Niektórzy grali , dla mnie wygląda obłędnie jak na samochodówkę, więcej nie oczekuję , a no tylko optymalizacji -.- bo dropy do 20 klatek na 7950 bolą.
Poprawnie, ale szału nie ma - ot poziom grafiki z FM5. Może chociaż fizyką przebije Forze no i liczę na większą immersję - te zjazdy do boxów i cała ekipa dokonująca pit stopu - jeśli dynamika dorówna tej z pierwszego GRIDa, to może doczekamy się w końcu porządnego simcade na PC.
Niektórzy grali , dla mnie wygląda obłędnie jak na samochodówkę, więcej nie oczekuję , a no tylko optymalizacji -.- bo dropy do 20 klatek na 7950 bolą.
Na Radeonach jest ogólna tragedia z tym. Miejmy nadzieję, że na premierę będzie już przynajmniej względnie dobrze.
Rekomendowane to rozumiem że są to ustawienia dla FHD 60 fps na maxa?
Wtedy, byłaby głowa spokojna o 4k z 60fps takim gtx980... na pewno tak dobrze nie ma...
no chyba, że to serio nie wygląda, aż tak dobrze jak miało wyglądać...
Project Cars ma wykorzystywać 7 rdzeni/wątków CPU na konsolach. Więc można zakładać że również wersja PC będzie tak się zachowywać.
Wbrew obiegowym opiniom na temat negatywnego wpływu nowych konsol na rynek gier PC uważam że jest dokładnie odwrotnie.
Ich mocno przeciętna konfiguracja, zadziwiająco niskie zegary CPU oraz przeciętne IPC w parze z 8 rdzeniami oraz faktem że maszynki te bazują na stricte PC-owej architekturze sprawia że... jeszcze nigdy w historii rynku gier video tak wielu programistów nie 'stawało na rzęsach' optymalizując gry pod X86 i to z konieczności - wielowątkowo.
Przecież to same plusy. Z tym że sytuacja jest świeża a równoleglenie obliczeń nie jest proste więc trochę jeszcze czasu minie nim studia opanują tę sztukę w wysokim stopniu.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
fajnie jakby wyszło jakieś wow
a nie, miało być dobrze, wyszło jak zawsze
nie wiem jak to będzie na wersji finalnej (może lepiej) ale na becie taki wyniki miałem ~60fps 1080p gtx660 na high.
Z tych screenów chyba tylko ostatni jest nie obrabiany.
Może Project CARS też nie zawiedzie.
Na Radeonach jest ogólna tragedia z tym. Miejmy nadzieję, że na premierę będzie już przynajmniej względnie dobrze.
Wtedy, byłaby głowa spokojna o 4k z 60fps takim gtx980... na pewno tak dobrze nie ma...
no chyba, że to serio nie wygląda, aż tak dobrze jak miało wyglądać...
Wbrew obiegowym opiniom na temat negatywnego wpływu nowych konsol na rynek gier PC uważam że jest dokładnie odwrotnie.
Ich mocno przeciętna konfiguracja, zadziwiająco niskie zegary CPU oraz przeciętne IPC w parze z 8 rdzeniami oraz faktem że maszynki te bazują na stricte PC-owej architekturze sprawia że... jeszcze nigdy w historii rynku gier video tak wielu programistów nie 'stawało na rzęsach' optymalizując gry pod X86 i to z konieczności - wielowątkowo.
Przecież to same plusy. Z tym że sytuacja jest świeża a równoleglenie obliczeń nie jest proste więc trochę jeszcze czasu minie nim studia opanują tę sztukę w wysokim stopniu.