komentarze
kruszek74Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kruszek742015.04.20, 11:14
14#1
Nowe ? Niepotwierdzone ? Panowie, na główną ! :E
MalesuadusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Malesuadus2015.04.20, 11:23
'Niezwykle ważne ma być zakładanie osad i podejmowanie decyzji dotyczących ich rozwoju.'
Jak dla mnie to stwierdzenie zalatuje stołem narad z Inkwizycji. A szkoda, bo taki potencjał aż prosi się o rozbudowanie.
polar482Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
polar4822015.04.20, 11:24
Zapowiada się smakowicie, ile bym dał aby zobaczyć ME4 przed gwiazdką...
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122015.04.20, 12:05
-3#4
Czyli robimy ME2 i dodajemy opcje budowania osad? Ok.
Nie pasuje mi jednak jedna mała rzecz - od galaktyki Andromedy dzieli nas według wikipedii 2,52 MILIONA lat swietlnych. Nasz galakyka ma 100 tyś lat śwetlnych średnicy. Jakim cudem jakiś przekaźnik masy, stworzony przez Protean [żyjących chyba tylko w naszej galaktyce] znalazł się taki kawał drogi od naszej galaktyki? Kto go tam wysłał? Kto odpalił? Kto przezył wedrówkę między galaktykami?
Nie będzie mi się podobać wytłumaczenie 'eeee.... ktoś wpadł na pomysł przekaźników w tamtej galaktyce i w ogóle odpalił go i jakimś cudem działa na takiej samej zasadzie jak przekaźniki masy Protean'
polar482Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
polar4822015.04.20, 12:38
decorator12 @ 2015.04.20 12:05  Post: 858996
Czyli robimy ME2 i dodajemy opcje budowania osad? Ok.
Nie pasuje mi jednak jedna mała rzecz - od galaktyki Andromedy dzieli nas według wikipedii 2,52 MILIONA lat swietlnych. Nasz galakyka ma 100 tyś lat śwetlnych średnicy. Jakim cudem jakiś przekaźnik masy, stworzony przez Protean [żyjących chyba tylko w naszej galaktyce] znalazł się taki kawał drogi od naszej galaktyki? Kto go tam wysłał? Kto odpalił? Kto przezył wedrówkę między galaktykami?
Nie będzie mi się podobać wytłumaczenie 'eeee.... ktoś wpadł na pomysł przekaźników w tamtej galaktyce i w ogóle odpalił go i jakimś cudem działa na takiej samej zasadzie jak przekaźniki masy Protean'

Zawsze można to zwalić na żniwiarzy...
Pyth0nZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pyth0n2015.04.20, 12:52
decorator12 @ 2015.04.20 12:05  Post: 858996
(...) Jakim cudem jakiś przekaźnik masy, stworzony przez Protean [żyjących chyba tylko w naszej galaktyce] (...)


Um... Proteanie zrobili przekaźniki? Ciekawa teoria :)
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122015.04.20, 12:55
Pyth0n @ 2015.04.20 12:52  Post: 859032
decorator12 @ 2015.04.20 12:05  Post: 858996
(...) Jakim cudem jakiś przekaźnik masy, stworzony przez Protean [żyjących chyba tylko w naszej galaktyce] (...)


Um... Proteanie zrobili przekaźniki? Ciekawa teoria :)

A coś pokręciłem? Grałem dosć dawno :E i obawiam się ze masz racje. Przekaźniki masy były tworem Żniwiarzy, dzięki którym eksterminacja ras przebiegała szybko i sprawnie? A dzięki technologii Protean znalezioną na Marsie ludzie odkryli że jest taki coś jak przekaźnik masy.
Nie zmienia to faktu że Żniwierze działali tylko w naszej galaktyce - nikt nie wsponima nawet chyba o Andromedzie wtedy.
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2015.04.20, 13:26
-6#8
Grałem w ME1 nie podobało mi się, w podobnych klimatach wolę jednak KOTOR 1 i 2.
RasiakNorrisZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RasiakNorris2015.04.20, 13:47
polar482 @ 2015.04.20 12:38  Post: 859023
decorator12 @ 2015.04.20 12:05  Post: 858996
Czyli robimy ME2 i dodajemy opcje budowania osad? Ok.
Nie pasuje mi jednak jedna mała rzecz - od galaktyki Andromedy dzieli nas według wikipedii 2,52 MILIONA lat swietlnych. Nasz galakyka ma 100 tyś lat śwetlnych średnicy. Jakim cudem jakiś przekaźnik masy, stworzony przez Protean [żyjących chyba tylko w naszej galaktyce] znalazł się taki kawał drogi od naszej galaktyki? Kto go tam wysłał? Kto odpalił? Kto przezył wedrówkę między galaktykami?
Nie będzie mi się podobać wytłumaczenie 'eeee.... ktoś wpadł na pomysł przekaźników w tamtej galaktyce i w ogóle odpalił go i jakimś cudem działa na takiej samej zasadzie jak przekaźniki masy Protean'

Zawsze można to zwalić na żniwiarzy...


