komentarze
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.04.20, 12:58
Chory swiat. 60 kl/s robi sie karta przetargowa.
awera222Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
awera2222015.04.20, 13:06
Ech tylko jak to będzie wyglądać? No cóż zawszed lepiej gorszy wygląd niz cinematic expirience.
om3gaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
om3ga2015.04.20, 13:20
14#3
EA... neich ginie ta firma, razem z podleglym DICE.
Ledwo trailer pokazali, juz gadka o DLC (darmowe poki co zeby zmylic przeciwnika), nic tylko czekac na 'premium dlc' z nowymi mapami i laserami.
Nie dam sie nabrac na pre-order od nich, chocby kupe w złotym opakowaniu obiecali (jzu to robią).
tracer123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tracer1232015.04.20, 13:23
przydałby się epicki single player.
będzie taka sama kupa jak titanfall ;x
KULA666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KULA6662015.04.20, 13:29
Co premiera nowej gry to informacje że 60fps na każdej platformie... zaraz będzie info że 1080p na konsolach nowej generacji, a kilka dni przed premierą że na XOne tylko 900p a PS4 1080 w 30fps... albo wydadzą na obu konsolach w 60 klatkach a testy pokażą dropy do 35-40 klatek
ŻywyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Żywy2015.04.20, 14:21
om3ga @ 2015.04.20 13:20  Post: 859053
EA... neich ginie ta firma, razem z podleglym DICE.
Ledwo trailer pokazali, juz gadka o DLC (darmowe poki co zeby zmylic przeciwnika), nic tylko czekac na 'premium dlc' z nowymi mapami i laserami.
Nie dam sie nabrac na pre-order od nich, chocby kupe w złotym opakowaniu obiecali (jzu to robią).


Bo DLC to bedzie jedyna rzecz ukonczona na premiere ;)
fueyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fuey2015.04.20, 14:21
300zl za klon BFa w nowym wdzianku. no tak sie zarabia
AssassinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Assassin2015.04.20, 14:29
Z punktu widzenia konsolowca to dobra wiadomość, w tego typu grze bez 60 kl./s ani rusz. Z punktu widzenia pecetowca to jednak zła wiadomość, bo konsole jeszcze bardziej ograniczą jakość grafiki i fizyki. Dla pecetowca najlepiej by było, gdyby multiplatformowe gry na konsolach działały w max. 720P/30fps. Mamy wtedy dobrą bazową grafikę, a o rozdzielczość i płynność zatroszczymy się sami (oczywiście o ile twórcy nie wprowadzą jakichś durnych sztucznych ograniczeń).
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2015.04.20, 14:32
awera222 @ 2015.04.20 13:06  Post: 859044
Ech tylko jak to będzie wyglądać? No cóż zawszed lepiej gorszy wygląd niz cinematic expirience.

W strzelninie sieciowej najważniejsza jest płynność, a nie grafika. Tak samo istotna jest czytelność. Zawsze tak było. Już w czasach Quake ludzie grający na poważnie wgrywali specjalne tekstury czyszczące levele i uwydatniające postacie. Wszystko po to by widzieć lepiej co się dzieje i by mieć wiecej fps.
dzb2015.04.20, 14:37
No i gdzie moje 30fps ultra cinematic experience? :(
Przecież Star Wars to film. Ja chcę żeby było filmowo!!!


;)
mikolaj612Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mikolaj6122015.04.20, 15:42
Oni już wygrali.
Marka SW jest tak głęboko zakorzeniona, że szok.
Kasa dla nich będzie z tego dobra, poza tym poprzednie Battlefront miały dobrą prasę.

