Od strony graficznej to gra prezentuje się słabo. Widać że to gra pisana pod możliwości starych konsol Xbox 360 i PS3. Słabe animacje postaci którym twarze się nienaturalnie błyszczą jakby były wykonane z plastiku. Widać że to gra na starym kilkuletnim silniku w którym nic od lat nie zmieniali. Trochę jak pełnoprawne DLC do FC3 a nie zupełnie nowa gra. Mogli nazwać to Far Cry 3 Kryat.
Z zakupem wstrzymam się do pojawienia się pierwszej łatki naprawiającej najpoważniejsze błędy, bo czytając co Ubi zrobił z AC Unity to śmiem twierdzić, ze firma ta robi sobie z klientów betatesterów za co każe sobie jeszcze słono płacić ...
Z zakupem wstrzymam się do pojawienia się pierwszej łatki naprawiającej najpoważniejsze błędy, bo czytając co Ubi zrobił z AC Unity to śmiem twierdzić, ze firma ta robi sobie z klientów betatesterów za co każe sobie jeszcze słono płacić ...
Jak ja lubię jak masa gimbazy myli Ubisoft Entertainment jako wydawcę z Ubisoftem (i tu nazwa studia) jako twórcą gier. Wy naprawdę sądzicie, że Ubisoft 'robi' kilka gier rocznie? Czy jednak nad tymi grami pracują studia z różnych części świata, co choćby w różnej jakości tych gier widać.
Z zakupem wstrzymam się do pojawienia się pierwszej łatki naprawiającej najpoważniejsze błędy, bo czytając co Ubi zrobił z AC Unity to śmiem twierdzić, ze firma ta robi sobie z klientów betatesterów za co każe sobie jeszcze słono płacić ...
Jak ja lubię jak masa gimbazy myli Ubisoft Entertainment jako wydawcę z Ubisoftem (i tu nazwa studia) jako twórcą gier. Wy naprawdę sądzicie, że Ubisoft 'robi' kilka gier rocznie? Czy jednak nad tymi grami pracują studia z różnych części świata, co choćby w różnej jakości tych gier widać.
Jako wydawca ma pełnie praw i odpowiada wizerunkowo za każdą grę, możesz sobie ich bronić, niestety ich wsparcie to wypięte 4 litery, bugi, olewanie i wydawanie gier w wersji beta taka prawda.
Jak ja lubię jak masa gimbazy myli Ubisoft Entertainment jako wydawcę z Ubisoftem (i tu nazwa studia) jako twórcą gier. Wy naprawdę sądzicie, że Ubisoft 'robi' kilka gier rocznie? Czy jednak nad tymi grami pracują studia z różnych części świata, co choćby w różnej jakości tych gier widać.
Czyli syfiaste produkcje Ubisoft to wina programistów z danego studia? Czy raczej wydawcy przez to, że wydaje niesprawne produkty. Jak kupisz trefną kartę graficzną, to masz pretensję do fabryki, czy do firmy która wypuściła ja na rynek?
gra ma trochę bugów jużna starcie, jak super czarne cienie czy u migające drzewa ale są już sposoby jak to naprawić albo ręcznei np zmneijszająć ustawienai grafiki albo instalując patcha
Ale co by nie mówić to graficznie jakiś trochę niedosyt jest, trailery nieco podciągnięte i ładnie zmontowane że wydaje się lepsze niż jest w rzeczywistości mimo że ultra high. Fakt że po 2h grania już przestaje się zwracać uwagę na grafikę ale na początku fajnie by było się zatrzymać i pozachwycać jak czasami miałem w różnych gierkach, a tutaj tak nie mam niestety mimo że na ultra gram :/ trochę szkoda
Jeśli dla was wydawca i producent to jedno i to samo to nie mam słów. Zresztą szkoda tutaj moich słów. Ja pierdzielę wizerunek wydawcy. Ja patrzę jednak na to kto robi grę. Wtedy wiem czego mogę się spodziewać. Wy sobie generalizujcie proszę bardzo. Dla was widać, ważne jest kto grę wydaje a nie kto ją faktycznie robi. Gratulacje. To tak jak powiedzieć, że nie ważne kto maluje obrazy. Ważne jakie muzeum je wystawia. Albo w której TV czy kinie leci film. Reżyser czy scenarzysta to już nieistotne. Będę pamiętał, żeby nie oglądać filmów Nolana lub Władcy Pierścieni jak lecą na TVN. BO TVN! i tam jest Ukryta Prawda!... boże co za bzdury tutaj słyszę... Załamać się mozna nad poziomem intelektualnym dzisiejszych Polaków. A potem człowiek się dziwi, że ten kraj taki porąbany.
Jak ja lubię jak masa gimbazy myli Ubisoft Entertainment jako wydawcę z Ubisoftem (i tu nazwa studia) jako twórcą gier. Wy naprawdę sądzicie, że Ubisoft 'robi' kilka gier rocznie? Czy jednak nad tymi grami pracują studia z różnych części świata, co choćby w różnej jakości tych gier widać.