Lub ich stwórców czy 'bogów'
losiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losiu2015.04.20, 14:36
Oby to nie był kolejny Dragon Age: Inquisition (a z plotek wygląda na to, ze ME4 mogłoby być wręcz modem do DA:I). Tamta gra była śmiertelnie nudna, walka była męcząca i ślamazarna, po prostu wkurzająca, a fabuła co najwyżej średnia. Nawet nie będę wspominał o ekwipunku, nawet Diablo 1!!! dawało więcej radości tutaj. Tak samo te durne misje dla agentów. Ze też złapałem się na hype.... Z ME4 będę ostrożniejszy.
borizmZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
borizm2015.04.20, 16:44
-1#11
Pewnie kolejne 'byle co' wydadzą. Mi szkoda już czasu na ich kolejne 'przełomowe' produkcje.
MakavcioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio2015.04.20, 16:58
Zapowiada się rewelacyjnie, ale wiele tytułów się dobrze zapowiada i kończy jako klopsy. Najlepszym przykładem ME3, które znudziło mi się w połowie, chociaż ME1 i 2 przechodziłem po 2 razy. Pożyjemy, zobaczymy.
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122015.04.20, 17:04
RasiakNorris @ 2015.04.20 13:47  Post: 859086
polar482 @ 2015.04.20 12:38  Post: 859023
(...)

Zawsze można to zwalić na żniwiarzy...


Lub ich stwórców czy 'bogów'

Zniwiarze powstali poprzez zgładzenie Lewiatanów - a Lewiatani to pierwsza rasa o tak zaawansowanej inteligencji. Nie ma nic 'przed nimi' - a zabawa w Bogów to przypomina mi już komiksy kiedy to 'najsilniejszy wojownik we Wszechświecie' po 5 odcinków znajduje jeszcze większego kozaka, który pacyfikuje poprzednich jak tylko chce.
dzapanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dzapan2015.04.20, 19:27
Jaram się w opór :)
LeacHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LeacH2015.04.21, 10:39
jak wprowadzą mechanikę z 3-ki i epickość fabuły w 2-ce. Oraz osoby odpowiedzialne za ostatnie 30 min (akcja z .... - nie chce spoilerować) nie pracują w Bioware to może być ciekawie.
Bo nie ma co się cofać - chyba, że zabawy z czasem.
I do diaska nie będzie nikogo ze starej ekipy? To lipa :P
LocoMk7/1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LocoMk7/12015.04.21, 11:23
decorator12 @ 2015.04.20 12:55  Post: 859037
Pyth0n @ 2015.04.20 12:52  Post: 859032
(...)


Um... Proteanie zrobili przekaźniki? Ciekawa teoria :)


A coś pokręciłem? Grałem dosć dawno :E i obawiam się ze masz racje. Przekaźniki masy były tworem Żniwiarzy, dzięki którym eksterminacja ras przebiegała szybko i sprawnie? A dzięki technologii Protean znalezioną na Marsie ludzie odkryli że jest taki coś jak przekaźnik masy.
Nie zmienia to faktu że Żniwierze działali tylko w naszej galaktyce - nikt nie wsponima nawet chyba o Andromedzie wtedy.


Przypominam, że Żniwiarze spędzali 50 tys. lat między poszczególnymi falami eksterminacji, gdzieś poza naszą galaktyką, w galaktycznej pustce. Cholera wie czy któryś nie dotarł do Andromedy i nie stworzył przekaźnika. Mogli to też zrobić protoplaści Żniwiarzy zanim ci obrócili się przeciw swoim stwórcom. Jestem ciekaw jak to fabularnie będzie wytłumaczone bo uniwersum ME uważam za jedno z lepszych objawień ostatnich lat. Nic tylko czekać na więcej newsów, i na sam tytuł!
Zaloguj się, by móc komentować