komentarze
=-Mav-=Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
=-Mav-=2015.05.16, 12:51
92#1
Powinien być jeszcze trzeci tryb: trailery sprzed roku, ciekawe jak wtedy by to wyglądało. :D
kirekkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kirekk2015.05.16, 12:58
20#2
Nie lepiej poczekać te 4 dni i po prostu przetestować grafikę na różnych konfiguracjach?
Stefan999Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stefan9992015.05.16, 12:58
19#3
Trochę wazeliniarski ten art. Czekam ba wasze testy GPU i CPU.
Sir.GarrethZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sir.Garreth2015.05.16, 13:01
23#4
Na szczęście na pc mamy jeszcze mody.
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2015.05.16, 13:05
-17#5
Wczorajsze recenzje (w tym nasza, spisana ręką UV-a) nie pozostawiają złudzeń – Wiedźmin 3: Dziki Gon to wspaniała gra, która zachwyca na wielu płaszczyznach, ale grafika nie jest jedną z nich (przynajmniej w aspekcie czysto technicznym, nie artystycznym). Taka sytuacja panuje przynajmniej w wersji na PlayStation 4, bo u pecetowców najpewniej będzie to wyglądało zupełnie inaczej. Pojęcie o tym, co mogą być w stanie „wycisnąć” z Wiedźmina 3 użytkownicy komputerów osobistych w kwestii sfery wizualnej, dają pliki .xml, do których dokopały się osoby mające okazję skorzystać z udostępnionej niedawno funkcji pre-load. Przejrzenie linijek kodu nasuwa jeden wniosek – Dziki Gon na najpotężniejszych maszynach być może w pewnym stopniu zbliży się wyglądem do gry z materiałów promocyjnych. Przypuszczalnie zapewni też miłośnikom dłubania w ustawieniach godziny zabawy – nawet jeśli nie na ekranie konfiguracji w grze, to w obrębie wspomnianych plików .xml.
Więc jakie „atrakcje” powinny czekać na pecetowców w menu opcji? Przede wszystkim, wiele parametrów będzie dało ustawić się na poziomie „uber” – np. jakość wody, otoczenia i tekstur (te drugie zmodyfikujemy pod kątem rozmaitych aspektów), zasięg rysowania obiektów (w tym roślinności), gęstość trawy, teselację. Oprócz tego wpłyniemy na efekty takie jak głębia ostrości, antyaliasing, wyostrzenie obrazu, motion blur czy mgła. Nie brakuje też HBAO i HairWorks dla posiadaczy kart graficznych firmy NVIDIA oraz owianego złą sławą uberpróbkowania. Jest również pokaźna lista elementów interfejsu użytkownika, na które możemy wpłynąć, zgodnie z obietnicami.

Postprocess.xml: Fullscreen / Window Mode Gamma AllowBloom AllowShafts AllowAntialias AllowBlur AllowDOF AllowCutsceneDOF AllowVignette AllowSharpen Virtual_SSAOSolution AllowMSAA AllowMotionBlur AllowFog AllowChromaticAberration Rendering.xml: Vysnc Hairworks Shadows Terrain Water Quality Grass textures foliage_visibility level_of_detail Shadow distance scaling: Water tessellation: Grass density: Textures: Foliage Visibility: LOD: Terrain options: Post-Processing presets in-depth: Rendering presets in-depth: More extras: AllowSharpen=false TextureMipBias=0



Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91805
To kolejna rzecz skąd wiem jak gra będzie wyglądała nie widząc jej ;) Nie potrzebuję być wróżką


emil3223Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
emil32232015.05.16, 13:08
17#6
A ja myślę że skuszą się na patch po premierze Windows-a 10 i dodadzą dx 12 i ultra HD z plikami z przed downgradu. Ale to takie bardziej moje pobożne życzenie :)
WaltherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Walther2015.05.16, 13:18
11#7
Praktycznie żadnej różnicy.
Tylko kita Geralta musi się odznaczać i to chyba wiadomo dlaczego ;)
PROstyCzłowiekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
PROstyCzłowiek2015.05.16, 13:38
Trudno żeby po po takim obcięciu grafiki wymagania sprzętowe nie zmniejszyły się ;) Muszę przyznać, że gra mimo to wygląda dobrze, ale nieporównywalnie gorzej do tego na co oczekiwałem po gameplayach pokazanych jakiś czas temu. Tutaj moją uwagę zwracają szczególnie spłaszczone modele roślin złożone z dwóch warstw. Mam mieszane uczucia, bo gra polskiego studia, czekałem na nią z niecierpliwością, ale zawsze musi zostać jakiś niedosyt- jak to w życiu często bywa.
losiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losiu2015.05.16, 13:44
40#9
To jak w tym świetle wyglądają tłumaczenia REDów? Ostentacyjne kłamstwa. Grafika na konsolach jest identyczna z tą z PC. Ciekawe ile w łapę dostali od M$ czy $ony, żeby ciepłym moczem olać graczy PC.

