jest dużo bardziej komfortowa dzisiaj. Ale widać jesteś lemingiem słupków i cyferek, a działanie sprzętu to na obrazkach widziałeś czyli wcale.
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2015.08.06, 09:29
Ta obrona 'nieśmiertelnego' i5 2500K jest dosyć zabawna, bo.... kiedy ukazywał się ów i5 2500K dokładnie pisano to samo, co teraz o Skylake czyli 'eee tam pare % lepsza wydajność, nie opłaca się przesiadać'.

Tak naprawdę ten 'legendarny' Sandy jeżeli chodzi o wydajność rdzeni CPU na takt wniósł mniej więcej tyle samo względem poprzednika co teraz Skylake.

I ciekawe że choć przy każdej premierze CPU Intela czytam to samo 'nie opłaca się przesiadać' to jakoś nagle tylu posiadaczy i7 4790K na forach się znalazło....
ghs2015.08.06, 09:31
Kowal @ 2015.08.06 09:22  Post: 895290
ghs @ 2015.08.06 08:57  Post: 895276


dalej coś łykasz? w tym komentarzu:
http://pclab.pl/kom79350-2-100.html#c895180
przedrukowałem ci jak jest w gtav na gtx980 na ppc. jaskra?

pójdą optymalizacje? he he. niby jakie jak nie dodali nowych instrukcji. miały być avx3.0 ale wycieli to dla desktopu.

No i pięknie pokazałeś różnicę gra płynna vs. niepłynna, 45 vs 60, ale dalej nie warto :lol2:

Takie same jak poszły dla Haswella przez co gra na Haswellu jest dużo bardziej komfortowa dzisiaj. Ale widać jesteś lemingiem słupków i cyferek, a działanie sprzętu to na obrazkach widziałeś czyli wcale.


dyskusja z tobą chyba nie ma sensu gdyż:

1. co do płynności 45 vs 60. jeżeli jeden z procesorów jest trochę wydajniejszy to zawsze (powtarzam - zawsze) w grze z bogatym wyborem AA i postprocesów da się ustawić test tak że na słabszym cpu będzie niepłynnie a na mocniejszym płynnie

2. co do optymalizacji po haswell. gdybyś chociaż trochę miała pojęcie to wiedziałbyś że haswell dostał (w porównaniu do lga1155) nowy pakiet instrukcji

dalsza dyskusja jest chyba bezcelowa
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2015.08.06, 09:40
Grave @ 2015.08.06 09:29  Post: 895293
Ta obrona 'nieśmiertelnego' i5 2500K jest dosyć zabawna, bo.... kiedy ukazywał się ów i5 2500K dokładnie pisano to samo, co teraz o Skylake czyli 'eee tam pare % lepsza wydajność, nie opłaca się przesiadać'.

Tak naprawdę ten 'legendarny' Sandy jeżeli chodzi o wydajność rdzeni CPU na takt wniósł mniej więcej tyle samo względem poprzednika co teraz Skylake.

I ciekawe że choć przy każdej premierze CPU Intela czytam to samo 'nie opłaca się przesiadać' to jakoś nagle tylu posiadaczy i7 4790K na forach się znalazło....

Dobre spostrzeżenie ;)

ghs @ 2015.08.06 09:31  Post: 895294

dyskusja z tobą chyba nie ma sensu gdyż:

1. co do płynności 45 vs 60. jeżeli jeden z procesorów jest trochę wydajniejszy to zawsze (powtarzam - zawsze) w grze z bogatym wyborem AA i postprocesów da się ustawić test tak że na słabszym cpu będzie niepłynnie a na mocniejszym płynnie

2. co do optymalizacji po haswell. gdybyś chociaż trochę miała pojęcie to wiedziałbyś że haswell dostał (w porównaniu do lga1155) nowy pakiet instrukcji

dalsza dyskusja jest chyba bezcelowa

Nie, jeśli jeden zapewnia rock stable 60fps bez peaków frametime, a drugi krąży wokół 45fps to jest przepaść w komforcie gry, przepaść.

Instrukcje nic nie pomogą w grach sprzed premiery Haswella, a tam też jest znacznie lepiej.

ghs2015.08.06, 09:50
Kowal @ 2015.08.06 09:40  Post: 895299
...

Instrukcje nic nie pomogą w grach sprzed premiery Haswella, a tam też jest znacznie lepiej.



chłopie, weź się przestań kompromitować. co ty pleciesz? to kod sterownika gpu jest optymalizowany (czytaj zaczyna wykorzystywać nowe instrukcje) a nie jakaś stara gra.
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2015.08.06, 09:59
ghs @ 2015.08.06 09:50  Post: 895304

chłopie, weź się przestań kompromitować. co ty pleciesz? to kod sterownika gpu jest optymalizowany (czytaj zaczyna wykorzystywać nowe instrukcje) a nie jakaś stara gra.

Masz rację, siedź na 2500k i twierdź, ze nic nie tracisz, a w zasadzie nadal jest to samo.
ghs2015.08.06, 10:06
Kowal @ 2015.08.06 09:59  Post: 895309
ghs @ 2015.08.06 09:50  Post: 895304

chłopie, weź się przestań kompromitować. co ty pleciesz? to kod sterownika gpu jest optymalizowany (czytaj zaczyna wykorzystywać nowe instrukcje) a nie jakaś stara gra.

