Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
cgdestroyer (2015.05.15, 11:21)
Ocena: 13
#1

0%
no, no nawet fajnie to wygląda :) pograłbym w to :)
Froggers (2015.05.15, 11:34)
Ocena: 7
#2

0%
trzymam kciuki
HardBhgaming (2015.05.15, 11:54)
Ocena: 7
#3

0%
O cholera, szykuje się coś ciekawego.
Podhalańczyk (2015.05.15, 12:11)
Ocena: 10
#4

0%
CryEngine to najpotężniejszy silnik na rynku, począwszy od Crysisa 1 który na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skończywszy na Crysis 3 który zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami
tomaster (2015.05.15, 12:39)
Ocena: 9
#5

0%
Podhalańczyk @ 2015.05.15 12:11  Post: 868018
CryEngine to najpotężniejszy silnik na rynku, począwszy od Crysisa 1 który na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skończywszy na Crysis 3 który zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami


Porównywalnie do farcry? Chyba dużo lepiej, farcry to ich starsza gra.
losiu (2015.05.15, 12:40)
Ocena: 3
#6

0%
Wygląda ciekawie. Jeśli dostanę mroczny klimat i duży poziom trudności to kupuję.
koder55 (2015.05.15, 12:40)
Ocena: 0
#7

0%
Podhalańczyk @ 2015.05.15 12:11  Post: 868018
CryEngine to najpotężniejszy silnik na rynku, począwszy od Crysisa 1 który na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skończywszy na Crysis 3 który zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami

Ale CryEngine3 nie przebił Frostbite 3 pod względem 'realistyczności' animacji, twarzy, dzwięku, dynamicznej pogody, poziomu destrukcji.
rops (2015.05.15, 12:43)
Ocena: 0
#8

0%
Śliczne, ale pewnie nuda. H&S może i być fajne przez parę godzin, ale potem to już tylko pogoń za cyferkami. Na przykład Blizzard ostatnio stał się specjalistą do wykorzystywania słabości graczy (poczucie winy z powodu utraconych korzyści).
koder55 @ 2015.05.15 12:40  Post: 868048
Podhalańczyk @ 2015.05.15 12:11  Post: 868018
CryEngine to najpotężniejszy silnik na rynku, począwszy od Crysisa 1 który na nawet bez modow wyglada porownywalnie do FarCrY a skończywszy na Crysis 3 który zjada wgraficznie wszystko, szkoda ze redzi swojego czasu poszli w swoj silnik a nie dogadali sie z niemcami

Ale CryEngine3 nie przebił Frostbite 3 pod względem 'realistyczności' animacji, twarzy, dzwięku, dynamicznej pogody, poziomu destrukcji.

Najlepsza fabuła za to jest na Red engine ;)
r00ter (2015.05.15, 12:58)
Ocena: 2
#9

0%
Nareszcie cos co moze dorownac D3 w lepszym wydaniu. Super alternatywa i o niebo lepsza od D3 bedzie. Muzyczka w trailerze oraz wielki tytan w filmiku przypomina klimat God Of War. Czekam z niecierpliwoscia :D

rops @ 2015.05.15 12:43  Post: 868049
Śliczne, ale pewnie nuda. H&S może i być fajne przez parę godzin, ale potem to już tylko pogoń za cyferkami.

Co pewnie? grales juz w ta gre ze takie wczesnie wnioski wsuwasz? Bys czytal co napisali a dopiero skomentowal. Juz w pierwszym info mowia ze bedzie to Open World, jezeli wiesz co to znaczy D3 na open world nie wyglada bo dazasz za wyznaczonej sciezki tylko. Open world (otwarty swiat) to srodowisko w ktorym zwiedzasz i zwiedzasz az Ci sie znudzi zwiedzania, bedzie duzo zwiedzania niz tylko bicia mobkow tak jak D3. Chlopaki juz na dzien dobry sie rozkrecali i pokazali na co im stac i co moga dla graczy przygotowac. Licze na dynamiczne questy w stylu Guild Wars 2 i pelne rozwalki jak w Lost Ark (po trailerze efekty wskazuje na to ze bedzie to na poziomie Lost Ark). Widziales tylko krople wody z litrowej butelki a juz wsuwasz takie wnioski ze 'pewnie nuda'. :E

Lektura i jeszcze raz lektura
We are mixing the freedom of Skyrim, the action style of Diablo 3, the ambience of Diablo 1, the graphical power of Crysis, and adding our very own features on top of all that to come up with a unique and powerful gameplay!


There is a huge world to explore, and some areas of this outdoor environment will be randomized, so you will not see the exact same layout every time you start a new game.


Wychodzi na to ze wszystko dynamicznie bedzie. Nie wyglada mi to na nude.

The basic map size is of around 4 square km, and the world can be extended and grow if we reach specific stretch goals. The world will be alive and full of interesting locations to discover. And don’t worry, this is a hostile world and enemies will be everywhere!

Na dzien dobry jak im sie uda cos zbierac to zrobia wielka mape. A teraz wyobraz sobie jezeli gra bedzie cieszyl popularnoscia to zrobia wiecej map do zwiedzania i na pewno im sie uda i zrobia tak.

In addition to the huge map



Zreszta ktora gra Twoim zdaniem nie jest nudna jak osiagniesz max wszystkiego? Ale tak jak napisalem lepiej taki koncept niz blizardowy gdzie masz paragon 500 i dalej biegasz w te same lokacje bez zadnej dynamiki ani zwiedzania w stylu MMO. Umbra to inna szkola. Poczekajmy i zobaczymy jaka niespodzianke przygotowali.

