komentarze
noel24Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
noel242015.03.09, 11:31
-4#1
Marketingowy bełkot. Już widzę GTA4 lub Crysis przeportowane na DX12, żeby właściciele lapków z Intelem mogli sobie wygodnie pograć. Pierwsze gry na nowe API zobaczymy za 2-4 lata, no chyba że devsi dostaną kasę na napisanie nowego enginu, no raczej dla gier które już miały premierę i zarobiły co miały zarobić to się raczej nie stanie. Ile statystycznie zajmowało napisanie patcha pod Mantle?
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2015.03.09, 11:44
10#2
noel24 @ 2015.03.09 11:31  Post: 843725
Marketingowy bełkot. Już widzę GTA4 lub Crysis przeportowane na DX12, żeby właściciele lapków z Intelem mogli sobie wygodnie pograć. Pierwsze gry na nowe API zobaczymy za 2-4 lata, no chyba że devsi dostaną kasę na napisanie nowego enginu, no raczej dla gier które już miały premierę i zarobiły co miały zarobić to się raczej nie stanie. Ile statystycznie zajmowało napisanie patcha pod Mantle?

Xbox one dostaje dx12 wiec wszystkie porty będą pisane w dx12.
przemo_liZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
przemo_li2015.03.09, 11:55
Amitoza @ 2015.03.09 11:44  Post: 843732
noel24 @ 2015.03.09 11:31  Post: 843725
Marketingowy bełkot. Już widzę GTA4 lub Crysis przeportowane na DX12, żeby właściciele lapków z Intelem mogli sobie wygodnie pograć. Pierwsze gry na nowe API zobaczymy za 2-4 lata, no chyba że devsi dostaną kasę na napisanie nowego enginu, no raczej dla gier które już miały premierę i zarobiły co miały zarobić to się raczej nie stanie. Ile statystycznie zajmowało napisanie patcha pod Mantle?

Xbox one dostaje dx12 wiec wszystkie porty będą pisane w dx12.


Porty gier które wyjdą z DX12.

A pierwsze mają się pojawić pod koniec 2015 roku. Według oryginalnych zapowiedzi MS.
.:Proxy:.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
.:Proxy:.2015.03.09, 11:58
13#4
można spodziewać się, że gracze raczej chętnie będą przesiadać się na nową platformę programową Microsoftu, a więc system operacyjny Windows 10.


Naiwni, może tak :)
Dobry system, to przede wszystkim dobry interfejs - a takiego w Windowsie 10 po prostu nie ma :E To tylko lekko przerobiony interfejs z Windowsa 8.x - no chyba, że mają jeszcze jakąś niespodziankę, w co jednak wątpię.
Jeśli nadal będzie MetroUI z kaflami, to nawet nowy DX nie zachęci mnie do zakupu :]


Microsoft nie ujawniła czy DirectX 12 dostępny będzie dla systemu operacyjnego Windows 7


MS tak się postara, żeby nie był. Gdyby udostępnili pełny DX12 dla Win7, to kto kupiłby Windowsa10 - podejrzewam, że nikt :lol2:
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.03.09, 11:59
25#5
Kolejne mamidlo Microsoftu. Dlaczego ludzie zawsze lykaja te marketingowe kluski jak bociany zaby?

Ostatni raz widzialem jakakolwiek roznice pomiedzy DX-ami przy upgrejdzie z DX 8 na 9. Pozniej to ciemnosc
Atak_SnajperaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atak_Snajpera2015.03.09, 12:01
23#6
OpenGL Next aka Vulkan robi to samo i nie jest ograniczony do jednego 'słusznego' OS czy wersji OS.
taithZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
taith2015.03.09, 12:08
19#7
tiaa DX12 poprawi wydajność AŻ w windowsie 10 i xone
Vulcan z drugiej strony doda kopa wszystkiemu, od windowsa (nawet starszego) po systemy komórkowe POZA xone (implementacja w xone zależy od M$)
więc twórcy mają wybór: DX12 na 2 platformy czy może Vulcan na wszystkie platformy
Bad4GoodZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bad4Good2015.03.09, 12:26
18#8
Dlaczego Win7 nie będzie miał DirectX 12? A komu wtedy będzie potrzebny Win10? Brak kompatybilności wstecznej WYMUSZA nowy zakup i biznes się kręci... Szkoda, że dziś niewiele się już robi DLA klienta, tylko dla kasy. Zapłaciłeś już, a nowy produkt ma lagi i się wiesza? OK, specjalnie dla Ciebie zrobimy service pack za pół roku i może będzie Ci działać jak powinno, ale, ale... zaraz będzie Win 11.. i może jednak zapłać nam znowu, tym razem będzie lepiej... a jak zdążymy na premierę, to dorzucimy gratis DirectX 13. A jak nie zdążymy, to... to service pack :) A może Win 14?
Kocham XXI wiek i masową bezmyślną konsumpcję :)
RaVen01Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RaVen012015.03.09, 12:36
14#9
Frostbite juz byl zgodny z mantle, cryengine byl w planach lecz nie wiem jaki wpływ na to miała interwencja m$, unreal engine prawdopodobnie bedzie wspierał vulcana. Przyodrobinie szczęscia dx12 zostanie wyparte.
ghs2015.03.09, 12:43
-14#10
sapacze dostają nowe funkcje i os za tzw darmoszkę... ale co tam... dalej sapiemy... nieprawdaż że dzień nieprzesapany to dzień stracony?
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gonzo32112015.03.09, 12:50
10#11
Dzięki DX12 Iris Pro zacznie latać.
TheMr.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TheMr.2015.03.09, 13:03
-8#12
Bad4Good @ 2015.03.09 12:26  Post: 843762
Dlaczego Win7 nie będzie miał DirectX 12? A komu wtedy będzie potrzebny Win10? Brak kompatybilności wstecznej WYMUSZA nowy zakup i biznes się kręci... Szkoda, że dziś niewiele się już robi DLA klienta, tylko dla kasy. Zapłaciłeś już, a nowy produkt ma lagi i się wiesza? OK, specjalnie dla Ciebie zrobimy service pack za pół roku i może będzie Ci działać jak powinno, ale, ale... zaraz będzie Win 11.. i może jednak zapłać nam znowu, tym razem będzie lepiej... a jak zdążymy na premierę, to dorzucimy gratis DirectX 13. A jak nie zdążymy, to... to service pack :) A może Win 14?
Kocham XXI wiek i masową bezmyślną konsumpcję :)

