komentarze
EnfeebleZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Enfeeble2014.12.30, 15:10
-25#1
ycz grze jak najgorzej.
Gra ktrej jedynym celem jest bezmylne mordowanie niewinnych - jedynym.
Gdyby nie cay skandal i gupie usunicie gry ze steama, to mao kto by si tym badziewiem zainteresowa.

Pocieszajce e najbardziej zainteresowan gr grup bd baaaardzo modzi ludzie, ktrzy gr i tak cign od swoich guru ze skidrowa czy innego rld.

Fajny kandydat do bundla.
*Konto usunite*2014.12.30, 15:18
10#2
Ekhm a czy w innych FPSach nie jest celem bezmylne mordowanie? 'Zadania', cele czy motywacje to tylko prba usprawiedliwienia tak czy siak bezmylnego mordu, wic dziki temu e ludzie s dziwni i akceptuj wikszo form mordu a nie akceptuj tego w tej grze, Hatred zrobi niezy hype.
EnfeebleZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Enfeeble2014.12.30, 15:31
-12#3
matikyle @ 2014.12.30 15:18  Post: 816903
Ekhm a czy w innych FPSach nie jest celem bezmylne mordowanie?


Nie, nie jest.
Poza tym przyznam e nie dopisaem wanego sowa - 'niewinnych'.
Ostatni gr o takich zaoeniach bya pierwsza cz Postal.
Nawet w groteskowo brutalnym Mannhuncie zabijao si psychopatw i mordercw.

hatred to tylko hype i skandal - poza tym cao pierwszy raz bdzie przedstawiona tak realistycznie... to ju nie kreskwkowa grafika z Postala.

Co do ogu gier (nie wiem czemu akurat przytoczye FPSy). Zawsze walczymy z uzbrojonym i przewanie zym przeciwnikiem. Czy to jest dobre czy nie, to ju temat na inn dyskusj - t sam co jest o filmach sensacyjnych.
Wielki MistrzZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Wielki Mistrz2014.12.30, 15:40
Ju tam nie popadajmy w paranoj, gra jak gra, nienormalni ludzie nie powinni w to gra, pozostaym nie zaszkodzi. A jak gimbaza w to pogra to psychopatami te si nie stan. Zreszt rodzice te powinni si zainteresowa w co graj ich dzieci.

No i tak przy okazji.. rzygam ju tymi newsami o tej grze.
*Konto usunite*2014.12.30, 15:46
-2#5
Kontrowersje wzbudza jedynie pokazane intro. Gry jeszcze nie ma, wiec nie ma co si rozpisywa i hejtowa jakie to gry s brutalne.
OxyniumZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Oxynium2014.12.30, 15:48
Ja si miej czytajc kady komentarz typu 'ycz grze jak najgorzej', 'zakaza wydawania takich gier' - to jest wanie socjalistyczna mentalno. 'Mnie si nie podoba? Zakamy wszystkim!'. Jeeli kogo gra nie interesuje to po prostu o niej nie czyta i jej nie kupi. Simple
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Marucins2014.12.30, 15:52
Enfeeble, a ty poszukujesz w grach sensu ycia czy drugiego dna?
Cz osb w tym ja gra dla zabicia czasu, dla oderwania si od realiw ycia doczesnego.
Kojarzysz tak produkcj jak Carmageddon?
Bonus za zabicie 'niewinnych' ludzi lecia dlatego e...? Bya to jak na tamte czasy bardzo krwawa gra ale nie robia ludziom wody z mzgu a co drugi nie wsiada do auta aby rozjeda pieszych.

Obecnie mamy mas gier gdzie mona zabija 'niewinnych' ludzi, nawet zostaje to premiowane. Czy jest to dobre - oczywicie nie. Tak samo jak gwaty w GTA...
bugguyZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
bugguy2014.12.30, 16:34
Te mnie mcz te newsy.
'tytule, w ktrym wcielamy si w psychopat zabijajcego nie tylko uzbrojonych policjantw, ale te niewinnych przechodniw.'
No, bo w GTA po miastach chodzili sami psychopaci. Poza tym co to za kretynizm mwi, e w grze zabijamy nie tylko uzbrojonych policjantw. To co uzbrojeni policjanci s li i zasuguj na mier bardziej od niewinnych przechodniw? Szczeglnie w oczach psychopaty :E
*Konto usunite*2014.12.30, 16:56
Enfeeble @ 2014.12.30 15:31  Post: 816909
matikyle @ 2014.12.30 15:18  Post: 816903
Ekhm a czy w innych FPSach nie jest celem bezmylne mordowanie?