Hedrox87 nie bulwersuj się nie jest tajemnicą ze nie raz i nie dwa wydawcy nasikają na studia żeby szybciej coś wydać bo trzeba zarabiać a to jak widać często prowadzi to wydawania nieukończonego produktu. I nie jest to też do końca wina studia, kto pracuje w branży czy to growej czy np reklamowej to wie jak to jest, czasem strasznie niedopracowane rzeczy trzeba wypchnąć bo ktoś na górze sobie zażyczył na już a nie kiedy będzie gotowe i dobrze wyglądało/ działało. Wiec jak najbardziej wydawca też ma dużo winy po swojej stronie bo nie chciał opóźnić premiery i dostarczyć dopracowany produkt tylko od razu sprzedawać co było.
Hedrox87 nie bulwersuj się nie jest tajemnicą ze nie raz i nie dwa wydawcy nasikają na studia żeby szybciej coś wydać bo trzeba zarabiać a to jak widać często prowadzi to wydawania nieukończonego produktu. I nie jest to też do końca wina studia, kto pracuje w branży czy to growej czy np reklamowej to wie jak to jest, czasem strasznie niedopracowane rzeczy trzeba wypchnąć bo ktoś na górze sobie zażyczył na już a nie kiedy będzie gotowe i dobrze wyglądało/ działało. Wiec jak najbardziej wydawca też ma dużo winy po swojej stronie bo nie chciał opóźnić premiery i dostarczyć dopracowany produkt tylko od razu sprzedawać co było.
Wydawca daje część pieniędzy na opracowanie projektu i wymaga pewnych rzeczy jak np termin premiery. I albo studio wywiąże się z umowy albo poniesie konsekwencje.
Z zakupem wstrzymam się do pojawienia się pierwszej łatki naprawiającej najpoważniejsze błędy, bo czytając co Ubi zrobił z AC Unity to śmiem twierdzić, ze firma ta robi sobie z klientów betatesterów za co każe sobie jeszcze słono płacić ...
Nie wiem za co taką opinię minusować. Taką macie krótką pamięc jako klienci? Potem się dziwić, że Ubi czy inne Ea dyma klienta na kasę.
[
Wydawca daje część pieniędzy na opracowanie projektu i wymaga pewnych rzeczy jak np termin premiery. I albo studio wywiąże się z umowy albo poniesie konsekwencje.
Prawda, ale jak studio się nie wywiązuje tj chce oddać półprodukt to wydawca powinien to opóźnić i wydać tak jak trzeba i najwyżej trzepnąć studio po kieszeniach.
To tak samo jak z budową dróg czy bloków, często są opóźnienia ale nie otwierają drogi jak nie ma kilku kilometrów i trzeba po rozkopanym polu jechać, tak samo powinno być z grami a nie jest
Pagan Min może Vaas-owi buty czyścić i nie mówcie, że jest inaczej... w ogóle sam początek gry nie jest zbyt interesujący (nie ma takiego Zonka jak VAAS zatrzymał film na smartfonie i akcja przeniosła się do klatki) Coś czuję, że dla fanów FC3 będzie nudno......
[
Wydawca daje część pieniędzy na opracowanie projektu i wymaga pewnych rzeczy jak np termin premiery. I albo studio wywiąże się z umowy albo poniesie konsekwencje.
Prawda, ale jak studio się nie wywiązuje tj chce oddać półprodukt to wydawca powinien to opóźnić i wydać tak jak trzeba i najwyżej trzepnąć studio po kieszeniach.
To tak samo jak z budową dróg czy bloków, często są opóźnienia ale nie otwierają drogi jak nie ma kilku kilometrów i trzeba po rozkopanym polu jechać, tak samo powinno być z grami a nie jest
Wydawca płaci, wydawca naciska z terminami, wydawca odpowiada za kontrolę tego co publikuje. Studia to jest właściwie podwykonawca. Trochę wchodzimy w taką dyskusję, jakby to była wina podwykonawców (OEMów) że firma X wydała na rynek wadliwą serię zasilaczy. Jak się korzysta z kiepskich podwykonawców, za bardzo goni ich z terminem lub za bardzo oszczędza (tu na komponentach, a tu może na lepszych ludziach) to to jest wina tego, kto 'płaci i wymaga'.
gra ma trochę bugów jużna starcie, jak super czarne cienie czy u migające drzewa ale są już sposoby jak to naprawić albo ręcznei np zmneijszająć ustawienai grafiki albo instalując patcha
Ale co by nie mówić to graficznie jakiś trochę niedosyt jest, trailery nieco podciągnięte i ładnie zmontowane że wydaje się lepsze niż jest w rzeczywistości mimo że ultra high. Fakt że po 2h grania już przestaje się zwracać uwagę na grafikę ale na początku fajnie by było się zatrzymać i pozachwycać jak czasami miałem w różnych gierkach, a tutaj tak nie mam niestety mimo że na ultra gram :/ trochę szkoda
Dlatego też ja z zakupem czekam na pierwszego pacha, oraz pierwsze sterowniki AMD w których będzie coś wspomniane o PC4.
Jeśli masz już grę mógłbyś coś napisać o wymaganiach w porównaniu FC3?
