komentarze
cgdestroyerZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
cgdestroyer2015.05.15, 11:21
13#1
no, no nawet fajnie to wyglda :) pograbym w to :)
FroggersZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Froggers2015.05.15, 11:34
trzymam kciuki
HardBhgamingZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
HardBhgaming2015.05.15, 11:54
O cholera, szykuje si co ciekawego.
PodhalaczykZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Podhalaczyk2015.05.15, 12:11
10#4
CryEngine to najpotniejszy silnik na rynku, poczwszy od Crysisa 1 ktry na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skoczywszy na Crysis 3 ktry zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami
tomasterZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
tomaster2015.05.15, 12:39
Podhalaczyk @ 2015.05.15 12:11  Post: 868018
CryEngine to najpotniejszy silnik na rynku, poczwszy od Crysisa 1 ktry na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skoczywszy na Crysis 3 ktry zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami


Porwnywalnie do farcry? Chyba duo lepiej, farcry to ich starsza gra.
losiu2015.05.15, 12:40
Wyglda ciekawie. Jeli dostan mroczny klimat i duy poziom trudnoci to kupuj.
koder55Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
koder552015.05.15, 12:40
Podhalaczyk @ 2015.05.15 12:11  Post: 868018
CryEngine to najpotniejszy silnik na rynku, poczwszy od Crysisa 1 ktry na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skoczywszy na Crysis 3 ktry zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami

Ale CryEngine3 nie przebi Frostbite 3 pod wzgldem 'realistycznoci' animacji, twarzy, dzwiku, dynamicznej pogody, poziomu destrukcji.
rops2015.05.15, 12:43
liczne, ale pewnie nuda. H&S moe i by fajne przez par godzin, ale potem to ju tylko pogo za cyferkami. Na przykad Blizzard ostatnio sta si specjalist do wykorzystywania saboci graczy (poczucie winy z powodu utraconych korzyci).
koder55 @ 2015.05.15 12:40  Post: 868048
Podhalaczyk @ 2015.05.15 12:11  Post: 868018
CryEngine to najpotniejszy silnik na rynku, poczwszy od Crysisa 1 ktry na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skoczywszy na Crysis 3 ktry zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami

Ale CryEngine3 nie przebi Frostbite 3 pod wzgldem 'realistycznoci' animacji, twarzy, dzwiku, dynamicznej pogody, poziomu destrukcji.

Najlepsza fabua za to jest na Red engine ;)
r00terZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
r00ter2015.05.15, 12:58
Nareszcie cos co moze dorownac D3 w lepszym wydaniu. Super alternatywa i o niebo lepsza od D3 bedzie. Muzyczka w trailerze oraz wielki tytan w filmiku przypomina klimat God Of War. Czekam z niecierpliwoscia :D

rops @ 2015.05.15 12:43  Post: 868049
liczne, ale pewnie nuda. H&S moe i by fajne przez par godzin, ale potem to ju tylko pogo za cyferkami.

Co pewnie? grales juz w ta gre ze takie wczesnie wnioski wsuwasz? Bys czytal co napisali a dopiero skomentowal. Juz w pierwszym info mowia ze bedzie to Open World, jezeli wiesz co to znaczy D3 na open world nie wyglada bo dazasz za wyznaczonej sciezki tylko. Open world (otwarty swiat) to srodowisko w ktorym zwiedzasz i zwiedzasz az Ci sie znudzi zwiedzania, bedzie duzo zwiedzania niz tylko bicia mobkow tak jak D3. Chlopaki juz na dzien dobry sie rozkrecali i pokazali na co im stac i co moga dla graczy przygotowac. Licze na dynamiczne questy w stylu Guild Wars 2 i pelne rozwalki jak w Lost Ark (po trailerze efekty wskazuje na to ze bedzie to na poziomie Lost Ark). Widziales tylko krople wody z litrowej butelki a juz wsuwasz takie wnioski ze 'pewnie nuda'. :E

Lektura i jeszcze raz lektura
We are mixing the freedom of Skyrim, the action style of Diablo 3, the ambience of Diablo 1, the graphical power of Crysis, and adding our very own features on top of all that to come up with a unique and powerful gameplay!


There is a huge world to explore, and some areas of this outdoor environment will be randomized, so you will not see the exact same layout every time you start a new game.


Wychodzi na to ze wszystko dynamicznie bedzie. Nie wyglada mi to na nude.

The basic map size is of around 4 square km, and the world can be extended and grow if we reach specific stretch goals. The world will be alive and full of interesting locations to discover. And don’t worry, this is a hostile world and enemies will be everywhere!

Na dzien dobry jak im sie uda cos zbierac to zrobia wielka mape. A teraz wyobraz sobie jezeli gra bedzie cieszyl popularnoscia to zrobia wiecej map do zwiedzania i na pewno im sie uda i zrobia tak.

In addition to the huge map



Zreszta ktora gra Twoim zdaniem nie jest nudna jak osiagniesz max wszystkiego? Ale tak jak napisalem lepiej taki koncept niz blizardowy gdzie masz paragon 500 i dalej biegasz w te same lokacje bez zadnej dynamiki ani zwiedzania w stylu MMO. Umbra to inna szkola. Poczekajmy i zobaczymy jaka niespodzianke przygotowali.

