komentarze
SNC2015.03.04, 16:12
11#1
Ciezko im bedzie rywalizowac z UE4.
cgdestroyerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cgdestroyer2015.03.04, 16:18
-8#2
Ciężko UE będzie rywalizować z Unity :)
MglistyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mglisty2015.03.04, 16:25
Jeśli ktoś myśli że UE4 jest zagrożeniem dla Unity, to się grubo myli. UE4 jest dobre dla gier AAA, do indie jest zbyt pracochłonne by miało sens. No i Unity jest tańsze tak na dobrą sprawę (brak opłat z revenue).
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2015.03.04, 16:28
SNC @ 2015.03.04 16:12  Post: 842267
Ciezko im bedzie rywalizowac z UE4.

No tylko wybili się na prostocie i platformie mobilnej, tutaj rządzi unity, a ue4 może tylko pozazdrościć, bo dogonić nie ma szans.

Za to rywalizacja z ue4 o gry AAA to będzie bardzo ciężkie dla unity, z tym, że jeżeli unity uda się przebić do małych studiów to ue4 może mieć problem.

Już teraz zresztą ma, jak wychodził ue3 to gry się posypały, a tu już zaktualizowali ue do wersji 4.7, prezentacja 4 była chyba z rok temu, a w grach bida.

Jak tak dalej pójdzie to zaraz będzie ue5, a na ue4 prawie nic, pojechali z tymi wersjami, ale widać, że ue już nie ma takiego przebicia co kiedyś.
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2015.03.04, 16:47
bajer trailer i ta muza
nice :)
qjinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
qjin2015.03.04, 16:51
SNC @ 2015.03.04 16:12  Post: 842267
Ciezko im bedzie rywalizowac z UE4.

Na razie jest dokładnie na odwrót i raczej ostatnia informacja o 'darmowym' UE 4.0 dużo nie zmieni w rywalizacji z bardzo popularnym Unity.
SoplicZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soplic2015.03.04, 17:14
SNC @ 2015.03.04 16:12  Post: 842267
Ciezko im bedzie rywalizowac z UE4.


A niby to U4 takie popularne? Poza demami technologicznymi jest coś na tym?
Lolek007nvZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lolek007nv2015.03.04, 17:26
W sumie to lepiej żeby się rozwijał ten silnik niż żeby mieli stać w miejscu jesli chodzi o ue4 i nowsze wersje.
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2015.03.04, 17:37
qjin @ 2015.03.04 16:51  Post: 842285
SNC @ 2015.03.04 16:12  Post: 842267
Ciezko im bedzie rywalizowac z UE4.

Na razie jest dokładnie na odwrót i raczej ostatnia informacja o 'darmowym' UE 4.0 dużo nie zmieni w rywalizacji z bardzo popularnym Unity.


dla przykladu licencja na unity jest darmowa dla developerow chcacych tworzyc na wii u. nintendo ją sponsoruje.
qjinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
qjin2015.03.04, 18:01
Soplic @ 2015.03.04 17:14  Post: 842291

A niby to U4 takie popularne? Poza demami technologicznymi jest coś na tym?

Jest, ale na razie nic znaczącego, chociażby Daylight.

Ale więcej w drodze: Dead Island 2, Adrift, nowy Crackdown, Fortnite, Fable Legends, Unreal Tournament, Scalebound, Rime, Eve Valkyrie, nowe Gears of War, Hatred, Hellblade, Space Hulk: Deathwing, SF V i wiele, wiele więcej (już teraz zapowiedzianych) produkcji. Część ma wyjść jeszcze w 2015 roku.
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2015.03.04, 18:30
-1#11
Cieszy obecność PBS czyli renderowania światła w oparciu o zasady fizyki. Takie gry wyglądają dużo realniej. Choć na razie jest ich bardzo mało: Ryse, AC Unity, Order 1886 i to chyba koniec listy. Mam nadzieję że dzięki temu że trzy główne nowe silniki (UE4, CryEngine 2013, Unity) mają PBS/PBR to liczba z oświetleniem tego typu się zwiększy w nadchodzącym roku. Na pewno PBR pojawi się w Fable Legends oraz Quantum Break ale tytułów powinno być dużo więcej.
el_darkoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
el_darko2015.03.04, 18:34
prawie każda gra wychodzi na PC.. co z konsolami? :E
borizmZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
borizm2015.03.04, 21:38
A za Unity nie stoją przypadkiem koledzy ze wschodu?
NIE - coś mi się pomerdało.
Colt1911Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Colt19112015.03.05, 00:22
Zero info o wykorzystaniu CPU, mieli to poprawić w '5' bo dużo gier chodzi tragicznie przez to wykorzystywane są góra dwa rdzenie, np. The Long Dark fajna gra ale przez Unity chodzi tragicznie i odpycha i wiele wiele wiele innych
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2015.03.05, 08:31
-1#15
PhysX...? A co nie było nic ciekawszego za co nie trzeba płacić licencji 'zielonym'?
Zaloguj się, by móc komentować