komentarze
XvimZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Xvim2015.06.17, 08:46
Ja z jednej strony cenie HOTS bardzo wysoko, z drugiej jednak gram wiecej w inne Moby. Jak wyjasnic ten dysonans? Po prostu HOTS jest bardzo bardzo dobry do gry teamowej. W tej grze wszystko obraca sie wokol 'shotcallingu' i kontroli nad mapa. Nie ma tu miejsca na solowki. To powoduje ze gra jest super jesli mamy 4 kumpli na jakims komunikatorze, i bardzo traci w 'solo queue'.

Co do opcji i glebi. Prawda jest taka ze widze w niej wiecej opcji i glebi niz w docie czy lolu.

- Itemow/golda nie ma, ale tak naprawde to zwieksza roznorodnosc rozgrywki - dota czy lol to budowanie wg 'builda', 90% itemow jest ta sama z gry na gre, i czasem tylko cos dostosowujemy. W Hots inne wydanie skilli calkowicie zmienia bohatera, a nawet jego role w teamfightach. Pograjcie sobie w LoLa 20 gier jednym bohaterem pod rzad i zobaczcie na match history - to jest kopia z gry na gre. W hots prawie kazda gra rozwija inaczej bohatera.

- Dynamika creepow i objectivow jest niezwykle istotna - czasem wczesne zrobienie najprostszego campa potrafi 'zesnowballowac gre', jesli przeciwny team nie jest zorganizowany. Wyslijmy dwa obleznicze na jednego lana - jak beda je odpierac zrobmy mocniejsze creepy, potem bossa, a potem objectiva - to tylko przyklad.

Ale glebia i fun w HOTS naprawde ujawnia sie dopiero w grach teamowych - do tego wielu ludzi zniecheca sie bo naprawde 'there is no I in TEAM' jak to mowia amerykanie. Tu nikt nic nie 'wycarruje', to gra teamowa od 1 sekundy do ostatniej.
DuchuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Duchu2015.06.17, 08:46
Ciężko będzie wypromować ten tytuł na tle LOL-a. Duża liczba graczy WoW uciekła właśnie do LoL, a Riot postawił na e-sportową otoczkę co dało wybuchową mieszankę. Blizzard będzie musiał wyłożyć górę pieniędzy na ściągnięcie graczy i stworzenie takiej ligi jak ma LOL.

Uważam, że tytuł powstał stanowczo za późno i moim zdaniem uproszczenia są zbyt drastyczne. Pamiętać trzeba, że gracz żyje grą także po skończeniu rozgrywki (buildy, strategie, statystyki, itd.). Trzeba pamiętać że Blizzard jest firmą amerykańską skoncentrowaną na cyfrach i zyskach. W tym przypadku mogą się przejechać bo gry tego typu muszą być free-to-all.

Pozdr.
mef666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mef6662015.06.17, 09:26
Trzeba przyznać, że blizzard ma to coś.

Po 5k godzin w lola od pierwszych dni alfy, już nie wrócę do tej gry :)

HotS jest grą unikatową i jak każda gra Blizzarda - Easy to learn, hard to master.

Na początku alfa HotSa mnie nie przekonała ale teraz z moim teamem to jest mega miodna gierka!

Fajne jest to, że na prawdę trzeba to ogarniać. Więcej umiejętności, szczególnie pasywnych dla każdego herosa, pve, które się liczy.

No i ulubione postacie z universów blizza...
Masketta ManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Masketta Man2015.06.17, 09:57
Kiedyś wszyscy kopiowali Blizzarda, dziś Blizzard kopiuje wszystkich :(
TabalanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tabalan2015.06.17, 10:10
Masketta Man @ 2015.06.17 09:57  Post: 879694
Kiedyś wszyscy kopiowali Blizzarda, dziś Blizzard kopiuje wszystkich :(
Nie powiedziałbym, że HotS to jest kopiowanie. To jest kolejna gra z gatunku MOBA, lecz zdecydowanie różniąca się od LoLa czy DotA (zarówno oryginalna jak i jej kopia od Valve).
MakavcioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio2015.06.17, 14:00
11#6
Xvim @ 2015.06.17 08:46  Post: 879665
Itemy wydają skille, które buildują w campach celem funu (...)
Przeraża mnie gwałt na jezyku polskim, jakiego dokonujesz w swoim wpisie. Gdybyś to robił jeszcze z użyciem kulawej gramatyki i bez interpunkcji, obwiniałbym dwucyfrowe IQ, ale w twoim wypadku jest to celowe, w pełni zarzynanie polszczyzny. Nie idź tą drogą!
AmpliDudeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AmpliDude2015.06.17, 14:43
Mnie HotS urzekł przede wszystkim swoim humorem, kiedy słyszysz E.T.C śpiewającego 'Widziałem Diablo cień...' lub LiLi (po tym jak się odrodzi) 'Jaki palant bije małe dziewczynki' - nie sposób się nie uśmiechnąć. Poza tym te docinki postaci, które są z tego samego uniwersum, ale się nie lubią (np. Zagara - Raynor lub Valla - Diablo).