A jak bedzie drzewko umiejetnosci w stylu Path of Exile to bedzie miodzio.

Mechanika gry
http://www.youtube.com/watch?v=te46WEAWjog
Komentarz Tworca gry na kickstarter:

Believe us, 4square km is very big :)
In addition on that, don't forget that there will be plenty of randomly generated levels, so the content will be pretty big and replayable!
Zoltar86Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Zoltar862015.05.15, 13:05
Prosz o takie marne pienidze? Przecie to nie wystarczy. Najlepiej pokaza to przykad Grim Dawn, ktre byo w produkcji weekendowej przez 3 lata, zebrali na kick-u circa 400 tys. Miney prawie 2 lata, a zosta im do ukoczenia 4 akt. Wynika to z tego, e wczeniejsze akty rozbudowali daleko bardziej ni zakadali, ale gracze poza graniem w bet dalej czekaj.
koder55Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
koder552015.05.15, 13:07
rops @ 2015.05.15 12:43  Post: 868049
liczne, ale pewnie nuda. H&S moe i by fajne przez par godzin, ale potem to ju tylko pogo za cyferkami. Na przykad Blizzard ostatnio sta si specjalist do wykorzystywania saboci graczy (poczucie winy z powodu utraconych korzyci).
koder55 @ 2015.05.15 12:40  Post: 868048
(...)

Ale CryEngine3 nie przebi Frostbite 3 pod wzgldem 'realistycznoci' animacji, twarzy, dzwiku, dynamicznej pogody, poziomu destrukcji.

Najlepsza fabua za to jest na Red engine ;)

Wiem co masz na myli;) chodzi mi o to e np piszac CryEngine przebio Frostbie 3 pod wzgldem dzwiku chodzio mi o system dzwikowy...
AeromiZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Aeromi2015.05.15, 14:12
Graficznie przypomina mi si Dungeon Siege III, muzycznie Spellforce a nazw jake synnego Umbr na wschd od Suran w grze Morrowind (o ile dobrze pamitam). Oby poszo w dobr stron.
daniello85Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
daniello852015.05.15, 14:49
Zapowiada si przednio :)
Nawet dorzuciem im 12$.
RyuhoshiZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Ryuhoshi2015.05.15, 15:08
Swoboda kreowania postaci Dungeon Siege II, grafika przepikna... Bolenie brakuje nam h&s na rynku. Podoba mi si.
mroczny sedesZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
mroczny sedes2015.05.15, 17:11
Wyglda fajnie ale D3 te na pocztku wygldao fajnie. No dobra... D3 od pocztku wygldao do d... i dopiero ReShade, ktre pozwolio wywali te gwniane rozmycie troch przywrcio mu blask. Ale i tak dalej jest nudne. Wic cza poczeka i zobaczy co Umbra bdzie oferowa jeli chodzi o ca reszt gry. A na razie PoE i nadchodzca cz Awakening bdzie zajmowa mj czas. ;-)
r00terZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
r00ter2015.05.15, 17:28
-2#16
.
r00terZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
r00ter2015.05.15, 20:06
-1#17
Zoltar86 @ 2015.05.15 13:05  Post: 868059
Prosz o takie marne pienidze? Przecie to nie wystarczy. Najlepiej pokaza to przykad Grim Dawn, ktre byo w produkcji weekendowej przez 3 lata, zebrali na kick-u circa 400 tys. Miney prawie 2 lata, a zosta im do ukoczenia 4 akt. Wynika to z tego, e wczeniejsze akty rozbudowali daleko bardziej ni zakadali, ale gracze poza graniem w bet dalej czekaj.


Taka kwota minimalnie potrzebuja do swojej skarbonce. To nie znaczy ze na tej kwocie to sie skonczy. Skad wiesz czy nie przekrocza tej kwoty w miesiac? A poza tym chlopaki z wlasnego portfela pracowali nad Umbre przez 4 lata wiesz pewnie juz duzo zrobili i zostalo im tylko dopracowac szczegolow i tyle. I jakosc produkcji nie zalezy od pieniedzy tylko od talentu tworcow. Porownujesz grim dawna do umbry a przeciez nie robi to ten sam team. Umbra team jest zdecydowanie utalentowana niz ekipy grima. Ekipy umbry nad projektem siedza 4 lata i od tamtej pory przeciez wydali tylko z wlasnego portfela oznacza to ze pieniedzy tak naprawde tu nie gra roli. Oni pewnie chca tej kwoty do masowej produkcji i do roznych wydatkow i tyle. Ewentualnie zatrudnic kolejnych osob do teamu zeby dopracowac produkcje i wkoncu go dac na rynku.
vibovitZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
vibovit2015.05.15, 23:26
Widoczki przeliczne, ale walka/czary/animacje drtwe niczym w POE, Diablo 3 moe nie jest technicznie najlepsze, ale pynno walki i 'czucie' bicia przeciwnika poprzez bardzo dobrze zrealizowany ragdoll, jest nie do pobicia na razie.
Katar2015.05.16, 08:49
-1#19
Potem obni jako grafiki i powiedz, e przecie nie mona bra filmikw i screenw reklamowych na serio.
HDR'o2015.05.16, 10:55
-2#20
Gdyby tylko mona byo zmieni widok na tpp
Zaloguj si, by mc komentowa