komentarze
SebZMCZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SebZMC2015.02.18, 15:28
18#1
Mówiąc krótko: w każdej chwili aero2 może przestać działać mimo zapewnień, że usługi będą świadczone do grudnia 2016. Szkoda by było, bo wiele osób zaopatrzyło się w modemy i smartfony dual sim dla aero2.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2015.02.18, 15:31
23#2
LTE po co, jak oni puszczają łącza pół mega. Skupili się chyba na przeżyciu, bo ostatnio tu był nius, że jakieś doładowania wprowadzili.
iwanmeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
iwanme2015.02.18, 15:32
31#3
Bardzo dobrze, już dawno im powinni cofnąć koncesję albo dowalić karę za cyrki z CAPTCHA.
Niestety znając UKE to powiedzą, że spoko to nic takiego i tyle. Nie przepadałem za Streżyńską, ale za jej czasów takie rzeczy by nie przeszły.
Maniak1987Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Maniak19872015.02.18, 15:57
29#4
Moja karta już od miesięcy leży w szufladzie, początkowo działało to całkiem przyzwoicie ale później jak się ludzie rzucili to nastały czasy tragicznych transferów a później chamskie kody przez które muszę tracić 5 minut na zabawy by to zaskoczyło. Dziś są całkiem niedrogie pakiety w sieciach komórkowych i nie wierze żeby kogoś jeszcze nie było stać na taką usługę.



cgdestroyerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cgdestroyer2015.02.18, 15:58
Pewnie Solorzowi bardziej się opłaca ubić Aero skoro Captha nie zniechęca wystarczająco skutecznie a ludzie niech biorą LTE od plusa i płacą :)
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2015.02.18, 16:21
^^
Mobilna sieć na kartę bez umowy play czy orange jest teraz już na takim poziomie, że nie kosztuje dużo i limity są dla kogoś znośne. Takie aero2 nie ma startu i nie ma sensu.
Kriss_HietalaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kriss_Hietala2015.02.18, 16:26
-2#7
http://btsearch.pl/stats.php

aero2 ma prawie tyle nadajników co Play :D
WIęc wcale tragedii z umts900 nie ma.
Pytanie czy dla Plusa liczą tylko jego nadajniki czy Sferia/Nordisk/Mobyland też.
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2015.02.18, 16:30
lte jest masakrycznie szybko rozwijana, z miesiąca w miesiąc
w kable nie bardzo chcą inwestować
Maniak1987Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Maniak19872015.02.18, 16:41
12#9
goly @ 2015.02.18 16:30  Post: 837001
lte jest masakrycznie szybko rozwijana, z miesiąca w miesiąc
w kable nie bardzo chcą inwestować


Bo w kablach siedzą spółki i dzierżawcy przez co każdy patrzy na innego z podejściem co ja będę inwestował a inni będą za friko korzystać... Tak samo jest z naszą koleją masa spółek i widać do czego to idzie.
Kriss_HietalaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kriss_Hietala2015.02.18, 16:55
Maniak1987 @ 2015.02.18 16:41  Post: 837006
goly @ 2015.02.18 16:30  Post: 837001
lte jest masakrycznie szybko rozwijana, z miesiąca w miesiąc
w kable nie bardzo chcą inwestować


Bo w kablach siedzą spółki i dzierżawcy przez co każdy patrzy na innego z podejściem co ja będę inwestował a inni będą za friko korzystać... Tak samo jest z naszą koleją masa spółek i widać do czego to idzie.