Masz rację, siedź na 2500k i twierdź, ze nic nie tracisz, a w zasadzie nadal jest to samo.


nie jest tak samo bo nie może być. jednak dla graczy posiadających i5-2500k i gpu nvidii od gtx970 w dół wymiana jest nieuzasadniona.

równie dobrze można też było zrobić testy cpu na fury, różnice w cpu byłby jeszcze większe.
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2015.08.06, 10:11
Zdecyduj się.

ghs @ 2015.08.05 22:15  Post: 895180
na razie te twoje pójście do przodu polega tylko na płaceniu trzeci raz za to samo[...]

focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2015.08.06, 10:13
Super8 @ 2015.08.06 09:42  Post: 895300
Kurde no... jak popatrzę na Ananda:
http://anandtech.com/show/9483/intel-skyla...h-generation/16
Potem na Hexusa:
http://hexus.net/tech/reviews/cpu/85193-in...skylake/?page=7
A potem na coś tam:
http://www.kitguru.net/components/cpu/luke...e-cpu-review/8/
I nie wiem kto ma rację...



A jakie są Twoim zdaniem te 'różne racje'?
ZiomTomZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZiomTom2015.08.06, 10:20
2500K to nadal cep, który ogarnia wszystkie gry na wysokich+ ustawieniach. Jak ktoś ma kartę z absolutnego top, to oczywiste, że daje ultra i wtedy ten biedny i5 zdycha.

Jednak piszącym, ze ten CPU to szrot i antyk gratuluję samopoczucia.
pafcio_23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pafcio_232015.08.06, 10:21
Sandy Bridge to świetny procesor ale jego czas już minął. Moim zdaniem warto wymienić na Skylake
ZiomTom @ 2015.08.06 10:20  Post: 895327
2500K to nadal cep, który ogarnia wszystkie gry na wysokich+ ustawieniach. Jak ktoś ma kartę z absolutnego top, to oczywiste, że daje ultra i wtedy ten biedny i5 zdycha.

Jednak piszącym, ze ten CPU to szrot i antyk gratuluję samopoczucia.

Kto tak napisal?
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2015.08.06, 10:25
Super8 @ 2015.08.06 09:42  Post: 895300
Kurde no... jak popatrzę na Ananda:
http://anandtech.com/show/9483/intel-skyla...h-generation/16
Potem na Hexusa:
http://hexus.net/tech/reviews/cpu/85193-in...skylake/?page=7
A potem na coś tam:
http://www.kitguru.net/components/cpu/luke...e-cpu-review/8/
I nie wiem kto ma rację...



Widzę, że komentarz zaczyna zbierać poklask. Przypominam się z tym artykułem: http://pclab.pl/art51525.html
Te zalinkowane wyglądają właśnie tak:

'O! Procesor za 300 złotych jest tak samo szybki jak ten za tysiaka'

A nikt nie zauważa, że 1000 MHz nie zwiększa wydajności...
fajny RafałekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fajny Rafałek2015.08.06, 10:26
Kowal @ 2015.08.06 09:59  Post: 895309
ghs @ 2015.08.06 09:50  Post: 895304

chłopie, weź się przestań kompromitować. co ty pleciesz? to kod sterownika gpu jest optymalizowany (czytaj zaczyna wykorzystywać nowe instrukcje) a nie jakaś stara gra.

Masz rację, siedź na 2500k i twierdź, ze nic nie tracisz, a w zasadzie nadal jest to samo.


Bo za wiele nie zyskuje...


ZiomTomZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZiomTom2015.08.06, 10:36
Jak kogoś stać na kartę za ponad 3 koła, to nie pcha do tego 2500k i te 30% zrobią różnicę.

mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.08.06, 10:38
00sebastian @ 2015.08.05 14:06  Post: 894895
Fajnei że testy są w Windows 10. Karty graficzne też już powinniście testować w tym systemie

Nie mozna, bo pod W10 wyniki beda zbyt zanizone przez niedopracowanie systemu. I nie chodzi o benchamrki.

i7-4770k robi sie sredniakiem na wykresach. Dobrze, ze nie zyje wykresami :)
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2015.08.06, 10:40
fajny Rafałek @ 2015.08.06 10:26  Post: 895332
Kowal @ 2015.08.06 09:59  Post: 895309
(...)

Masz rację, siedź na 2500k i twierdź, ze nic nie tracisz, a w zasadzie nadal jest to samo.


Bo za wiele nie zyskuje...

http://images.anandtech.com/doci/9483/01%2...Sandy_575px.png

Widziałeś w naszym teście porównanie zegar w zegar?


pearl_jamikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pearl_jamik2015.08.06, 11:06
Kiedy bedzie test plyt glownych ?
-balrog-Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
-balrog-2015.08.06, 11:48
Czyli jak widać słowa o wielkiej rewolucji jaka miała nastąpić można włożyć między bajki. Wzrost wydajności od 3% do max 13-15% w zależności od zastosowania w stosunku do haswella + trochę mniejszy pobór energii to tylko ewolucja, jak zresztą od jakiegoś czasu się dzieje. I nie ma co zmieniać platformy na siłę. Ale trudno się dziwić, skoro AMD nic nie robi.
Lukas_16Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lukas_162015.08.06, 12:12
Wszystko fajnie tylko ta i5 nowa powinna kosztować 800 zł.. Obecne ceny procków to kpina. Zostanę przy swoim i5 2400 dopóki będzie dawał radę (np. wiedźmin 3 całkiem spoko działa), a jak już przstanie.. To chyba będę gał tylko na PS4 bo wywalanie takiej kasy w kompa mi się nie widzi, skoro i tak moze wyjsc taki Batman AK i mam pograne ;/
Zaloguj się, by móc komentować