Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Atak_Snajpera (2015.07.03, 15:25)
Ocena: 48
#2

0%
Wolę Havoka niż ten PhysX on NVidia.
fosgen (2015.07.03, 15:51)
Ocena: 0
#4

0%
Na karcie NV masz i jedno i drugie więc masz wybór.Jak wolisz mieć tylko Havoka to bierzesz karę AMD
Raphael1 (2015.07.03, 16:23)
Ocena: 35
#6

0%
Pamiętam jakie wrażenie robił Havoc w HalfLife2, IMO silnik fizyki był ogromnym plusem tej produkcji. I pomyśleć że wszystko działało płynnie, programowo na 1 rdzeniu X86 z zegarem 2 - 2,6GHz
mikolaj612 (2015.07.03, 16:59)
Ocena: 20
#7

0%
Wszystko super.
Tylko wciąż jest masa gier, których fizyka nawet nie umywa się do dziadka HL2.
A przypominam mamy drugą połowę 2015 roku, Half Life 2 będzie niebawem obchodzić swoje 11 urodziny.
Co śmieszne (przynajmniej dla mnie) to dziadek Max Payne 2 (2003 rok) wygląda czasem w akcji lepiej niż te nowe statyczne gry, a to ragdoll postaci, a to kartony latają na wszystkie strony :)
Raphael1 (2015.07.03, 18:27)
Ocena: 12
#9

0%
fosgen @ 2015.07.03 15:51  Post: 885560
Na karcie NV masz i jedno i drugie więc masz wybór.Jak wolisz mieć tylko Havoka to bierzesz karę AMD

Havoc jest w rekach Intela a ten nie jest zainteresowany odsprzedażą licencji na akcelerację sprzętową. Radeony od serii HD4000 potrafią sprzętowo liczyć Havoc-a.
Do dziś funkcjonalność ta leży bezczynnie, taka polityka Intela.
SunTzu (2015.07.03, 19:48)
Ocena: 0
#10

0%
mikolaj612 @ 2015.07.03 16:59  Post: 885579
Wszystko super.
Tylko wciąż jest masa gier, których fizyka nawet nie umywa się do dziadka HL2.
A przypominam mamy drugą połowę 2015 roku, Half Life 2 będzie niebawem obchodzić swoje 11 urodziny.
Co śmieszne (przynajmniej dla mnie) to dziadek Max Payne 2 (2003 rok) wygląda czasem w akcji lepiej niż te nowe statyczne gry, a to ragdoll postaci, a to kartony latają na wszystkie strony :)

Ojjjj tam, bo dziś jest parcie na graphics...

Zgadza się fizyka to ważny element gry niestety tego nie pokażesz na zwiastunie, który nie umywa się do finalnej gry.
Wciąż w grach średnio tu się wykorzystuje GPGPU... praktycznie HairFiX od AMD... (HairWorks to niby przez tesalatory, a FizyX to bardziej efekty, a sama fizyka działa na CPU-> mgiełka/dymek już na GPU).
Piszę o tym, bo Havok miał niby używać coś tam (prezentacja Sony)... ale jakoś nie widać :)
vteccorp (2015.07.03, 20:53)
Ocena: -2
#11

0%
Havoc i Need For Speed?! Lol... tyle tam fizyki do liczenia... :P
W nowej odsłonie, będziemy się przebijać przez bandy i ceglane ściany na wylot... :E
Albo lepiej... przeskakiwać z brzegu, na brzeg, bez korzystania z mostów... :D

A na poważnie... i tak czekam... ;)
damian2d (2015.07.03, 21:20)
Ocena: -3
#12

0%
Nie ma to jak gumowe, dziwnie powyginane ciała. Silnik z tego słynie
motiff (2015.07.03, 22:10)
Ocena: 2
#13

0%
SunTzu @ 2015.07.03 19:48  Post: 885615
mikolaj612 @ 2015.07.03 16:59  Post: 885579
Wszystko super.
Tylko wciąż jest masa gier, których fizyka nawet nie umywa się do dziadka HL2.
A przypominam mamy drugą połowę 2015 roku, Half Life 2 będzie niebawem obchodzić swoje 11 urodziny.
Co śmieszne (przynajmniej dla mnie) to dziadek Max Payne 2 (2003 rok) wygląda czasem w akcji lepiej niż te nowe statyczne gry, a to ragdoll postaci, a to kartony latają na wszystkie strony :)

Ojjjj tam, bo dziś jest parcie na graphics...

Zgadza się fizyka to ważny element gry niestety tego nie pokażesz na zwiastunie, który nie umywa się do finalnej gry.
Wciąż w grach średnio tu się wykorzystuje GPGPU... praktycznie HairFiX od AMD... (HairWorks to niby przez tesalatory, a FizyX to bardziej efekty, a sama fizyka działa na CPU-> mgiełka/dymek już na GPU).
Piszę o tym, bo Havok miał niby używać coś tam (prezentacja Sony)... ale jakoś nie widać :)

Chyba parcie na naukowe zastosowania, bo wstawiają coraz więcej rozszerzeń i sprzęt pod obliczenia czysto naukowe, w paskalu mieszana precyzja totalnie zbędna, a w grach algorytmy zatrzymują się na poziomie konsol.
Jacek1991 (2015.07.04, 11:09)
Ocena: 3
#14

0%
pamietam havoka z obliviona, fajnie to tam wyszlo :D
mbe (2015.07.04, 11:46)
Ocena: 0
#15

0%
Czyżby ubi poszło po rozum do głowy??
fajny Rafałek (2015.07.04, 13:31)
Ocena: 3
#16

0%
damian2d @ 2015.07.03 21:20  Post: 885633
Nie ma to jak gumowe, dziwnie powyginane ciała. Silnik z tego słynie


Nie silnik, tylko konkretne implementacje (gry) z niego korzystające.
dusktill (2015.07.04, 20:56)
Ocena: 0
#17

0%
A COD kuleje i kulał będzie ...
Mr_Hyde (2015.07.06, 13:47)
Ocena: 1
#18

0%
Havock chyba nadal nie wyszedł poza rigid bodies'y. Nie rozwija się.
pwil (2015.10.05, 13:25)
Ocena: 0
#19

0%
Raphael1 @ 2015.07.03 18:27  Post: 885598
fosgen @ 2015.07.03 15:51  Post: 885560
Na karcie NV masz i jedno i drugie więc masz wybór.Jak wolisz mieć tylko Havoka to bierzesz karę AMD

Havoc jest w rekach Intela a ten nie jest zainteresowany odsprzedażą licencji na akcelerację sprzętową. Radeony od serii HD4000 potrafią sprzętowo liczyć Havoc-a.
Do dziś funkcjonalność ta leży bezczynnie, taka polityka Intela.


Już nieaktualne! :-)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nie dość, że szybkie, to jeszcze całkiem ładne. 10
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 28
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 28
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Facebook
Ostatnio komentowane