komentarze
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2015.02.28, 13:54
Testy przeprowadziliśmy z użyciem stosunkowo szybkiego procesora, Core i5-4690K, oraz jednostki ze średniego segmentu, Core i3-4160. Ze względu na drobne problemy techniczne z platformą AMD z procesorem FX-6350 musieliśmy odłożyć publikację jej osiągów. Pojawią się one w stosownych miejscach w ciągu kilku najbliższych dni.
victor34Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
victor342015.02.28, 13:58
A co z DX12?
raf3dZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
raf3d2015.02.28, 14:00
16#3
Gdy tylko wyjdzie DirectX 12 to Mantle straci kompletnie na znaczeniu. Już teraz nie jest argumentem jak widać. Decyzja AMD by skupić się na Mantle zamiast na optymalizacji sterowników pod Directx była błędem moim zdaniem
3dmarkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
3dmark2015.02.28, 14:03
10#4
Czy przypadkiem Murdered: Soul Suspect nie miał mieć mantla?
raf3dZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
raf3d2015.02.28, 14:05
victor34 @ 2015.02.28 13:58  Post: 840958
A co z DX12?

DX12 ma być jeszcze lepszy niż Mantle i ma być dostępny na wszystkie karty
spzetorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
spzetor2015.02.28, 14:10
28#6
Widze pclab ładnie podniósł poprzeczkę. Extra test z pomiarem wydajności w Mantle bez używania benchmarków. Liczyłem na takowy po waszych obietnicach :> Czekam na podobny z Directx 12 :>
FarCry3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
FarCry32015.02.28, 14:13
Planujecie podobny test ze słabszymi konfiguracjami? Chętnie zobaczyłbym GTX960 i 280 (ew. 285) z Core i3. Kiedy uzupełnicie ten test o FX 6350?
StonaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stona2015.02.28, 14:14
-1#8
Pytanie:
'około 35 tys. dziennie' w szczycie, czy jest to wg. Was łączna ilość graczy na serwerze w przeciągu 24h?
edek20Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
edek202015.02.28, 14:15
3dmark @ 2015.02.28 14:03  Post: 840962
Czy przypadkiem Murdered: Soul Suspect nie miał mieć mantla?

Miał mieć. Ale dlaczego zrezygnowano?
WildFire2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
WildFire22015.02.28, 14:17
victor34 @ 2015.02.28 13:58  Post: 840958
A co z DX12?

Na gry dx12 trzeba będzie niestety poczekać do przyszłego roku jeśli nie dłużej
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12015.02.28, 14:19
17#11
Mantle sprowokowało, i wręcz zmusiło nVidię i Microsoft do wytężonego wysiłku nad wydajnością swoich sterowników i API.
I to jest największą zaletą Mantle.
Życzę więcej takich inicjatyw.
franczescoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
franczesco2015.02.28, 14:20
16#12
A co z przycinkami w BF4 w multi na Mantle które raportowali gracze? Też to zaobserwowaliście?
victor34Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
victor342015.02.28, 14:21
10#13
raf3d @ 2015.02.28 14:05  Post: 840963
victor34 @ 2015.02.28 13:58  Post: 840958
A co z DX12?

DX12 ma być jeszcze lepszy niż Mantle i ma być dostępny na wszystkie karty

Słyszałem że nie wszystkie karty DX11 są zgodne z DX12 w pełni. Jak to będzie wyglądało?
losiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losiu2015.02.28, 14:21
focus @ 2015.02.28 13:54  Post: 840955
Testy przeprowadziliśmy z użyciem stosunkowo szybkiego procesora, Core i5-4690K, oraz jednostki ze średniego segmentu, Core i3-4160. Ze względu na drobne problemy techniczne z platformą AMD z procesorem FX-6350 musieliśmy odłożyć publikację jej osiągów. Pojawią się one w stosownych miejscach w ciągu kilku najbliższych dni.


Albo i nie, jak np. jest z dodaniem wyników GTX960 do ostatnich 3 testów wydajności w poszczególnych grach.

A co do tematu to niby wszystkie GCNy i Fermiacze wzwyż mają wspierać DX12 tak?....nie chce mi się wierzyć, że za darmo ktokolwiek dostanie kilkanaście/dziesiąt % wydajności na 'starym' GPU. Oczekuję raczej majstrowania w sterownikach, ale zobaczymy, może się mylę.
tekkenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tekken2015.02.28, 14:25
-30#15
Problem z AMD był taki, że jest szybszy od Intela jak to naprawia to bedzie dalsza część heheh
LUX2015.02.28, 14:27
19#16
Super test! Czy obserwowaliście jakąś różnicę w jakości obrazu między mantle a dx?
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2015.02.28, 14:28
losiu @ 2015.02.28 14:21  Post: 840976
focus @ 2015.02.28 13:54  Post: 840955
Testy przeprowadziliśmy z użyciem stosunkowo szybkiego procesora, Core i5-4690K, oraz jednostki ze średniego segmentu, Core i3-4160. Ze względu na drobne problemy techniczne z platformą AMD z procesorem FX-6350 musieliśmy odłożyć publikację jej osiągów. Pojawią się one w stosownych miejscach w ciągu kilku najbliższych dni.


Albo i nie, jak np. jest z dodaniem wyników GTX960 do ostatnich 3 testów wydajności w poszczególnych grach.

GTX 960 dojechał do nas dopiero wczoraj, więc dopiero teraz będziemy uzupełniali wyniki. Nic się nie martw :)
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2015.02.28, 14:30
FarCry3 @ 2015.02.28 14:13  Post: 840966
Planujecie podobny test ze słabszymi konfiguracjami? Chętnie zobaczyłbym GTX960 i 280 (ew. 285) z Core i3. Kiedy uzupełnicie ten test o FX 6350?

Test słabszych platform jest rozważany - nie traktujcie tego jednak jak obietnicę :)
Co do wyników FX'a 6350. Dwa filmy zostały nagrane przy złych parametrach maszyny do nagrywania przez co nie dało się z nich wyliczyć wydajności. Tak się akurat złożyło, że Radek wyjechał na kilka dni i dopiero teraz będzie powtarzał te dwa testy Nie chcieliśmy pokazywać testu tego procesora w części gier, a w części nie.
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2015.02.28, 14:32
franczesco @ 2015.02.28 14:20  Post: 840974
A co z przycinkami w BF4 w multi na Mantle które raportowali gracze? Też to zaobserwowaliście?

Nie obserwowaliśmy ponadnormatywnych. Może problem dotyczył czyjejś konfiguracji?

LUX @ 2015.02.28 14:27  Post: 840978
Super test! Czy obserwowaliście jakąś różnicę w jakości obrazu między mantle a dx?

Na pierwszy rzut oka nic takiego nie ma miejsca, ale spróbujemy ten temat zbadać dokładniej.
ghs2015.02.28, 14:35
jedna uwaga. dragon age i miejsce testowe redcliffe nie nadaje się do testu mantle bo ten obszar nie ma nic wspólnego z odciążeniem (przez mantle) cpu z procesów zarezerwowanych przez sterownik gpu. czas cpu rezerwuje tu sama aplikacja i jak podejrzewam źle dopracowane skrypty AI. to miejsce nie nadaje się do testowania gpu, mantle czy dx a jedynie do testów cpu. to tyle ale chyba kluczowo
Zaloguj się, by móc komentować