Generalnie gra jest nastawiona na drużynową współpracę, solo potyczki wiele nie wnoszą i zazwyczaj giniesz, kiedy wpadniesz pomiędzy 2-3 przeciwników. Niestety wielu graczy ignoruje wykonywanie misji na mapach - nie angażują się w zbieranie monet/klejnotów, co daje przewagę drużynie przeciwnej.
tybet2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tybet22015.06.17, 15:13
Duchu @ 2015.06.17 08:46  Post: 879666
Ciężko będzie wypromować ten tytuł na tle LOL-a. Duża liczba graczy WoW uciekła właśnie do LoL, a Riot postawił na e-sportową otoczkę co dało wybuchową mieszankę. Blizzard będzie musiał wyłożyć górę pieniędzy na ściągnięcie graczy i stworzenie takiej ligi jak ma LOL.

Uważam, że tytuł powstał stanowczo za późno i moim zdaniem uproszczenia są zbyt drastyczne. Pamiętać trzeba, że gracz żyje grą także po skończeniu rozgrywki (buildy, strategie, statystyki, itd.). Trzeba pamiętać że Blizzard jest firmą amerykańską skoncentrowaną na cyfrach i zyskach. W tym przypadku mogą się przejechać bo gry tego typu muszą być free-to-all.

Pozdr.

Oo to chodzi. Wystarczy, że wydadzą setki milionów $ na wypromowanie gry (które posiadają) i już będzie inaczej.
Nie oceniam tutaj czy gra jest dobra czy zła - po prostu wystarczy kasa, żeby to przeszło.
vibovitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vibovit2015.06.17, 15:22
Żeby się kiedyś nie przejechali na tym upraszczaniu wszystkiego na siłę, Diablo 3 się na tym OSTRO przejechało i ledwo grę jako tako odratowali.
XvimZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Xvim2015.06.17, 16:03
Makavcio @ 2015.06.17 14:00  Post: 879805
Xvim @ 2015.06.17 08:46  Post: 879665
Itemy wydają skille, które buildują w campach celem funu (...)
Przeraża mnie gwałt na jezyku polskim, jakiego dokonujesz w swoim wpisie. Gdybyś to robił jeszcze z użyciem kulawej gramatyki i bez interpunkcji, obwiniałbym dwucyfrowe IQ, ale w twoim wypadku jest to celowe, w pełni zarzynanie polszczyzny. Nie idź tą drogą!


Trochę też to czuję, ale po pierwsze to są prawie nazwy własne (build, skille etc to nawet w angielskim są nazwy 'techniczne', przypisane do tego gatunku gier, mające inne niż zwyczajowe znaczenie), po drugie często nie mają jasnych odpowiedników w języku polskim. Zgadzam się że na pewno mogłem napisać zamiast fun zabawa (chociaż czuć tu pewne inne niuanse), i zamiast gry teamowej, gra zespołowa. Co do reszty, mam wrażenie że tłumaczenie byłoby trochę na siłę - coś a la 'schładzacz' , który jak wiemy furory nie zrobił.
mef666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mef6662015.06.17, 16:26
vibovit @ 2015.06.17 15:22  Post: 879851
Żeby się kiedyś nie przejechali na tym upraszczaniu wszystkiego na siłę, Diablo 3 się na tym OSTRO przejechało i ledwo grę jako tako odratowali.



Tak to jest z ludźmi, że lubią wypowiadać się za innych bazując na swoim podejściu do tematu czy produktu.

Jakoś mój klan w Diablo gra ciągle mimo iż każdy zdaje sobie sprawę z tego, że gra mogła być zrobiona inaczej.

Nie znam gry blizzarda, która by mnie i moich znajomych nie wciągnęła na dłużej ale jakoś nie mówie wszystkim, że są to najlepsze produkcje.

PS: Diablo nie ma konkurencji na rynku - 'sensownej' lepszej konkurencji.
PełenLuzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
PełenLuz2015.06.17, 16:29
mef666 @ 2015.06.17 09:26  Post: 879681
Trzeba przyznać, że blizzard ma to coś.

Po 5k godzin w lola od pierwszych dni alfy, już nie wrócę do tej gry :)

HotS jest grą unikatową i jak każda gra Blizzarda - Easy to learn, hard to master.

Na początku alfa HotSa mnie nie przekonała ale teraz z moim teamem to jest mega miodna gierka!

Fajne jest to, że na prawdę trzeba to ogarniać. Więcej umiejętności, szczególnie pasywnych dla każdego herosa, pve, które się liczy.

No i ulubione postacie z universów blizza...

