komentarze
bogo126Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
bogo1262015.02.21, 15:30
-18#1
Mam wraenie, e powoli nadchodz czasy w ktrych gtx460 czy hd7850 bd rzeczywicie minimalnymi konfiguracjami (dla ustawie: 720p low 30fps).
el_darkoZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
el_darko2015.02.21, 15:31
-6#2
jeno nieg mogliby poprawi, nie wyglda realistycznie (mwi o opadach) za ostre s te krawdzie patkw, ktre powinny si w swobodnym opadzie 'przytopi'. Po drugie wszystkie spadaj 'przodem do widza' pokazujc, e s takie same.. przynajmnej dla mnie to tak wyglda
AlejajcaZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Alejajca2015.02.21, 15:32
46#3

Szkoda, e na razie Unreal Engine 4 jest w wikszym stopniu wykorzystywany do przygotowywania dem technologicznych ni gier, ktre powstaj, ale na wiele z nich jeszcze sobie troch poczekamy.

Nic doda nic uj. Z chci zobaczybym taki las w grach RPG, np. Skyrim
Kriss_HietalaZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Kriss_Hietala2015.02.21, 15:37
-17#4
Silnik Unreala zawsze kojarzyem z wietn grafik i fizyka...i maymik wymaganiami ze wzgldu na dopracowany engine. Jednake patrzc na nowe dema oraz na wymagania nowych gier co czuj, e z optymalizacj nie bdzie tak rowo.
KaFeR2015.02.21, 15:52
-11#5
jesie saba,mao realistyczna,przy tym wietrze licie powinny spada :P
patki niegu te zbyt bardzo widoczny jest ich wzr... no i trawa woa o pomste do nieba w czwartym filmiku
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
motiff2015.02.21, 15:55
-13#6
Baju, baju bdziem w raju, znowu jakie to moce w ue siedz, gr wydadz ze sterydami biegajcymi ledwo odrnialnymi na nudnych mapach.
*Konto usunite*2015.02.21, 15:57
-10#7
Zima wyglda bardzo realistycznie, gdyby nie te patki byo by lepiej.
Reszta wyglda dobrze, ale wida e to render.
goly2015.02.21, 15:58
-14#8
na trailerach zawsze adnie wyglda
a cay ten ue4 to pod mobilne zabawki zrobili i temu tak stoi wszystko
Yur4z2015.02.21, 16:09
33#9
Zawsze mnie ciekawi na jakim sprzecie te dema ale jakos nikt nic nigdy nie pisze.
Mr_HydeZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Mr_Hyde2015.02.21, 16:12
fevi @ 2015.02.21 15:57  Post: 838395
Zima wyglda bardzo realistycznie, gdyby nie te patki byo by lepiej.
Reszta wyglda dobrze, ale wida e to render.


Po czym wida, e to render ? Hmmm ?? ;]
ollbrzymZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
ollbrzym2015.02.21, 16:15
-2#11
Wyglda lepiej ni zajawki z battlefronta :D Smutne, e nastpca najpopularniejszego silnika poprzedniej generacji jest widziany tylko w demach.
*Konto usunite*2015.02.21, 16:16
-11#12
Mr_Hyde @ 2015.02.21 16:12  Post: 838400
fevi @ 2015.02.21 15:57  Post: 838395
Zima wyglda bardzo realistycznie, gdyby nie te patki byo by lepiej.
Reszta wyglda dobrze, ale wida e to render.


Po czym wida, e to render ? Hmmm ?? ;]


Po owietleniu i kolorach, ktre w prawdziwym yciu nie zdarzaj si na zewntrz.
HDR'o2015.02.21, 16:33
-21#13
Pki co Crysis 3 nadal adniejszy, ale nie jest le :) Jeszcze kilka demek i UE bdzie mg stawa w szranki z jakoci grafiki CE 3 :)
SNC2015.02.21, 16:48
-6#14
HDR @ 2015.02.21 16:33  Post: 838407
Pki co Crysis 3 nadal adniejszy, ale nie jest le :) Jeszcze kilka demek i UE bdzie mg stawa w szranki z jakoci grafiki CE 3 :)

Haha co ty cpasz?:)
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
SunTzu2015.02.21, 16:48
-5#15
HDR @ 2015.02.21 16:33  Post: 838407
Pki co Crysis 3 nadal adniejszy, ale nie jest le :) Jeszcze kilka demek i UE bdzie mg stawa w szranki z jakoci grafiki CE 3 :)

