komentarze
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32014.09.21, 16:21
40#1
Niektóre efekty jakby nie były w ramce trudno dostrzec ale będzie fajnie ogólnie :).
pavvel42Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pavvel422014.09.21, 16:23
11#2
ja tylko czuje że część tych gier bedzie przy zakupie nowego GPU :P
*Konto usunięte*2014.09.21, 16:26
13#3
Świetne efekty. Gdyby nie zaznaczenie to trudno byłoby wyłapać jakąkolwiek różnicę. Za to wymagania bardzo urosną i o to chodzi :) Strzyżenie frajerów czas zacząć :)

PS. Z góry dziękuję za minusy.
Reza29Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Reza292014.09.21, 16:28
20#4
Przy normalnej grze nikt tego nie zauważy
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.09.21, 16:34
-1#5
Wszystko to skromnie protezy, które małymi kroczkami wchodzą, ale to i tak konsole czy AMD pogrąża. Jedynie co może śmieszyć to bardzo mała ilość gier, czyli marketing pełną parą.
FuudimitzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Fuudimitzu2014.09.21, 16:38
-3#6
PCSS to żart, niby bardziej realistyczne ale wygląda jak wyjęte z PS2. HBAO+ to mój faworyt, mogę poświęcić inne efekty na rzecz tego AO.
AntiaxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Antiax2014.09.21, 16:57
Czekam na Nvidia Flex i Nvidia Waves czyli elementy całej zaawansowanej fizyki od Nvidii - tutaj można zobaczyć jak to wygląda, ale pewnie zajmie jeszcze kilka lat zanim zobaczymy użycie tego w grach.
http://mmacklin.com/uppfrta.mp4
AntiaxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Antiax2014.09.21, 16:59
Warto zauważyć, że różnica będzie jeszcze większa, bo screeny powyżej są w naprawdę w niskiej rozdzielczości, ale o tym przekonamy się jak premiera będzie już blisko :)
*Konto usunięte*2014.09.21, 17:06
God Rays i PCSS mi się nie podoba. HBAO+, teselacja i hairworks dobrze się prezentują. TXAA zawsze wygląda dobrze na screenach, ale w samej grze zazwyczaj rozmywa bardziej obraz niż FXAA. Bardziej ciekawi mnie, czy MFAA rzeczywiście zaoferuje jakość MSAA X4 przy narzucie MSAA X2. No i porównanie HBAO+ trochę naciągane. Powinni przyrównać to do zwykłego SSAO, a nie kompletnego braku Ambient Occlusion.

Spójrzmy jednak prawdzie w oczy. Wszystkie te efekty to raczej kosmetyczne zmiany. Sporo już osiągnięto w kwestii grafiki i dostajemy coraz mniej znaczące ulepszenia wraz ze wzrostem wydajności. Nic dziwnego, że nowe konsole mają sprzęt raczej ze średniej półki (no, MS trochę przesadził i zahacza to o low end, ale u Sony jest w porządku jak za tą cenę), skoro dodatkowe efekty coraz ciężej zareklamować. Dla masowego odbiorcy (a to przecież on jest odbiorcą docelowym dla konsol, nie zaś entuzjasta, niektórzy mogliby to wreszcie zrozumieć :E ) różnica musi być wyraźna i widoczna na pierwszy rzut oka, a nie w ramce, po paru sekundach wpatrywania się.
skoti48Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
skoti482014.09.21, 17:11
Fuudimitzu @ 2014.09.21 16:38  Post: 786501
PCSS to żart, niby bardziej realistyczne ale wygląda jak wyjęte z PS2. HBAO+ to mój faworyt, mogę poświęcić inne efekty na rzecz tego AO.

PCSS jest bardzo fajne... tylko tu na przykładzie jest zbyt soft (tak może wyglądać we wnętrzu od żarówki, ale nie od słońca ;p). Inna sprawa, że Dziwi mnie to, że podają to jako część GameWorks... przecież Percentage-Closer Soft Shadows to technika z 2005 roku i już większość gier wykorzystywała to w Dx9 (nowym efektem to było w czasach GeForce 6k http://developer.download.nvidia.com/SDK/9...fects.html#PCSS ). Ofc Nvidia wspiera ten efekt w NVIDIA ShadowWorks, bo jest bardzo dobry, ale raczej to już czas, żeby o nim nawet nie wspominać (to już od prawie 10 lat znamy).
skoti48Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
skoti482014.09.21, 17:16
SkynetPL @ 2014.09.21 17:06  Post: 786507
Spójrzmy jednak prawdzie w oczy. Wszystkie te efekty to raczej kosmetyczne zmiany. Sporo już osiągnięto w kwestii grafiki i dostajemy coraz mniej znaczące ulepszenia wraz ze wzrostem wydajności.