Dokładnie.
Łatwo wciąga.. gram od marca a kilkaset meczów na liczniku mimo, że wcześniej w lola kilka ładnych K gier :)
RazorQsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RazorQs2015.06.17, 18:47
@vibovit przecież Bublo III już jest martwe. Zostali tylko fanatycy których i tak jest garstka.
TabalanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tabalan2015.06.17, 22:33
Swoją drogą, http://www.benchmark.pl/aktualnosci/heroes...t-zwiastun.html
Monk prezentuje się świetnie.
nietopyrzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nietopyrz2015.06.18, 01:09
Masketta Man @ 2015.06.17 09:57  Post: 879694
Kiedyś wszyscy kopiowali Blizzarda, dziś Blizzard kopiuje wszystkich :(

vibovit @ 2015.06.17 15:22  Post: 879851
Żeby się kiedyś nie przejechali na tym upraszczaniu wszystkiego na siłę, Diablo 3 się na tym OSTRO przejechało i ledwo grę jako tako odratowali.
Proponuję panowie trochę chociaż w HotSa pograć (chociaż jak się MOBAmi nie interesujecie [znajomość LoLa i Doty wskazana], to i tak dalej będziecie tylko profanami), tym bardziej, że jest już dostępny dla wszystkich. Są też elaboraty o różnicach miedzy najpopularniejszymi przedstawicielami gatunku.
nietopyrzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nietopyrz2015.06.18, 01:13
Xvim @ 2015.06.17 16:03  Post: 879866
Makavcio @ 2015.06.17 14:00  Post: 879805
(...)
Przeraża mnie gwałt na jezyku polskim, jakiego dokonujesz w swoim wpisie. Gdybyś to robił jeszcze z użyciem kulawej gramatyki i bez interpunkcji, obwiniałbym dwucyfrowe IQ, ale w twoim wypadku jest to celowe, w pełni zarzynanie polszczyzny. Nie idź tą drogą!


Trochę też to czuję, ale po pierwsze to są prawie nazwy własne (build, skille etc to nawet w angielskim są nazwy 'techniczne', przypisane do tego gatunku gier, mające inne niż zwyczajowe znaczenie), po drugie często nie mają jasnych odpowiedników w języku polskim. Zgadzam się że na pewno mogłem napisać zamiast fun zabawa (chociaż czuć tu pewne inne niuanse), i zamiast gry teamowej, gra zespołowa. Co do reszty, mam wrażenie że tłumaczenie byłoby trochę na siłę - coś a la 'schładzacz' , który jak wiemy furory nie zrobił.
Co za problem ruszyć szarymi komórkami i odsiewać logicznie, które zwroty tłumaczyć, a których nie?
nietopyrzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nietopyrz2015.06.18, 01:16
mef666 @ 2015.06.17 16:26  Post: 879873
...
PS: Diablo nie ma konkurencji na rynku - 'sensownej' lepszej konkurencji.
Oczywiście, że ma! HnS nigdy nie miały się lepiej. Jest różnorodność w gatunku, jakiej nigdy do tej pory nie było. Diablo po prostu się zmieniło, Blizz wie co robić, aby zarobić, duża kasa przyciąga jeszcze większą kasę. Horror vacui. Nisza, którą pozostawiły poprzednie części Diablo została zapełniona.
QraJrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
QraJr2015.06.18, 09:14
Kolejna gra Blizzarda która wyszła i wszyscy mają to gdzieś. Ta firma umiera i gdyby nie WoW to tak naprawdę już by ich nie było. SC2 umiera na rynku RTSów gdzie nie ma żadnej realnej konkurancji, Diablo3 kupiło tyle osób, przeszli kampanie i wywalili grę do kosza. Nawet z WoWa ucieka coraz więcej osób.
RyuhoshiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ryuhoshi2015.06.18, 09:35
Przyjemny tytuł, aczkolwiek raczej zbyt casualowy żeby mógł cokolwiek na rynku tych gier namieszać.
mef666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mef6662015.06.18, 11:14
-2#20
QraJr @ 2015.06.18 09:14  Post: 880034
Kolejna gra Blizzarda która wyszła i wszyscy mają to gdzieś. Ta firma umiera i gdyby nie WoW to tak naprawdę już by ich nie było. SC2 umiera na rynku RTSów gdzie nie ma żadnej realnej konkurancji, Diablo3 kupiło tyle osób, przeszli kampanie i wywalili grę do kosza. Nawet z WoWa ucieka coraz więcej osób.



Zabawne, nie wiem gdzie znajdują się takie informacje :)
Żadna gra blizzarda nie umiera, zmniejszyło się zainteresowanie Diablo ale co nowy sezon się zacznie to liczba aktywnych gier wzrasta do tysięcy :)

Uwielbiam ludzi generalizujących na podstawie własnych preferencji/doświadczeń.

Zaloguj się, by móc komentować