Zgadza sie, ale UE4 jest bardziej kompletny. Dlatego od takiego dema UE4 do gry jest w zasadzie nie wiele, to CE3 to finalnej gry z dema to spory kawa drogi.
Zobacz sobie na finalne wersje gier z C3 nie zrobione przez Crytek-a
KazH2015.02.21, 16:52
Dla jakoci grafiki a wic midzy innymi lasw kluczowy jest jeden najwaniejszy element: ilo oraz rnorodno obiektw. I jest to niezalene od silnika, niezalene od rozdzielczoci ekranu itp. Realizm mona uzyska tylko i wycznie poprzez zwikszenie iloci unikalnych obiektw. Im wicej unikalnych i szczegowych obiektw tym scena bdzie bardziej przekonywujca. Do tego walce nie trzeba super szybkiego GPU. Aktualne GPU bez najmniejszego problemu wywietlaj setki tysicy obiektw na ekranie w standardowym 1080p. Problemem jest dostarczenie obiektw do GPU.

Problemy s trzy:
- wolne API przesytu z pamici CPU do pamici GPU tysicy obiektw
- maa ilo pamici GPU ktra uniemoliwia trzymanie lokalne tysicy obiektw
- wolne przeczanie si GPU pomidzy rnymi obiektami

API typu Mantle oraz DX12 pozwalaj na szybszy przesy wikszej iloci obiektw. Ale by te obiekty si zmieciy to potrzeba GPU z du iloci pamici. I to bdzie najwikszy bl bo aktualne karty graficzne maja absurdalnie ma ilo pamici RAM... Dlatego mae dema technologiczne pozwalaj na adn szczegow scen ale w przypadku gier scena musi mie mniej detali bo brakuje RAM na du szczegowo. Z tego samego powodu gry 'korytarzowe' maj wicej detali ni gry z duym polem widzenia. Wszystko rozbija si o ilo RAM na karcie ktra ogranicza ilo unikalnych obiektw
leven2015.02.21, 16:58
11#17
Da si gdzie pobra te demko z lasem ?

_QuaTTrO_Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
_QuaTTrO_2015.02.21, 17:00
Mogli chocia da 60FPS w tych filmikach.
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
CortexM32015.02.21, 17:08
Alejajca @ 2015.02.21 15:32  Post: 838385

Szkoda, e na razie Unreal Engine 4 jest w wikszym stopniu wykorzystywany do przygotowywania dem technologicznych ni gier, ktre powstaj, ale na wiele z nich jeszcze sobie troch poczekamy.

Nic doda nic uj. Z chci zobaczybym taki las w grach RPG, np. Skyrim

Nie zobaczymy a to z prostego powodu, iloci potrzebnych do tego zasobw, pracy i mocy obliczeniowej. Jak tak naprawd przypatrzymy si tym animacj to po jak wielkim lesie, a waciwie jego skrawku porusza si kamera ? 100, 400m2 moe ? Tymczasem gra RPG to dziesitki kilometrw kwadratowych, w dodatku zrnicowanego terenu.
sony75Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
sony752015.02.21, 17:18
-13#20
Czasy Epica i ich silnikw si skoczyy!!! Dwa lata mija od premiery UE 4.0 a adnej gry jeszcze nie widziaem na tym silniku!!! Tylko same trailery!!!
Za niedugo usyszymy zwolnieniach w Epic Games i o problemach finansowych, bo kasa si skoczy, dlatego e nikt nie chce ju kupowa ich technologii!!!
Coraz wicej firm ma wasne silniki next genowe np Guerrilla Games, Sony Computer Entertainment (God of War), Naughty Dog i multiplatformowe firmy jak Capcom, EA, Ubisoft a nawet polskie Techland czy CI Games!!!
Moe w tej generacji kilka gier si pojawi na UE 4 ale to bdzie tyle!!! Epic Games skoczy jak ID Software!!! Nie bd wydawali adnych gier!!!
Co do dema to nie robi na mnie wraenia, bo wszystko jest z bliska pokazane!!! Technologia SpeedTRee ma to do tego ze trawa, drzewa, wczytuj si na oczach gracza jak si znajduje duym otwartym terenie!!! Tak byo w Oblivionie i Gothicu 3 i wielu innych grach, gdzie ta technologia bya zastosowana!!!
Zaloguj si, by mc komentowa