Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
mfuker (2015.04.20, 12:58)
Ocena: 8
#1

0%
Chory swiat. 60 kl/s robi sie karta przetargowa.
awera222 (2015.04.20, 13:06)
Ocena: 2
#2

0%
Ech tylko jak to będzie wyglądać? No cóż zawszed lepiej gorszy wygląd niz cinematic expirience.
om3ga (2015.04.20, 13:20)
Ocena: 14
#3

0%
EA... neich ginie ta firma, razem z podleglym DICE.
Ledwo trailer pokazali, juz gadka o DLC (darmowe poki co zeby zmylic przeciwnika), nic tylko czekac na 'premium dlc' z nowymi mapami i laserami.
Nie dam sie nabrac na pre-order od nich, chocby kupe w złotym opakowaniu obiecali (jzu to robią).
tracer123 (2015.04.20, 13:23)
Ocena: 5
#4

0%
przydałby się epicki single player.
będzie taka sama kupa jak titanfall ;x
KULA666 (2015.04.20, 13:29)
Ocena: 8
#5

0%
Co premiera nowej gry to informacje że 60fps na każdej platformie... zaraz będzie info że 1080p na konsolach nowej generacji, a kilka dni przed premierą że na XOne tylko 900p a PS4 1080 w 30fps... albo wydadzą na obu konsolach w 60 klatkach a testy pokażą dropy do 35-40 klatek
Żywy (2015.04.20, 14:21)
Ocena: 3
#6

0%
om3ga @ 2015.04.20 13:20  Post: 859053
EA... neich ginie ta firma, razem z podleglym DICE.
Ledwo trailer pokazali, juz gadka o DLC (darmowe poki co zeby zmylic przeciwnika), nic tylko czekac na 'premium dlc' z nowymi mapami i laserami.
Nie dam sie nabrac na pre-order od nich, chocby kupe w złotym opakowaniu obiecali (jzu to robią).


Bo DLC to bedzie jedyna rzecz ukonczona na premiere ;)
fuey (2015.04.20, 14:21)
Ocena: 5
#7

0%
300zl za klon BFa w nowym wdzianku. no tak sie zarabia
Assassin (2015.04.20, 14:29)
Ocena: 4
#8

0%
Z punktu widzenia konsolowca to dobra wiadomość, w tego typu grze bez 60 kl./s ani rusz. Z punktu widzenia pecetowca to jednak zła wiadomość, bo konsole jeszcze bardziej ograniczą jakość grafiki i fizyki. Dla pecetowca najlepiej by było, gdyby multiplatformowe gry na konsolach działały w max. 720P/30fps. Mamy wtedy dobrą bazową grafikę, a o rozdzielczość i płynność zatroszczymy się sami (oczywiście o ile twórcy nie wprowadzą jakichś durnych sztucznych ograniczeń).
SajlorMun (2015.04.20, 14:32)
Ocena: 4
#9

0%
awera222 @ 2015.04.20 13:06  Post: 859044
Ech tylko jak to będzie wyglądać? No cóż zawszed lepiej gorszy wygląd niz cinematic expirience.

W strzelninie sieciowej najważniejsza jest płynność, a nie grafika. Tak samo istotna jest czytelność. Zawsze tak było. Już w czasach Quake ludzie grający na poważnie wgrywali specjalne tekstury czyszczące levele i uwydatniające postacie. Wszystko po to by widzieć lepiej co się dzieje i by mieć wiecej fps.
dzb (2015.04.20, 14:37)
Ocena: 5
#10

0%
No i gdzie moje 30fps ultra cinematic experience? :(
Przecież Star Wars to film. Ja chcę żeby było filmowo!!!


;)
mikolaj612 (2015.04.20, 15:42)
Ocena: 0
#11

0%
Oni już wygrali.
Marka SW jest tak głęboko zakorzeniona, że szok.
Kasa dla nich będzie z tego dobra, poza tym poprzednie Battlefront miały dobrą prasę.

