komentarze
*Konto usunięte*2015.04.22, 10:08
chujowa gra bedzie
PiccardoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Piccardo2015.04.22, 10:08
Rekomendowane to rozumiem że są to ustawienia dla FHD 60 fps na maxa?
MorvZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Morv2015.04.22, 10:10
Niby z jakiej racji? Od kiedy to ludzie tak przywiązują wage do wymagań sprzętowych które mają się nijak do rzeczywistości.
kadajoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kadajo2015.04.22, 10:12
Ja już odliczam dni, screeny trochę podrasowane ale ta gra naprawdę tak może wyglądać.
SasiltonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sasilton2015.04.22, 10:16
Już widzę tych SimRecerów którzy grają z takim blurem :D
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.04.22, 10:45
-2#6
Graficzka jak zdjecia. A nawet jak moje wideo nagrane z wnetrza mojejgo auta.
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2015.04.22, 10:48
strasznie głośno o tej grze
fajnie jakby wyszło jakieś wow
a nie, miało być dobrze, wyszło jak zawsze
Vito ScalettaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vito Scaletta2015.04.22, 10:57
Piccardo @ 2015.04.22 10:08  Post: 859897
Rekomendowane to rozumiem że są to ustawienia dla FHD 60 fps na maxa?

nie wiem jak to będzie na wersji finalnej (może lepiej) ale na becie taki wyniki miałem ~60fps 1080p gtx660 na high.
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gonzo32112015.04.22, 10:58
Poczekam na ponowny test Digital Foundry.
Maniak1987Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Maniak19872015.04.22, 10:58
-3#10
Na odpicowanych screenach zrobionych w trybie foto to nawet GT5/6 na Ps3 wygląda obłędnie a rzeczywistość później wszystko gniecie.

Z tych screenów chyba tylko ostatni jest nie obrabiany.
Ard'aenyeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ard'aenye2015.04.22, 12:04
Będzie parę tapet na pulpit :)
K.M.BąkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
K.M.Bąk2015.04.22, 12:12
GTA V nie zawiodło na PC.
Może Project CARS też nie zawiedzie.
Jimmy15Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jimmy152015.04.22, 12:24
Przyzwoicie, ale jakiegoś wielkiego szału nie ma.
PostrachZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Postrach2015.04.22, 12:36
Niektórzy grali , dla mnie wygląda obłędnie jak na samochodówkę, więcej nie oczekuję , a no tylko optymalizacji -.- bo dropy do 20 klatek na 7950 bolą.
TytekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tytek2015.04.22, 12:37
-2#15
Poprawnie, ale szału nie ma - ot poziom grafiki z FM5. Może chociaż fizyką przebije Forze no i liczę na większą immersję - te zjazdy do boxów i cała ekipa dokonująca pit stopu - jeśli dynamika dorówna tej z pierwszego GRIDa, to może doczekamy się w końcu porządnego simcade na PC.
Ard'aenyeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ard'aenye2015.04.22, 12:55
Postrach @ 2015.04.22 12:36  Post: 860005
Niektórzy grali , dla mnie wygląda obłędnie jak na samochodówkę, więcej nie oczekuję , a no tylko optymalizacji -.- bo dropy do 20 klatek na 7950 bolą.

Na Radeonach jest ogólna tragedia z tym. Miejmy nadzieję, że na premierę będzie już przynajmniej względnie dobrze.
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2015.04.22, 13:10
Piccardo @ 2015.04.22 10:08  Post: 859897
Rekomendowane to rozumiem że są to ustawienia dla FHD 60 fps na maxa?

Wtedy, byłaby głowa spokojna o 4k z 60fps takim gtx980... na pewno tak dobrze nie ma...
no chyba, że to serio nie wygląda, aż tak dobrze jak miało wyglądać...
borizmZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
borizm2015.04.22, 23:36
Dla mnie najważniejsze jest to, że Project CARS będzie wydane także dla Linux.
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12015.04.23, 06:32
Project Cars ma wykorzystywać 7 rdzeni/wątków CPU na konsolach. Więc można zakładać że również wersja PC będzie tak się zachowywać.

Wbrew obiegowym opiniom na temat negatywnego wpływu nowych konsol na rynek gier PC uważam że jest dokładnie odwrotnie.
Ich mocno przeciętna konfiguracja, zadziwiająco niskie zegary CPU oraz przeciętne IPC w parze z 8 rdzeniami oraz faktem że maszynki te bazują na stricte PC-owej architekturze sprawia że... jeszcze nigdy w historii rynku gier video tak wielu programistów nie 'stawało na rzęsach' optymalizując gry pod X86 i to z konieczności - wielowątkowo.

Przecież to same plusy. Z tym że sytuacja jest świeża a równoleglenie obliczeń nie jest proste więc trochę jeszcze czasu minie nim studia opanują tę sztukę w wysokim stopniu.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.