komentarze
SebZMCZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SebZMC2015.05.05, 09:50
-33#1
Windows 8 jest dobrym systemem, ale ogromna ilość negatywnych newsów robi swoje.
Markiz88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Markiz882015.05.05, 10:04
46#2
brak popularności win 8 na 7 wynika z wrzucenie do windowsa zbędnych rzeczy
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/buy
'Zapewnia stały dostęp do zdjęć, plików i ustawień zapisanych na dysku w chmurze dzięki wbudowanej aplikacji OneDrive'
'Jest zoptymalizowany pod kątem cienkich i lekkich komputerów nowej generacji z ekranem dotykowym '
'Oferuje ciekawe wbudowane aplikacje, takie jak Poczta, Kalendarz i Zdjęcia oraz wiele innych dostępnych w Sklepie Windows '
ponad to przewagą miały być dziwne stwierdzenia odnośnie tego co jest ładne a co nie
'Ma piękny, nowy ekran startowy, który można dostosowywać za pomocą ulubionych aplikacji, kontaktów i stron '

Pomijam już dziwne stwierdzenie
'Ma znany Ci pulpit systemu Windows z przyciskiem Start i paskiem zadań '

Krótko mówiąc MS stworzył nowy system tylko na zła platformę chciał go wrzucić.
VP11Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VP112015.05.05, 10:09
21#3
Przyczyna porazki M$ bylo ciagle zmiane i robienie idiotow z ludzi.
Nie biora pod uwage korporacje, ktore nie sa malymi dziecmi i nie lubia zmian, ktore kosztuja. A to dziala i w druga strone, ludzi w domu tez nie chca jak nie musza uczyc sie czegos skomplikowanego od nowa.
I druga rzecz, o ile 7 jest prawie dopracowana, to 8.1 dalej ma kupe niedorobien i niezgodnosci. Samo odejscie od multizadaniowosci w kierunku DOS powinna im dac do myszlenia. Nie da sie zrobic PC na komorce i jest idiotyzmen robienia komorki z PC.
Oby W10 byl bardziej dopracowanym systemem, inaczej zalicza kolejna wpadke.

SebZMC @ 2015.05.05 09:50  Post: 864271
Windows 8 jest dobrym systemem, ale ogromna ilość negatywnych newsów robi swoje.

Moze ale filozofia w 8 jest do bani, wkur... za kazdym razem jak chce cos zrobic zaawansowanego. Nie wspominajac ze system nie zostal ustawiony pode mnie, bo poprostu nie da sie. Nie obsluguje albo nie ma takiej mozliwosci. Jednym slowem badziewie, ktorego nie mozna przeinstalowac, bo producent sprzetu nie przewiduje takiej mozliwosci ;(. I sie mecze ponad rok z tym badziewiem.
SebZMCZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SebZMC2015.05.05, 10:10
-19#4
VP11 @ 2015.05.05 10:09  Post: 864287
Przyczyna porazki M$ bylo ciagle zmiane i robienie idiotow z ludzi.
Nie biora pod uwage korporacje, ktore nie sa malymi dziecmi i nie lubia zmian, ktore kosztuja. A to dziala i w druga strone, ludzi w domu tez nie chca jak nie musza uczyc sie czegos skomplikowanego od nowa.
I druga rzecz, o ile 7 jest prawie dopracowana, to 8.1 dalej ma kupe niedorobien i niezgodnosci. Samo odejscie od multizadaniowosci w kierunku DOS powinna im dac do myszlenia. Nie da sie zrobic PC na komorce i jest idiotyzmen robienia komorki z PC.
Oby W10 byl bardziej dopracowanym systemem, inaczej zalicza kolejna wpadke.

Wymień mi te niedorobienia i niezgodności w 8.1, bo jakoś nie potrafię ich dostrzec.
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2015.05.05, 10:11
-19#5
SebZMC @ 2015.05.05 09:50  Post: 864271
Windows 8 jest dobrym systemem, ale ogromna ilość negatywnych newsów robi swoje.

dokładnie, a warto dodać
że te negatywne to robione przez trole, którzy system widzieli na zdjęciach i filmach
ale na W10 przejdą bo za darmo, taka prawda
dostaliby W8 wtedy, to by też przeszli
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.05.05, 10:13
24#6
Porazka W8 byla zla kadra menadzerska, ktora zarzadzala projektem. Ty samym pokazali, ze nie nadaja sie na obejmowane (lub moze juz nie) stanowiska.

Najzwyklejsza amatorszczyzna w odpustowym wydaniu.
sizeerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sizeer2015.05.05, 10:16
14#7
SebZMC @ 2015.05.05 09:50  Post: 864271
Windows 8 jest dobrym systemem, ale ogromna ilość negatywnych newsów robi swoje.

jesteś trollem, sam go zainstalowałem i sam widzę że jest beznadziejny, więc kłamiesz
VP11Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VP112015.05.05, 10:21
32#8
SebZMC @ 2015.05.05 10:10  Post: 864288

Wymień mi te niedorobienia i niezgodności w 8.1, bo jakoś nie potrafię ich dostrzec.

System nie obsluguje w moim przypadku hibernacji domyszlnej, czyli jezeli rozladuje sie bateria poniizej pewnego poziomu to sie zahibernuje sie, ale natywnie nie dziala. Przelaczajac w rejestrze wylaczam opcje uspienia.
Wylaczenie wyswietlacza jednoznaczne jest z uspieniem sprzetu, kolejny debilizm. I takich rzeczy jest pelno. Nie wspominajac o ustawieniach, jedne rzeczy nalezy ustawic w klasycznym panelu sterowan, zas inne musisz wejsc do metrowskiego panelu. Poprostu poddalem sie tej glupocie w systemie. Ze nawet nie probuje.
Nie moge zwiekszyc rozdzielczosc niz rozdzielczosc ekranu. Stary XP robil to bez klopotu, musiales tylko sobie przesuwac ekran to w lewo albo prawo. Ale dalo sie odpalic program wymagajacy wieksza rozdzielczosc, a tu kipa. Naprawde znalazlem ponad 10-15 rzeczy wkurzajacych mnie i nie poradzilem z tym, nawet tracac po kilka dni szukajac w google.
ozoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ozox2015.05.05, 10:21
28#9
MS powoli upada a że to kolos to będzie się sypać latami. Brak kierownictwa wyjątkowych CEO z pojęciem o rynku i wizją przyszłości sprawia że MS zalicza same wtopy: XOne, Win 8, Win 8.1, spóźniona reakcja o lata na iOS i Andka tak samo jak na NetBooki oraz Tablety. Windows 10 nie będzie żadną rewolucją, gdzie WinFS zapowiedziany od Visty ? Gdzie kernel z możliwością odpalania w wirtualnych środowiskach ? Gdyby Windows 7 dostał SP2 z DX12 oraz nowościami np odpalanie aplikacji metro w oknach to kto przeszedł by na Win 8 8.1 10 ?
Piekny Wojciech Postrach DziewicZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly @ 2015.05.05 10:11  Post: 864289

dokładnie, a warto dodać
że te negatywne to robione przez trole, którzy system widzieli na zdjęciach i filmach
ale na W10 przejdą bo za darmo, taka prawda
dostaliby W8 wtedy, to by też przeszli


Zintegrowany z onedrive, wymaga konta windows, mnóstwo bezużytecznego szajsu władowanego w system. Dlaczego ktoś miałby wirusa ściągać na kompa? Dlatego że jest za darmo???
SebZMCZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SebZMC2015.05.05, 10:26
-19#11
VP11 @ 2015.05.05 10:21  Post: 864293
SebZMC @ 2015.05.05 10:10  Post: 864288

Wymień mi te niedorobienia i niezgodności w 8.1, bo jakoś nie potrafię ich dostrzec.

System nie obsluguje w moim przypadku hibernacji domyszlnej, czyli jezeli rozladuje sie bateria poniizej pewnego poziomu to sie zachibernuje sie, ale natywnie nie dziala. Przelaczajac w rejestrze wylaczam opcje uspienia.
Wylaczenie wyswietlacza jednoznaczne jest z usieniem sprzetu, kolejny debilizm. I takich rzeczy jest pelno. Nie wspominajac o ustawieniach, jedne rzeczy nalezy ustawic w klasycznym panelu sterowan, zas inne musisz wejsc do metrowskiego panelu. Poprostu poddalem sie tej glupocie w systemie. Ze nawet nie probuje.
Nie moge zwiekszyc rozdzielczosc niz rozdzielczosc ekranu. Stary XP robil to bez klopotu, musiales tylko sobie przesuwac ekran to w lewo albo prawo. Ale dalo sie odpalic program wymagajacy wieksza rozdzielczosc, a tu kipa. Naprawde znalazlem ponad 10-15 rzeczy wkurzajacych mnie i nie poradzilem z tym, nawet tracac po kilka dni szukajac w google.

1. kwestia planu zasilania
2. nie wiem o co ci chdzi
3. najwazniejsze ustawienia masz w panelu modern, reszta w klasycznym panelu sterowania
4. kwestia sterownika karty graficznej, a nie systemu
VP11Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VP112015.05.05, 10:31
16#12
SebZMC @ 2015.05.05 10:26  Post: 864296

1. kwestia planu zasilania
2. nie wiem o co ci chdzi
3. najwazniejsze ustawienia masz w panelu modern, reszta w klasycznym panelu sterowania
4. kwestia sterownika karty graficznej, a nie systemu

1. Nic nie zmienisz wersja systemu nie obsluguje, i nie ma opcji bez grzebania w rejestrze.
2. Sciagam cos i chce by wylaczyl sie ekran zuzywajacy najwiecej energii. Nie da sie. Musi swiecic.
3. Ale nie da sie zrobic to w jednym miejscu, to pokazuje jak surowy jest system. Zabraklo czasu doprowadzic to do porzadku.
4. W XP to bylo kwestia systemu, nie sterownikow. Byl chaczyk w systemie w opcjach karty ze niezwracaj na ustawienia ekranu. Wtedy obraz wychodzil poza ekran, ale dalo sie. O ile karta graficzna obslugiwala ten tryb rozdzielczosci.
MakavcioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio2015.05.05, 10:34
18#13
Windows 8 nie był popularny, bo po prostu nie był potrzebny.