Nie, nie jest.
Poza tym przyznam e nie dopisaem wanego sowa - 'niewinnych'.
Ostatni gr o takich zaoeniach bya pierwsza cz Postal.
Nawet w groteskowo brutalnym Mannhuncie zabijao si psychopatw i mordercw.

hatred to tylko hype i skandal - poza tym cao pierwszy raz bdzie przedstawiona tak realistycznie... to ju nie kreskwkowa grafika z Postala.

Co do ogu gier (nie wiem czemu akurat przytoczye FPSy). Zawsze walczymy z uzbrojonym i przewanie zym przeciwnikiem. Czy to jest dobre czy nie, to ju temat na inn dyskusj - t sam co jest o filmach sensacyjnych.


Przytoczyem FPS bo z bezmylnym mordowaniem kojarz mi si jako pierwsze, ale faktycznie troszk gier pominem :D.

Z tego co gdzie czytaem to twrcy nie chcieli wcale motywowa w jakikolwiek sposb postpowania bo wyszli z zaoenia e nie da si tego usprawiedliwi.

Z drugiej strony jak duej myl o tym temacie to wychodz na strasznego hipokryt. Nie dabym swojemu dziecku takiej gry, a sam graem w wieku 9-10 lat w quake'a, serious sama i podobne.

Temat gier musi jeszcze troch si 'rozluni' bo w kinematografii to rnorakie rzeczy si dziej i raczej nikt ju gosu nie podnosi. W tym roku w gamingu to duo takich spraw byo (GTA 5 , Bayonetta, hatred, cae gamergate w ktrym ju dawno si pogubiem). Ja myl, e to przejdzie z czasem.
JaLurekZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
JaLurek2014.12.30, 17:49
-1#10
Jak komu si nie podoba ta gra to niech po prostu nie gra, a jeeli jest dla kogo za brutalna to niech te nie gra, po to jest tyle gier eby kady wybra co dla siebie. Gra jeszcze nie wysza a ju powstaje jaka parodia... Ten wiat schodzi na psy.
TonacymarynarzZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Tonacymarynarz2014.12.30, 19:05
-1#11
I po co ten hejt? Kto bdzie chcia to zagra, a jak nie to nie . Czemu checie zabroni komu czego tylko dlatego e wam si to nie podoba?
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Raphael12014.12.30, 23:40
-1#12
Gracz wciela si w biedaka ktry zupenie nie radzi sobie z samym sob i w konsekwencji ze swoim yciem, ucieka w agresj zamiast jak mczyzna stan twarz w twarz z prawd o sobie samym. Obraz gloryfikuje skrajnie aosn i smutn postaw totalnego upadku, tchrzostwa i braku elementarnego samoopanowania.
Dno.
bossix84Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
bossix842014.12.31, 00:00
Enfeeble @ 2014.12.30 15:31  Post: 816909
matikyle @ 2014.12.30 15:18  Post: 816903
Ekhm a czy w innych FPSach nie jest celem bezmylne mordowanie?


Nie, nie jest.
Poza tym przyznam e nie dopisaem wanego sowa - 'niewinnych'.
Ostatni gr o takich zaoeniach bya pierwsza cz Postal.
Nawet w groteskowo brutalnym Mannhuncie zabijao si psychopatw i mordercw.

hatred to tylko hype i skandal - poza tym cao pierwszy raz bdzie przedstawiona tak realistycznie... to ju nie kreskwkowa grafika z Postala.

Co do ogu gier (nie wiem czemu akurat przytoczye FPSy). Zawsze walczymy z uzbrojonym i przewanie zym przeciwnikiem. Czy to jest dobre czy nie, to ju temat na inn dyskusj - t sam co jest o filmach sensacyjnych.


Idz sie leczyc ze swoimi problemami i zalami. Nam daj spokojnie mordowac !
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Raphael12014.12.31, 00:29
-2#14
Dla wszystkich ktrzy nie dostrzegaj, bd nie chc dostrzega wpywu wirtualnej agresji produkujcej prawdziwe emocje w czowieku i na upartego zaprzeczaj elementarnej wiedzy psychologicznej proponuj cakowite odpuszczenie sobie jakiejkolwiek brutalnoci, przemocy psychicznej/fizycznej w grach/TV na 1 miesic. Ba! na 1 tydzie.

Mwi e 'pal bo lubi' kady potrafi, niestety dopiero gdy czowiek nie dostanie dawki robi si nerwowy. A przecie nag tytoniowy nie jest fizyczny - to nag emocjonalny. Mylicie e z agresj w grach jest inaczej? Kto sprbuje odoy stary nawyk ten zobaczy co si z nim dzieje.

Reszta moe mwi w ignorancji e 'to tylko gra' i e brak panowania nad emocjami oraz agresja bior si z powietrza.
OverclockerNoobZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
OverclockerNoob2014.12.31, 02:08
-3#15
TA GRA TO CIERWO i kropka .. za autorzy tej gry to cierwa umysowe..
Zaloguj si, by mc komentowa