Nasz kolej od października 2013r rozpoczęła intensywną restrukturyzację torów. W planach jest renowacja i modernizacja 3100km szyn. PLanowany termin końca prac to koniec 2015r. Zresztą już większość jest zrobiona. Przejazd z Gdańska do Krakowa w 2010r to ok 17h. Po euro, gdzie zmodernizowany był odcinek gdańsk-warszawa jechało się z Gdańska do Krakowa najszybszym połączeniem 10-12h(TLK)
Do listopada zeszłego roku dawna trasa TLK Pobrzeże(obecnie EIC) trwała z Gdyni do krakowa ok 12h... Teraz trwa 6H zarówno na pendolino jak i na naszych starych poczciwych Ep09(EIC,IC). Tak więc nie wciskaj mi kitu, że na kolei nic się nie dzieje. Jeżdze regularnie w różne zakątki Polski na imprezy masowe i konwenty mangowe/fantastyczne i widzę jak na przestrzeni lat poprawia się stan torów(przez co znikają odcinki z ograniczeniem np. do40km/h a pozostają odcinki z limitem do 120km/h i 160km/h, nieliczne odcinki[głównie centralna magistrala kolejowa] do 200km/h).
BlackBishopZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BlackBishop2015.02.18, 17:23
fajnie - tylko przelot samolotem z krakowa do gdańska jest tańszy od pociągu (o szybkości nie wspomnę) jak odpowiednio wcześniej kupisz bilet - madżik :E
SzczotaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szczota2015.02.18, 17:46
-4#12
Solorz mial dobry pomysl ale pieniedzy zaczelo brakowac i dlateto Aero2 sie nie wyrobilo bo nie ma kasy na nowe BTS a to jest w cholere siana.
Zeby Solorz sie nie przewrocil jeszcze przez kupno PLUS.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2015.02.18, 18:03
Maniak1987 @ 2015.02.18 16:41  Post: 837006
goly @ 2015.02.18 16:30  Post: 837001
lte jest masakrycznie szybko rozwijana, z miesiąca w miesiąc
w kable nie bardzo chcą inwestować


Bo w kablach siedzą spółki i dzierżawcy przez co każdy patrzy na innego z podejściem co ja będę inwestował a inni będą za friko korzystać... Tak samo jest z naszą koleją masa spółek i widać do czego to idzie.

I dlatego powstał program cyfryzacji Polski, budowy magistral regionalnych za publiczne pieniądze, które miały podnieść poziom przepustowości dla klienckich łącz do wymaganych minimum 30 mega na koniec tej dekady.
GarwarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Garwar2015.02.18, 18:28
Maniak1987 @ 2015.02.18 15:57  Post: 836983
Moja karta już od miesięcy leży w szufladzie, początkowo działało to całkiem przyzwoicie ale później jak się ludzie rzucili to nastały czasy tragicznych transferów a później chamskie kody przez które muszę tracić 5 minut na zabawy by to zaskoczyło. Dziś są całkiem niedrogie pakiety w sieciach komórkowych i nie wierze żeby kogoś jeszcze nie było stać na taką usługę.


Słaby transfer i kody to zasługa Solorza a nie innych czynników. Gdyby Polska była normalnym krajem powinni temu wspaniałemu biznesmenowi za te kody cofnąć licencje na wszystkie częstotliwości Aero2.
Mr. BeanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mr. Bean2015.02.18, 18:44
Kriss_Hietala @ 2015.02.18 16:55  Post: 837010
Maniak1987 @ 2015.02.18 16:41  Post: 837006
(...)


Bo w kablach siedzą spółki i dzierżawcy przez co każdy patrzy na innego z podejściem co ja będę inwestował a inni będą za friko korzystać... Tak samo jest z naszą koleją masa spółek i widać do czego to idzie.


Nasz kolej od października 2013r rozpoczęła intensywną restrukturyzację torów. W planach jest renowacja i modernizacja 3100km szyn. PLanowany termin końca prac to koniec 2015r. Zresztą już większość jest zrobiona. Przejazd z Gdańska do Krakowa w 2010r to ok 17h. Po euro, gdzie zmodernizowany był odcinek gdańsk-warszawa jechało się z Gdańska do Krakowa najszybszym połączeniem 10-12h(TLK)
Do listopada zeszłego roku dawna trasa TLK Pobrzeże(obecnie EIC) trwała z Gdyni do krakowa ok 12h... Teraz trwa 6H zarówno na pendolino jak i na naszych starych poczciwych Ep09(EIC,IC). Tak więc nie wciskaj mi kitu, że na kolei nic się nie dzieje. Jeżdze regularnie w różne zakątki Polski na imprezy masowe i konwenty mangowe/fantastyczne i widzę jak na przestrzeni lat poprawia się stan torów(przez co znikają odcinki z ograniczeniem np. do40km/h a pozostają odcinki z limitem do 120km/h i 160km/h, nieliczne odcinki[głównie centralna magistrala kolejowa] do 200km/h).

Tak, tylko odcinek Kraków-Katowice dalej leży i kwiczy. IC zamiast dokupić ES64U4 (Husarz) i wagony z v-max 200km/h, kupiło pendolino, nie dość, że bardzo drogie, to jeszcze bez wychylnego pudła...
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2015.02.18, 20:00
Aero2 położyło już dawno łachę i tylko czeka na odebranie koncesji. Może taki był cel, w końcu niektóre firmy tworzy się na kilka lat...


Kriss_Hietala @ 2015.02.18 16:55  Post: 837010
Przejazd z Gdańska do Krakowa w 2010r to ok 17h. Po euro, gdzie zmodernizowany był odcinek gdańsk-warszawa jechało się z Gdańska do Krakowa najszybszym połączeniem 10-12h(TLK)
Do listopada zeszłego roku dawna trasa TLK Pobrzeże(obecnie EIC) trwała z Gdyni do krakowa ok 12h... Teraz trwa 6H zarówno na pendolino jak i na naszych starych poczciwych Ep09(EIC,IC).

Tak, tylko zapominasz, że to co się dzieje, to nie jest jakiś wielki rozwój, a powrót do stanu z lat 80, gdzie 8-9h jechało się z Gdańska do Krakowa bez przesiadek zwykłym pospiesznym. A polska kolej poza trasą północ-południe zbyt wiele nie ma do zaoferowania.
Janke5Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Janke52015.02.18, 20:03
Mr. Bean @ 2015.02.18 18:44  Post: 837061

... to jeszcze bez wychylnego pudła...

Z którego w EU mało kto korzysta, bo nie wszędzie jest niezbędny, w Polsce ów pudło jest zbędne.
mICh@eLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mICh@eL2015.02.18, 20:07
Mr. Bean @ 2015.02.18 18:44  Post: 837061
pendolino, nie dość, że bardzo drogie, to jeszcze bez wychylnego pudła...

Wychylne pudło na CMK jest nieprzydatne, bo tory są proste jak drut. Max 5 minut na trasach jak K-ce W-wa by się zyskało ;)
anemusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
anemus2015.02.18, 20:20
Mr. Bean @ 2015.02.18 18:44  Post: 837061
Kriss_Hietala @ 2015.02.18 16:55  Post: 837010
(...)


Nasz kolej od października 2013r rozpoczęła intensywną restrukturyzację torów. W planach jest renowacja i modernizacja 3100km szyn. PLanowany termin końca prac to koniec 2015r. Zresztą już większość jest zrobiona. Przejazd z Gdańska do Krakowa w 2010r to ok 17h. Po euro, gdzie zmodernizowany był odcinek gdańsk-warszawa jechało się z Gdańska do Krakowa najszybszym połączeniem 10-12h(TLK)
Do listopada zeszłego roku dawna trasa TLK Pobrzeże(obecnie EIC) trwała z Gdyni do krakowa ok 12h... Teraz trwa 6H zarówno na pendolino jak i na naszych starych poczciwych Ep09(EIC,IC). Tak więc nie wciskaj mi kitu, że na kolei nic się nie dzieje. Jeżdze regularnie w różne zakątki Polski na imprezy masowe i konwenty mangowe/fantastyczne i widzę jak na przestrzeni lat poprawia się stan torów(przez co znikają odcinki z ograniczeniem np. do40km/h a pozostają odcinki z limitem do 120km/h i 160km/h, nieliczne odcinki[głównie centralna magistrala kolejowa] do 200km/h).

Tak, tylko odcinek Kraków-Katowice dalej leży i kwiczy. IC zamiast dokupić ES64U4 (Husarz) i wagony z v-max 200km/h, kupiło pendolino, nie dość, że bardzo drogie, to jeszcze bez wychylnego pudła...

Z jednej strony trochę racji jest, tym bardziej, że kwiczy 80-90% odcinków, a parę komercyjnie chodliwych odcinków nic nie wnosi do ogółu. Do tego pchanie się w drogi i bezsensowny sprzęt też nie ma większego sensu ale z tym wychylnym pudłem przy trasach przewidzianych dla pendolino to nie miało by sensu - na tych trasach nie ma ostrych zakrętów.
Mr. BeanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mr. Bean2015.02.18, 20:30
Janke5 @ 2015.02.18 20:03  Post: 837082
Mr. Bean @ 2015.02.18 18:44  Post: 837061

... to jeszcze bez wychylnego pudła...

Z którego w EU mało kto korzysta, bo nie wszędzie jest niezbędny, w Polsce ów pudło jest zbędne.

No w sumie... Ale według mnie pendolino kupuje się po to aby je mieć, przecież sama nazwa odnosi się właśnie do niego.
Zaloguj się, by móc komentować