Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6 7
storm84 (2015.03.31, 20:48)
Ocena: 52
#1

0%
Świetny materiał. Prawdę mówiąc nie sądziłem że różnice będą tak duże
agent_x007 (2015.03.31, 20:50)
Ocena: 25
#2

0%
Ciekawe jaka jest różnica między ''kinowymi'' 24FPS, a 30FPS :)
Przydałoby się także zrobić test w innym enginie (np. Cry Engine 3).
TridentX (2015.03.31, 20:52)
Ocena: 40
#3

0%
GJ! Wiele się o tym mówiło ale nikt tego wcześniej nie udowodnił. Teraz jest czym się podeprzeć
Irek-Stalker (2015.03.31, 20:54)
Ocena: 26
#5

0%
A jak z łączeniem kart graficznych i czy sli/crossfire powoduje mikroprzycięcia przy 120hz? Jak wiadomo nawet najlepsze karty nie utrzymają stałych 120 FPS przy 120/144hz.
#### (2015.03.31, 20:54)
Ocena: 3
#6

0%
agent_x007 @ 2015.03.31 20:50  Post: 852068
Ciekawa jaka jest różnica między ''kinowymi'' 24FPS, a 30FPS :)
Przydałoby się także zrobić test w innym enginie (np. Cry Engine 3).

Silnik gry nie ma tutaj wiele do gadania. W każdej grze typu FPS będziesz miał taką przewage
raf3d (2015.03.31, 20:56)
Ocena: 20
#7

0%
Irek-Stalker @ 2015.03.31 20:54  Post: 852071
A jak z łączeniem kart graficznych i czy sli/crossfire powoduje mikroprzycięcia przy 120hz? Jak wiadomo nawet najlepsze karty nie utrzymają stałych 120 FPS przy 120/144hz.

Mikroprzycięcie polega na tym, że przez jakiś czas karta graficzna nie dostarcza kolejnej klatki. Jeśli więc masz np. 120 fps to przez moment masz np. 60 albo 30 fps. Chyba już wiesz jakie opóźnienie to wprowadza

Doprecyzuje: na chwilę opóźnienie wzrasta z około 10 do ponad 30 na samej tylko karcie graficznej
3dmark (2015.03.31, 21:00)
Ocena: 17
#8

0%
No to teraz wiadomo po co ta bitwa o szybsze gpu i cpu. Moim zdaniem powyżej 60 fps potrzebne jest tylko w grach multi typu CSGO, BF, Quake, Unreal itp
LUX (2015.03.31, 21:05)
Ocena: 22
#9

0%
Skoro sprawdziliście monitory i fpsy, to czas na myszki :E
Proszę grzecznie o taki test :)
rops (2015.03.31, 21:06)
Ocena: 15
#10

0%
Fajny test. Szkoda tylko, że sprzęt jest tak koszmarnie drogi. Da się jakoś input laga przetestować w domowych warunkach? Chciałbym sprawdzić co jest w moim sprzęcie wąskim gardłem. Z procesorem i grafiką sprawa jest oczywista, ale jak przetestować monitor, klawiaturę czy myszkę? Czy płyta główna ma znaczenie pomijając kwestie OC?
storm84 (2015.03.31, 21:10)
Ocena: 7
#11

0%
rops @ 2015.03.31 21:06  Post: 852078
Fajny test. Szkoda tylko, że sprzęt jest tak koszmarnie drogi. Da się jakoś input laga przetestować w domowych warunkach? Chciałbym sprawdzić co jest w moim sprzęcie wąskim gardłem. Z procesorem i grafiką sprawa jest oczywista, ale jak przetestować monitor, klawiaturę czy myszkę? Czy płyta główna ma znaczenie pomijając kwestie OC?

Myślę że dziś gdy kontroler RAM i PCI-E jest w procesorze płyta główna nie powinna wprowadzać dodatkowych opóźnień i w tym względzie nie powinny się różnić. Nie wiem tylko czy te porty USB o podwyższonej częstotliwości coś pomagają
core_i7 (2015.03.31, 21:15)
Ocena: 11
#12

0%
Ciekawe czy autor poprawiłby wynik gdyby miał monitor 288hz i ponad 600fps
Dzięki za test :)
Nolonzo (2015.03.31, 21:22)
Ocena: 20
#14

0%
Niby wszyscy o tym mówili, ale dotychczas rzetelnych argumentów nie było. Sam pamiętam jak wiele zmieniło się gdy zmieniłem leciwego 6600 GT na 8800 GT i jak wtedy poprawiły się moje wyniki w CSS
Kyriakos (2015.03.31, 21:26)
Ocena: 26
#15

0%
Podrzućcie taki test konsolowcom (PSSite) , qpa śmiechu będzie z cielaków.
Dominix1910 (2015.03.31, 21:27)
Ocena: 8
#16

0%
brakuje mi jeszcze czegos takiego jak 120fps@60hz oraz cos np kolo 200fps@60hz i 240fps@120hz
bo z tego co czytam, sporo jest wypowiedzi ze w csgo fps ustawic na poziomie odswiezanie X2+1
raf3d (2015.03.31, 21:29)
Ocena: 19
#17

0%
Magnez @ 2015.03.31 21:21  Post: 852081
A w jaki sposób zniwelowaliście taki czynnik, że autor wykonując kolejne próby po prostu był w to coraz lepszy i uzyskiwał naturalnie lepsze wyniki? Fajnie by było też uzupełnić test dodając konfigurację, która osiąga ten sam poziom fps co użyta przy wyższych/niższych detalach. Pozwoliło by to wyeliminować podejrzenie, że za lepsze wyniki może odpowiadać inne ustawienie detali, a nie czyste klatki na sekundę. Wielu graczy twierdzi, że w niskich ustawieniach gra im się lepiej nawet przy takiej samej ilości klatek na sekundę.

Przy niższych detalach łatwiej odróżnić przeciwnika od otoczenia. Ot cała tajemnica :>
spzetor (2015.03.31, 21:32)
Ocena: 20
#18

0%
Kyriakos @ 2015.03.31 21:26  Post: 852083
Podrzućcie taki test konsolowcom (PSSite) , qpa śmiechu będzie z cielaków.

Oni używają ''ultra-cinematic-600hz-tv'' które wprowadzają input laga 0,5 sekundy :E
taith (2015.03.31, 21:34)
Ocena: 17
#19

0%
Jako, że macie kamerę zdolną rejestrować tyle klatek, prosił bym o test czasu reakcji myszy, klawiatur komputerowych na opóźnienia, test układów przewodowych VS bezprzewodowe, profesjonalne vs amatorskie
Zajcc (2015.03.31, 21:37)
Ocena: 9
#20

0%
Szkoda tylko że do takiego BF hardline multi i 120 fps potrzeba core i7 i GTX 980, a najlepiej Titan X. Na szczęście obniżenie ustawień pozwala na moim GTX 970 mieć te 120 fps, a i5 4670K na 4,5ghz też daje na tyle rade
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nasz wielki konkurs organizowany wspólnie z firmą ASUS dobiegł końca. 6
Nowy układ dla nowych Ryzenów. 6
Tym razem nie tylko wymagania sprzętowe. 9
Kultowa produkcja dostępna dla wszystkich chętnych. 22
Raczej nie ma wielkich powodów do obaw. 16
Możemy już zamówić własny egzemplarz najnowszego "zabójcy flagowców". 8
Sprzedaż PlayStation VR wyraźnie gorsza niż prognozowano. 29
Sprzęt dla najwydajniejszych kart graficznych. 12
Facebook
Ostatnio komentowane