Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
*Konto usunięte* (2003.12.02, 13:28)
Ocena: 0
#1
fajny artykol, tylko ze ja juz dawno tak mam zrobione. mogliscie napisac jak zintegrowac jeszcze hotfixy z instalka, np. ten przeciwko MBlaster.
matteo (2003.12.02, 13:33)
Ocena: 0
#2

0%
Dobra myśl! smilies/wink.gif

Dołączy się update do tego tekstu - prosze o cierpliwosc ...
*Konto usunięte* (2003.12.02, 13:54)
Ocena: 0
#3
tu jest link:

http://cfm.gs.washington.edu/~adioso/HOWTO...gratingSPHF.txt

jeszcze nie mialem czasu by to przetestowac, ale jak znajde chwile to zarzuce to.
Mikor (2003.12.02, 14:44)
Ocena: 0
#4

0%
Cóż, dla mnie wykonanie tej operacji jest niemożliwe, moja nagrywarka nie nagrywa 40x smilies/smile.gif
matteo (2003.12.02, 14:47)
Ocena: 0
#5

0%
Hehehe ... to nagraj z 16x szybkością ;p
Mikor (2003.12.02, 15:29)
Ocena: 0
#6

0%
też nie da rady smilies/smile.gif
*Konto usunięte* (2003.12.02, 16:10)
Ocena: 0
#7
Ale to nie zawsze są łaty poprawiające błędy, są także i patch dodające obsługę nowego sprzętu itp smilies/bigsmile.gif



No, a teraz przeczytam, o czym ten artykuł. smilies/smile.gif
mR.Sepi (2003.12.02, 18:26)
Ocena: 0
#8

0%
W końcu, chyba po jakimś pół roku jest artykuł smilies/smile.gif A miał być wkrótce to tym o integracji WINXP i SP1. No ale lepiej późno niż wcale smilies/bigsmile.gif
matteo (2003.12.02, 18:41)
Ocena: 0
#9

0%
Artkul to był, ale Pila magisterke też robił ... ekhmnnn ... smilies/wink.gif

Jest tez kilka innych artykulow przygotowanych ...



Tak wiec, sledz uważanie PCLab.pl smilies/krzywy.gif
*Konto usunięte* (2003.12.02, 21:16)
Ocena: 0
#10
ja robilem wszystko krok po kroku i juz 2 cd są do wywalenia, instalator poprostu sie nie botuje jak to miało miejsce w orginale smilies/sad.gif
matteo (2003.12.02, 21:56)
Ocena: 0
#11

0%
Sprawdz wszystko raz jeszcze!

Ustawienie sektorów, emulacje, tryb zapisu w Nero, nazwy kompilacji ...

przed chwila nagralem raz jeszcze całą kompilacje (krok po kroku) i botuje sie ślicznie smilies/smile.gif



BTW: A może w Biosie nie masz ustawionego bootowania z napedu optycznego (albo jest po bootowaniu z hdd).
*Konto usunięte* (2003.12.02, 22:12)
Ocena: 0
#12
ustawienia w biosie sa ok, jak i rowniez w nero nie wiem czemu mi nie chce sie to uruchomic bootowac smilies/sad.gif
jonezma (2003.12.02, 22:28)
Ocena: 0
#13

0%
czy przed integracja z SP4 trzeba windowsa zintegrowac z poprzednimi SP ????
matteo (2003.12.02, 22:55)
Ocena: 0
#14

0%
Nie trzeba. SP4 zawiera w sobie wszystkie poprzednie Service Pack'i smilies/wink.gif
*Konto usunięte* (2003.12.03, 11:08)
Ocena: 0
#15
a kiedy będzie integracja DX9 z WinXP lub Win2000?
*Konto usunięte* (2003.12.03, 11:20)
Ocena: 0
#16
Tak naprawdę wystarczy z płytki CD zgrać katalog i386 (i sam katalog główny). Reszta zajmuje tylko niepotrzebnie pojemność dysku, którą można zająć np. instalką przeglądarki i innych ciekawych programów smilies/smile.gif



Dla chcących zaoszczędzić jeszcze trochę miejsca, można z podkatalogu lang wyczyścić nieużywane języki. UWAGA: Wyczyścić podkatalogi (np. KOR), nie usuwając samego podkatalogu!!!
matteo (2003.12.03, 11:52)
Ocena: 0
#17

0%
W ciągu tygodnia powinien pojawić się update ... smilies/smile.gif
*Konto usunięte* (2003.12.03, 22:50)
Ocena: 0
#18
MI tez nie chce sie bootowac, tzn probuje ale nie uruchamia sie instalator, zatrzymuje sie na bootowaniu z CD i kapa. Wszystko sprawdziłem, na szczescie ja straciłem tylko jedna plytka, potem nagrywalem na RW. Co z tym zrobic bo dostane szału?
*Konto usunięte* (2003.12.03, 23:43)
Ocena: 0
#19
integracja HotFix'ow to fajna sprawa. Ale rowniez bardzo interesujaca opcja byla by integracja nowszego IE np 6 albo 5.5
Albert_E (2003.12.08, 00:26)
Ocena: 0
#20

0%
Artykul w sumie bardzo fajny, tyle że ten sektor bootowalny jakiś nie taki jak trzeba. Oryginalny bootsektor win2000 waży 2k (2048B), czyli tak jakby to co ściągamy stąd spakować rarem, i takie załadować jako plik obrazu bootsektora smilies/smile.gif smilies/smile.gif smilies/smile.gif

Wątpię, żeby bootfont.bin komuś chodził tak jak trzeba...
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 48
AMD naciska coraz mocniej, a Intel musi szukać nowych metod odpowiadania. 18
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 7
Solidna baza dla Threadripperów. 8
Ciekawy sprzęt do podstawowych zastosowań. 7
Google podobno pracuje już nad odpowiednim projektem. 4
To już 9 generacja układów z tej rodziny. Intel przygotowuje się do premiery nowych procesorów Core. 18
Porównaj swój sprzęt z komputerami innych użytkowników. 14
Są też inne interesujące plotki. 69
Antypiracka danina solidarnościowa. 55
No i to można nazwać niespodziewanym zwrotem akcji. 44
Vega 56 dla profesjonalistów. 16
Core i9-9900K ma osiągać 4,7 GHz na wszystkich rdzeniach.  35
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 48
Duża pojemność za małe pieniądze. Intel oficjalnie wprowadził do sprzedaży nośniki z serii 660p. 15
Apple chyba niezbyt przyłożyło się do nowych urządzeń. 15
Facebook
Ostatnio komentowane