Przybywam tutaj z tematu o 'końcu ery tabletów', bo się słabo sprzedają. Tablety się słabo sprzedają, bo każdy kto chciał już tablet ma i nie potrzebuje nowego. Z Windowsem jest dokładnie to samo, bo każdy, kto chciał mieć Windowsa, miał już '7' i zwyczajnie nie miał powodu do przesiadki na wersję '8'. A jeśli wymieniał z XP lub Visty na coś nowszego, to też i cena i popularność przemawiały za '7'.
faguspZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fagusp2015.05.05, 10:45
35#14
Prezes M$ się zmienił. Ale strategia spółki polegająca na tym, aby wciskać rzadki kit - już nie. Przyczyna porażki W8 jest banalna. M$ przegapił rewolucję smartfonów i tabletów, i w efekcie wyrósł mu konkurent w postaci duopolu IOS - Android. Chcąc wrócić do gry postanowiono wykorzystać wprowadzenie nowego systemu operacyjnego na PC. Jak? Przymusowo naumieć użytkowników PC obsługi kafli - licząc na to, że tak wyedukowany user będzie w przyszłości traktował urządzenia przenośne z 'kaflami' jako urządzenia pierwszego wyboru. Dlatego w W8 albo można było używać kafli, albo wykastrowanej wersji pulpitu (a i to pod warunkiem wykonania paru dodatkowych kliknięć). Pomysł był (z punktu widzenia M$) dobry. Jednak powstał jeden problem - userzy za nic nie chcieli się poddać przymusowej edukacji, wychodząc z założenia, że płacić to mogą za intuicyjny system operacyjny a nie za kurs zaawansowanej klikologii. Zagłosowali portfelami, a konkretnie zakręcając akcjonariuszom M$ kurek z kasą. Akcjonariusze zapytali więc Balmera, gdzie są ich pieniądze, a zaraz po tym, czy nie czas już aby się udał na emeryturę. Następca Steve'a na emeryturę się (póki co) nie wybiera - i tylko dlatego mamy pulpit w W10.
A cała reszta ściemniania to klasyczny przykład dorabiania ideologii do faktów.
maxpowerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
maxpower2015.05.05, 10:55
19#15
Przyczyną porażki win 8 były kafle.
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2015.05.05, 10:55
18#16
SebZMC @ 2015.05.05 10:10  Post: 864288
Wymień mi te niedorobienia i niezgodności w 8.1, bo jakoś nie potrafię ich dostrzec.

Pierwsze z brzegu:
- rozczłonkowany panel sterowania na 2 niespójne miejsca, z których jedno (to telefono-podobne) jest praktycznie nieobsługiwalne z klawiatury
- problemy z wieloma sterownikami - np. Wi-Di (wireless display) czy nVidia Optimus/AMD Dynamic Switchable Graphics (źle działają, o ile w ogóle działają) - na W7 nie ma żadnego problemu

PS. Z Windows 10 może być jeszcze gorzej, bo problemy wieku dziecięcego czyli brak odpowiednich sterowników może go dotknąć jeszcze mocniej ze względu na gruntowne zmiany w podsystemie.
ArturJakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ArturJak2015.05.05, 11:00
20#17
Niby słuchają, a wszystko, za co krytykowano ósemkę, jest w dziesiątce. I dodano parę irytujących 'ulepszeń', jak brak ramki wokół okna.
blabla123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
blabla1232015.05.05, 11:04
Większej bzdury nie mogli wymyślić HAHAHAHAHAHAHA tajemniczość HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
To wina Tuska!
TadeuszDZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TadeuszD2015.05.05, 11:19
21#19
Tiaa... Tajemniczosc odpowiedzialna za klape Win8. Dobre. ;)
A jako powod braku popularnosci Win10 podadza plamy na Sloncu albo wybuch supernowej... ;)
VP11Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VP112015.05.05, 11:25
-15#20
blabla123 @ 2015.05.05 11:04  Post: 864313
Większej bzdury nie mogli wymyślić HAHAHAHAHAHAHA tajemniczość HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
To wina Tuska!

Ludzie przenoszace swoja nieudolnosc na innych nie warci uwagi. Zastanow sie co zrobiles by miec lepiej. Ile ludzi mimo wrzucania im klod pod nogi osiagneli sukces. Czyli da sie.
Tusk jest winny ze pada deszcz, ze slonce swieci za mocno, ze piwo nie smakuje albo boli glowa.
Wyluzuj.
Zaloguj się, by móc komentować