To że ja, Ty, on nie kupi preordera to nic w skali tego ile osób już kupiło i siedzi z wywieszonym jęzorem.
mr_klee (2015.04.20, 15:43)
Ocena: 1
#12

0%
Już widzę te 60kl/s jak lecę skuterem w lesie na Endorze...
benylancoch (2015.04.20, 16:04)
Ocena: 0
#13

0%
W artykule jeden z testerów zauważył, że gra nie działa w FHD. Nie to żebym się czepiał do fanbojów, ale tamto zdanie pokazuje ładnie, że widać różnicę między rozdzielczością natywną (lub jej wielokrotnością, np. 1080p i 4k), a nienatywną nieskalującą się w równych proporcjach pikseli (np. 1 piksel w grze to 4 piksele na monitorze).
Już się kilka razy wypowiadałem o tej porażce rozdzielczościowej na różnych forach konsolowych i zawsze mnie ludzie 'zajeżdżali' tym, że nie ma różnicy.

Co do gry, to nie wierzę, że będzie działać w 60fps'ach na konsolach. Prędzej w singlu 30 'movie experience' fps i coś koło 900p, a multi z obciętymi szczegółami w takiej samej rozdzielczości bez ograniczania klatek (czyli realnie 40-50 kilka).
Mr_Hyde (2015.04.20, 16:08)
Ocena: 0
#14

0%
Pewnie będzie to takie 60fps jak w Batku 4 i hardline na konsolach ;).
Raphael1 (2015.04.20, 17:46)
Ocena: -1
#15

0%
mfuker @ 2015.04.20 12:58  Post: 859039
Chory świat. 60 kl/s robi sie karta przetargowa.

Chory to jest syndrom niepohamowanego marudzenia na wszystko, zawsze i wszędzie.

Miałeś kiedyś okazję porównywać 1080p/30FPS vs 900p/60FPS vs 720p/60FPS?
IMO tryby 2 i 3 zdecydowanie przyjemniejsze i 'ładniejsze' mimo niższej rozdzielczości.
Heeronim (2015.04.20, 19:07)
Ocena: 0
#16

0%
Battlefield 4 też był w (niestałych) 60fps na konsolach, ale okupiono to oprawą graficzną, która znacznie odbiegała od PeCetów z średnio-wysokiej półki cenowej (w tamtym czasie).
fajny Rafałek (2015.04.20, 19:47)
Ocena: 0
#17

0%
mfuker @ 2015.04.20 12:58  Post: 859039
Chory swiat. 60 kl/s robi sie karta przetargowa.


A co, niby lepiej 30 fps?
Grzechuu (2015.04.20, 20:28)
Ocena: 0
#18

0%
a widzieliście film Avengersów cz 1 w 60 klatkach 1080p ? Czad! wszystkie filmy powinni robić w 60 fps, dużo więcej wtedy 'widać' !
bossix84 (2015.04.20, 20:39)
Ocena: 0
#19

0%
SajlorMun @ 2015.04.20 14:32  Post: 859119
awera222 @ 2015.04.20 13:06  Post: 859044
Ech tylko jak to będzie wyglądać? No cóż zawszed lepiej gorszy wygląd niz cinematic expirience.

W strzelninie sieciowej najważniejsza jest płynność, a nie grafika. Tak samo istotna jest czytelność. Zawsze tak było. Już w czasach Quake ludzie grający na poważnie wgrywali specjalne tekstury czyszczące levele i uwydatniające postacie. Wszystko po to by widzieć lepiej co się dzieje i by mieć wiecej fps.


Pamietam te czasy pierwszego Quake z tymi scianami bez tekstur co przeciwnika bylo widac jak na dloni :)
SajlorMun (2015.04.20, 21:00)
Ocena: 0
#20

0%
Grzechuu @ 2015.04.20 20:28  Post: 859297
a widzieliście film Avengersów cz 1 w 60 klatkach 1080p ? Czad! wszystkie filmy powinni robić w 60 fps, dużo więcej wtedy 'widać' !

Niestety typowa klisza filmowa ogranicza liczbę klatek do około 24. Faktycznie niektóre filmy są już kręcone cyfrowymi kamerami, ale nadal jest to dość problematyczne z różnych względów. Całkowicie się z tobą zgadzam jednak, że przy 60fps obraz jest bardziej ostry i czytelniejszy - szczególnie w szybkich sekwencjach czy rotacji kamery.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane