komentarze
7thTzarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
7thTzar2015.01.31, 02:18
Panowie to jest kolejna gra z Nvidia Gameworks, czego się spodziewaliście. Każda gra, która korzysta z tego = beznadziejne wsparcie dla radeonów na starcie (później o dziwo wychodzą magiczne łatki), beznadziejna optymalizacja w tym dziwne spadki fpsów i przycięcia, mnóstwo bugów. Ja się po ACU już wyleczyłem z kupowania gier wykorzystujących cokolwiek z tej badziewnej biblioteki.

Teraz najlepsze, cytat z blogu Nvidii:
'It’s an experience that will only get better. We’re going to continue working with Techland to add even more GameWorks features to the game. Look for it in a patch sometime in the future.'
http://blogs.nvidia.com/blog/2015/01/27/dying-light/
haha oni chcą dowalić jeszcze więcej tego dziadostwa by zarżnąć wydajnościowo tą grę do końca.
michal-prezes1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
michal-prezes12015.01.31, 02:28
-12#62
Na 980 techspot zrobił testy cpu i amd 9590 4,7 ghz osiągnął te same wyniki co najlepsze intele. Co ciekawe intel na 2,5 ghz miał nieco 10% klatek mniej niż na 4,5 ghz.
Lolek007nvZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lolek007nv2015.01.31, 02:32
-10#63
Jak dla mnie te wyniki to kłamstwo bo jak 970 3.5-5GB moze byc szybszy od zajebistego radeon 290X który ma pełne 4GB ram . Plus placz ze sterowniki sa be i w ogole wszystkie kary nvidia są be. Nie wiem po co ktoś to tak nakręca . amd jak i nvidia to sępy to wiem.
Pitol321Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pitol3212015.01.31, 06:45
limak246 @ 2015.01.30 23:24  Post: 830134
troszkę czegoś nie rozumiem w testach na kartę graficzna np. 970 ze wyciąga prawie 60 klatek a testach procka na tej samej karcie na najmocniejszym Procku ponad 50 klatek, no to jak ??


Dla karty i procka szuka się różnych miejsc testowych.
Takich w których nietestowany podzespół jak najmniej rzutuje na wydajność właśnie testowanego.
Dość trudno doszukać się takich miejsc, często silnik jest tak napisany (lub nawet skopany), że wpływu procka na wydajność karty (i odwrotnie) nie da się uniknąć - widać to np. przez spłaszczone wyniki kart w tym teście.
fosgenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fosgen2015.01.31, 07:58
-7#65
Labovsky @ 2015.01.30 18:34  Post: 830033
Pamiętajmy o nadchodzącej łatce do gry, która ma poprawić wydajność Radeonów. Techland sam przyznał, że to nie jest problem po stronie AMD.

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-3...prawe-plynnosci
Swoją drogą szkoda, że w dzisiejszych czasach gra robi użytek raptem z 2 rdzeni :(


Daj sobie spokój z tymi łatkami.AMD to jedna wielka łatka
samsung70Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
samsung702015.01.31, 08:12
-6#66
Czy w teście został użyty ten NIESZCZESCY GTX 970, z OBCIETYM RAMem ? a mimo to jest na 3 pozycji ???
Po raz kolejny jestem nastawiony na zkup tejże grafy :))
A moj stary GTX 760 też wypada calkiem spoko w tej tabeli :)
wszystko zapewne i wyłącznie od Gigabyte :)
AmdfanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amdfan2015.01.31, 08:26
-3#67
fosgen @ 2015.01.31 07:58  Post: 830185
Labovsky @ 2015.01.30 18:34  Post: 830033
Pamiętajmy o nadchodzącej łatce do gry, która ma poprawić wydajność Radeonów. Techland sam przyznał, że to nie jest problem po stronie AMD.

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-3...prawe-plynnosci
Swoją drogą szkoda, że w dzisiejszych czasach gra robi użytek raptem z 2 rdzeni :(


Daj sobie spokój z tymi łatkami.AMD to jedna wielka łatka


Daj spokój, wydakność nie jest najważniejsza. W AMD masz True Audio, Zero Core Power, Mantle i jeszcze pare fajnych nazw.
samsung70Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
samsung702015.01.31, 08:27
-4#68
3dmark @ 2015.01.30 18:44  Post: 830041
Czyli Radeon R9 290X + Core i5-4690K @ 4,5 GHz jest mniej więcej tak samo szybki jak GeForce GTX 970 + domyślnie taktowany Core i5-4590.

Który to już raz? 10? 20?

Niestety posiadacze nawet najszybszego Radeona (np. R9 290X) i najszybszego procesora AMD (np. FX-9590) mogą właściwie zapomnieć o płynnej rozgrywce w najwyższych ustawieniach.

Niezły LOL. Procesory AMD zdecydowanie nie są dla graczy


przypomniało mi się gadanie sprze około 6 lat, kiedt to się mówiło, że procki od INTELa nie sa dla graczy bo Advanced MIcro Devices robi robote.
TratoXZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TratoX2015.01.31, 08:48
-4#69
jonny2003 @ 2015.01.31 01:52  Post: 830163
'Radeony na razie zawodzą, a najlepszym tego przykładem jest czołowy w ofercie AMD model, R9 290X, który osiągnął wynik gorszy od GTX-a 960. Powodem jest, oczywiście, nie tyle niska wydajność tej karty, co gorsza (kolejny już raz) obsługa nowoczesnych procesorów. Wyraźnie widać to na wykresach'
Tak...Oczywiście. Kasa Nvidii i robienie gry pod Geforce w tym przypadku nie ma wogóle znaczenia.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/dy...rformance-guide
http://blogs.nvidia.com/blog/2015/01/27/dying-light/
http://pclab.pl/news61648.html
Obiektywność portalu 0%.


ważne jak działa a nie pod co jaka gra była robiona, wiedzmin 3 tez wykorzystuje efekty nvidii wiec będzie powtórka z rozrywki i płacz miłośników amd. Co jaka gra wykorzystuje i pod co jest zoptymalizowana zależy i to bardzo od producenta kart... widać że nvidia walczy i zgarnia kolejne gry. Niedługo evolva :)
przemo_liZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
przemo_li2015.01.31, 09:14
-12#70
kl/s oznacza FPS....

'stały' i 'FPS' się wykluczają.


FPS to średnia.
norbert1111111Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
norbert11111112015.01.31, 09:22
-9#71
Do redakcji: będzie test procesorów w 3dmark firestrike? Chciałbym porównać kilka zestawień więc proszę o ten test z jak największą ilością procesorów z przed 3-7 lat.
przemo_liZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
przemo_li2015.01.31, 09:32
-8#72
Dużo osób tutaj narzeka na nierównomierne obciążenie GPU.

Tylko DX11.x nie posiada mechanizmów które by na to pozwoliły.

Przyjdzie wam poczekać na DX12 +6/12 miesięcy zanim równe obciążenie stanie się realnie osiągalne. Chyba, że MS wyda w tym kwartale publiczne SDK. Wtedy twórcy gier będą mogli wyszkolić się i pierwsze gry będą w miare dobrze napisane pod DX12.

Choć ekipy już zaznajomione z Mantle będą miały z górki, z publicznych info wynika, że DX12 i Mantle wymagają podobnych rozwiązań w siniku gry.
norbert1111111Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
norbert11111112015.01.31, 09:33
Nie zawsze fps musi być średnią. W płynności gier ważną rolę odgrywa także minimalny fps. Tak szczerze nie wiem po co pisałeś 'fps to średnia' fps nie jest średnia tylko ilością klatek które widzi nasze oko na sekunde. Średnia może być arytmetyczna ;)






przemo_liZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
przemo_li2015.01.31, 09:40
-10#74
norbert1111111 @ 2015.01.31 09:33  Post: 830198
Nie zawsze fps musi być średnią. W płynności gier ważną rolę odgrywa także minimalny fps. Tak szczerze nie wiem po co pisałeś 'fps to średnia' fps nie jest średnia tylko ilością klatek które widzi nasze oko na sekunde. Średnia może być arytmetyczna ;)


Są różne średnie :P

Ale średnia to średnia.

Pisanie o 'stałej' średniej mija się z celem.

A jeśli mówimy o postrzeganej płynności obrazu, to istotniejsze jest ile klatek było najwolniejszych i jak bardzo.

Na pclabie widziałem już takie testy. Było by bardzo dobrze gdyby redakcja przyjęła je jako standard.