Co im szkodziło zostawić wygląd z wersji trailerowej? Ze większość PC za słaba? Za rok nikt nie będzie pamiętał o W3, ale gdyby za rok dopiero można było płynnie pograć na maxa, to by się wszyscy nad tym....rozpisywali i gra przeżyłaby drugą młodość.

Oczywiście w grafikę się nie gra i nie ma to ogromnego znaczenia, chodzi (przynajmniej mi) o to, że już na początku okresu życia konsol dostajemy takie kwiatki. Wyobraź sobie co będzie później. Mi to przeszkadza, bo zapowiada się, że jedynie rozdzielczość i AA będą różniły gry na PC i konsole, a do tego nie warto IMHO kupować sprzętu o wartości kilku takich konsol.
stavskyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
stavsky2015.05.16, 13:44
24#10
Pokazywanie różnicy graficznej między wersjami/ustawieniami w filmiku po kompresji na youtubie, takie profesjonalne :v
Lukas_16Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lukas_162015.05.16, 13:48
-9#11
Tylko mi grafika przypomina nieco GTA V?
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2015.05.16, 13:51
-6#12
emil3223 @ 2015.05.16 13:08  Post: 868463
A ja myślę że skuszą się na patch po premierze Windows-a 10 i dodadzą dx 12 i ultra HD z plikami z przed downgradu. Ale to takie bardziej moje pobożne życzenie :)

Nie sądzę, to by wymagało przebudowy całego silnika, no przynajmniej by to w pełni wykorzystać, ale też trzeba pamiętać, że dx12 daje kopa głównie cpu, który tutaj nie kończy się pierwszy jak opisują, więc mogłoby to nie dać za dużo.
*Konto usunięte*2015.05.16, 13:52
16#13
pclab schodzi na psy.
losiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losiu2015.05.16, 13:52
-7#14
stavsky @ 2015.05.16 13:44  Post: 868475
Pokazywanie różnicy graficznej między wersjami/ustawieniami w filmiku po kompresji na youtubie, takie profesjonalne :v


Ale kompresja jest tu i tu, więc biorąc to pod uwagę, można już jakieś wnioski wyciągnąć na temat oprawy graficznej. Brak wyraźnych różnic, szczegóły giną, ale to nie one są powodem istnienia tego tematu. Gdyby sprawy nie było to nie byłoby takiego szumu.
Pitol321Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pitol3212015.05.16, 13:52
11#15
stavsky @ 2015.05.16 13:44  Post: 868475
Pokazywanie różnicy graficznej między wersjami/ustawieniami w filmiku po kompresji na youtubie, takie profesjonalne :v


Na stronie PC Games Hardware są dostępne filmiki na ich własnych serwerach, w dużo lepszym bitrate. Oczywiście ta wersja porównania PC vs PS4 się już nie uchowała. Ostała się tylko 'kopia' na Youtube.
Ale filmik z ich strony także nie napawał większym optymizmem, niż to co widać na Youtube.
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2015.05.16, 13:55
-8#16
Z poważnych różnic widzę tylko tekstury, trawę i odległość widzenia między min a max. Nie jest źle.
SoplicZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soplic2015.05.16, 13:55
13#17
HDR @ 2015.05.16 13:05  Post: 868461



Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91805
To kolejna rzecz skąd wiem jak gra będzie wyglądała nie widząc jej ;) Nie potrzebuję być wróżką




Problem w tym że prawie zawsze jest wprost przeciwnie niż Ty twierdzisz.

Z tego co można już zobaczyć to różnicie pomiędzy wersjami konsolowymi a PCtową są kosmetyczne.
McAnimusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McAnimus2015.05.16, 13:57
-8#18
Nasuwa mi się pytanie, patrząc na te wszystkie wiadomości dotycząc Wiedźmina czy nawet innych gier na Pclab...czy są tu jeszcze ludzie dla których grafika jest najmniej istotnym elementem w grze?

PS Oczywiście pogrom minusowy, przecież nie mogło być inaczej.
w.p.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
w.p.2015.05.16, 14:09
23#19
Roślinność wygląda fatalnie w obu wersjach!
Pieszczoch1234Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pieszczoch12342015.05.16, 14:15
-10#20
Nudne robi się to ciśnienie na super duper grafikę. Moim zdaniem to i tak jedna z najładniejszych rpgów, okraszona genialnymi postaciami i fabułą. A większość z was będzie na nich najeżdżać bo grafika nie taka. To smutne
Zaloguj się, by móc komentować