To że ja, Ty, on nie kupi preordera to nic w skali tego ile osób już kupiło i siedzi z wywieszonym jęzorem.
mr_kleeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mr_klee2015.04.20, 15:43
Już widzę te 60kl/s jak lecę skuterem w lesie na Endorze...
benylancochZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
benylancoch2015.04.20, 16:04
W artykule jeden z testerów zauważył, że gra nie działa w FHD. Nie to żebym się czepiał do fanbojów, ale tamto zdanie pokazuje ładnie, że widać różnicę między rozdzielczością natywną (lub jej wielokrotnością, np. 1080p i 4k), a nienatywną nieskalującą się w równych proporcjach pikseli (np. 1 piksel w grze to 4 piksele na monitorze).
Już się kilka razy wypowiadałem o tej porażce rozdzielczościowej na różnych forach konsolowych i zawsze mnie ludzie 'zajeżdżali' tym, że nie ma różnicy.

Co do gry, to nie wierzę, że będzie działać w 60fps'ach na konsolach. Prędzej w singlu 30 'movie experience' fps i coś koło 900p, a multi z obciętymi szczegółami w takiej samej rozdzielczości bez ograniczania klatek (czyli realnie 40-50 kilka).
Mr_HydeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mr_Hyde2015.04.20, 16:08
Pewnie będzie to takie 60fps jak w Batku 4 i hardline na konsolach ;).
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12015.04.20, 17:46
-1#15
mfuker @ 2015.04.20 12:58  Post: 859039
Chory świat. 60 kl/s robi sie karta przetargowa.

Chory to jest syndrom niepohamowanego marudzenia na wszystko, zawsze i wszędzie.

Miałeś kiedyś okazję porównywać 1080p/30FPS vs 900p/60FPS vs 720p/60FPS?
IMO tryby 2 i 3 zdecydowanie przyjemniejsze i 'ładniejsze' mimo niższej rozdzielczości.
HeeronimZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Heeronim2015.04.20, 19:07
Battlefield 4 też był w (niestałych) 60fps na konsolach, ale okupiono to oprawą graficzną, która znacznie odbiegała od PeCetów z średnio-wysokiej półki cenowej (w tamtym czasie).
fajny RafałekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fajny Rafałek2015.04.20, 19:47
mfuker @ 2015.04.20 12:58  Post: 859039
Chory swiat. 60 kl/s robi sie karta przetargowa.


A co, niby lepiej 30 fps?
GrzechuuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grzechuu2015.04.20, 20:28
a widzieliście film Avengersów cz 1 w 60 klatkach 1080p ? Czad! wszystkie filmy powinni robić w 60 fps, dużo więcej wtedy 'widać' !
bossix84Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bossix842015.04.20, 20:39
SajlorMun @ 2015.04.20 14:32  Post: 859119
awera222 @ 2015.04.20 13:06  Post: 859044
Ech tylko jak to będzie wyglądać? No cóż zawszed lepiej gorszy wygląd niz cinematic expirience.

W strzelninie sieciowej najważniejsza jest płynność, a nie grafika. Tak samo istotna jest czytelność. Zawsze tak było. Już w czasach Quake ludzie grający na poważnie wgrywali specjalne tekstury czyszczące levele i uwydatniające postacie. Wszystko po to by widzieć lepiej co się dzieje i by mieć wiecej fps.


Pamietam te czasy pierwszego Quake z tymi scianami bez tekstur co przeciwnika bylo widac jak na dloni :)
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2015.04.20, 21:00
Grzechuu @ 2015.04.20 20:28  Post: 859297
a widzieliście film Avengersów cz 1 w 60 klatkach 1080p ? Czad! wszystkie filmy powinni robić w 60 fps, dużo więcej wtedy 'widać' !

Niestety typowa klisza filmowa ogranicza liczbę klatek do około 24. Faktycznie niektóre filmy są już kręcone cyfrowymi kamerami, ale nadal jest to dość problematyczne z różnych względów. Całkowicie się z tobą zgadzam jednak, że przy 60fps obraz jest bardziej ostry i czytelniejszy - szczególnie w szybkich sekwencjach czy rotacji kamery.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.