I nie mówię już o tym aby badać czas trwania klatek na kablu do monitora. Tylko zamiast FPS'a podawać percentyle i tym podobne liczby wyprowadzone z czasu trwania klatek.
MarcysxDZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MarcysxD2015.01.31, 09:43
-9#75
focus @ 2015.01.30 18:34  Post: 830035
Modyfikator @ 2015.01.30 18:30  Post: 830032
Halo Halo może jakieś słówko o konfiguracjach CF/SLI?

A, że tak spytam, po co? Nie widzisz że procesora ciągle jest za mało? SLI/CF z mocnych kart będzie nawet wolniejsze od jednej.


A czemu innym wychodzi co innego ? ... ... ...

http://gamegpu.ru/images/remote/http--www....st-dl__1920.jpg
SoplicZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soplic2015.01.31, 09:48
10#76
przemo_li @ 2015.01.31 09:14  Post: 830194
kl/s oznacza FPS....

'stały' i 'FPS' się wykluczają.


FPS to średnia.


Co za bzdury wypisujesz?!
FPS to ilość wyświetlanych klatek w ciągu sekundy, i nie ma tu mowy o żadnej średniej. Jeśli podczas jednej sekundy będzie 60 klatek a w kolejnej 90, to średnia będzie 75.
przemo_liZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
przemo_li2015.01.31, 09:51
-10#77
Soplic @ 2015.01.31 09:48  Post: 830202
przemo_li @ 2015.01.31 09:14  Post: 830194
kl/s oznacza FPS....

'stały' i 'FPS' się wykluczają.


FPS to średnia.


Co za bzdury wypisujesz?!



Naprawdę twierdzisz, że FPS z dokładnie tą samą wartością (niech będzie nawet że np. 45 FPS czyli coś 'płynnego";), przez dajmny na to 30 sekund...

ma jaką kolwiek wartość merytoryczną? :P

Śmiało, udowodnij.
SoplicZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soplic2015.01.31, 09:57
przemo_li @ 2015.01.31 09:51  Post: 830204
Soplic @ 2015.01.31 09:48  Post: 830202
(...)


Co za bzdury wypisujesz?!



Naprawdę twierdzisz, że FPS z dokładnie tą samą wartością (niech będzie nawet że np. 45 FPS czyli coś 'płynnego";), przez dajmny na to 30 sekund...

ma jaką kolwiek wartość merytoryczną? :P

Śmiało, udowodnij.


Stałe fps to stałe, jeśli gra cały czas wyświetla np. 60 klatek na sekundę to jest stałe fps (jeśli gra wyświetla przez cały czas kolejne klatki co 1/60 sekundy to jest stałe FPS)i średnia też wychodzi 60, jak raz jest 20 a innym razem 100 to średnia będzie gdzieś pomiędzy.
Stały i FPS się nie wykluczają bo niby czemu, w skrócie FPS nie ma słowa średnia. Stąd mamy maksymalną wartość, średnią i minimalną - jak dla mnie ta ostania największe ma znacznie i staram się, jeśli mogę, tak ustawiać detale grafiki żeby 60 było wartością minimalną.
FamsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Fams2015.01.31, 10:04
-7#79
Myślicie że Intel Core 2 Quad Q9300 2,5 Ghz + HD 7770 uciągnie tą gra na low?
przemo_liZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
przemo_li2015.01.31, 10:10
-9#80
Soplic @ 2015.01.31 09:57  Post: 830205
przemo_li @ 2015.01.31 09:51  Post: 830204
(...)



Naprawdę twierdzisz, że FPS z dokładnie tą samą wartością (niech będzie nawet że np. 45 FPS czyli coś 'płynnego";), przez dajmny na to 30 sekund...

ma jaką kolwiek wartość merytoryczną? :P

Śmiało, udowodnij.


Stałe fps to stałe, jeśli gra cały czas wyświetla np. 60 klatek na sekundę to jest stałe fps i średnia też wychodzi 60, jak raz jest 20 a innym razem 100 to średnia będzie gdzieś pomiędzy.



Jeśli gra czasami wyświetla 20 a czasami 100 to średnia może wyjść 60 fpsów wystarczy, że gra wyświetli 10 klatek przez 50% jednostki czasu i kolejne 50 przez drógą połowę jednostki czasu.

Niby FPS ten sam. Niby 'stały'. A merytorycznie nic nie mówiący.

I na pewno każdy dostrzeże 'lagi'.
Zaloguj się, by móc komentować