Ale Win10 jest darmowy :( Pożyjemy zobaczymy, wzrost fpsow zawsze miły.
EtharrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Etharr2015.03.09, 13:04
-8#13
Zapominacie, że aktualizacja z Windows 7 i 8 do 10 jest darmowa, więc przestańcie siać zamęt.
ŻywyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Żywy2015.03.09, 13:09
15#14
Pozyjemy zobaczymy, DX10 i 11 tez mialy byc mega rewolucja, super 'ficzery' i niewiarygodna wydajnosc, a jak sie skonczylo wszyscy wiemy...
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2015.03.09, 13:21
Według mnie dx12 wejdzie do użycia bardzo szybko, o wiele szybciej niż kiedyś to było z nowymi dx, bo raz, że porty z konsol, zwłaszcza z xone, dwa, te oczekują gracze, jeszcze pewno w tym roku będzie pierwszy tytuł, a potem z górki, bo po trzecie, od razu nowe api będą wspierać nawet starsze karty, kilkuletnie, to ewenement, i takim też będzie szybkie wdrożenie dx12.

Skoro ruszy większości, to po co robić w niższej wersji?

Po za tym dx12 będzie TYLKO na win10, oficjalnie nie potwierdzili, ale pisali o zmianach w wddm 2.0 i to, że za dużo trudu by trzeba, aby to przenieść niżej, zwłaszcza do win7 (po za tym okres wsparcia po za bezpieczeństwem się zakończył), no i darmowa aktualizacja przez rok do win10 to niemal potwierdzenie, oferta jedyna w swoim rodzaju, zostawiamy przeszłość i dajemy ci za friko nowy produkt.

Sądzę, że win 8.1 też nie dostanie.
SoulburnerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soulburner2015.03.09, 13:21
-8#16
Starsze wersje Windows niż 10 nie dostaną DirectX 12, bo ten jest mocno związany z WDDM 2.0.

edit - tymi minusami zarzucacie mi napisanie nieprawdy? :E
http://www.anandtech.com/show/8962/the-dir...ia-star-swarm/2
Czy po prostu jesteście tak emocjonalnie związani z Windows 7, że nie możecie się z tym pogodzić? ;)
Silver ShaiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Silver Shai2015.03.09, 13:32
Mnie interesuje, czy nowy DX sprawi, że wydajność starych wzrośnie :E
ATieQZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ATieQ2015.03.09, 13:41
Bad4Good @ 2015.03.09 12:26  Post: 843762
Dlaczego Win7 nie będzie miał DirectX 12? A komu wtedy będzie potrzebny Win10? Brak kompatybilności wstecznej WYMUSZA nowy zakup i biznes się kręci... Szkoda, że dziś niewiele się już robi DLA klienta, tylko dla kasy. Zapłaciłeś już, a nowy produkt ma lagi i się wiesza? OK, specjalnie dla Ciebie zrobimy service pack za pół roku i może będzie Ci działać jak powinno, ale, ale... zaraz będzie Win 11.. i może jednak zapłać nam znowu, tym razem będzie lepiej... a jak zdążymy na premierę, to dorzucimy gratis DirectX 13. A jak nie zdążymy, to... to service pack :) A może Win 14?
Kocham XXI wiek i masową bezmyślną konsumpcję :)


Microsoft nie jest instytucją charytatywną i musi zarabiać by utrzymać się na rynku, to nie kopalnia węgla której gdy nie idzie to wyciąga łapki do państwa o pomoc finansową.

Jak ktoś się nie zgadza z linią którą obrał Microsoft niech nie korzysta z softu tej firmy, proste.
marc99Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marc992015.03.09, 14:16
-7#19
noel24 @ 2015.03.09 11:31  Post: 843725
Marketingowy bełkot. Już widzę GTA4 lub Crysis przeportowane na DX12, żeby właściciele lapków z Intelem mogli sobie wygodnie pograć. Pierwsze gry na nowe API zobaczymy za 2-4 lata, no chyba że devsi dostaną kasę na napisanie nowego enginu, no raczej dla gier które już miały premierę i zarobiły co miały zarobić to się raczej nie stanie. Ile statystycznie zajmowało napisanie patcha pod Mantle?

DX12 dla każdego posiadacza W7 i nowszego za darmo. Praktycznie każda obecnie karta o wydajności wystarczającej dla nowych gier będzie obsługiwać DX12. Dziwne by było gdyby zdecydowana większość obecnie tworzonych gier nie była wyposażona w obsługę DX12.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2015.03.09, 14:43
12#20
Ile z tego wzrostu jest odpowiedzialne Turbo iGPU, a ile faktycznie zasługa nowego API i kolejnych funkcji tego się nie dowiemy.
(w APU Intel-a im mniejsze obciążenie CPU tym większe turbo iGPU, zwłaszcza w komputerkach, które się 'grzeją";)

MS ładnie dobrał platformę, by nie pokazać dokładnie co się dzieje w trakcie testu. Gorszą byłby chyba tylko Surface 3 Pro
Zaloguj się, by móc komentować