A jak bedzie drzewko umiejetnosci w stylu Path of Exile to bedzie miodzio.

Mechanika gry
http://www.youtube.com/watch?v=te46WEAWjog
Komentarz Tworca gry na kickstarter:

Believe us, 4square km is very big :)
In addition on that, don't forget that there will be plenty of randomly generated levels, so the content will be pretty big and replayable!
Zoltar86 (2015.05.15, 13:05)
Ocena: 0
#10

0%
Proszą o takie marne pieniądze? Przecież to nie wystarczy. Najlepiej pokazał to przykład Grim Dawn, które było w produkcji weekendowej przez 3 lata, zebrali na kick-u circa 400 tys. Mineły prawie 2 lata, a został im do ukończenia 4 akt. Wynika to z tego, że wcześniejsze akty rozbudowali daleko bardziej niż zakładali, ale gracze poza graniem w betę dalej czekają.
koder55 (2015.05.15, 13:07)
Ocena: 0
#11

0%
rops @ 2015.05.15 12:43  Post: 868049
Śliczne, ale pewnie nuda. H&S może i być fajne przez parę godzin, ale potem to już tylko pogoń za cyferkami. Na przykład Blizzard ostatnio stał się specjalistą do wykorzystywania słabości graczy (poczucie winy z powodu utraconych korzyści).
koder55 @ 2015.05.15 12:40  Post: 868048
(...)

Ale CryEngine3 nie przebił Frostbite 3 pod względem 'realistyczności' animacji, twarzy, dzwięku, dynamicznej pogody, poziomu destrukcji.

Najlepsza fabuła za to jest na Red engine ;)

Wiem co masz na myśli;) chodzi mi o to że np piszac CryEngine przebiło Frostbie 3 pod względem dzwięku chodziło mi o system dzwiękowy...
Aeromiś (2015.05.15, 14:12)
Ocena: 0
#12

0%
Graficznie przypomina mi się Dungeon Siege III, muzycznie Spellforce a nazwą jakże słynnego Umbrę na wschód od Suran w grze Morrowind (o ile dobrze pamiętam). Oby poszło w dobrą stronę.
daniello85 (2015.05.15, 14:49)
Ocena: 0
#13

0%
Zapowiada się przednio :)
Nawet dorzuciłem im 12$.
Ryuhoshi (2015.05.15, 15:08)
Ocena: 1
#14

0%
Swoboda kreowania postaci Dungeon Siege II, grafika przepiękna... Boleśnie brakuje nam h&s na rynku. Podoba mi się.
mroczny sedes (2015.05.15, 17:11)
Ocena: 0
#15

0%
Wygląda fajnie ale D3 też na początku wyglądało fajnie. No dobra... D3 od początku wyglądało do d... i dopiero ReShade, które pozwoliło wywalić te gówniane rozmycie trochę przywróciło mu blask. Ale i tak dalej jest nudne. Więc cza poczekać i zobaczyć co Umbra będzie oferować jeśli chodzi o całą resztę gry. A na razie PoE i nadchodząca część Awakening będzie zajmować mój czas. ;-)
r00ter (2015.05.15, 17:28)
Ocena: -2
#16

0%
.
r00ter (2015.05.15, 20:06)
Ocena: -1
#17

0%
Zoltar86 @ 2015.05.15 13:05  Post: 868059
Proszą o takie marne pieniądze? Przecież to nie wystarczy. Najlepiej pokazał to przykład Grim Dawn, które było w produkcji weekendowej przez 3 lata, zebrali na kick-u circa 400 tys. Mineły prawie 2 lata, a został im do ukończenia 4 akt. Wynika to z tego, że wcześniejsze akty rozbudowali daleko bardziej niż zakładali, ale gracze poza graniem w betę dalej czekają.


Taka kwota minimalnie potrzebuja do swojej skarbonce. To nie znaczy ze na tej kwocie to sie skonczy. Skad wiesz czy nie przekrocza tej kwoty w miesiac? A poza tym chlopaki z wlasnego portfela pracowali nad Umbre przez 4 lata wiesz pewnie juz duzo zrobili i zostalo im tylko dopracowac szczegolow i tyle. I jakosc produkcji nie zalezy od pieniedzy tylko od talentu tworcow. Porownujesz grim dawna do umbry a przeciez nie robi to ten sam team. Umbra team jest zdecydowanie utalentowana niz ekipy grima. Ekipy umbry nad projektem siedza 4 lata i od tamtej pory przeciez wydali tylko z wlasnego portfela oznacza to ze pieniedzy tak naprawde tu nie gra roli. Oni pewnie chca tej kwoty do masowej produkcji i do roznych wydatkow i tyle. Ewentualnie zatrudnic kolejnych osob do teamu zeby dopracowac produkcje i wkoncu go dac na rynku.
vibovit (2015.05.15, 23:26)
Ocena: 0
#18

0%
Widoczki prześliczne, ale walka/czary/animacje drętwe niczym w POE, Diablo 3 może nie jest technicznie najlepsze, ale płynność walki i 'czucie' bicia przeciwnika poprzez bardzo dobrze zrealizowany ragdoll, jest nie do pobicia na razie.
Katar (2015.05.16, 08:49)
Ocena: -1
#19

0%
Potem obniżą jakość grafiki i powiedzą, że przecież nie można brać filmików i screenów reklamowych na serio.
HDR'o (2015.05.16, 10:55)
Ocena: -2
#20

0%
Gdyby tylko można było zmienić widok na tpp
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane