komentarze
gumacz100Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gumacz1002015.01.26, 18:13
-20#1
EEE choć jakoś nie szczególnie interesuje mnie ta gra, to mam wrażenie że to wygląda po prostu słabo. Te screeny są raczej przeciętne.
Edward KenwayZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Edward Kenway2015.01.26, 18:20
-14#2
ooo trzeba już maszynkę szykować ale myślę że CD PROJEKT RED to nie drugi ubisoft i nie zaprzepaści tego
ajm2015.01.26, 18:21
66#3
Dziki Zgon.... dla komputerów ;P
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avalanc2015.01.26, 18:22
30#4
Uwielbiam zapach świeżej krwi o poranku. Ocenianie oprawy gry po filmikach z YT i screenach prosto z Photoshopa :D
gumacz100Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gumacz1002015.01.26, 18:24
30#5
Widzę że CDP dał niektórym różowe okulary.... grafika na tych screenach wcale nie wygląda zabójczo, a już na pewno nie tak zabójczo że zabija gtx970....
RafiXIIZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RafiXII2015.01.26, 18:26
Konsole ssą...
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2015.01.26, 18:32
Na pierwszym obrazku Wiedzmin wycina kozlaka spod drzewa, czy to tak mi sie wydaje?
kriszooZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kriszoo2015.01.26, 18:39
20#8
gumacz100 @ 2015.01.26 18:24  Post: 827693
Widzę że CDP dał niektórym różowe okulary.... grafika na tych screenach wcale nie wygląda zabójczo, a już na pewno nie tak zabójczo że zabija gtx970....

970? W newsie jest mowa o GTX-ie 980 i potężnym procesorze. O takim zestawie większość graczy może tylko pomarzyć. Na tym etapie, optymalizacja ssie, najdelikatniej mówiąc. Tym bardziej, że grafika na zaprezentowanych materiałach wcale nie powala. Mam nadzieję, że przełożenie premiery jest spowodowane chęcią poprawienia kiepskiej optymalizacji, bo inaczej gracze pecetowi będą mogli co najwyżej zapłakać. Oczywiście nie jest wcale powiedziane, że na konsolach będzie lepiej, wszakże Unity na PS4 i XO działa raczej kiepsko.
Boris_DimeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Boris_Dime2015.01.26, 18:40
25#9
Podoba mi się że styl graficzny wraca w kierunku Polskich krajobrazów z jedynki. Za to sama grafika 'dupy nie urywa', a już na pewno nie widać tam ledwie dyszącego gtxa 980.
aqvarioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
aqvario2015.01.26, 18:48
-6#10
Ja bym tego nie powiedział. Inna rzecz, że ciekawy jestem, czy tekstury w tej grze są przygotowane na 4k. Chociaż... patrząc na wymagania... to studio mogłoby zrezygnować z rozdzielczości do wyboru powyżej HD, bo i tak nic tego nie uciągnie ^^
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Filip4542015.01.26, 19:03
Słaba ta grafika jak na wymagania.

Krótko mówiąc 'dali d.' z optymalizacją.
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Filip4542015.01.26, 19:03
-9#12
Słaba ta grafika jak na wymagania.

Krótko mówiąc 'dali d.' z optymalizacją.
szmonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szmon2015.01.26, 19:15
Takie tam straszenie. Jak na 'next-genach pójdzie', to na prawie każdym złomie do grania też. Myślę że o antyoptymalizacje (żeby na konsolach działało lepiej) nie ma się co martwić. W każdym razie dobrze wiedzieć jaki sprzęt jest potrzebny do cieszenia się w pełni grafiką :)
paaczZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
paacz2015.01.26, 19:17
według mnie wygląda obłędnie
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2015.01.26, 19:21
Intel Core i7-4790, 8 GB RAM-u oraz kartę graficzną GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci pozwolił cieszyć się rozgrywką z ustawieniami na poziomie wysokim, wyłączonym SSAO oraz, cytując, „skromnym wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizotropowym”. Ten komputer nie zapewnił przez cały czas płynnej rozgrywki, zdarzały się spadki wydajności , a do tego liczba klatek na sekundę raczej nie przekraczała 35


Core i7 + GTX980 + detale High = średnio 35 fps....

Będzie narzekanie. Szkoda że twórcy nie dodali obsługi dla Mantle lub DX12 bo to mogłoby znacznie poprawić wydajność. Choć oczywiście wiadomo jakie były powody. Mantle odpada bo gra jest pisana z pomocą Nvidii a W10 pojawi się dopiero w czerwcu. Gdyby opóźnili premierę gry o kolejne 2-3 miesiące to mogliby ją wydać w DX12 tak jak Fable Legends
Kriss_HietalaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kriss_Hietala2015.01.26, 19:28
-8#16
A pójdfzie na 60fpsach? bo redaktor niusa wspomina coś o 35 fps... Tak więc gdzie to 4k Gaben 60 fps pc masterrace? :<
Jacek1991Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek19912015.01.26, 19:47
-2#17
a jak miesiac czy dwa temu napisalem o tym to mnie zaminusowali....
hautamekiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hautameki2015.01.26, 19:48
Dlaczego murowane ściany z drugiego filmiku wyglądają jak z wielkich kawałów płaściutkiej sklejki obklejonej tanią tapetą imitującą cegłę? Czyżby to ma wzbudzić nostalgię u weteranów pierwszych gier z serii gothic :E Puki co gra wygląda jak zabójca ... GeForce 9800 GTX a nie GTX 980 :P
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2015.01.26, 20:11
Czy mi się wydaje...
Czy Wiedźmin jak biega po śniegu to nie zostawia śladów....
Jak biegnie to drzewa sztucznie znikają gdy mijają kamerę (znikają jakby zanim minęły kamerę) -> pierwszy film

KazH @ 2015.01.26 19:21  Post: 827743
Intel Core i7-4790, 8 GB RAM-u oraz kartę graficzną GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci pozwolił cieszyć się rozgrywką z ustawieniami na poziomie wysokim, wyłączonym SSAO oraz, cytując, „skromnym wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizotropowym”. Ten komputer nie zapewnił przez cały czas płynnej rozgrywki, zdarzały się spadki wydajności , a do tego liczba klatek na sekundę raczej nie przekraczała 35


Core i7 + GTX980 + detale High = średnio 35 fps....

Będzie narzekanie. Szkoda że twórcy nie dodali obsługi dla Mantle lub DX12 bo to mogłoby znacznie poprawić wydajność. Choć oczywiście wiadomo jakie były powody. Mantle odpada bo gra jest pisana z pomocą Nvidii a W10 pojawi się dopiero w czerwcu. Gdyby opóźnili premierę gry o kolejne 2-3 miesiące to mogliby ją wydać w DX12 tak jak Fable Legends


Grę przepiszą świstaki, które normalnie zawijają milkę w sreberka?
SNC2015.01.26, 20:13
Nikomu nie pojdzie na vh i sie skonczy narzekanie ze konsole hamuja rynek ;)
Zaloguj się, by móc komentować