Po co sobie psuć zabawę .
Jak ja lubię jak masa gimbazy myli Ubisoft Entertainment jako wydawcę z Ubisoftem (i tu nazwa studia) jako twórcą gier. Wy naprawdę sądzicie, że Ubisoft 'robi' kilka gier rocznie? Czy jednak nad tymi grami pracują studia z różnych części świata, co choćby w różnej jakości tych gier widać.
Jak ja lubię jak masa gimbazy myli Ubisoft Entertainment jako wydawcę z Ubisoftem (i tu nazwa studia) jako twórcą gier. Wy naprawdę sądzicie, że Ubisoft 'robi' kilka gier rocznie? Czy jednak nad tymi grami pracują studia z różnych części świata, co choćby w różnej jakości tych gier widać.
Jako wydawca ma pełnie praw i odpowiada wizerunkowo za każdą grę, możesz sobie ich bronić, niestety ich wsparcie to wypięte 4 litery, bugi, olewanie i wydawanie gier w wersji beta taka prawda.
Czyli syfiaste produkcje Ubisoft to wina programistów z danego studia? Czy raczej wydawcy przez to, że wydaje niesprawne produkty. Jak kupisz trefną kartę graficzną, to masz pretensję do fabryki, czy do firmy która wypuściła ja na rynek?
Ale co by nie mówić to graficznie jakiś trochę niedosyt jest, trailery nieco podciągnięte i ładnie zmontowane że wydaje się lepsze niż jest w rzeczywistości mimo że ultra high. Fakt że po 2h grania już przestaje się zwracać uwagę na grafikę ale na początku fajnie by było się zatrzymać i pozachwycać jak czasami miałem w różnych gierkach, a tutaj tak nie mam niestety mimo że na ultra gram :/ trochę szkoda
Jak ja lubię jak masa gimbazy myli Ubisoft Entertainment jako wydawcę z Ubisoftem (i tu nazwa studia) jako twórcą gier. Wy naprawdę sądzicie, że Ubisoft 'robi' kilka gier rocznie? Czy jednak nad tymi grami pracują studia z różnych części świata, co choćby w różnej jakości tych gier widać.
Nie kompromituj się tutaj http://en.wikipedia.org/wiki/Ubisoft_Ukraine
Wydawca daje część pieniędzy na opracowanie projektu i wymaga pewnych rzeczy jak np termin premiery. I albo studio wywiąże się z umowy albo poniesie konsekwencje.
Nie wiem za co taką opinię minusować. Taką macie krótką pamięc jako klienci? Potem się dziwić, że Ubi czy inne Ea dyma klienta na kasę.
Wydawca daje część pieniędzy na opracowanie projektu i wymaga pewnych rzeczy jak np termin premiery. I albo studio wywiąże się z umowy albo poniesie konsekwencje.
Prawda, ale jak studio się nie wywiązuje tj chce oddać półprodukt to wydawca powinien to opóźnić i wydać tak jak trzeba i najwyżej trzepnąć studio po kieszeniach.
To tak samo jak z budową dróg czy bloków, często są opóźnienia ale nie otwierają drogi jak nie ma kilku kilometrów i trzeba po rozkopanym polu jechać, tak samo powinno być z grami a nie jest
Wydawca daje część pieniędzy na opracowanie projektu i wymaga pewnych rzeczy jak np termin premiery. I albo studio wywiąże się z umowy albo poniesie konsekwencje.
Prawda, ale jak studio się nie wywiązuje tj chce oddać półprodukt to wydawca powinien to opóźnić i wydać tak jak trzeba i najwyżej trzepnąć studio po kieszeniach.
To tak samo jak z budową dróg czy bloków, często są opóźnienia ale nie otwierają drogi jak nie ma kilku kilometrów i trzeba po rozkopanym polu jechać, tak samo powinno być z grami a nie jest
Wydawca płaci, wydawca naciska z terminami, wydawca odpowiada za kontrolę tego co publikuje. Studia to jest właściwie podwykonawca. Trochę wchodzimy w taką dyskusję, jakby to była wina podwykonawców (OEMów) że firma X wydała na rynek wadliwą serię zasilaczy. Jak się korzysta z kiepskich podwykonawców, za bardzo goni ich z terminem lub za bardzo oszczędza (tu na komponentach, a tu może na lepszych ludziach) to to jest wina tego, kto 'płaci i wymaga'.
Ale co by nie mówić to graficznie jakiś trochę niedosyt jest, trailery nieco podciągnięte i ładnie zmontowane że wydaje się lepsze niż jest w rzeczywistości mimo że ultra high. Fakt że po 2h grania już przestaje się zwracać uwagę na grafikę ale na początku fajnie by było się zatrzymać i pozachwycać jak czasami miałem w różnych gierkach, a tutaj tak nie mam niestety mimo że na ultra gram :/ trochę szkoda
Dlatego też ja z zakupem czekam na pierwszego pacha, oraz pierwsze sterowniki AMD w których będzie coś wspomniane o PC4.
Jeśli masz już grę mógłbyś coś napisać o wymaganiach w porównaniu FC3?