Tu nie chodzi o to, że nie ma co poprawiać, tylko do ważnych poprawek dalej brakuje mocy ;p.


SkynetPL @ 2014.09.21 17:06  Post: 786507
...różnica musi być wyraźna i widoczna na pierwszy rzut oka, a nie w ramce, po paru sekundach wpatrywania się.

Takiej mieć nie będziesz, bo skutecznie rzeczy są fakowane. Nawet jeśli w grze pojawi się Voxel Cone Tracing to możesz łatwo go nie zauważyć, bo obecnie GI masz wypieczone na lightmapkach (efekt zobaczysz dopiero w ruchu, bo na screenie różnica może być praktycznie niewidoczna).
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2014.09.21, 18:11
Fajne efekty. Szkoda, że ekskluzywne dla nVidii. Ciekawe jak na to i nowe premiery zareaguje AMD. Bardziej oszczędna 290 by się przydała, w cenie ok 1000 złoty.
skoti48Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
skoti482014.09.21, 18:18
rops @ 2014.09.21 18:11  Post: 786512
Fajne efekty. Szkoda, że ekskluzywne dla nVidii. Ciekawe jak na to i nowe premiery zareaguje AMD. Bardziej oszczędna 290 by się przydała, w cenie ok 1000 złoty.

Niby kto Ci powiedział, że ekskluzywne?
losiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losiu2014.09.21, 18:22
Reza29 @ 2014.09.21 16:28  Post: 786498
Przy normalnej grze nikt tego nie zauważy


Zagraj w Borderlands2 z jego, średniawym tak naprawdę, physx'em i bez to zobaczysz różnicę. Nie jest to jakiś nieziemski efekt, ALE jak już spróbujesz, to wtedy wyłącz physx i powiedz mi, czy czegoś nie zacznie wtedy brakować rozgrywce ;)
Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752014.09.21, 18:28
-10#15
motiff @ 2014.09.21 16:34  Post: 786500
Wszystko to skromnie protezy, które małymi kroczkami wchodzą, ale to i tak konsole czy AMD pogrąża. Jedynie co może śmieszyć to bardzo mała ilość gier, czyli marketing pełną parą.


Pogrążą twój umysł jako fanboja pc master race.

Technologia oświetleniowa na PS4 Cascaded Voxel Cone Tracing
PS4′s Powerful Async Compute Tech Allows The Tomorrow Children’s Developer to Save 5 ms Per Frame
http://www.dualshockers.com/2014/09/03/ps4...ip-screenshots/
A co do tematu witamy zamulacze nvidii ciąg dalszy nastąpi na nowych grzałkach w cenie całej konsoli :) znów obiecanki cacanki jak z tech demami a w grach na pc bieda.

Już wolę konsole za 1500zł i prezentację gier jak nadchodzący DriveClub to jest dopiero piękna gra.
https://www.youtube.com/watch?v=fzT0rjMcpDE
http://youtu.be/_162u_Cg7qg?t=7m50s
http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/up...4/09/ixxuff.gif
https://1f9f7cb900056acbb954bbda2a042f18ff...SzJlOWs/dc1.gif
http://giant.gfycat.com/RecentRecentGodwit.gif
The Order 1886
http://www.gamersyde.com/hqstream_the_orde...r-32714_en.html
To są dopiero o dwie klasy ładne gry a nie to co tam nvidia pokazuje ech.....
pctowcy do czego wam te grzałki jak do tej pory nie widać tych pięknych gier exów na pc master race.

Jacek13Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek132014.09.21, 18:29
Wszystko super, mam tylko nadzieję, że będzie się dało to wyłączyć na słabszym sprzęcie.
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2014.09.21, 18:34
Yoshi75 @ 2014.09.21 18:28  Post: 786515



losdamianosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losdamianos2014.09.21, 18:48
Kazubin nie karm trola!
nico123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nico1232014.09.21, 18:49
-2#19
Takie detale że nikt nie zauważy.
olo19Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
olo192014.09.21, 18:58
-6#20
Marketingowe bzdury. AMD nie potrzebuje takich pierdół by dobrze się trzymać.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.